Uuuh ja?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:06 schreef Edwinuss het volgende:
je weet, vanilla ice.
dit is 1 deel van het antwoord:quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:03 schreef Roycoooooo het volgende:
Duurde lang Rem!
Ice, ice baby??? Ikke niet snap![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:06 schreef Edwinuss het volgende:
je weet, vanilla ice.
ICE In Car Entertainmentquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:03 schreef Roycoooooo het volgende:
Duurde lang Rem!
Ice, ice baby??? Ikke niet snap![]()
Schreeuwt om picca's!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:06 schreef Houniet het volgende:
gasten, die ex van me buurman, wat een geile bende![]()
![]()
ik lees ex, dus ze is beschikbaar kerelquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:06 schreef Houniet het volgende:
gasten, die ex van me buurman, wat een geile bende![]()
![]()
Aah op die fiets.. Leuke woordspelingquote:
scherpe TTquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:09 schreef Damzkieee het volgende:
Gut ja.
Joah, achterliggende gedachte is netjesquote:
FOTO'S FOTO"squote:
Kloptquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:10 schreef Damzkieee het volgende:
ICE is toch die trein naar Duitsland?
JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JAquote:
Hebben t over die ex van de buurman van Houniet. Draakquote:
ik kon niet uit de straat, omdat zij wat aan het ophalen was. dus ik moest wachten. probeerde wel een pic te maken alleen ze keekquote:
quote:
GEWPNDquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:26 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik kon niet uit de straat, omdat zij wat aan het ophalen was. dus ik moest wachten. probeerde wel een pic te maken alleen ze keek[..]
ik schrok me rot gastquote:
haha men, je schrikt je de tyfus als ze kijktquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:30 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik schrok me rot gastmaar ze lachte wel
volgens mij is ze ondeugend [afbeelding]
![]()
dat kon toch niet menquote:
jah sowieso. Zo zitten die vrouwen wel in elkaarquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:33 schreef Houniet het volgende:
ik weet alleen niet hoe oud ze is. ben zelf 22in de kroeg hier loopt een griet van 25 achter me aan. maar volgens mij doet ze dat alleen om haar collega [mijn ex] te bitchen
Dochtersquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:34 schreef Houniet het volgende:
[..]
dat kon toch niet men [afbeelding] ik probeer het de volgende keer wel weer, als ze der dochters komt halen
ehh 14 en 16 volgens mijquote:
16 te doenquote:
Ga jij maar effe lekker die gespierde paling plezierenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:40 schreef Houniet het volgende:
ik ga wat anders doen, wordt me toch een partijtje hitsig
mensen, rustig aan en tot de volgende keer [afbeelding]
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:40 schreef Houniet het volgende:
ik ga wat anders doen, wordt me toch een partijtje hitsig
mensen, rustig aan en tot de volgende keer [afbeelding]
en wat is de motivatie van deze nominatie??quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:41 schreef Casual-T het volgende:
Ik wil m'n ouders nomineren voor de grootste debielen van de dag.
Dat vroeg ik mezelf ook al af!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en wat is de motivatie van deze nominatie??
kerel dat is een kapotmakertje!quote:
Whehehe.. Men, ken genoeg dames die eruit zien als 20 maar gewoon 16 zijn (niet alleen qua uiterlijk). Het is te doenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
kerel dat is een kapotmakertje!
oh nog leuk, zat gister bij de Mac, maat van me zoeken op de Bluetooth, en wat komt daar in het lijstje..
Lindaah...<3
?br33z4h
muahah, hij liet het aan mij zien, ik zo " HEY LINDA" schreeuwend door de mac, opeens drie meiden omkijkenhoe voorspelbaar was dat zeg, ik naar hun gelopen en vroeg wie Linda was? was ze 14 jaar [afbeelding]
ernstig
Whehe. K heb een kameraad die vrij groot huis heeft (+grote achtertuin). Kun je beetje chillen in de zomer enzo.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:47 schreef Damzkieee het volgende:
Te doen, totdat papa met de pliesie aan de deur staat
Waarom?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:41 schreef Casual-T het volgende:
Ik wil m'n ouders nomineren voor de grootste debielen van de dag.
Nou, ze zijn zaterdag teruggekomen van hun vakantie naar Griekenland. Ze hebben voor het eerst foto's gemaakt met een (mijn) digitale camera. Mooie foto's, al zeg ik het zelf. Ze hebben er een hoop gemaakt, dat heb ik ze zelf aangeraden, want ik heb een SD-kaartje van 1 gig. Nou moesten ze deze week op visite, en wilde ze wat foto's laten zien aldaar. Dus ik zei: je kan tegenwoordig heel makkelijk bij de Foto Klein (oid) bij zo'n apparaat foto's uit laten printen. En ik gaf nog een tip: "zoek thuis uit welke je wil, dat scheelt daar een hoop zenuwachtig (zo zijn mn ouders) gezoek enzo. Ik zet ze dan gelijk (op een avond, want ik ben natuurlijk overdag op stage) op een cd'tje of laat alleen die leuke foto's op dat kaartje staan".quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en wat is de motivatie van deze nominatie??
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:57 schreef Roycoooooo het volgende:
Zielig Casual!!!!
"Dan moet je ff dat kaartje weer in die camera doen". "Welk kaartje"quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:59 schreef Damzkieee het volgende:
Ouders denken dat ze het allemaal wel begrijpen, terwijl ze dr geen fuck van snappen
Vind ik ook altijd poepvervelend. Met de dvd speler ofzo, moet je daar en daar op drukken zeg ik dan. ''Waar, kan t niet vinden''quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:01 schreef Casual-T het volgende:
[..]
"Dan moet je ff dat kaartje weer in die camera doen". "Welk kaartje"
En dan opent hij natuurlijk de zijkant aan de verkeerde kant, en wil hij dat kaartje natuurlijk in de opening van de usb doen. "Het past niet hoor".
![]()
WTFquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:09 schreef miss-scofield het volgende:
Mijn moeder is gelukkig heel hip! Ze snapt alles!
Zelfs m'n oma is modern, mobiele telefoon, dagelijks op msn, alles!![]()
Zeer zeer herkenbaar, ik moest vorige keer m'n ip adres veranderen en ik was zelf niet thuis heb ik het m'n ma laten doen over de telefoon.. 30 min gesprekstijd en geen haren meer op mn kop en bloed onder mn nagels~quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:01 schreef Casual-T het volgende:
[..]
"Dan moet je ff dat kaartje weer in die camera doen". "Welk kaartje"
En dan opent hij natuurlijk de zijkant aan de verkeerde kant, en wil hij dat kaartje natuurlijk in de opening van de usb doen. "Het past niet hoor".
![]()
Waarom doe je dat dan ook?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:23 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Zeer zeer herkenbaar, ik moest vorige keer m'n ip adres veranderen en ik was zelf niet thuis heb ik het m'n ma laten doen over de telefoon.. 30 min gesprekstijd en geen haren meer op mn kop en bloed onder mn nagels~
Hij zal wel geen keus hebben!quote:
Als ik uit moet leggen aan mijn oma wat ik zou moeten doen op stage.. dan was ik nu nog bezigquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:12 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
WTF![]()
Men, mijn opa en oma weten helemaal niet hoe een gewone huis telefoon verder werkt!
OMFG!!!!!~~`1!~!!!!!!!!!!één23!!~~~!!!~~~~!!!!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:39 schreef DaFan het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
D: D: D
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
KOMT ER ZOEEN MAN IN DE BILJART ZAAK ZEGT DIE VERKOPER: JA KUNT U AL KIEZEN ZEGT DIE MAN ZO VAN: NEE U HEEFT OOK ZOVEEL KEUS!!!!!!!!!!!!!!21112a@!@12asd!!!!
OMFG:D
:D
D
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu hou ik op met die garpen
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
Maar je bent net begonne met het uit te leggen? Vind ik ook niet zo raar danquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als ik uit moet leggen aan mijn oma wat ik zou moeten doen op stage.. dan was ik nu nog bezig
scherp +1quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:42 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Maar je bent net begonne met het uit te leggen? Vind ik ook niet zo raar dan![]()
![]()
Hehe!! Het is ook alleen m;'n oma.. m'n opa wil er niks van weten!!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:12 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
WTF![]()
Men, mijn opa en oma weten helemaal niet hoe een gewone huis telefoon verder werkt!
Ik heb mijn moeder wel vaker zien huilen.. niet alleen op begravenissen.. M'n ouders zijn lang, lang geleden gescheiden en toen had mijn moeder veel verdriet! Toen heb ik haar vaak zien huilen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:21 schreef Sok41 het volgende:
Janken ? Mja mensen verschillen ofc, maar ik heb m'n ouders nooit zien janken.. 1 Uitzondering daargelaten en dan echt maar 1 uitzondering..
Moet je kijken naar het vorige deel vet interessante serieuze bespreking tussen ETA en ik! Over Hofstede's vijf dimensies!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
gaat ook nergens over bij jullie he!
Verkapte tvp ben hard aan het werk maar wil niet lukken...!
kan niet man, zit opt hoofdkantoor bij DE baas int kantoor...!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:14 schreef DaFan het volgende:
[..]
Moet je kijken naar het vorige deel vet interessante serieuze bespreking tussen ETA en ik! Over Hofstede's vijf dimensies!
Lekkere aanwinst voor de SC jijquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
kan niet man, zit opt hoofdkantoor bij DE baas int kantoor...!![]()
hou je bek!quote:
Nou ja, boeit dat?quote:Op maandag 25 juni 2007 21:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Relaxed! is er tenminste nog 1 iemand die ook doorgaat!![]()
Waar loop je stage?
is toch leuk..!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:24 schreef Tha_T het volgende:
Ja nog bedankt voor welkom hie. Ben nu pas terug van stage
[..]
Nou ja, boeit dat?
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:41 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
OMFG!!!!!~~`1!~!!!!!!!!!!één23!!~~~!!!~~~~!!!!
Welke koffie drinkt een detective??die vind ik dan best wel goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu hou ik op met die garpen![]()
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
JAAAAAAquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
scherp +1
jij heb wel je lolbroek aan vandaag
KFCquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:46 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
I call it a day!
heb een KFC gevonden waar ik heerlijk ga avond eten!
Klopt helemaal ETAquote:Op woensdag 27 juni 2007 04:04 schreef ETA het volgende:
zo, de topics weer doorgelezen, samenvatting: domme ouders die niks van pc's weten, maar oma weer wel; breezah chick avonturen;ijs of ICE; discussie over serieusheid in dit topic.
een typische SC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |