Gertttttttttttttttttttttttttttttttttttttquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Yep, want het is ronduit opvallend hoe hatelijk er ineens gedaan wordt over Jaap, nadat hij vannacht iets tegen Lieke ondernam.
Ja, terwijl het heel normaal was wat Jaap vannacht flikte. Wat zit iedereen toch te zeurenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Yep, want het is ronduit opvallend hoe hatelijk er ineens gedaan wordt over Jaap, nadat hij vannacht iets tegen Lieke ondernam.
zo kun je alles wel recht lullen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Zelf zit ze er niet echt mee, ze was net smakelijk aan het lachen om Jaap.![]()
Correctie, Bright side of life.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:07 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Bright side of liive... Ik zag jou icoon bij Weesperplein op een roltrap geplakt, kan dat kloppen?...
Dat is het beoordelen van een situatie door een mod.quote:
quote:
Dennis had ook wel een boete mogen hebben.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:09 schreef scanman01 het volgende:
Wat mij betreft had Jaap exit gemogen, na die actie van vannacht. Maar dat gaat helaas niet gebeuren.
Of het klopt weet ik niet, ik kom niet op het Weesperplein. Weet niet eens waar dat isquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:07 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Bright side of liive... Ik zag jou icoon bij Weesperplein op een roltrap geplakt, kan dat kloppen?...
Ja vind ik ook.. Als Huub slim is hamert ie erop dat Jaap best wel zwak is dat ie niks tegen Brian doet maar wel tegen Elly...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:09 schreef scanman01 het volgende:
Wat mij betreft had Jaap exit gemogen, na die actie van vannacht. Maar dat gaat helaas niet gebeuren.
Ik vind het breken van een vinger ook best wel kwalijk.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:09 schreef scanman01 het volgende:
idd, maar zoals ik al 3 weken eerder zei de regels veranderen na elke aktiequote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:09 schreef scanman01 het volgende:
Agressie loont kennelijk in DGK.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind het breken van een vinger ook best wel kwalijk.
Of het nou een ongelukje is of niet, gewoon een vette boete geven.
Dendie gaf net zelf ook aan dat hij had gezien dat er een poef achter Huub stond.
Was het een trap geweest, dan had die het niet gedaan zei die.
Huub had zijn nek wel kunnen breken.
Je kunt je nek altijd breken, moet Huub ook maar niet zo dicht bij hem komen.. Huub zoekt altijd het contact op, loopt 9/10 keer richting de anderquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind het breken van een vinger ook best wel kwalijk.
Of het nou een ongelukje is of niet, gewoon een vette boete geven.
Dendie gaf net zelf ook aan dat hij had gezien dat er een poef achter Huub stond.
Was het een trap geweest, dan had die het niet gedaan zei die.
Huub had zijn nek wel kunnen breken.
In Amsterdam, precies hetzelfde icoontje dat jij gebruikt staat als een sticker geplakt bij de metro:)quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Of het klopt weet ik niet, ik kom niet op het Weesperplein. Weet niet eens waar dat is
Newbee!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |