Whjehehehe dan zijn we pas vanaf 11.00 op stagetopicquote:
Die is ook briljant..quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:27 schreef DaFan het volgende:
http://www.collegehumor.com/article:1733137
Coole site PB
Vast niet eerder neequote:Op woensdag 27 juni 2007 10:32 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Whjehehehe dan zijn we pas vanaf 11.00 op stagetopic
Bureau ruimen wij vrijdag op. Vanmiddag zijn we hier niet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:43 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ben ook weer van de partij![]()
straks ff CD branden voor collega, m'n bureau opruimen, de bureaulades opruimen en ook ff wat hoesjes maken voor zelfgefikte CD's
Vrijdag tankenquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:35 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Vast niet eerder nee!
Zat. eens flink stappen, in tijden niet meer gedaan![]()
![]()
Ik hele week volgende weekquote:
Neh ik ga nog ff bij mn ouders zitten, zijn toch op vakantie, zusje hele dag werken. Kan ik mn verslag af maken, door dit internet gezeik red ik het nou niet. Donderdag ga ik dan weer richting Enschede voor bier, vrijdag afstudeerborrelquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:48 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ik hele week volgende week!
Vrijdag geslaagd-zijn-feestje van een kameraad van mij.![]()
ik heb het over mijn bureau thuis, op m'n kamerquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:45 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Bureau ruimen wij vrijdag op. Vanmiddag zijn we hier niet.
Morgen evaluatie gesprek, beetje bespreken hoe t ging enzo. Dan die middag ook vrij en vrijdag laatste dagje![]()
lollers. Dacht op de zaakquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb het over mijn bureau thuis, op m'n kamer![]()
Daar ga ik niet eens aan beginnenquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Ben ook al sinds vrijdag bezig. Alle avonden. Gaarquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:48 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ik hele week volgende week!
Vrijdag geslaagd-zijn-feestje van een kameraad van mij.![]()
en ik zit in mn eentje in een hotel...!quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:51 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ben ook al sinds vrijdag bezig. Alle avonden. Gaar![]()
ik wil het ook niet, maar nu heb ik er tijd voor, en als ik het gedaan heb houden mijn ouders op met zeurenquote:
Whehe ik doe wanneer ik daar zin in heb. Nooit dusquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik wil het ook niet, maar nu heb ik er tijd voor, en als ik het gedaan heb houden mijn ouders op met zeuren
ik woon op mn zelf, NOOOOIT last van zeurende ouders..!quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:57 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Whehe ik doe wanneer ik daar zin in heb. Nooit dus![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:53 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
en ik zit in mn eentje in een hotel...!niemand om mee te drinken...!
![]()
Alle stoeren mannen wonen op zichzelfquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik woon op mn zelf, NOOOOIT last van zeurende ouders..!![]()
![]()
dank je..!quote:
dat zeker!quote:
Behoor ik ook toe volgend jaarquote:
Jijquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:00 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dank je..!![]()
gelukkig ben ik het weekend even in NL keihard zuipen met mn vrienden, eens kijken wie er het eerst onder de tafel ligt!![]()
wordt tijd ook dat je stoer wordt!!quote:
nee man...! hier vet veel wodka en gin gedronken! heb een lever waar je U tegen zegt...!quote:
maar maar maar ben toch al stoerquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wordt tijd ook dat je stoer wordt!!![]()
Of dat die lever al naar de tering isquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nee man...! hier vet veel wodka en gin gedronken! heb een lever waar je U tegen zegt...!![]()
een klein beetje...! maar dat komt vooral door je vader en je naam!quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:03 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
maar maar maar ben toch al stoer?
Same here. Veel, heel veel, bier en wodkaquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nee man...! hier vet veel wodka en gin gedronken! heb een lever waar je U tegen zegt...!![]()
Yeah bitchquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
een klein beetje...! maar dat komt vooral door je vader en je naam!![]()
nee man...!quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:03 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Of dat die lever al naar de tering is![]()
mijne is nog steeds relevant, die vergaat nooitquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:02 schreef Roycoooooo het volgende:
ff plaatjes zoeken voor een nieuwe icon. Stage is bijna afgelopen! Is mijn UI ook niet meer relevant
![]()
Toch vrij verrassend. Goede aankopen!quote:
Die van mij welquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mijne is nog steeds relevant, die vergaat nooit
Verkapte-kijk-mij eens donders veel spam krijgen post?quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:12 schreef ETA het volgende:
heb 561 ongelezen emailtjes in hotmail........ tja, sommige mailtjes lees ik niet, maar te belangrijk om te deleten............. en in hotmail zie ik niet zo snel een functie met mark as read..............
ja, toch goede zetten van Feyenoordquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:08 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Toch vrij verrassend. Goede aankopen!![]()
Idd jaquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:14 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Verkapte-kijk-mij eens donders veel spam krijgen post?
Helaas vergaat wat er op staat ook nooitquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mijne is nog steeds relevant, die vergaat nooit
HEU niks over FC Twente heaquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:15 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Helaas vergaat wat er op staat ook nooit![]()
onkruid vergaat niet
Mag die jongen helemaal zelf wetenquote:
Ideaal die service van fok!quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |