Toen wist hij dat alles uitgezonden werd.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:37 schreef DaanDobber het volgende:
[..]
Hij vond het ook niet erg om in een reality soap te zitten.
Met wie sprak ze toen? Haar vader en moeder?quote:Op maandag 25 juni 2007 22:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vond haar ouders de vorige keer ook al niet echt aardig. Beetje zuur en zeurderig.
Deze zus heeft een hersenbloeding gehad en is nog steeds herstellende.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Als je dacht dat Amanda wel de bodem was qua intelligentie dan doet die delzus er nog een schep bovenop
Lieke belde met beidenquote:Op maandag 25 juni 2007 22:39 schreef itsme het volgende:
[..]
Met wier sprak ze toen? Haar vader en moeder?
Maar daar heeft ze toch geen schade aan haar intelligentie door opgelopen?quote:Op maandag 25 juni 2007 22:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Deze zus heeft een hersenbloeding gehad en is nog steeds herstellende.
Dat maakt op zijn minst iets goed.
Ze heeft ook in dezelfde strobos geplukt als Amanda.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:41 schreef scanman01 het volgende:
Dat is dat kind dat lang heeft vast gezeten vanwege asociaal gedrag?
Ow pardon dat wist ik nietquote:Op maandag 25 juni 2007 22:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
ze is 16 of 17 toch?quote:Op maandag 25 juni 2007 22:42 schreef 2live het volgende:
en ze is nog jonger als Amanda?????
Haal ik die twee zussen toch door elkaar. Dit is dat internaatkind.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar daar heeft ze toch geen schade aan haar intelligentie door opgelopen?![]()
Nope dit is de bajesklant...quote:Op maandag 25 juni 2007 22:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Video was internaatje, aan de foon was de ander.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Haal ik die twee zussen toch door elkaar. Dit is dat internaatkind.![]()
Ik heb me vergist, het is die andere zus.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |