Zoiets jaquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:08 schreef Leonos het volgende:
Voorstad bedoelen ze de grote stad die bijmij in de buurt ligt?
Ff bestellen dan maar
Ja duh! Wat dacht jij dan?quote:
Ideal? Aan de deur betalen? Gewoon overmaken?quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zoiets ja
Ik zou het gewoon openlaten of anders gewoon je woonplaats invullen.
[..]
Ja duh! Wat dacht jij dan?
Tis een internationale site he.... ik dacht uit Australië...quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:24 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ideal? Aan de deur betalen? Gewoon overmaken?
Komt wel aan hoor. Play.com is een hele betrouwbare sitequote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:11 schreef Lange_Lans het volgende:
Gisteren Rainbow Six Vegas besteld bij Play.com. Ben benieuwd.
Hoelang duurt het ongeveer, voordat hij bij mij op het matje ligt?quote:Op zondag 22 juli 2007 00:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Komt wel aan hoor. Play.com is een hele betrouwbare site
CC kost maar 5 euro per jaar ofzo schaf er gewoon een aanquote:
Een week.quote:Op zondag 22 juli 2007 01:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hoelang duurt het ongeveer, voordat hij bij mij op het matje ligt?
besteldquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:22 schreef devv05 het volgende:
Xbox 360 bundel met Forza Motorsport 2 voor 325 euro bij de Otto
Dan is het nog een koopje.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:30 schreef Quantor het volgende:
[..]
besteldkomt nog wel 11,50 verzendkosten bij trouwens.
Mijn moeder besteld er wel is wat en het komt altijd aanquote:Op maandag 23 juli 2007 11:47 schreef Dibble het volgende:
Otto is kutsite zou ik niet doen.
Wel vreemd dat het er al 2 weken opstaat en meerdere mensen gebeld/gemaild hebben en dat het nog niet aangepast is. Maar lijkt inderdaad 425 te zijn, proberen kan echter nooit kwaad.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:09 schreef Markster het volgende:
Die van otto lijkt mij een drukfout, volgens mij moet dat 425 zijn, hoop dat het klopt
¤ 51,- voor de normale editie bij GCshop.nl.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:02 schreef DJ_ het volgende:
59,99 voor gewone editie , 74,99 voor de collectors edition van bioshock
Rumble Roses XX isn't trying to be a great wrestling game; it's trying to give 13-year-old gamers a reason to lock their bedroom doors at night, and in that it succeeds.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:55 schreef Sharkdoggie het volgende:
[afbeelding]
Rumble Roses XX - 20 euro excl. verzendkosten bij Gamevision.nl
Ben al 10 dagen aan het wachtenquote:
Hmmm... mail ze anders. Als het echt lang duurt is je pakketje onderschept door de douane. Had ik laatst ook voor het eerst na ongeveer 50 eerdere bestellingen in het buitenland. Dan moet je 22% belasting betalen over het bedrag van je aankoop.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ben al 10 dagen aan het wachten. Gvd ik wil spelen!!!
Hoelang heb jij toen moeten wachten? Moet je ook tekenen aan de deur?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hmmm... mail ze anders. Als het echt lang duurt is je pakketje onderschept door de douane. Had ik laatst ook voor het eerst na ongeveer 50 eerdere bestellingen in het buitenland. Dan moet je 22% belasting betalen over het bedrag van je aankoop.
Ik heb een jaar XBox Live via eBay gekocht voor 35 euro. Je moet even zoeken maar het is te doen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:30 schreef Katseviool het volgende:
@Otto aanbieding:
Van wat ik heb gelezen op GoT klopt die prijs van ¤325 wel, maar zit er een Xbox core versie ipv de premium.
@Pre-order Bioshock
¤46.95 incl. verzenden bij Bol.com
Gebruik code AM-67EW-UT45 (Credits Morpheus!)
Heeft er verder nog iemand tips/links om een jaar Xbox live wat goedkoper op de kop te tikken dan via Microsoft zelf?
Dat is de normale PC variant, 360 versie is ¤29.95quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:03 schreef Sharkdoggie het volgende:
[afbeelding]
Just Cause - 14,99 euro excl. verzendkosten bij Dynabyte
Met kortingskaart nog 10% korting erbij en gratis levering bij lokale Dynabyte
Welnee joh gewoon via een Nederlandse verkoper. Je verhaal klopt wel, dus je moet wel opletten dat je een Nederlands abonnement krijgt (iig voor onze regio)quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:37 schreef Katseviool het volgende:
Maar daar moet je dan vaak een US account voor aanmaken en nu vernam ik dus laatst dat MS hier in toekomst op ging controleren ivm de rechten van bepaalde content op Xbox Live als TV-series..
Ik heb m'n bestelling nog steeds niet binnen, dus kan die nog niet bevestigen of ontkennen, is het wel een core, gaat ie gewoon onuitgepakt terug.quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:30 schreef Katseviool het volgende:
@Otto aanbieding:
Van wat ik heb gelezen op GoT klopt die prijs van ¤325 wel, maar zit er een Xbox core versie ipv de premium.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |