Hij durft wel tegen Lieke!quote:Op maandag 25 juni 2007 23:38 schreef FdW het volgende:
[..]
Vanaf het begin is aan Jaap's lichaamstaal af te lezen dat hij bang is voor rat.
Flirten met Dennise?quote:
http://video.tinypic.com/player.php?v=4m049hwquote:Op maandag 25 juni 2007 23:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Ondertussen heb ik dat leuke filmpje niet kunnen vinden hoor
![]()
Jaap is gewoon lief tegen Elly en laat haar een beetje van het spel proeven...quote:Op maandag 25 juni 2007 23:38 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
denkt ie inderdaad. terwijl het duidelijk is dat elly een redelijk simpele ziel is die niet eens begrijpt dat jaap nu terror speelt. ze vindt het gewoon een eikel en dat brult ze ook uit in onvervalst amsterdams.
het gevolg is dat jaap de plank misslaat en ik elly aandoenlijk vind in haar naiviteit.
denk het niet, de streams gaan ook altijd ophaar als ze der jugs gaat masserenquote:Op maandag 25 juni 2007 23:39 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Yups, en het is een wonder dat geen van de bewoners haar daar mee confronteren. Maar dat zal wel weer een 'taboo' onderwerp zijn omdat de operatie gesponsord was...
Maar als IK een bewoner zou zijn zou ik haar keihard belachelijk maken over die nieuwe borsten. Deze operatie was erg belangrijk voor haar, dus door systematisch negatief over het resultaat te praten zal ze na verloop van tijd zelf ook gaan klagenquote:Op maandag 25 juni 2007 23:42 schreef Pavement het volgende:
denk het niet, de streams gaan ook altijd ophaar als ze der jugs gaat masseren
Haar rechterborst, voor jou links in het beeldquote:Op maandag 25 juni 2007 23:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik meen steeds te zien dat de linker veel groter is. En de tepel op de rechter zit veel te laag. Medelijden heb ik niet; hiervoor heeft ze haar kinderen in de steek gelaten.
Ja, heb ik ook. Dacht dat het aan mijn PC lagquote:
ik denk eerder dat zij zelf taboe is aangezien ze nooit word geterroriseerd tenzij zij zelf ergens mee begintquote:Op maandag 25 juni 2007 23:44 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Maar als IK een bewoner zou zijn zou ik haar keihard belachelijk maken over die nieuwe borsten. Deze operatie was erg belangrijk voor haar, dus door systematisch negatief over het resultaat te praten zal ze na verloop van tijd zelf ook gaan klagen
Sylvia...Amanda...Juf Judith...Lieke...Elly...Eric...Palma (die laatste 2 reken ik ook maar als vrouw)quote:Op maandag 25 juni 2007 23:46 schreef FdW het volgende:
Japio weer flink tegen een vrouw?
Mika, even hierboven, heeft een veel beter idee. Alleen moeten de anderen er nog wel even opkomen...quote:Op maandag 25 juni 2007 23:44 schreef Tissik het volgende:
[..]
Haar rechterborst, voor jou links in het beeld![]()
Je moet er toch niet aan denken, dat je zelf zo terug zou komen van een dergelijke operatie? Ik snap ook niet, dat Natas met heel haar grote waffel hier niets van zegt? Ik zou het van de daken schreeuwen iig, als ik van ene Dr Laban van de Bergmannkliniek maandagmorgentieten met een kater aangenaaid had gekregen!
Houden zoquote:Op maandag 25 juni 2007 23:48 schreef LoveProfusion het volgende:
Jeetje wat is die Dennis onzichtbaar..
En Carlos, die zo door Jaap geziekt werd dat hij dreigde hem te grazen te nemen als de camera's uit stonden?quote:Op maandag 25 juni 2007 23:48 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Sylvia...Amanda...Juf Judith...Lieke...Elly...Eric...Palma (die laatste 2 reken ik ook maar als vrouw)
De Jaap fans kunnen trots zijn op hun idool...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |