Hij was al dood toen ie uit het raam viel?quote:Op maandag 25 juni 2007 22:47 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Vader viel dood uit het raam. Stiefvader dronk zich dood geloof ik. Moeder woont in Belgie en kijkt niet om naar haar kinderen. Deborah van de trap gesmeten en op d'r hoofd geland. Danielle is een bajesklant en Amanda is een hoer.
En na Thailand zorgde Amanda ervoor dat Zus naar een internaat ging?quote:Op maandag 25 juni 2007 22:52 schreef agter het volgende:
huh, amans zus lag in het ziekenhuis. aman ging naar thailand, en haar moeder ging naar Vegas.
Lekker...
En Amanda vertelt het met een big smile.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda en haar zus hebben beiden aangifte gedaan tegen elkaar !!!
quote:Op maandag 25 juni 2007 22:52 schreef webextreme.nl het volgende:
[..]
kap eens met die kut caps van die bonkito Natasia:'(
quote:Op maandag 25 juni 2007 22:54 schreef mootie het volgende:
Amanda is ook echt een geit. Die denkt echt dat mensen met dezelfde sterrenbeelden hetzelfde zijn.
Het zou toch wat zijn als ik leek op alle mensen die in oktober geboren zijn.
geen wonder dat Amanda niet beter weet.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En Amanda vertelt het met een big smile.
Die hele familie spoort echt voor geen meter.![]()
Misschien als ascendant?quote:Op maandag 25 juni 2007 22:49 schreef 2live het volgende:
[..]
maagd als sterrenbeeld net als Jaap die is van 6 september zegt ze net
Dat lijkt me wat lastig.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:47 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Vader viel dood uit het raam. Stiefvader dronk zich dood geloof ik. Moeder woont in Belgie en kijkt niet om naar haar kinderen. Deborah van de trap gesmeten en op d'r hoofd geland. Danielle is een bajesklant en Amanda is een hoer.
Ze zei heel duidelijk 4 september.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:56 schreef Tissik het volgende:
[..]
Misschien als ascendant?
Het zusje kwam ergens begin december vrij, niet lang nadat Amanda in DGK was aangespoeld. Kinderen die onder OTS in de gevangenis (interne plaatsing) terecht komen, moeten op hun 18e verjaardag weer in vrijheid gesteld worden, omdat de voogdij van de voogdijinstelling (Jeugdzorg) dan is beëindigd.
Soms komen kids natuurlijk ook eerder vrij, maar dat lijkt me in dit geval stug, omdat mams in het buitenland verblijft en zowel pa als stiefpa dood zijn (op welke wijze dan ook).
Ohw, is Amanda een Steenbok?quote:Op maandag 25 juni 2007 22:54 schreef mootie het volgende:
Amanda is ook echt een geit. Die denkt echt dat mensen met dezelfde sterrenbeelden hetzelfde zijn.
Past natuurlijk wel in het verhaal in het filmpje waarin de autobom kwam. toen suggereerde Amanda niet dat het een natuurlijke dood wasquote:
Beter dan zonder jurkjequote:Op maandag 25 juni 2007 22:55 schreef scanman01 het volgende:
Amanda zit weer eens wijdbeens, met jurkje aan.
Heb je Amanda het alfabet al eens horen opzeggen?quote:
45 jaar en al helemaal gaar.quote:
Zo dat is pas schrikken!quote:Op maandag 25 juni 2007 22:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Natasia had het gisteren over een voetballer die ging voetballen en dood terug kwam.
Zo zie je maar. Niks is wat het lijkt in de Kooi.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Natasia had het gisteren over een voetballer die ging voetballen en dood terug kwam.
Volgens de Chinese horoscoop denken alle geiten dat.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:54 schreef mootie het volgende:
Het is zijn levertje.quote:
quote:Op maandag 25 juni 2007 22:57 schreef agter het volgende:
nataas haar hand gaat steeds lager...
en ze zei net ook duidelijk dat haar zusje 17 is!quote:Op maandag 25 juni 2007 22:59 schreef Tissik het volgende:
[..]
Heb je Amanda het alfabet al eens horen opzeggen?![]()
Met de maanden zal het wel niet anders gaan...
Hallo allemaal,quote:Op maandag 25 juni 2007 22:18 schreef scanman01 het volgende:
Huub heeft een perfect plan om Brian op de stoel te krijgen en BAN gek te maken. Hij zegt dat Jaap alleen Dennis even over moet halen om op Brian te stemmen en niet op Lieke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |