Hij was al dood toen ie uit het raam viel?quote:Op maandag 25 juni 2007 22:47 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Vader viel dood uit het raam. Stiefvader dronk zich dood geloof ik. Moeder woont in Belgie en kijkt niet om naar haar kinderen. Deborah van de trap gesmeten en op d'r hoofd geland. Danielle is een bajesklant en Amanda is een hoer.
En na Thailand zorgde Amanda ervoor dat Zus naar een internaat ging?quote:Op maandag 25 juni 2007 22:52 schreef agter het volgende:
huh, amans zus lag in het ziekenhuis. aman ging naar thailand, en haar moeder ging naar Vegas.
Lekker...
En Amanda vertelt het met een big smile.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda en haar zus hebben beiden aangifte gedaan tegen elkaar !!!
quote:Op maandag 25 juni 2007 22:52 schreef webextreme.nl het volgende:
[..]
kap eens met die kut caps van die bonkito Natasia:'(
quote:Op maandag 25 juni 2007 22:54 schreef mootie het volgende:
Amanda is ook echt een geit. Die denkt echt dat mensen met dezelfde sterrenbeelden hetzelfde zijn.
Het zou toch wat zijn als ik leek op alle mensen die in oktober geboren zijn.
geen wonder dat Amanda niet beter weet.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En Amanda vertelt het met een big smile.
Die hele familie spoort echt voor geen meter.![]()
Misschien als ascendant?quote:Op maandag 25 juni 2007 22:49 schreef 2live het volgende:
[..]
maagd als sterrenbeeld net als Jaap die is van 6 september zegt ze net
Dat lijkt me wat lastig.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:47 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Vader viel dood uit het raam. Stiefvader dronk zich dood geloof ik. Moeder woont in Belgie en kijkt niet om naar haar kinderen. Deborah van de trap gesmeten en op d'r hoofd geland. Danielle is een bajesklant en Amanda is een hoer.
Ze zei heel duidelijk 4 september.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:56 schreef Tissik het volgende:
[..]
Misschien als ascendant?
Het zusje kwam ergens begin december vrij, niet lang nadat Amanda in DGK was aangespoeld. Kinderen die onder OTS in de gevangenis (interne plaatsing) terecht komen, moeten op hun 18e verjaardag weer in vrijheid gesteld worden, omdat de voogdij van de voogdijinstelling (Jeugdzorg) dan is beëindigd.
Soms komen kids natuurlijk ook eerder vrij, maar dat lijkt me in dit geval stug, omdat mams in het buitenland verblijft en zowel pa als stiefpa dood zijn (op welke wijze dan ook).
Ohw, is Amanda een Steenbok?quote:Op maandag 25 juni 2007 22:54 schreef mootie het volgende:
Amanda is ook echt een geit. Die denkt echt dat mensen met dezelfde sterrenbeelden hetzelfde zijn.
Past natuurlijk wel in het verhaal in het filmpje waarin de autobom kwam. toen suggereerde Amanda niet dat het een natuurlijke dood wasquote:
Beter dan zonder jurkjequote:Op maandag 25 juni 2007 22:55 schreef scanman01 het volgende:
Amanda zit weer eens wijdbeens, met jurkje aan.
Heb je Amanda het alfabet al eens horen opzeggen?quote:
45 jaar en al helemaal gaar.quote:
Zo dat is pas schrikken!quote:Op maandag 25 juni 2007 22:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Natasia had het gisteren over een voetballer die ging voetballen en dood terug kwam.
Zo zie je maar. Niks is wat het lijkt in de Kooi.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Natasia had het gisteren over een voetballer die ging voetballen en dood terug kwam.
Volgens de Chinese horoscoop denken alle geiten dat.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:54 schreef mootie het volgende:
Het is zijn levertje.quote:
quote:Op maandag 25 juni 2007 22:57 schreef agter het volgende:
nataas haar hand gaat steeds lager...
en ze zei net ook duidelijk dat haar zusje 17 is!quote:Op maandag 25 juni 2007 22:59 schreef Tissik het volgende:
[..]
Heb je Amanda het alfabet al eens horen opzeggen?![]()
Met de maanden zal het wel niet anders gaan...
Hallo allemaal,quote:Op maandag 25 juni 2007 22:18 schreef scanman01 het volgende:
Huub heeft een perfect plan om Brian op de stoel te krijgen en BAN gek te maken. Hij zegt dat Jaap alleen Dennis even over moet halen om op Brian te stemmen en niet op Lieke.
Is dat zo raar? Ik kan niet eens m'n eigen nummer onthouden.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:58 schreef beequeen het volgende:
Amanda heeft niet zo'n super geheugen dat ze telefoonnummers kan onthouden,staan allemaal in haar telefoontje.![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 23:03 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
Idd wat heeft zij voor soablaar op haar lip?
Ja maar, das meer dan 10 tellen! En Amanda...quote:Op maandag 25 juni 2007 23:03 schreef 2live het volgende:
[..]
en ze zei net ook duidelijk dat haar zusje 17 is!
quote:Op maandag 25 juni 2007 23:04 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Hallo allemaal,![]()
een COS terug speelde het bovenstaande zich af. Vlak daarna ging Huub even naar boven enzei tegen Jaap 'Reken er maar niet op dat Dennis voor Brian's ontslagronde stemt, natasia heeft alles gehoord wat we net zeiden (vlak voor ze met haar tieten tegen de deur stond) en heeft het boven al aan de rest doorverteld".
Heeft iemand gehoord dat BAN lucht heeft gekregen van Huub's plan om Brian op de bank te zetten?
(Ik luisterde alleen naar het gesprek in de chill en kreeg effe niet mee wat er boven gebeurde)![]()
Ik schakelde toen over naar het gesprek van BAN maar ze hadden het er totaal niet over.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:04 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Hallo allemaal,![]()
een COS terug speelde het bovenstaande zich af. Vlak daarna ging Huub even naar boven enzei tegen Jaap 'Reken er maar niet op dat Dennis voor Brian's ontslagronde stemt, natasia heeft alles gehoord wat we net zeiden (vlak voor ze met haar tieten tegen de deur stond) en heeft het boven al aan de rest doorverteld".
Heeft iemand gehoord dat BAN lucht heeft gekregen van Huub's plan om Brian op de bank te zetten?
(Ik luisterde alleen naar het gesprek in de chill en kreeg effe niet mee wat er boven gebeurde)![]()
Vlgs amanda is ze wegens goed gedrag eruit gelaten.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:05 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ja maar, das meer dan 10 tellen! En Amanda...
Ik zei al: meestal worden deze kinderen op hun 18e verjaardag op vrije voeten gesteld. Het is werkelijk uitzonderlijk, wanneer dat voor de 18e verjaardag is, zeker als er geen ouders zijn ter opvang. (Helaas weet ik dit uit eigen ervaring met pleegkids).
ff een vraagje volgens mij mis ik al een tijdje iets maar waar staat wb voorquote:Op maandag 25 juni 2007 23:04 schreef beequeen het volgende:
WB begint nog maar eens aan een Sudoku. Vanwaar steeds die afzondering?
Pffffff, het gaat over haar opmerking ''supergeheugen''. Moet ik nu alles uitleggen?quote:Op maandag 25 juni 2007 23:04 schreef Frasier het volgende:
[..]
Is dat zo raar? Ik kan niet eens m'n eigen nummer onthouden.
De exit van Jaap wegens aanranding is meer opportuun.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:06 schreef Mika25 het volgende:
Hmz...dus Dennis gaat geen boete krijgen neem ik aan?
dat zal een verstopt speekselkliertje zijn (serieus), heeft mijn dochter ook eens gehad, dat moet opengesneden worden.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:05 schreef agter het volgende:
[..]
[afbeelding]
het wordt steeds erger.
vraag me af of ze nog meer van dit soort bultjes heeft.
Dat kan alleen als je strafrechterlijk zit, maar er is maar zo'n klein percentage kids dat strafrechterlijk vastzit. Bovendien noem je het dan geen interne plaatsing, maar gewoon detentie.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:06 schreef 2live het volgende:
[..]
Vlgs amanda is ze wegens goed gedrag eruit gelaten.
ze moeten gewoon zn gel en borstel weggooien, en flippen zal die daarna jaap op zn been gaan zitten en breken hoppa als het mag dan mag hetquote:Op maandag 25 juni 2007 23:06 schreef Mika25 het volgende:
Hmz...dus Dennis gaat geen boete krijgen neem ik aan?
wat denk je? Anders kan hij zich niet concentreren, zo'n 1 ster sudoku is moeilijk.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:04 schreef beequeen het volgende:
WB begint nog maar eens aan een Sudoku. Vanwaar steeds die afzondering?
Of juist tactiekquote:Op maandag 25 juni 2007 23:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik schakelde toen over naar het gesprek van BAN maar ze hadden het er totaal niet over.
Ik denk dus dat het een para momentje van Huub was.
Wifebeater.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:06 schreef Pavement het volgende:
[..]
ff een vraagje volgens mij mis ik al een tijdje iets maar waar staat wb voor![]()
Serieus, als je die kooi inkomt dan weet je dat je de mobiele niet mee mag nemen dan schrijf je toch de nummers op van bijv. je zusjes.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:04 schreef Frasier het volgende:
[..]
Is dat zo raar? Ik kan niet eens m'n eigen nummer onthouden.
Ze zitten volledig uitgezakt op de bank in een trip down memory lane te mijmeren over hoe gaaf ze in de voorgaande maanden waren.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:07 schreef kleinzusje het volgende:
Klopt er dat er geen fuck is gebeurd ?
en dat 1 stream raar doet met strepen ?
Amanda IS een SOAquote:Op maandag 25 juni 2007 23:03 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
Idd wat heeft zij voor soablaar op haar lip?
Dat zou ook nog kunnen inderdaad maar ik kon geen voordeel voor Huub verzinnen om het zo te brengen.quote:
ja, want die A staat voor Manny.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:09 schreef Frasier het volgende:
[..]
Amanda IS een SOA
Heer 1: "Waar heb jij last van?"
Heer 2: "Oh van het weekend Amanda opgelopen denk ik"
Heer 1: ""
Heer 2: "Ja"
wordt alleen maar tegen hem gebruiktquote:Op maandag 25 juni 2007 23:12 schreef Marieke_B het volgende:
Jammer dat Huub de vraag van Jaap niet beantwoordt..Jaap wil volgens mij graag meer horen over de tijd dat Huub het echt moeilijk had. Huub vertelt vooral over de tijd daarna...toen hij populair werd....
Dank Pullupquote:Op maandag 25 juni 2007 23:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze zitten volledig uitgezakt op de bank in een trip down memory lane te mijmeren over hoe gaaf ze in de voorgaande maanden waren.
Welterusten!quote:Op maandag 25 juni 2007 23:11 schreef beequeen het volgende:
Ik heb vierkante ogen, nite all en strekte voor de nachtploeg. Ze drinken allemaal water, dus het zal wel meevallen.![]()
![]()
Verstandig juist.. niet vertellen waardoor hij het moeilijk had. Daarmee geeft hij de anderen weer een wapen in handen.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:12 schreef Marieke_B het volgende:
Jammer dat Huub de vraag van Jaap niet beantwoordt..Jaap wil volgens mij graag meer horen over de tijd dat Huub het echt moeilijk had. Huub vertelt vooral over de tijd daarna...toen hij populair werd....
quote:Op maandag 25 juni 2007 23:11 schreef beequeen het volgende:
Ik heb vierkante ogen, nite all en strekte voor de nachtploeg. Ze drinken allemaal water, dus het zal wel meevallen.![]()
![]()
Een soort rehab?quote:Op maandag 25 juni 2007 23:13 schreef FdW het volgende:
Wat zal de Febo toch voor ogen hebben gehad met de inzet van Ellie?
Da's voor mij ook een GROOT raadsel!quote:Op maandag 25 juni 2007 23:13 schreef FdW het volgende:
Wat zal de Febo toch voor ogen hebben gehad met de inzet van Ellie?
Er was vanmiddag even een close up van een puzzel die hij al had ingevuld. Er klopte helemaal niets vanquote:Op maandag 25 juni 2007 23:08 schreef 2live het volgende:
[..]
wat denk je? Anders kan hij zich niet concentreren, zo'n 1 ster sudoku is moeilijk.![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 23:14 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dank Pullup [afbeelding]
Je staat in de nieuwe SC film btw
Lego voor gevorderden is veel leuker voor die jongen.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er was vanmiddag even een close up van een puzzel die hij al had ingevuld. Er klopte helemaal niets van
die hebben plas sexquote:Op maandag 25 juni 2007 23:18 schreef Marieke_B het volgende:
Wat gebeurt daar allemaal onder de douche???![]()
Ik ben Brian en Natasia effe kwijt...staan die daar samen?
quote:Op maandag 25 juni 2007 23:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er was vanmiddag even een close up van een puzzel die hij al had ingevuld. Er klopte helemaal niets van
Dat zei Brian ook! Deze sudoku klopt niet, volgende eens proberen...quote:Op maandag 25 juni 2007 23:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
en lieke krijgt nooit ook maar iets...quote:Op maandag 25 juni 2007 23:07 schreef Katewalker het volgende:
Amanda![]()
Jaap![]()
Dennis![]()
Brian![]()
Natasia![]()
Ik kan ze niet zien, niet horen en gun ze niks leuks...ik word zo sjagerijning van die mensen...ik zou bijna willen dat Huub er de brui aan geeft en die hele Gouden Kooi de stront in zakt...![]()
![]()
Amanda krijgt filmpje van zus..
Jaap mag drie vrienden uit nodigen..
Natasia gaat morgen met Dennis shoppen..
en er komt vast nog wel iets leuks voor Brian voorbij..
![]()
Het is net roken dit programma..je wiilt er van af..je zeilt het pakje door de kamer omdat je van die stink-kanker-stokken baalt..tien minuten later steek je er weer 1 op...![]()
Euhh rijles. O ja die zijn niet door gegaanquote:Op maandag 25 juni 2007 23:22 schreef farscapevr6 het volgende:
wat heeft huub tot nu toe gehad?
behalve een groupie dag die jaap ook krijgt
oa en dennis
Een gebroken vinger en boetes.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:22 schreef farscapevr6 het volgende:
behalve een groupie dag die jaap ook krijgt
oa en dennis
een week vakantiequote:Op maandag 25 juni 2007 23:22 schreef farscapevr6 het volgende:
Was een werkvakantie!quote:
Voor Jaapquote:Op maandag 25 juni 2007 23:26 schreef F04 het volgende:
Waarom ging de telefoon daarnet?
Jij niet man, je bent mn lekkere mokummertjequote:Op maandag 25 juni 2007 23:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zal even kijken
Alhoewel ik een behoorlijke Cos- Josti ben![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 23:27 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jij niet man, je bent mn lekkere mokummertje![]()
hij heeft in het spel zich alleen maar laten instrueren door jaap...zelf geen enkel initiatief genomen....wordt steeds duidelijker dat hij zelf niets kan...alleen het idee geven dat het van hem komt....maar daar prikken de meesten al doorheenquote:Op maandag 25 juni 2007 23:23 schreef Marieke_B het volgende:
Als het over pokeren gaat, houdt Dennis ineens een monoloog van een kwartier...
Ik heb die jongen nog niet eerder zóveel achter elkaar horen zeggen..
Vraag me af of hij al eens eerder een langere relatie heeft gehad..
't is geen sociaal dier..
eerder een geboren strateeg
(net zoals Napoleon, die had overigens ook altijd één hand in een zak toch?)
Siliconen afkolven om ze gelijk te krijgen?quote:Op maandag 25 juni 2007 23:30 schreef pullup het volgende:
Wtf zit Natasia nu met dat plastic uit te halen![]()
eeeeeeeeeeehm?? das de grap misschien??quote:Op maandag 25 juni 2007 23:33 schreef jacqjacq het volgende:
ik vind jaap overigens absoluut niet leuk doen tegen elly.
terror tegen elly slaat nergens op. elly laat zich niet opnaaien en ik vind jaap een beetje voor lul staan nu, te veel geacteerd
Haar bijdrage wordt wel groter elke keer als ze de scène opnieuw doen.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:32 schreef Soho het volgende:
Volgens mij snapt Elly d'r geen reet van wat Jaap aan het doen is.
Eens!quote:Op maandag 25 juni 2007 23:33 schreef jacqjacq het volgende:
ik vind jaap overigens absoluut niet leuk doen tegen elly.
terror tegen elly slaat nergens op. elly laat zich niet opnaaien en ik vind jaap een beetje voor lul staan nu, te veel geacteerd
hij is bang voor hem en natas of ze worden beschermdquote:Op maandag 25 juni 2007 23:35 schreef Villalux het volgende:
Jaap popi doen tegen elly......waar is zijn terror tegen Brainless.................? laf bek!
Vanaf het begin is aan Jaap's lichaamstaal af te lezen dat hij bang is voor rat.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:37 schreef Pavement het volgende:
[..]
hij is bang voor hem en natas of ze worden beschermd
denkt ie inderdaad. terwijl het duidelijk is dat elly een redelijk simpele ziel is die niet eens begrijpt dat jaap nu terror speelt. ze vindt het gewoon een eikel en dat brult ze ook uit in onvervalst amsterdams.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:36 schreef Mika25 het volgende:
Denkt Jaap dat terror tergen elly, die eigenlijk niets verkeerd doet, z`n populariteit gaat vergroten?
Ik was een echte borstenman...quote:Op maandag 25 juni 2007 23:37 schreef Tissik het volgende:
Ik mag Natasia beslist niet, maar toch vind ik het behoorlijk klote voor haar, dat het resultaat van die borstvergroting een verminking is geworden. Dit ziet er toch niet uit? De rechterborst is 2 maten groter dan de linkerborst!
Bij de linkerborst wijst de tepel naar de vloer.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:37 schreef Tissik het volgende:
Ik mag Natasia beslist niet, maar toch vind ik het behoorlijk klote voor haar, dat het resultaat van die borstvergroting een verminking is geworden. Dit ziet er toch niet uit? De rechterborst is 2 maten groter dan de linkerborst!
Yups, en het is een wonder dat geen van de bewoners haar daar mee confronteren. Maar dat zal wel weer een 'taboo' onderwerp zijn omdat de operatie gesponsord was...quote:Op maandag 25 juni 2007 23:37 schreef Tissik het volgende:
Ik meen steeds te zien dat de linker veel groter is. En de tepel op de rechter zit veel te laag. Medelijden heb ik niet; hiervoor heeft ze haar kinderen in de steek gelaten.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:37 schreef Tissik het volgende:
Ohhh wat een debiel ook op die foto. Ik vind hem niet het vieze mannetjequote:
Als de dood!!!quote:Op maandag 25 juni 2007 23:38 schreef FdW het volgende:
[..]
Vanaf het begin is aan Jaap's lichaamstaal af te lezen dat hij bang is voor rat.
Hij durft wel tegen Lieke!quote:Op maandag 25 juni 2007 23:38 schreef FdW het volgende:
[..]
Vanaf het begin is aan Jaap's lichaamstaal af te lezen dat hij bang is voor rat.
Flirten met Dennise?quote:
http://video.tinypic.com/player.php?v=4m049hwquote:Op maandag 25 juni 2007 23:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Ondertussen heb ik dat leuke filmpje niet kunnen vinden hoor
![]()
Jaap is gewoon lief tegen Elly en laat haar een beetje van het spel proeven...quote:Op maandag 25 juni 2007 23:38 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
denkt ie inderdaad. terwijl het duidelijk is dat elly een redelijk simpele ziel is die niet eens begrijpt dat jaap nu terror speelt. ze vindt het gewoon een eikel en dat brult ze ook uit in onvervalst amsterdams.
het gevolg is dat jaap de plank misslaat en ik elly aandoenlijk vind in haar naiviteit.
denk het niet, de streams gaan ook altijd ophaar als ze der jugs gaat masserenquote:Op maandag 25 juni 2007 23:39 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Yups, en het is een wonder dat geen van de bewoners haar daar mee confronteren. Maar dat zal wel weer een 'taboo' onderwerp zijn omdat de operatie gesponsord was...
Maar als IK een bewoner zou zijn zou ik haar keihard belachelijk maken over die nieuwe borsten. Deze operatie was erg belangrijk voor haar, dus door systematisch negatief over het resultaat te praten zal ze na verloop van tijd zelf ook gaan klagenquote:Op maandag 25 juni 2007 23:42 schreef Pavement het volgende:
denk het niet, de streams gaan ook altijd ophaar als ze der jugs gaat masseren
Haar rechterborst, voor jou links in het beeldquote:Op maandag 25 juni 2007 23:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik meen steeds te zien dat de linker veel groter is. En de tepel op de rechter zit veel te laag. Medelijden heb ik niet; hiervoor heeft ze haar kinderen in de steek gelaten.
Ja, heb ik ook. Dacht dat het aan mijn PC lagquote:
ik denk eerder dat zij zelf taboe is aangezien ze nooit word geterroriseerd tenzij zij zelf ergens mee begintquote:Op maandag 25 juni 2007 23:44 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Maar als IK een bewoner zou zijn zou ik haar keihard belachelijk maken over die nieuwe borsten. Deze operatie was erg belangrijk voor haar, dus door systematisch negatief over het resultaat te praten zal ze na verloop van tijd zelf ook gaan klagen
Sylvia...Amanda...Juf Judith...Lieke...Elly...Eric...Palma (die laatste 2 reken ik ook maar als vrouw)quote:Op maandag 25 juni 2007 23:46 schreef FdW het volgende:
Japio weer flink tegen een vrouw?
Mika, even hierboven, heeft een veel beter idee. Alleen moeten de anderen er nog wel even opkomen...quote:Op maandag 25 juni 2007 23:44 schreef Tissik het volgende:
[..]
Haar rechterborst, voor jou links in het beeld![]()
Je moet er toch niet aan denken, dat je zelf zo terug zou komen van een dergelijke operatie? Ik snap ook niet, dat Natas met heel haar grote waffel hier niets van zegt? Ik zou het van de daken schreeuwen iig, als ik van ene Dr Laban van de Bergmannkliniek maandagmorgentieten met een kater aangenaaid had gekregen!
Houden zoquote:Op maandag 25 juni 2007 23:48 schreef LoveProfusion het volgende:
Jeetje wat is die Dennis onzichtbaar..
En Carlos, die zo door Jaap geziekt werd dat hij dreigde hem te grazen te nemen als de camera's uit stonden?quote:Op maandag 25 juni 2007 23:48 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Sylvia...Amanda...Juf Judith...Lieke...Elly...Eric...Palma (die laatste 2 reken ik ook maar als vrouw)
De Jaap fans kunnen trots zijn op hun idool...
Opgelucht?quote:Op maandag 25 juni 2007 23:49 schreef Pavement het volgende:
die dennis
sorry ik zal het maar 1x doen maar het moet er ff uit
Ja maar, dat mag vast niet van de FEBO. Want Natasia heeft (iit tot de echte spelers) een contract van een jaar afgesloten, dus ze mag niet eerder weg dan na een jaar.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Mika, even hierboven, heeft een veel beter idee. Alleen moeten de anderen er nog wel even opkomen...![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 23:48 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Sylvia...Amanda...Juf Judith...Lieke...Elly...Eric...Palma (die laatste 2 reken ik ook maar als vrouw)
De Jaap fans kunnen trots zijn op hun idool...
Bij de mannen blijft het bij beledigingen, met eieren gooien, of mensen fysiek te belemmeren met z`n lichaam doet ie alleen bij vrouwen. Ok. hij heeft het ook bij Huub gedaan, maar Huub is een klein mannetje, dan durft ie het wel.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:51 schreef Gert het volgende:
En Carlos, die zo door Jaap geziekt werd dat hij dreigde hem te grazen te nemen als de camera's uit stonden?
Het verwijt dat Jaap alleen terror op vrouwen durft uit te oefenen, slaat nergens op.
quote:Op maandag 25 juni 2007 23:52 schreef Demon_Hunter het volgende:
Is bryan er nu al uit ?
Toen Carlos serieus reageerde was het voor eens en altijd over met Jaap's ''flinke'' houding tegen Carlos.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:51 schreef Gert het volgende:
[..]
En Carlos, die zo door Jaap geziekt werd dat hij dreigde hem te grazen te nemen als de camera's uit stonden?
Het verwijt dat Jaap alleen terror op vrouwen durft uit te oefenen, slaat nergens op.
Hij is echt bang voor Brian en Natas, na de laatste keer in het kantoor toen ze tegen hem zeiden n iet in de auto bij Huub te gaan zitten want het is niet veilig.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:51 schreef scanman01 het volgende:
Weer terror tegen een vrouw. Jaap durft echt niet anders.
Ze zullen haar borsten toch zeker wel mogen bekritiseren? Lijkt me enorm leuk.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:52 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ja maar, dat mag vast niet van de FEBO. Want Natasia heeft (iit tot de echte spelers) een contract van een jaar afgesloten, dus ze mag niet eerder weg dan na een jaar.
![]()
Hij zei het iets anders, was nog een diss naar Huubjequote:Op maandag 25 juni 2007 23:55 schreef Marieke_B het volgende:
Jaap: "palma is er toch morgen?
Ok, hup alle kroos over de vloer...schopt het de hele kamer rond..
"Niet op het kleed" waarschuwt Huub.
Op de achtergrond gniffelt Dennis ...
Jaap zegt:
Ik ben nu emo ongemeende emo Jaap Dat is hetzelfde als 'Huub Jaap'
Kijken of ik ook Huubskills heb...morgen effe knuffelen met palma...alles weer goed.
Dennis krijgt les van Jaap...welke dingen mogen wél vies worden en welke niet.
Aah dus brain zit er nog wel in ... hij had toch geslagen ofzo en moest er toch uit ?quote:Op maandag 25 juni 2007 23:55 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij is echt bang voor Brian en Natas, na de laatste keer in het kantoor toen ze tegen hem zeiden n iet in de auto bij Huub te gaan zitten want het is niet veilig.
Niet als het om Brian gaat. Als het Huub zou zijn, ja dan!quote:Op maandag 25 juni 2007 23:56 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Aah dus brain zit er nog wel in ... hij had toch geslagen ofzo en moest er toch uit ?
quote:Op maandag 25 juni 2007 23:56 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Aah dus brain zit er nog wel in ... hij had toch geslagen ofzo en moest er toch uit ?
Bij Huub, en bij Carlos. En bij Eric. Dus niet alleen vrouwen. Da's gewoon gelul.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:53 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Bij de mannen blijft het bij beledigingen, met eieren gooien, of mensen fysiek te belemmeren met z`n lichaam doet ie alleen bij vrouwen. Ok. hij heeft het ook bij Huub gedaan, maar Huub is een klein mannetje, dan durft ie het wel.
Ja lachen ...quote:Op maandag 25 juni 2007 23:55 schreef rene90 het volgende:
hilarisch dit....jaap geeft even les...
Ik had er allang heel veel dingen over gezegdquote:Op maandag 25 juni 2007 23:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze zullen haar borsten toch zeker wel mogen bekritiseren? Lijkt me enorm leuk.
Er zijn nieuwe regels, ze werken nu met een boete-systeem. Dus Brian is 200.000 euro kwijt (net als Huub, Amanda en Natasja) als hij de jackpot wint.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:56 schreef Demon_Hunter het volgende:
Gelukkig hebben we Lieke nog, da's dolle pret.quote:
beter terrororiseert hij huub, brian of mooiboy. Maar dat durft ie nietquote:
Nou, meestal zien we de vloer niet eens en blijft heel die vloerterror gewoon buiten beeld.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:58 schreef Mika25 het volgende:
De vloer vuilmaken is tijdverspilling. Je irriteert je medebewoners er niet mee, en de kijkers hebben dat inmiddels al 10tallen keren gezien.
bij Huub met brainless achterhem eric telt niet, en bij carlos doet hij helemaal niks meer!quote:Op maandag 25 juni 2007 23:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Bij Huub, en bij Carlos. En bij Eric. Dus niet alleen vrouwen. Da's gewoon gelul.
Maar het is wel fascinerend, om te zien hoe anders Jaap ineens benaderd wordt sinds hij het vriendinnetje van Huub durfde aan te vallen.
o sorry...kan best 't ging weer te snel voor mijquote:Op maandag 25 juni 2007 23:56 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Hij zei het iets anders, was nog een diss naar Huubje
Dennis heeft Huubs vinger gebroken, en Brian heeft Huubs pnk gekneusd. Kniesoor die er op let.quote:
Ja dahag, "Eric telt niet", bij Carlos is-ie gestopt.. zo kun je alles wel recht lullen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:00 schreef Villalux het volgende:
[..]
bij Huub met brainless achterhem eric telt niet, en bij carlos doet hij helemaal niks meer!
dus een held op sokken
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:00 schreef SiRojK het volgende:
DOet stream 4 net zo raar bij jullie?
Gaat ie Lieke erbij halen terwijl het over Jaap gaatquote:Op maandag 25 juni 2007 23:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we Lieke nog, da's dolle pret.![]()
ja tis slecht weer hier (hilversum)quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:00 schreef SiRojK het volgende:
DOet stream 4 net zo raar bij jullie?
Yep, want het is ronduit opvallend hoe hatelijk er ineens gedaan wordt over Jaap, nadat hij vannacht iets tegen Lieke ondernam.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gaat ie Lieke erbij halen terwijl het over Jaap gaat![]()
kijk jij wel naar de streams of heb jij geen abo.......quote:Op maandag 25 juni 2007 23:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we Lieke nog, da's dolle pret.![]()
En terecht walgelijk was hetquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Yep, want het is ronduit opvallend hoe hatelijk er ineens gedaan wordt over Jaap, nadat hij vannacht iets tegen Lieke ondernam.
een meisje de kleren afscheuren is ook behoorlijk verkeerdquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Yep, want het is ronduit opvallend hoe hatelijk er ineens gedaan wordt over Jaap, nadat hij vannacht iets tegen Lieke ondernam.
Zelf zit ze er niet echt mee, ze was net smakelijk aan het lachen om Jaap.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:05 schreef Pavement het volgende:
[..]
een meisje de kleren afscheuren is ook behoorlijk verkeerd
Bright side of liive... Ik zag jou icoon bij Weesperplein op een roltrap geplakt, kan dat kloppen?...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Jaap maakt er een compleet avond-programma van
[afbeelding]
Gertttttttttttttttttttttttttttttttttttttquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, terwijl het heel normaal was wat Jaap vannacht flikte. Wat zit iedereen toch te zeurenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:04 schreef Gert het volgende:
[..]
zo kun je alles wel recht lullen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Zelf zit ze er niet echt mee, ze was net smakelijk aan het lachen om Jaap.![]()
Correctie, Bright side of life.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:07 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Bright side of liive... Ik zag jou icoon bij Weesperplein op een roltrap geplakt, kan dat kloppen?...
Dat is het beoordelen van een situatie door een mod.quote:
Dennis had ook wel een boete mogen hebben.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:09 schreef scanman01 het volgende:
Wat mij betreft had Jaap exit gemogen, na die actie van vannacht. Maar dat gaat helaas niet gebeuren.
Of het klopt weet ik niet, ik kom niet op het Weesperplein. Weet niet eens waar dat isquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:07 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Bright side of liive... Ik zag jou icoon bij Weesperplein op een roltrap geplakt, kan dat kloppen?...
Ja vind ik ook.. Als Huub slim is hamert ie erop dat Jaap best wel zwak is dat ie niks tegen Brian doet maar wel tegen Elly...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:09 schreef scanman01 het volgende:
Wat mij betreft had Jaap exit gemogen, na die actie van vannacht. Maar dat gaat helaas niet gebeuren.
Ik vind het breken van een vinger ook best wel kwalijk.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:09 schreef scanman01 het volgende:
idd, maar zoals ik al 3 weken eerder zei de regels veranderen na elke aktiequote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:09 schreef scanman01 het volgende:
Agressie loont kennelijk in DGK.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind het breken van een vinger ook best wel kwalijk.
Of het nou een ongelukje is of niet, gewoon een vette boete geven.
Dendie gaf net zelf ook aan dat hij had gezien dat er een poef achter Huub stond.
Was het een trap geweest, dan had die het niet gedaan zei die.
Huub had zijn nek wel kunnen breken.
Je kunt je nek altijd breken, moet Huub ook maar niet zo dicht bij hem komen.. Huub zoekt altijd het contact op, loopt 9/10 keer richting de anderquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind het breken van een vinger ook best wel kwalijk.
Of het nou een ongelukje is of niet, gewoon een vette boete geven.
Dendie gaf net zelf ook aan dat hij had gezien dat er een poef achter Huub stond.
Was het een trap geweest, dan had die het niet gedaan zei die.
Huub had zijn nek wel kunnen breken.
In Amsterdam, precies hetzelfde icoontje dat jij gebruikt staat als een sticker geplakt bij de metro:)quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Of het klopt weet ik niet, ik kom niet op het Weesperplein. Weet niet eens waar dat is
Newbee!quote:
Denk ook dat het toeval is. Ik ga echt niet vanuit 070 naar A'dam om stickertjes te plakken, maak zelfs geen stickertjes van m'n icoon.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:15 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
In Amsterdam, precies hetzelfde icoontje dat jij gebruikt staat als een sticker geplakt bij de metro:)
Toeval dan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |