Ja ik had em ook bij Xboxhome besteld en vergeten te betalen maar gister mail gestuurd en daarna alsnog betaald!quote:Op maandag 5 november 2007 10:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
En nu weer 57,00 Maar ik heb hem toen besteld en betaald toen die nog 49,95 ofzo dan blijft die prijs toch staan neem ik aan?
Ik heb er drie keer iets besteld en het is altijd aangekomen. Ze accepteren ook PayPal.quote:Op dinsdag 6 november 2007 17:59 schreef VoreG het volgende:
Hoe betrouwbaar en goed is dat play-asia en wat is dan de beste manier om te betalen (creditcard heb ik niet).
De enige manier waarop ik online heb besteld is via iDeal.quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:45 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik heb er drie keer iets besteld en het is altijd aangekomen. Ze accepteren ook PayPal.
Dat dacht ik niet. Je kunt wel via de bank geld op je PayPal rekening overmaken.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:13 schreef VoreG het volgende:
[..]
De enige manier waarop ik online heb besteld is via iDeal.
Kan ik via ideal op PayPal storten?
50 euro in de Mediamarkt Utrecht. Maar als ik het PES 2008 topic moet geloven is 3 euro al te veel.quote:Op woensdag 7 november 2007 11:44 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Heeft iemand PES 2008 al voor een redelijke prijs zien liggen?
Op de PS3 speelde hij lekker. Ik heb geen idee over de 360 versie...quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:10 schreef ErikT het volgende:
[..]
50 euro in de Mediamarkt Utrecht. Maar als ik het PES 2008 topic moet geloven is 3 euro al te veel.
De demo was best aardig ja. Wacht maar totdat je het volledige spel zietquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:34 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Op de PS3 speelde hij lekker. Ik heb geen idee over de 360 versie...
Vond deze code voor bij Play.com. Misschien dat iemand kan controleren of het werkt:quote:Op zondag 11 november 2007 12:37 schreef ErikT het volgende:
PES 2008 39 euro op www.play.com.
(Geen verzendkosten)
Nee. Arcade heeft wireless controller en ik dacht (weet niet zeker) HDMI uitgang. WIl je het zeker weten vraag het eens in de algemene Xbox 360 topic.quote:Op maandag 12 november 2007 18:35 schreef Ludacriss het volgende:
In de mediamarkt krantje:
Xbox 360 core edition + memory card+viva pinata+forza 2 = 250 euro.
Niet duur dus.
ps: Is de Core editie niet het zelfde als Arcade?
Alleen de Elite en de Xbox 360 die in het halo 3 pakket zit heeft een HDMI uitgang.quote:Op maandag 12 november 2007 21:27 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Nee. Arcade heeft wireless controller en ik dacht (weet niet zeker) HDMI uitgang. WIl je het zeker weten vraag het eens in de algemene Xbox 360 topic.
De normale premiums hebben tegenwoordig ook HDMI.quote:Op maandag 12 november 2007 22:43 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Alleen de Elite en de Xbox 360 die in het halo 3 pakket zit heeft een HDMI uitgang.
De Arcade heeft idd een wireless controller maar het kan zijn dat ze de core's gaan opruimen en dat je dus wel een wired krijgt.
Weet iemand of er bij Stuntman ook een easy mode isquote:Op dinsdag 13 november 2007 12:06 schreef Klonk het volgende:
Stuntman Ignition en MotoGP 07 voor 29.99 bij de Intertoys
Nope, die normale premiums van "Tegenwoordig"quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:37 schreef Un4 het volgende:
[..]
De normale premiums hebben tegenwoordig ook HDMI.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |