Is dat zo raar? Ik kan niet eens m'n eigen nummer onthouden.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:58 schreef beequeen het volgende:
Amanda heeft niet zo'n super geheugen dat ze telefoonnummers kan onthouden,staan allemaal in haar telefoontje.![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 23:03 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
Idd wat heeft zij voor soablaar op haar lip?
Ja maar, das meer dan 10 tellen! En Amanda...quote:Op maandag 25 juni 2007 23:03 schreef 2live het volgende:
[..]
en ze zei net ook duidelijk dat haar zusje 17 is!
quote:Op maandag 25 juni 2007 23:04 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Hallo allemaal,![]()
een COS terug speelde het bovenstaande zich af. Vlak daarna ging Huub even naar boven enzei tegen Jaap 'Reken er maar niet op dat Dennis voor Brian's ontslagronde stemt, natasia heeft alles gehoord wat we net zeiden (vlak voor ze met haar tieten tegen de deur stond) en heeft het boven al aan de rest doorverteld".
Heeft iemand gehoord dat BAN lucht heeft gekregen van Huub's plan om Brian op de bank te zetten?
(Ik luisterde alleen naar het gesprek in de chill en kreeg effe niet mee wat er boven gebeurde)![]()
Ik schakelde toen over naar het gesprek van BAN maar ze hadden het er totaal niet over.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:04 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Hallo allemaal,![]()
een COS terug speelde het bovenstaande zich af. Vlak daarna ging Huub even naar boven enzei tegen Jaap 'Reken er maar niet op dat Dennis voor Brian's ontslagronde stemt, natasia heeft alles gehoord wat we net zeiden (vlak voor ze met haar tieten tegen de deur stond) en heeft het boven al aan de rest doorverteld".
Heeft iemand gehoord dat BAN lucht heeft gekregen van Huub's plan om Brian op de bank te zetten?
(Ik luisterde alleen naar het gesprek in de chill en kreeg effe niet mee wat er boven gebeurde)![]()
Vlgs amanda is ze wegens goed gedrag eruit gelaten.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:05 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ja maar, das meer dan 10 tellen! En Amanda...
Ik zei al: meestal worden deze kinderen op hun 18e verjaardag op vrije voeten gesteld. Het is werkelijk uitzonderlijk, wanneer dat voor de 18e verjaardag is, zeker als er geen ouders zijn ter opvang. (Helaas weet ik dit uit eigen ervaring met pleegkids).
ff een vraagje volgens mij mis ik al een tijdje iets maar waar staat wb voorquote:Op maandag 25 juni 2007 23:04 schreef beequeen het volgende:
WB begint nog maar eens aan een Sudoku. Vanwaar steeds die afzondering?
Pffffff, het gaat over haar opmerking ''supergeheugen''. Moet ik nu alles uitleggen?quote:Op maandag 25 juni 2007 23:04 schreef Frasier het volgende:
[..]
Is dat zo raar? Ik kan niet eens m'n eigen nummer onthouden.
De exit van Jaap wegens aanranding is meer opportuun.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:06 schreef Mika25 het volgende:
Hmz...dus Dennis gaat geen boete krijgen neem ik aan?
dat zal een verstopt speekselkliertje zijn (serieus), heeft mijn dochter ook eens gehad, dat moet opengesneden worden.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:05 schreef agter het volgende:
[..]
[afbeelding]
het wordt steeds erger.
vraag me af of ze nog meer van dit soort bultjes heeft.
Dat kan alleen als je strafrechterlijk zit, maar er is maar zo'n klein percentage kids dat strafrechterlijk vastzit. Bovendien noem je het dan geen interne plaatsing, maar gewoon detentie.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:06 schreef 2live het volgende:
[..]
Vlgs amanda is ze wegens goed gedrag eruit gelaten.
ze moeten gewoon zn gel en borstel weggooien, en flippen zal die daarna jaap op zn been gaan zitten en breken hoppa als het mag dan mag hetquote:Op maandag 25 juni 2007 23:06 schreef Mika25 het volgende:
Hmz...dus Dennis gaat geen boete krijgen neem ik aan?
wat denk je? Anders kan hij zich niet concentreren, zo'n 1 ster sudoku is moeilijk.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:04 schreef beequeen het volgende:
WB begint nog maar eens aan een Sudoku. Vanwaar steeds die afzondering?
Of juist tactiekquote:Op maandag 25 juni 2007 23:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik schakelde toen over naar het gesprek van BAN maar ze hadden het er totaal niet over.
Ik denk dus dat het een para momentje van Huub was.
Wifebeater.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:06 schreef Pavement het volgende:
[..]
ff een vraagje volgens mij mis ik al een tijdje iets maar waar staat wb voor![]()
Serieus, als je die kooi inkomt dan weet je dat je de mobiele niet mee mag nemen dan schrijf je toch de nummers op van bijv. je zusjes.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:04 schreef Frasier het volgende:
[..]
Is dat zo raar? Ik kan niet eens m'n eigen nummer onthouden.
Ze zitten volledig uitgezakt op de bank in een trip down memory lane te mijmeren over hoe gaaf ze in de voorgaande maanden waren.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:07 schreef kleinzusje het volgende:
Klopt er dat er geen fuck is gebeurd ?
en dat 1 stream raar doet met strepen ?
Amanda IS een SOAquote:Op maandag 25 juni 2007 23:03 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
Idd wat heeft zij voor soablaar op haar lip?
Dat zou ook nog kunnen inderdaad maar ik kon geen voordeel voor Huub verzinnen om het zo te brengen.quote:
ja, want die A staat voor Manny.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:09 schreef Frasier het volgende:
[..]
Amanda IS een SOA
Heer 1: "Waar heb jij last van?"
Heer 2: "Oh van het weekend Amanda opgelopen denk ik"
Heer 1: ""
Heer 2: "Ja"
wordt alleen maar tegen hem gebruiktquote:Op maandag 25 juni 2007 23:12 schreef Marieke_B het volgende:
Jammer dat Huub de vraag van Jaap niet beantwoordt..Jaap wil volgens mij graag meer horen over de tijd dat Huub het echt moeilijk had. Huub vertelt vooral over de tijd daarna...toen hij populair werd....
Dank Pullupquote:Op maandag 25 juni 2007 23:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze zitten volledig uitgezakt op de bank in een trip down memory lane te mijmeren over hoe gaaf ze in de voorgaande maanden waren.
Welterusten!quote:Op maandag 25 juni 2007 23:11 schreef beequeen het volgende:
Ik heb vierkante ogen, nite all en strekte voor de nachtploeg. Ze drinken allemaal water, dus het zal wel meevallen.![]()
![]()
Verstandig juist.. niet vertellen waardoor hij het moeilijk had. Daarmee geeft hij de anderen weer een wapen in handen.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:12 schreef Marieke_B het volgende:
Jammer dat Huub de vraag van Jaap niet beantwoordt..Jaap wil volgens mij graag meer horen over de tijd dat Huub het echt moeilijk had. Huub vertelt vooral over de tijd daarna...toen hij populair werd....
quote:Op maandag 25 juni 2007 23:11 schreef beequeen het volgende:
Ik heb vierkante ogen, nite all en strekte voor de nachtploeg. Ze drinken allemaal water, dus het zal wel meevallen.![]()
![]()
Een soort rehab?quote:Op maandag 25 juni 2007 23:13 schreef FdW het volgende:
Wat zal de Febo toch voor ogen hebben gehad met de inzet van Ellie?
Da's voor mij ook een GROOT raadsel!quote:Op maandag 25 juni 2007 23:13 schreef FdW het volgende:
Wat zal de Febo toch voor ogen hebben gehad met de inzet van Ellie?
Er was vanmiddag even een close up van een puzzel die hij al had ingevuld. Er klopte helemaal niets vanquote:Op maandag 25 juni 2007 23:08 schreef 2live het volgende:
[..]
wat denk je? Anders kan hij zich niet concentreren, zo'n 1 ster sudoku is moeilijk.![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 23:14 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dank Pullup [afbeelding]
Je staat in de nieuwe SC film btw
Lego voor gevorderden is veel leuker voor die jongen.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er was vanmiddag even een close up van een puzzel die hij al had ingevuld. Er klopte helemaal niets van
die hebben plas sexquote:Op maandag 25 juni 2007 23:18 schreef Marieke_B het volgende:
Wat gebeurt daar allemaal onder de douche???![]()
Ik ben Brian en Natasia effe kwijt...staan die daar samen?
quote:Op maandag 25 juni 2007 23:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er was vanmiddag even een close up van een puzzel die hij al had ingevuld. Er klopte helemaal niets van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |