Heb weleens aanbiedingen gehad die te mooi om waar te zijn en achteraf waar bleken te zijn.quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:31 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ja duh, dat snap ik...maar ergens lijkt het mij wel logisch. 12 maanden + Halo 3 is wel erg goedkoop.
Neem aan dat je er dan wel vanuit mag gaan dat de boel te vertrouwen isquote:" Geachte heer xxxxxx,
Hartelijk dank voor uw e-mail van 25 augustus 2007.
In de "Halo 3 & Live Gold Abonnement - 12 Maanden" bundel bevinden zich inderdaad het spel Halo 3 en een 12 maanden lang Xbox Live Gold lidmaatschap.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Siu Mei Man
bol.com Klantenservice
www.bol.com"
dit kreeg ik als reactie of het echt waar was van halo 3 + livequote:Geachte heer B
Hartelijk dank voor uw e-mail van 27 augustus 2007.
Op het moment staat dit verkeerd op de website vermeld. Binnen enkele dagen zal dit verandert worden en kunt u het product weer bestellen.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Anne-Mique Dijkerman
bol.com Klantenservice
www.bol.com
Ja, ze bekijken het maar. Ik heb betaald voor Halo 3 en 12 maanden Live en dat zal ik krijgen ook. Ze hebben het zelf notabene meerdere malen bevestigd.quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:43 schreef RitseB het volgende:
halo3 + live is hoax
[..]
dit kreeg ik als reactie of het echt waar was van halo 3 + live
Play-asia.comquote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
Voor wie Bioshock nog voor een leuke prijs wil aanschaffen kost ie hier ¤ 44,15!
dat meen je nietquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:29 schreef Quantor het volgende:
Als je de otto aanbieding koopt, bereidt je dan maar voor om hem op te sturen naar Microsoft ivm krassen, de mijne is al onderweg.
Bron: Fok!gamesquote:Vier arcadegames voor de helft van de prijs dit weekend
Om het einde van het weekend te vieren biedt Microsoft je dit weekend de mogelijkheid om een aantal Xbox Live Arcade-titels te downloaden voor slechts de helft van de prijs. Beginnend op zondag om middernacht (00.00u.) en lopend tot maandagnacht (23.59u.) zul je de volgende games met korting kunnen verkrijgen:
Small Arms: 400 Microsoft Points (normaal 800 Microsoft Points)
Zuma Deluxe: 400 Microsoft Points (normaal 800 Microsoft Points)
Gauntlet: 200 Microsoft Points (normaal 400 Microsoft Points)
Dig Dug: 200 Microsoft Points (normaal 400 Microsoft Points)
Hier kost ie ¤ 55,50!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:58 schreef Leonos het volgende:
Weten jullie een site in NL waar ik Skate beetje goedkoop kan bestellen?
Bol.com is ie 62.99
GCshop.nlquote:
verzendkostenquote:# ¤2,- bij één game.
# ¤3,- bij twee games.
# ¤5,- bij drie games.
# ¤6,- bij vier of meer games en bij hardware.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |