Ik weet niet of dat streamen alleen met de premium kan maar als je een 360 gaat kopen, koop dan in ieder geval de premium, een hardeschijf is echt onmisbaar als je demo's en trailers wil downloaden.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:47 schreef RacerDKB het volgende:
Waar ga ik goedkoop een xbox 360 premium scoren?
Laatst was ie 333 euro bij de Media Markt, en is de premium met dat gebeuren dat je video en geluid via de computer kan streamen?
De core nam ik sowieso al nietquote:Op donderdag 28 juni 2007 18:48 schreef Niek. het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat streamen alleen met de premium kan maar als je een 360 gaat kopen, koop dan in ieder geval de premium, een hardeschijf is echt onmisbaar als je demo's en trailers wil downloaden.
PGR3, Kameo en Dead or Alive 4 zijn daar ook te koop voor dezelfde prijs en nog veel meer goedkopere games.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:35 schreef Sharkdoggie het volgende:
Viva Pinata - 18 euro incl. verzendkosten bij dvdcrave
Er gaat 10% eraf met klantenkaart. Nummer daarvan wordt binnen 2 dagen gemaild.quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:35 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Dynabyte heeft in de koopjeshoek (https://www.dynabyte.nl/bargains.php) Quake 4, Tony Hawk en Gun voor 9.99 staan. Ik heb zelf Quake 4 besteld op zondag; dinsdag in huis. Let op: er moet getekend worden voor ontvangst.
Goede post, heb nu ook Quake 4 besteldquote:Op woensdag 4 juli 2007 09:35 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Dynabyte heeft in de koopjeshoek (https://www.dynabyte.nl/bargains.php) Quake 4, Tony Hawk en Gun voor 9.99 staan. Ik heb zelf Quake 4 besteld op zondag; dinsdag in huis. Let op: er moet getekend worden voor ontvangst.
Graag gedaan johquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:52 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Goede post, heb nu ook Quake 4 bestelddank
![]()
Alle beetjes helpen.quote:
klopt , stond er ook bij vermeld.. nouja zolang het te spelen isquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:08 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Graag gedaan johik heb het idee dat het restantjes uit de winkel zijn die ze verkopen. Mijn Quake 4 had splinternieuwe discs en het hoesje zag er inderdaad uit alsof het al door heel wat handjes is gegaan.
Gewoon goed. Open er anders een topic over.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:29 schreef Sieusc het volgende:
hebben jullie eigenlijk weleens bij play.com of play-asia.com besteld? Zo ja, wat is je mening erover?
Nog nooit en heb al veel besteld. Sowieso nog nooit problemen gehad met de douane met welke webshop dan ook.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:03 schreef Darow het volgende:
en met de douane? Nooit problemen gehad?
Thanks!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:42 schreef Black-Hole het volgende:
Play.com summer sale
Dirt ¤ 38,99
NBA Street Homecourt ¤ 38,99
RS Vegas: ¤ 27,99
CoD 3 ¤ 27,99
En nog veel meer koopjes: http://www.play.com/Games/Xbox360/3-/2418/2-/MicroSite.html?site=summersale07&page=promo&cur=258
Heb hem binnen en hij ziet er perfect uit! Helemaal niets mis met de cd's, doosje , boekjes.. lijkt zo goed als nieuwquote:
Iemand ervaring met dit bedrijfje?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:35 schreef Sharkdoggie het volgende:
[afbeelding]
Viva Pinata - 18 euro incl. verzendkosten bij dvdcrave
Ja tijdje terug Pink Floyd - P.U.L.S.E DVD daar gekocht. Netjes verstuurd en zonder douanekosten aangekomen.quote:
Voorstad.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:57 schreef Leonos het volgende:
En moet ik dan met UPS of Priority Air Mail?
En wat is een suburb?
Zoiets jaquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:08 schreef Leonos het volgende:
Voorstad bedoelen ze de grote stad die bijmij in de buurt ligt?
Ff bestellen dan maar
Ja duh! Wat dacht jij dan?quote:
Ideal? Aan de deur betalen? Gewoon overmaken?quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zoiets ja
Ik zou het gewoon openlaten of anders gewoon je woonplaats invullen.
[..]
Ja duh! Wat dacht jij dan?
Tis een internationale site he.... ik dacht uit Australië...quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:24 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ideal? Aan de deur betalen? Gewoon overmaken?
Komt wel aan hoor. Play.com is een hele betrouwbare sitequote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:11 schreef Lange_Lans het volgende:
Gisteren Rainbow Six Vegas besteld bij Play.com. Ben benieuwd.
Hoelang duurt het ongeveer, voordat hij bij mij op het matje ligt?quote:Op zondag 22 juli 2007 00:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Komt wel aan hoor. Play.com is een hele betrouwbare site
CC kost maar 5 euro per jaar ofzo schaf er gewoon een aanquote:
Een week.quote:Op zondag 22 juli 2007 01:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hoelang duurt het ongeveer, voordat hij bij mij op het matje ligt?
besteldquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:22 schreef devv05 het volgende:
Xbox 360 bundel met Forza Motorsport 2 voor 325 euro bij de Otto
Dan is het nog een koopje.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:30 schreef Quantor het volgende:
[..]
besteldkomt nog wel 11,50 verzendkosten bij trouwens.
Mijn moeder besteld er wel is wat en het komt altijd aanquote:Op maandag 23 juli 2007 11:47 schreef Dibble het volgende:
Otto is kutsite zou ik niet doen.
Wel vreemd dat het er al 2 weken opstaat en meerdere mensen gebeld/gemaild hebben en dat het nog niet aangepast is. Maar lijkt inderdaad 425 te zijn, proberen kan echter nooit kwaad.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:09 schreef Markster het volgende:
Die van otto lijkt mij een drukfout, volgens mij moet dat 425 zijn, hoop dat het klopt
¤ 51,- voor de normale editie bij GCshop.nl.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:02 schreef DJ_ het volgende:
59,99 voor gewone editie , 74,99 voor de collectors edition van bioshock
Rumble Roses XX isn't trying to be a great wrestling game; it's trying to give 13-year-old gamers a reason to lock their bedroom doors at night, and in that it succeeds.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:55 schreef Sharkdoggie het volgende:
[afbeelding]
Rumble Roses XX - 20 euro excl. verzendkosten bij Gamevision.nl
Ben al 10 dagen aan het wachtenquote:
Hmmm... mail ze anders. Als het echt lang duurt is je pakketje onderschept door de douane. Had ik laatst ook voor het eerst na ongeveer 50 eerdere bestellingen in het buitenland. Dan moet je 22% belasting betalen over het bedrag van je aankoop.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ben al 10 dagen aan het wachten. Gvd ik wil spelen!!!
Hoelang heb jij toen moeten wachten? Moet je ook tekenen aan de deur?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hmmm... mail ze anders. Als het echt lang duurt is je pakketje onderschept door de douane. Had ik laatst ook voor het eerst na ongeveer 50 eerdere bestellingen in het buitenland. Dan moet je 22% belasting betalen over het bedrag van je aankoop.
Ik heb een jaar XBox Live via eBay gekocht voor 35 euro. Je moet even zoeken maar het is te doen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:30 schreef Katseviool het volgende:
@Otto aanbieding:
Van wat ik heb gelezen op GoT klopt die prijs van ¤325 wel, maar zit er een Xbox core versie ipv de premium.
@Pre-order Bioshock
¤46.95 incl. verzenden bij Bol.com
Gebruik code AM-67EW-UT45 (Credits Morpheus!)
Heeft er verder nog iemand tips/links om een jaar Xbox live wat goedkoper op de kop te tikken dan via Microsoft zelf?
Dat is de normale PC variant, 360 versie is ¤29.95quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:03 schreef Sharkdoggie het volgende:
[afbeelding]
Just Cause - 14,99 euro excl. verzendkosten bij Dynabyte
Met kortingskaart nog 10% korting erbij en gratis levering bij lokale Dynabyte
Welnee joh gewoon via een Nederlandse verkoper. Je verhaal klopt wel, dus je moet wel opletten dat je een Nederlands abonnement krijgt (iig voor onze regio)quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:37 schreef Katseviool het volgende:
Maar daar moet je dan vaak een US account voor aanmaken en nu vernam ik dus laatst dat MS hier in toekomst op ging controleren ivm de rechten van bepaalde content op Xbox Live als TV-series..
Ik heb m'n bestelling nog steeds niet binnen, dus kan die nog niet bevestigen of ontkennen, is het wel een core, gaat ie gewoon onuitgepakt terug.quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:30 schreef Katseviool het volgende:
@Otto aanbieding:
Van wat ik heb gelezen op GoT klopt die prijs van ¤325 wel, maar zit er een Xbox core versie ipv de premium.
149 bij de mediamarkt...weet niet of dit de normale prijs is?quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:48 schreef Markster het volgende:
180 euro voor 120 gb, belachelijk.
Niet te vinden?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:59 schreef Sieusc het volgende:
Football Manager 2007, 7 euro inclusief verzendkosten bij vanleest.nl
Het stelt bijna niks voor, maar je kunt nog een paar euro goedkoper.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:02 schreef DJ_ het volgende:
59,99 voor gewone editie , 74,99 voor de collectors edition van bioshock
mijn ervaring is dat dit the algemene prijs is en sommige winkels er 5 euro van af doen maximaal
net bij de release
deze prijzen zijn van www.nedgame.com
Exclusief 12,50 verzendkosten. Bij een willekeurige winkel kost zo'n adaptor 20 euro.quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:33 schreef RitseB het volgende:
http://www.centralpoint.n(...)less_Pc_Adapter.html
xbox wireless adaptor ¤ 17.64![]()
sorry niet goed gekekenquote:Op zondag 26 augustus 2007 14:51 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Exclusief 12,50 verzendkosten. Bij een willekeurige winkel kost zo'n adaptor 20 euro.
Gelezen op de BOL-site:quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jawel maar het lijkt te kloppen. Door een user in het Xbox 360 Topic is naar BOL.com gemaild, in de reactie die hij terug kreeg van BOL.com stond duidelijk dat het Halo 3 + 12 maanden Xbox Live Gold is voor ¤ 59,99!
quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:29 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Gelezen op de BOL-site:
26 augustus 2007
Dit is alleen de Feel and Look
Dit artikel is niet het spel Halo3 zelf, maar de Halo 3 Feel and Look. Iedereen die deze bestelt, krijgt geen Halo3 spel en geen compensatie vanwege de fout op de site. En iedereen die onrechtmatig gebruik maakt van een kortingscode, wordt geblokkeerd. Deze bestellingen worden niet uitgevoerd.
Dat is een anonieme loser. Iedereen kan daar berichten plaatsen.quote:Beoordeling van klanten - Lees de beoordelingen
Vertel wat je van dit artikel vindt en maak kans op ¤ 100,- aan cadeaubonnen.
Ja duh, dat snap ik...maar ergens lijkt het mij wel logisch. 12 maanden + Halo 3 is wel erg goedkoop.quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:30 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Dat is een anonieme loser. Iedereen kan daar berichten plaatsen.
Heb weleens aanbiedingen gehad die te mooi om waar te zijn en achteraf waar bleken te zijn.quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:31 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ja duh, dat snap ik...maar ergens lijkt het mij wel logisch. 12 maanden + Halo 3 is wel erg goedkoop.
Neem aan dat je er dan wel vanuit mag gaan dat de boel te vertrouwen isquote:" Geachte heer xxxxxx,
Hartelijk dank voor uw e-mail van 25 augustus 2007.
In de "Halo 3 & Live Gold Abonnement - 12 Maanden" bundel bevinden zich inderdaad het spel Halo 3 en een 12 maanden lang Xbox Live Gold lidmaatschap.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Siu Mei Man
bol.com Klantenservice
www.bol.com"
dit kreeg ik als reactie of het echt waar was van halo 3 + livequote:Geachte heer B
Hartelijk dank voor uw e-mail van 27 augustus 2007.
Op het moment staat dit verkeerd op de website vermeld. Binnen enkele dagen zal dit verandert worden en kunt u het product weer bestellen.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Anne-Mique Dijkerman
bol.com Klantenservice
www.bol.com
Ja, ze bekijken het maar. Ik heb betaald voor Halo 3 en 12 maanden Live en dat zal ik krijgen ook. Ze hebben het zelf notabene meerdere malen bevestigd.quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:43 schreef RitseB het volgende:
halo3 + live is hoax
[..]
dit kreeg ik als reactie of het echt waar was van halo 3 + live
Play-asia.comquote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
Voor wie Bioshock nog voor een leuke prijs wil aanschaffen kost ie hier ¤ 44,15!
dat meen je nietquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:29 schreef Quantor het volgende:
Als je de otto aanbieding koopt, bereidt je dan maar voor om hem op te sturen naar Microsoft ivm krassen, de mijne is al onderweg.
Bron: Fok!gamesquote:Vier arcadegames voor de helft van de prijs dit weekend
Om het einde van het weekend te vieren biedt Microsoft je dit weekend de mogelijkheid om een aantal Xbox Live Arcade-titels te downloaden voor slechts de helft van de prijs. Beginnend op zondag om middernacht (00.00u.) en lopend tot maandagnacht (23.59u.) zul je de volgende games met korting kunnen verkrijgen:
Small Arms: 400 Microsoft Points (normaal 800 Microsoft Points)
Zuma Deluxe: 400 Microsoft Points (normaal 800 Microsoft Points)
Gauntlet: 200 Microsoft Points (normaal 400 Microsoft Points)
Dig Dug: 200 Microsoft Points (normaal 400 Microsoft Points)
Hier kost ie ¤ 55,50!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:58 schreef Leonos het volgende:
Weten jullie een site in NL waar ik Skate beetje goedkoop kan bestellen?
Bol.com is ie 62.99
GCshop.nlquote:
verzendkostenquote:# ¤2,- bij één game.
# ¤3,- bij twee games.
# ¤5,- bij drie games.
# ¤6,- bij vier of meer games en bij hardware.
besteld met korting voor 13.49 ¤quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:11 schreef Sharkdoggie het volgende:
Bulletwitch ¤ 14,99 bij Dynabyte (excl verzendkosten of kortingspas)
Voor de mensen die twijfelen of de game wat is.
Vette aanrader.quote:Op dinsdag 25 september 2007 01:22 schreef Blinker het volgende:
Hitman: Blood Money 16,99 bij CD-WOW
http://www2.cd-wow.nl/detail_results_3.php?product_code=279134
Inderdaadquote:Op dinsdag 25 september 2007 20:22 schreef Un4 het volgende:
[..]
Vette aanrader.Topgame, zeker voor die prijs!
Is ook bij de MM in Groningen voor 50 euro, lekker goedkoop...quote:Op woensdag 26 september 2007 19:28 schreef SlaadjeBla het volgende:
Halo 3
49 euro bij de MediaMarkt Utrecht
48 euro bij Mediamarkt Rotterdam Centrumquote:Op woensdag 26 september 2007 19:28 schreef SlaadjeBla het volgende:
Halo 3
49 euro bij de MediaMarkt Utrecht
Dit product kan momenteel niet besteld worden omdat de reserveringslimiet bereikt is.quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:31 schreef Katseviool het volgende:
Dagaanbieding GCShop: Lost Planet ¤22.50
Dat hoop ik dus ookquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:03 schreef Katseviool het volgende:
Nette deal, daarnaast zijn ze daar vandaag al begonnen met versturen van het spel terwijl hij in de EU pas op de 12de uitkomt, dus met een beetje geluk is hij ook nog eens eerder dan de release hier!
![]()
Er zijn studentenpakketten met een creditcardquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:36 schreef Niek. het volgende:
Nadeel van CC is dat je kredietwaardig moet zijn cq. een inkomen van 600euro geloof ik dat haal ik als student zijnde voorlopig niet:P
Postbank Card kost 11 euro per jaar voor studenten.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:58 schreef Niek. het volgende:
Iemand toevallig ervaring met de creditcard voor studenten van de postbank? Er staat "2. Ik machtig de Postbank om de bijdrage voor de Postbank Card voor Studenten automatisch van mijn Studentenrekening af te schrijven." Maar in de algemene voorwaarden wordt niets verteld over dat het geld kost....
En waarom zou ik niet gewoon de goedkoopste kopen?quote:Xbox 360 Console Core Edition 279.00
Xbox 360 Console Premium Edition 349.00
Xbox 360 Console Elite Edition 449.00
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:10 schreef Katseviool het volgende:
@ErikT: http://nl.wikipedia.org/wiki/Xbox_360
Postbankquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:58 schreef Niek. het volgende:
Iemand toevallig ervaring met de creditcard voor studenten van de postbank? Er staat "2. Ik machtig de Postbank om de bijdrage voor de Postbank Card voor Studenten automatisch van mijn Studentenrekening af te schrijven." Maar in de algemene voorwaarden wordt niets verteld over dat het geld kost....
Lol die situates komen me heel erg bekend voor, tv gekocht die een week later 100 euro minder kost om maar een voorbeeld te noemen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:29 schreef Markster het volgende:
Ik kom net van de Xbox360 Update af, en daar vertelden ze dat er binnenkort een aanbieding komt dat je 5 HD-DVDfilms bij de HD-DVD uitbreiding krijgt.
Hufters, heb ik net die HDDVD speler gekocht
De goedkoopste heeft geen harde schijf.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:05 schreef ErikT het volgende:
[..]
Postbank Card kost 11 euro per jaar voor studenten.
Ik heb ook nog een vraag. Ik weet helemaal niks van de XBOX360, wat zijn de verschillen tussen deze 3 dingen:
[..]
En waarom zou ik niet gewoon de goedkoopste kopen?
Ik wil gewoon tegen elkaar kunnen voetballen ofzo. Niks internet of van die dingen.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:15 schreef Katseviool het volgende:
US versie is niet regio vrij en daarnaast versturen ze die krengen niet meer naar de EU..
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:25 schreef DJ_ het volgende:
[..]
zou dan wel alleen voor pgr4 gelden , want eternal sonata en halo3 heb ik gewoon gekregen
( ja mijn 360 is amerikaans dus ik moet wel )
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:22 schreef Sharkdoggie het volgende:
Dagaanbieding 6 oktober
[afbeelding]
Crackdown 15,00 bij GCshop.nl excl. 2,00 verzendkosten
35.99 incl verzendkosten zie hierquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:46 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik wil oblivion ( niet game of the year editie) maar ik kan em nergens voor een redelijke prijs vinden. Vind 40 euro voor een spel van langer dan een jaar, best veel
Ik heb Oblivion. Wat heb je te ruilquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:58 schreef G.Fawkes het volgende:
hmm, dat is niet echt veel goedkoper. Misschien toch maar eens proberen te ruil. Kan alleen het ruil/koop topic voor de Xbox360 zo 1-2-3 niet vinden...
GoW doe je toch niet weg... zonde!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:19 schreef G.Fawkes het volgende:
PGR3, Ghost Recon AW 1, Gears, Saints Row... Of met extra titel Guitare Hero II
Zo die game is in waarde gezakt nu de halo 3 beta over is, niet normaal!quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:23 schreef Katseviool het volgende:
[..]
En alweer het reserveringslimiet bereikt..![]()
Daar zit wel wat in... Verkoop je het spel niet KAiN?quote:
Jammer dat je GoW niet wilt ruilen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:49 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Daar zit wel wat in... Verkoop je het spel niet KAiN?
Ga je moeder pesten johquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dit is geen verkoop topicMeneer Kain
Waar is de aanbieding?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:44 schreef Sharkdoggie het volgende:
http://www.freerecordshop(...)ns.asp?ActionID=4773
![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:49 schreef Sharkdoggie het volgende:
MM aanbiedingen van deze week.
Zoek gewoon iemand met een CC.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:36 schreef Cyberia18 het volgende:
Aangezien ik de Orange Box ga importeren was mijn vraag nou of ze ook de ''opwaardeer'' variant van Paypal accepteren. Dus dat ik het geld op m'n Paypal 'rekening' overmaak (duurt 2 á 3 dagen) en vervolgens een aankoop doe. Zou in ieder geval fijn zijn want ik bezit niet over een CC.
Nee bedankt. Ik weet hoe dat gaat. Dan koop ik alles wat los en vast zitquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:51 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Zoek gewoon iemand met een CC.![]()
Of neem er zelf eentje natuurlijk.![]()
Geen, was in reactie op Leonos.quote:
Meen je dat nou? 130 euro is megaduur! Iig, niet goedkoper dan normaal!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.dimensionplus.nl/link.asp?pid=781256&z=66
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:44 schreef Haijo het volgende:
[..]
Meen je dat nou? 130 euro is megaduur! Iig, niet goedkoper dan normaal!
Code werkt niet meer, vervangende code voor $5 (vanaf $50): SS-FLZ-EQW (tot 31-10-2007)quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:56 schreef kleenex het volgende:
..
Coupon voor $5 eraf bij besteding van $50 of meer :
OV-IDW-WTB ( is als het goed is nog 2 weken geldig )
...
http://www.xboxhome.nl/pr(...)ell-double-agent.htmquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:33 schreef Pronk het volgende:
Even een TVP, ik ga heel binnenkort een 360 kopen.
Ik ga waarschijnlihjk voor een HALO 3 pack, vanwege de HDMI aansluiting.quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.xboxhome.nl/pr(...)ell-double-agent.htm
![]()
Als je die aanbieding leest, zie je dat die XBOX ook een HDMI aansluiting heeft.quote:Op maandag 22 oktober 2007 16:17 schreef Pronk het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlihjk voor een HALO 3 pack, vanwege de HDMI aansluiting.
Lekkere tipquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:38 schreef BakkieKoffie het volgende:
Assassin's Creed Xbox 360 : 49,99 inc verzending : http://www.xboxhome.nl
Assassin's Creed Playstation 3 : 49,99 inc verzending : http://www.ps3home.nl
Lekkere prijzen
Weet je ook of je het spel dan ook snel binnen hebt?quote:
Zitten er nog verschillen tussen deze versies, word nu namelijk wel heel lastig om te kiezenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:38 schreef BakkieKoffie het volgende:
Lekkere prijzen
Daar kan je zeker vanuit gaan, meestal op de release, soms zelfs nog wat eerder.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Weet je ook of je het spel dan ook snel binnen hebt?
Thanks! Besteld voor de Xbox 360!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:38 schreef BakkieKoffie het volgende:
Lekkere prijzen
Bron: Xboxworld.nlquote:Microsoft belooft de actie voor Nederland binnenkort aan te kondigen, vooralsnog konden de Engelse gamers vijf HD-DVD’s kiezen uit 13 mogelijke films inclusief Children of Men, Serenity, The Chronicles of Riddick, Hulk, Children of Men, The Fast and the Furious: Tokyo Drift, Troy, Full Metal Jacket, Corpse Bride, The Prestige, Swordfish, Black Rain, Dreamgirls en Word Trade Centre. Of in Nederland andere tietls te krijgen zijn, moeten we nog afwachten.
Swordfishquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:57 schreef Sharkdoggie het volgende:
Binnenkort 5 gratis HD-DVD films bij Xbox 360 HD-DVD addon ook in NL
[..]
Bron: Xboxworld.nl
Dus iedereen die van plan is om er een te halen kan beter nog ff wachten.
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Thanks! Besteld voor de Xbox 360!
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Thanks! Ook besteld voor de Xbox 360!
En bedanktquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:38 schreef BakkieKoffie het volgende:
Lekkere prijzen
Tevens ook bij de Eplaza, 1 pot natquote:Op zondag 28 oktober 2007 08:42 schreef Sharkdoggie het volgende:
Op 6 november van 17:00 tot 21:00 een extra koopavond met 15% korting op het hele assortiment bij Bart Smit.
http://shop.gameparty.net/details.php?id=1956quote:Xbox 360, Live Points, 2100 Points
Xbox360
Action/Adventure
Levertijd: 1-2 werkdagen
Adviesprijs: ¤ 24,99
Gamepartyprijs: ¤ 26,00
http://www.gcshop.nl/product.php?id=1956quote:Xbox 360, Live Points, 2100 Points Platform: Xbox360
Genre: Action/Adventure
Uitgever: Microsoft
Levertijd: 1-2 werkdagen
Adviesprijs: ¤24,99
Onze prijs: ¤24,00
Duurder dan de adviesprijs ja.quote:Op donderdag 1 november 2007 15:22 schreef computermistake het volgende:
Bij de eerste is hij duurder?
En nu weer 57,00 Maar ik heb hem toen besteld en betaald toen die nog 49,95 ofzo dan blijft die prijs toch staan neem ik aan?quote:Op donderdag 1 november 2007 18:21 schreef s0ul1991 het volgende:
AC bij xboxhome is 53,98 geworden.
Als je al betaalt hebt sowieso en als je ge-preorderd hebt ook wel denk ik. Tenminste, volgens Cyb kon je na die termijn alsnog betalen dus dat moet goed komen denk ik...quote:Op maandag 5 november 2007 10:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
En nu weer 57,00 Maar ik heb hem toen besteld en betaald toen die nog 49,95 ofzo dan blijft die prijs toch staan neem ik aan?
Ja ik had em ook bij Xboxhome besteld en vergeten te betalen maar gister mail gestuurd en daarna alsnog betaald!quote:Op maandag 5 november 2007 10:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
En nu weer 57,00 Maar ik heb hem toen besteld en betaald toen die nog 49,95 ofzo dan blijft die prijs toch staan neem ik aan?
Ik heb er drie keer iets besteld en het is altijd aangekomen. Ze accepteren ook PayPal.quote:Op dinsdag 6 november 2007 17:59 schreef VoreG het volgende:
Hoe betrouwbaar en goed is dat play-asia en wat is dan de beste manier om te betalen (creditcard heb ik niet).
De enige manier waarop ik online heb besteld is via iDeal.quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:45 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik heb er drie keer iets besteld en het is altijd aangekomen. Ze accepteren ook PayPal.
Dat dacht ik niet. Je kunt wel via de bank geld op je PayPal rekening overmaken.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:13 schreef VoreG het volgende:
[..]
De enige manier waarop ik online heb besteld is via iDeal.
Kan ik via ideal op PayPal storten?
50 euro in de Mediamarkt Utrecht. Maar als ik het PES 2008 topic moet geloven is 3 euro al te veel.quote:Op woensdag 7 november 2007 11:44 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Heeft iemand PES 2008 al voor een redelijke prijs zien liggen?
Op de PS3 speelde hij lekker. Ik heb geen idee over de 360 versie...quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:10 schreef ErikT het volgende:
[..]
50 euro in de Mediamarkt Utrecht. Maar als ik het PES 2008 topic moet geloven is 3 euro al te veel.
De demo was best aardig ja. Wacht maar totdat je het volledige spel zietquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:34 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Op de PS3 speelde hij lekker. Ik heb geen idee over de 360 versie...
Vond deze code voor bij Play.com. Misschien dat iemand kan controleren of het werkt:quote:Op zondag 11 november 2007 12:37 schreef ErikT het volgende:
PES 2008 39 euro op www.play.com.
(Geen verzendkosten)
Nee. Arcade heeft wireless controller en ik dacht (weet niet zeker) HDMI uitgang. WIl je het zeker weten vraag het eens in de algemene Xbox 360 topic.quote:Op maandag 12 november 2007 18:35 schreef Ludacriss het volgende:
In de mediamarkt krantje:
Xbox 360 core edition + memory card+viva pinata+forza 2 = 250 euro.
Niet duur dus.
ps: Is de Core editie niet het zelfde als Arcade?
Alleen de Elite en de Xbox 360 die in het halo 3 pakket zit heeft een HDMI uitgang.quote:Op maandag 12 november 2007 21:27 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Nee. Arcade heeft wireless controller en ik dacht (weet niet zeker) HDMI uitgang. WIl je het zeker weten vraag het eens in de algemene Xbox 360 topic.
De normale premiums hebben tegenwoordig ook HDMI.quote:Op maandag 12 november 2007 22:43 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Alleen de Elite en de Xbox 360 die in het halo 3 pakket zit heeft een HDMI uitgang.
De Arcade heeft idd een wireless controller maar het kan zijn dat ze de core's gaan opruimen en dat je dus wel een wired krijgt.
Weet iemand of er bij Stuntman ook een easy mode isquote:Op dinsdag 13 november 2007 12:06 schreef Klonk het volgende:
Stuntman Ignition en MotoGP 07 voor 29.99 bij de Intertoys
Nope, die normale premiums van "Tegenwoordig"quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:37 schreef Un4 het volgende:
[..]
De normale premiums hebben tegenwoordig ook HDMI.
ja, je kunt elke run eerst net zovaak in een easy modus doen, die kun je dan ook per run weer uitschakelen voor extra bonussen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Weet iemand of er bij Stuntman ook een easy mode is![]()
Hij lijkt me wel tof maar hou absoluut niet van frusterende of moelijke spellen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |