Dat zou ook nog kunnen inderdaad maar ik kon geen voordeel voor Huub verzinnen om het zo te brengen.quote:
ja, want die A staat voor Manny.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:09 schreef Frasier het volgende:
[..]
Amanda IS een SOA
Heer 1: "Waar heb jij last van?"
Heer 2: "Oh van het weekend Amanda opgelopen denk ik"
Heer 1: ""
Heer 2: "Ja"
wordt alleen maar tegen hem gebruiktquote:Op maandag 25 juni 2007 23:12 schreef Marieke_B het volgende:
Jammer dat Huub de vraag van Jaap niet beantwoordt..Jaap wil volgens mij graag meer horen over de tijd dat Huub het echt moeilijk had. Huub vertelt vooral over de tijd daarna...toen hij populair werd....
Dank Pullupquote:Op maandag 25 juni 2007 23:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze zitten volledig uitgezakt op de bank in een trip down memory lane te mijmeren over hoe gaaf ze in de voorgaande maanden waren.
Welterusten!quote:Op maandag 25 juni 2007 23:11 schreef beequeen het volgende:
Ik heb vierkante ogen, nite all en strekte voor de nachtploeg. Ze drinken allemaal water, dus het zal wel meevallen.![]()
![]()
Verstandig juist.. niet vertellen waardoor hij het moeilijk had. Daarmee geeft hij de anderen weer een wapen in handen.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:12 schreef Marieke_B het volgende:
Jammer dat Huub de vraag van Jaap niet beantwoordt..Jaap wil volgens mij graag meer horen over de tijd dat Huub het echt moeilijk had. Huub vertelt vooral over de tijd daarna...toen hij populair werd....
quote:Op maandag 25 juni 2007 23:11 schreef beequeen het volgende:
Ik heb vierkante ogen, nite all en strekte voor de nachtploeg. Ze drinken allemaal water, dus het zal wel meevallen.![]()
![]()
Een soort rehab?quote:Op maandag 25 juni 2007 23:13 schreef FdW het volgende:
Wat zal de Febo toch voor ogen hebben gehad met de inzet van Ellie?
Da's voor mij ook een GROOT raadsel!quote:Op maandag 25 juni 2007 23:13 schreef FdW het volgende:
Wat zal de Febo toch voor ogen hebben gehad met de inzet van Ellie?
Er was vanmiddag even een close up van een puzzel die hij al had ingevuld. Er klopte helemaal niets vanquote:Op maandag 25 juni 2007 23:08 schreef 2live het volgende:
[..]
wat denk je? Anders kan hij zich niet concentreren, zo'n 1 ster sudoku is moeilijk.![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 23:14 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dank Pullup [afbeelding]
Je staat in de nieuwe SC film btw
Lego voor gevorderden is veel leuker voor die jongen.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er was vanmiddag even een close up van een puzzel die hij al had ingevuld. Er klopte helemaal niets van
die hebben plas sexquote:Op maandag 25 juni 2007 23:18 schreef Marieke_B het volgende:
Wat gebeurt daar allemaal onder de douche???![]()
Ik ben Brian en Natasia effe kwijt...staan die daar samen?
quote:Op maandag 25 juni 2007 23:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er was vanmiddag even een close up van een puzzel die hij al had ingevuld. Er klopte helemaal niets van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |