Toen wist hij dat alles uitgezonden werd.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:37 schreef DaanDobber het volgende:
[..]
Hij vond het ook niet erg om in een reality soap te zitten.
Met wie sprak ze toen? Haar vader en moeder?quote:Op maandag 25 juni 2007 22:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vond haar ouders de vorige keer ook al niet echt aardig. Beetje zuur en zeurderig.
Deze zus heeft een hersenbloeding gehad en is nog steeds herstellende.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Als je dacht dat Amanda wel de bodem was qua intelligentie dan doet die delzus er nog een schep bovenop
Lieke belde met beidenquote:Op maandag 25 juni 2007 22:39 schreef itsme het volgende:
[..]
Met wier sprak ze toen? Haar vader en moeder?
Maar daar heeft ze toch geen schade aan haar intelligentie door opgelopen?quote:Op maandag 25 juni 2007 22:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Deze zus heeft een hersenbloeding gehad en is nog steeds herstellende.
Dat maakt op zijn minst iets goed.
Ze heeft ook in dezelfde strobos geplukt als Amanda.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:41 schreef scanman01 het volgende:
Dat is dat kind dat lang heeft vast gezeten vanwege asociaal gedrag?
Ow pardon dat wist ik nietquote:Op maandag 25 juni 2007 22:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
ze is 16 of 17 toch?quote:Op maandag 25 juni 2007 22:42 schreef 2live het volgende:
en ze is nog jonger als Amanda?????
Haal ik die twee zussen toch door elkaar. Dit is dat internaatkind.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar daar heeft ze toch geen schade aan haar intelligentie door opgelopen?![]()
Nope dit is de bajesklant...quote:Op maandag 25 juni 2007 22:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Video was internaatje, aan de foon was de ander.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Haal ik die twee zussen toch door elkaar. Dit is dat internaatkind.![]()
Ik heb me vergist, het is die andere zus.quote:
quote:Op maandag 25 juni 2007 22:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Video was internaatje, aan de foon was de ander.
ghaawaaaaawaaaaaaajaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 25 juni 2007 22:45 schreef Gert het volgende:
Amanda klinkt wèl zat, eigenlijk.
Inderdaad....vind het ook verschrikkelijk.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dit ziet er toch echt niet uit
[afbeelding]
Vader viel dood uit het raam. Stiefvader dronk zich dood geloof ik. Moeder woont in Belgie en kijkt niet om naar haar kinderen. Deborah van de trap gesmeten en op d'r hoofd geland. Danielle is een bajesklant en Amanda is een hoer.quote:
ze had het over 4 septemberquote:Op maandag 25 juni 2007 22:46 schreef Tissik het volgende:
Het zusje zal dan wel net 18 zijn geworden. Op exact de 18e verjaardag, worden deze onstpoorde kinderen op vrije voeten gesteld en vallen ze ten prooi aan (en vice versa natuurlijk) aan de maatschappij. Mooi land, Nederland.
Ik word heel erg bang van die oogschaduwquote:Op maandag 25 juni 2007 22:47 schreef Anderkeertje het volgende:
Waar heeft Natasja die make-up vandaan??
van Patries....quote:Op maandag 25 juni 2007 22:47 schreef Anderkeertje het volgende:
Waar heeft Natasja die make-up vandaan??
quote:Op maandag 25 juni 2007 22:47 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Vader viel dood uit het raam. Stiefvader dronk zich dood geloof ik. Moeder woont in Belgie en kijkt niet om naar haar kinderen. Deborah van de trap gesmeten en op d'r hoofd geland. Danielle is een bajesklant en Amanda is een hoer.
Daniellequote:Op maandag 25 juni 2007 22:48 schreef Disana het volgende:
Weet iemand hoe dit zusje heet? Ik hoor helemaal geen naam noemen.
lol soort gezichtsmassage zou ook kunnen...;-)quote:Op maandag 25 juni 2007 22:47 schreef agter het volgende:
dennis vraagt zich af of ie nog leeft:
[[url=http://inlinethumb13.webshots.com/6156/2315216100101467117S600x600Q85.jpg]afbeelding][/URL]
Danielle, weet niet zeker hoorquote:Op maandag 25 juni 2007 22:48 schreef Disana het volgende:
Weet iemand hoe dit zusje heet? Ik hoor helemaal geen naam noemen.
quote:Op maandag 25 juni 2007 22:47 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Vader viel dood uit het raam. Stiefvader dronk zich dood geloof ik. Moeder woont in Belgie en kijkt niet om naar haar kinderen. Deborah van de trap gesmeten en op d'r hoofd geland. Danielle is een bajesklant en Amanda is een hoer.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |