besteld met korting voor 13.49 ¤quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:11 schreef Sharkdoggie het volgende:
Bulletwitch ¤ 14,99 bij Dynabyte (excl verzendkosten of kortingspas)
Voor de mensen die twijfelen of de game wat is.
Vette aanrader.quote:Op dinsdag 25 september 2007 01:22 schreef Blinker het volgende:
Hitman: Blood Money 16,99 bij CD-WOW
http://www2.cd-wow.nl/detail_results_3.php?product_code=279134
Inderdaadquote:Op dinsdag 25 september 2007 20:22 schreef Un4 het volgende:
[..]
Vette aanrader.Topgame, zeker voor die prijs!
Is ook bij de MM in Groningen voor 50 euro, lekker goedkoop...quote:Op woensdag 26 september 2007 19:28 schreef SlaadjeBla het volgende:
Halo 3
49 euro bij de MediaMarkt Utrecht
48 euro bij Mediamarkt Rotterdam Centrumquote:Op woensdag 26 september 2007 19:28 schreef SlaadjeBla het volgende:
Halo 3
49 euro bij de MediaMarkt Utrecht
Dit product kan momenteel niet besteld worden omdat de reserveringslimiet bereikt is.quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:31 schreef Katseviool het volgende:
Dagaanbieding GCShop: Lost Planet ¤22.50
Dat hoop ik dus ookquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:03 schreef Katseviool het volgende:
Nette deal, daarnaast zijn ze daar vandaag al begonnen met versturen van het spel terwijl hij in de EU pas op de 12de uitkomt, dus met een beetje geluk is hij ook nog eens eerder dan de release hier!
![]()
Er zijn studentenpakketten met een creditcardquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:36 schreef Niek. het volgende:
Nadeel van CC is dat je kredietwaardig moet zijn cq. een inkomen van 600euro geloof ik dat haal ik als student zijnde voorlopig niet:P
Postbank Card kost 11 euro per jaar voor studenten.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:58 schreef Niek. het volgende:
Iemand toevallig ervaring met de creditcard voor studenten van de postbank? Er staat "2. Ik machtig de Postbank om de bijdrage voor de Postbank Card voor Studenten automatisch van mijn Studentenrekening af te schrijven." Maar in de algemene voorwaarden wordt niets verteld over dat het geld kost....
En waarom zou ik niet gewoon de goedkoopste kopen?quote:Xbox 360 Console Core Edition 279.00
Xbox 360 Console Premium Edition 349.00
Xbox 360 Console Elite Edition 449.00
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:10 schreef Katseviool het volgende:
@ErikT: http://nl.wikipedia.org/wiki/Xbox_360
Postbankquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:58 schreef Niek. het volgende:
Iemand toevallig ervaring met de creditcard voor studenten van de postbank? Er staat "2. Ik machtig de Postbank om de bijdrage voor de Postbank Card voor Studenten automatisch van mijn Studentenrekening af te schrijven." Maar in de algemene voorwaarden wordt niets verteld over dat het geld kost....
Lol die situates komen me heel erg bekend voor, tv gekocht die een week later 100 euro minder kost om maar een voorbeeld te noemen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:29 schreef Markster het volgende:
Ik kom net van de Xbox360 Update af, en daar vertelden ze dat er binnenkort een aanbieding komt dat je 5 HD-DVDfilms bij de HD-DVD uitbreiding krijgt.
Hufters, heb ik net die HDDVD speler gekocht
De goedkoopste heeft geen harde schijf.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:05 schreef ErikT het volgende:
[..]
Postbank Card kost 11 euro per jaar voor studenten.
Ik heb ook nog een vraag. Ik weet helemaal niks van de XBOX360, wat zijn de verschillen tussen deze 3 dingen:
[..]
En waarom zou ik niet gewoon de goedkoopste kopen?
Ik wil gewoon tegen elkaar kunnen voetballen ofzo. Niks internet of van die dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |