149 bij de mediamarkt...weet niet of dit de normale prijs is?quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:48 schreef Markster het volgende:
180 euro voor 120 gb, belachelijk.
Niet te vinden?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:59 schreef Sieusc het volgende:
Football Manager 2007, 7 euro inclusief verzendkosten bij vanleest.nl
Het stelt bijna niks voor, maar je kunt nog een paar euro goedkoper.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:02 schreef DJ_ het volgende:
59,99 voor gewone editie , 74,99 voor de collectors edition van bioshock
mijn ervaring is dat dit the algemene prijs is en sommige winkels er 5 euro van af doen maximaal
net bij de release
deze prijzen zijn van www.nedgame.com
Exclusief 12,50 verzendkosten. Bij een willekeurige winkel kost zo'n adaptor 20 euro.quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:33 schreef RitseB het volgende:
http://www.centralpoint.n(...)less_Pc_Adapter.html
xbox wireless adaptor ¤ 17.64![]()
sorry niet goed gekekenquote:Op zondag 26 augustus 2007 14:51 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Exclusief 12,50 verzendkosten. Bij een willekeurige winkel kost zo'n adaptor 20 euro.
Gelezen op de BOL-site:quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jawel maar het lijkt te kloppen. Door een user in het Xbox 360 Topic is naar BOL.com gemaild, in de reactie die hij terug kreeg van BOL.com stond duidelijk dat het Halo 3 + 12 maanden Xbox Live Gold is voor ¤ 59,99!
quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:29 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Gelezen op de BOL-site:
26 augustus 2007
Dit is alleen de Feel and Look
Dit artikel is niet het spel Halo3 zelf, maar de Halo 3 Feel and Look. Iedereen die deze bestelt, krijgt geen Halo3 spel en geen compensatie vanwege de fout op de site. En iedereen die onrechtmatig gebruik maakt van een kortingscode, wordt geblokkeerd. Deze bestellingen worden niet uitgevoerd.
Dat is een anonieme loser. Iedereen kan daar berichten plaatsen.quote:Beoordeling van klanten - Lees de beoordelingen
Vertel wat je van dit artikel vindt en maak kans op ¤ 100,- aan cadeaubonnen.
Ja duh, dat snap ik...maar ergens lijkt het mij wel logisch. 12 maanden + Halo 3 is wel erg goedkoop.quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:30 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Dat is een anonieme loser. Iedereen kan daar berichten plaatsen.
Heb weleens aanbiedingen gehad die te mooi om waar te zijn en achteraf waar bleken te zijn.quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:31 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ja duh, dat snap ik...maar ergens lijkt het mij wel logisch. 12 maanden + Halo 3 is wel erg goedkoop.
Neem aan dat je er dan wel vanuit mag gaan dat de boel te vertrouwen isquote:" Geachte heer xxxxxx,
Hartelijk dank voor uw e-mail van 25 augustus 2007.
In de "Halo 3 & Live Gold Abonnement - 12 Maanden" bundel bevinden zich inderdaad het spel Halo 3 en een 12 maanden lang Xbox Live Gold lidmaatschap.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Siu Mei Man
bol.com Klantenservice
www.bol.com"
dit kreeg ik als reactie of het echt waar was van halo 3 + livequote:Geachte heer B
Hartelijk dank voor uw e-mail van 27 augustus 2007.
Op het moment staat dit verkeerd op de website vermeld. Binnen enkele dagen zal dit verandert worden en kunt u het product weer bestellen.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Anne-Mique Dijkerman
bol.com Klantenservice
www.bol.com
Ja, ze bekijken het maar. Ik heb betaald voor Halo 3 en 12 maanden Live en dat zal ik krijgen ook. Ze hebben het zelf notabene meerdere malen bevestigd.quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:43 schreef RitseB het volgende:
halo3 + live is hoax
[..]
dit kreeg ik als reactie of het echt waar was van halo 3 + live
Play-asia.comquote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
Voor wie Bioshock nog voor een leuke prijs wil aanschaffen kost ie hier ¤ 44,15!
dat meen je nietquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:29 schreef Quantor het volgende:
Als je de otto aanbieding koopt, bereidt je dan maar voor om hem op te sturen naar Microsoft ivm krassen, de mijne is al onderweg.
Bron: Fok!gamesquote:Vier arcadegames voor de helft van de prijs dit weekend
Om het einde van het weekend te vieren biedt Microsoft je dit weekend de mogelijkheid om een aantal Xbox Live Arcade-titels te downloaden voor slechts de helft van de prijs. Beginnend op zondag om middernacht (00.00u.) en lopend tot maandagnacht (23.59u.) zul je de volgende games met korting kunnen verkrijgen:
Small Arms: 400 Microsoft Points (normaal 800 Microsoft Points)
Zuma Deluxe: 400 Microsoft Points (normaal 800 Microsoft Points)
Gauntlet: 200 Microsoft Points (normaal 400 Microsoft Points)
Dig Dug: 200 Microsoft Points (normaal 400 Microsoft Points)
Hier kost ie ¤ 55,50!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:58 schreef Leonos het volgende:
Weten jullie een site in NL waar ik Skate beetje goedkoop kan bestellen?
Bol.com is ie 62.99
GCshop.nlquote:
verzendkostenquote:# ¤2,- bij één game.
# ¤3,- bij twee games.
# ¤5,- bij drie games.
# ¤6,- bij vier of meer games en bij hardware.
besteld met korting voor 13.49 ¤quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:11 schreef Sharkdoggie het volgende:
Bulletwitch ¤ 14,99 bij Dynabyte (excl verzendkosten of kortingspas)
Voor de mensen die twijfelen of de game wat is.
Vette aanrader.quote:Op dinsdag 25 september 2007 01:22 schreef Blinker het volgende:
Hitman: Blood Money 16,99 bij CD-WOW
http://www2.cd-wow.nl/detail_results_3.php?product_code=279134
Inderdaadquote:Op dinsdag 25 september 2007 20:22 schreef Un4 het volgende:
[..]
Vette aanrader.Topgame, zeker voor die prijs!
Is ook bij de MM in Groningen voor 50 euro, lekker goedkoop...quote:Op woensdag 26 september 2007 19:28 schreef SlaadjeBla het volgende:
Halo 3
49 euro bij de MediaMarkt Utrecht
48 euro bij Mediamarkt Rotterdam Centrumquote:Op woensdag 26 september 2007 19:28 schreef SlaadjeBla het volgende:
Halo 3
49 euro bij de MediaMarkt Utrecht
Dit product kan momenteel niet besteld worden omdat de reserveringslimiet bereikt is.quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:31 schreef Katseviool het volgende:
Dagaanbieding GCShop: Lost Planet ¤22.50
Dat hoop ik dus ookquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:03 schreef Katseviool het volgende:
Nette deal, daarnaast zijn ze daar vandaag al begonnen met versturen van het spel terwijl hij in de EU pas op de 12de uitkomt, dus met een beetje geluk is hij ook nog eens eerder dan de release hier!
![]()
Er zijn studentenpakketten met een creditcardquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:36 schreef Niek. het volgende:
Nadeel van CC is dat je kredietwaardig moet zijn cq. een inkomen van 600euro geloof ik dat haal ik als student zijnde voorlopig niet:P
Postbank Card kost 11 euro per jaar voor studenten.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:58 schreef Niek. het volgende:
Iemand toevallig ervaring met de creditcard voor studenten van de postbank? Er staat "2. Ik machtig de Postbank om de bijdrage voor de Postbank Card voor Studenten automatisch van mijn Studentenrekening af te schrijven." Maar in de algemene voorwaarden wordt niets verteld over dat het geld kost....
En waarom zou ik niet gewoon de goedkoopste kopen?quote:Xbox 360 Console Core Edition 279.00
Xbox 360 Console Premium Edition 349.00
Xbox 360 Console Elite Edition 449.00
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:10 schreef Katseviool het volgende:
@ErikT: http://nl.wikipedia.org/wiki/Xbox_360
Postbankquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:58 schreef Niek. het volgende:
Iemand toevallig ervaring met de creditcard voor studenten van de postbank? Er staat "2. Ik machtig de Postbank om de bijdrage voor de Postbank Card voor Studenten automatisch van mijn Studentenrekening af te schrijven." Maar in de algemene voorwaarden wordt niets verteld over dat het geld kost....
Lol die situates komen me heel erg bekend voor, tv gekocht die een week later 100 euro minder kost om maar een voorbeeld te noemen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:29 schreef Markster het volgende:
Ik kom net van de Xbox360 Update af, en daar vertelden ze dat er binnenkort een aanbieding komt dat je 5 HD-DVDfilms bij de HD-DVD uitbreiding krijgt.
Hufters, heb ik net die HDDVD speler gekocht
De goedkoopste heeft geen harde schijf.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:05 schreef ErikT het volgende:
[..]
Postbank Card kost 11 euro per jaar voor studenten.
Ik heb ook nog een vraag. Ik weet helemaal niks van de XBOX360, wat zijn de verschillen tussen deze 3 dingen:
[..]
En waarom zou ik niet gewoon de goedkoopste kopen?
Ik wil gewoon tegen elkaar kunnen voetballen ofzo. Niks internet of van die dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |