OMFG!!!!!~~`1!~!!!!!!!!!!één23!!~~~!!!~~~~!!!!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:39 schreef DaFan het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
D: D: D
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
KOMT ER ZOEEN MAN IN DE BILJART ZAAK ZEGT DIE VERKOPER: JA KUNT U AL KIEZEN ZEGT DIE MAN ZO VAN: NEE U HEEFT OOK ZOVEEL KEUS!!!!!!!!!!!!!!21112a@!@12asd!!!!
OMFG:D
:D
D
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu hou ik op met die garpen
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
Maar je bent net begonne met het uit te leggen? Vind ik ook niet zo raar danquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als ik uit moet leggen aan mijn oma wat ik zou moeten doen op stage.. dan was ik nu nog bezig
scherp +1quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:42 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Maar je bent net begonne met het uit te leggen? Vind ik ook niet zo raar dan![]()
![]()
Hehe!! Het is ook alleen m;'n oma.. m'n opa wil er niks van weten!!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:12 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
WTF![]()
Men, mijn opa en oma weten helemaal niet hoe een gewone huis telefoon verder werkt!
Ik heb mijn moeder wel vaker zien huilen.. niet alleen op begravenissen.. M'n ouders zijn lang, lang geleden gescheiden en toen had mijn moeder veel verdriet! Toen heb ik haar vaak zien huilen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:21 schreef Sok41 het volgende:
Janken ? Mja mensen verschillen ofc, maar ik heb m'n ouders nooit zien janken.. 1 Uitzondering daargelaten en dan echt maar 1 uitzondering..
Moet je kijken naar het vorige deel vet interessante serieuze bespreking tussen ETA en ik! Over Hofstede's vijf dimensies!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
gaat ook nergens over bij jullie he!
Verkapte tvp ben hard aan het werk maar wil niet lukken...!
kan niet man, zit opt hoofdkantoor bij DE baas int kantoor...!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:14 schreef DaFan het volgende:
[..]
Moet je kijken naar het vorige deel vet interessante serieuze bespreking tussen ETA en ik! Over Hofstede's vijf dimensies!
Lekkere aanwinst voor de SC jijquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
kan niet man, zit opt hoofdkantoor bij DE baas int kantoor...!![]()
hou je bek!quote:
Nou ja, boeit dat?quote:Op maandag 25 juni 2007 21:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Relaxed! is er tenminste nog 1 iemand die ook doorgaat!![]()
Waar loop je stage?
is toch leuk..!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:24 schreef Tha_T het volgende:
Ja nog bedankt voor welkom hie. Ben nu pas terug van stage
[..]
Nou ja, boeit dat?
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:41 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
OMFG!!!!!~~`1!~!!!!!!!!!!één23!!~~~!!!~~~~!!!!
Welke koffie drinkt een detective??die vind ik dan best wel goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu hou ik op met die garpen![]()
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
JAAAAAAquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
scherp +1
jij heb wel je lolbroek aan vandaag
KFCquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:46 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
I call it a day!
heb een KFC gevonden waar ik heerlijk ga avond eten!
Klopt helemaal ETAquote:Op woensdag 27 juni 2007 04:04 schreef ETA het volgende:
zo, de topics weer doorgelezen, samenvatting: domme ouders die niks van pc's weten, maar oma weer wel; breezah chick avonturen;ijs of ICE; discussie over serieusheid in dit topic.
een typische SC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |