Dat zei Brian ook! Deze sudoku klopt niet, volgende eens proberen...quote:Op maandag 25 juni 2007 23:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er was vanmiddag even een close up van een puzzel die hij al had ingevuld. Er klopte helemaal niets van
en lieke krijgt nooit ook maar iets...quote:Op maandag 25 juni 2007 23:07 schreef Katewalker het volgende:
Amanda![]()
Jaap![]()
Dennis![]()
Brian![]()
Natasia![]()
Ik kan ze niet zien, niet horen en gun ze niks leuks...ik word zo sjagerijning van die mensen...ik zou bijna willen dat Huub er de brui aan geeft en die hele Gouden Kooi de stront in zakt...![]()
![]()
Amanda krijgt filmpje van zus..
Jaap mag drie vrienden uit nodigen..
Natasia gaat morgen met Dennis shoppen..
en er komt vast nog wel iets leuks voor Brian voorbij..
![]()
Het is net roken dit programma..je wiilt er van af..je zeilt het pakje door de kamer omdat je van die stink-kanker-stokken baalt..tien minuten later steek je er weer 1 op...![]()
Euhh rijles. O ja die zijn niet door gegaanquote:Op maandag 25 juni 2007 23:22 schreef farscapevr6 het volgende:
wat heeft huub tot nu toe gehad?
behalve een groupie dag die jaap ook krijgt
oa en dennis
Een gebroken vinger en boetes.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:22 schreef farscapevr6 het volgende:
behalve een groupie dag die jaap ook krijgt
oa en dennis
een week vakantiequote:Op maandag 25 juni 2007 23:22 schreef farscapevr6 het volgende:
Was een werkvakantie!quote:
Voor Jaapquote:Op maandag 25 juni 2007 23:26 schreef F04 het volgende:
Waarom ging de telefoon daarnet?
Jij niet man, je bent mn lekkere mokummertjequote:Op maandag 25 juni 2007 23:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zal even kijken
Alhoewel ik een behoorlijke Cos- Josti ben![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 23:27 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jij niet man, je bent mn lekkere mokummertje![]()
hij heeft in het spel zich alleen maar laten instrueren door jaap...zelf geen enkel initiatief genomen....wordt steeds duidelijker dat hij zelf niets kan...alleen het idee geven dat het van hem komt....maar daar prikken de meesten al doorheenquote:Op maandag 25 juni 2007 23:23 schreef Marieke_B het volgende:
Als het over pokeren gaat, houdt Dennis ineens een monoloog van een kwartier...
Ik heb die jongen nog niet eerder zóveel achter elkaar horen zeggen..
Vraag me af of hij al eens eerder een langere relatie heeft gehad..
't is geen sociaal dier..
eerder een geboren strateeg
(net zoals Napoleon, die had overigens ook altijd één hand in een zak toch?)
Siliconen afkolven om ze gelijk te krijgen?quote:Op maandag 25 juni 2007 23:30 schreef pullup het volgende:
Wtf zit Natasia nu met dat plastic uit te halen![]()
eeeeeeeeeeehm?? das de grap misschien??quote:Op maandag 25 juni 2007 23:33 schreef jacqjacq het volgende:
ik vind jaap overigens absoluut niet leuk doen tegen elly.
terror tegen elly slaat nergens op. elly laat zich niet opnaaien en ik vind jaap een beetje voor lul staan nu, te veel geacteerd
Haar bijdrage wordt wel groter elke keer als ze de scène opnieuw doen.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:32 schreef Soho het volgende:
Volgens mij snapt Elly d'r geen reet van wat Jaap aan het doen is.
Eens!quote:Op maandag 25 juni 2007 23:33 schreef jacqjacq het volgende:
ik vind jaap overigens absoluut niet leuk doen tegen elly.
terror tegen elly slaat nergens op. elly laat zich niet opnaaien en ik vind jaap een beetje voor lul staan nu, te veel geacteerd
hij is bang voor hem en natas of ze worden beschermdquote:Op maandag 25 juni 2007 23:35 schreef Villalux het volgende:
Jaap popi doen tegen elly......waar is zijn terror tegen Brainless.................? laf bek!
Vanaf het begin is aan Jaap's lichaamstaal af te lezen dat hij bang is voor rat.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:37 schreef Pavement het volgende:
[..]
hij is bang voor hem en natas of ze worden beschermd
denkt ie inderdaad. terwijl het duidelijk is dat elly een redelijk simpele ziel is die niet eens begrijpt dat jaap nu terror speelt. ze vindt het gewoon een eikel en dat brult ze ook uit in onvervalst amsterdams.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:36 schreef Mika25 het volgende:
Denkt Jaap dat terror tergen elly, die eigenlijk niets verkeerd doet, z`n populariteit gaat vergroten?
Ik was een echte borstenman...quote:Op maandag 25 juni 2007 23:37 schreef Tissik het volgende:
Ik mag Natasia beslist niet, maar toch vind ik het behoorlijk klote voor haar, dat het resultaat van die borstvergroting een verminking is geworden. Dit ziet er toch niet uit? De rechterborst is 2 maten groter dan de linkerborst!
Bij de linkerborst wijst de tepel naar de vloer.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:37 schreef Tissik het volgende:
Ik mag Natasia beslist niet, maar toch vind ik het behoorlijk klote voor haar, dat het resultaat van die borstvergroting een verminking is geworden. Dit ziet er toch niet uit? De rechterborst is 2 maten groter dan de linkerborst!
Yups, en het is een wonder dat geen van de bewoners haar daar mee confronteren. Maar dat zal wel weer een 'taboo' onderwerp zijn omdat de operatie gesponsord was...quote:Op maandag 25 juni 2007 23:37 schreef Tissik het volgende:
Ik meen steeds te zien dat de linker veel groter is. En de tepel op de rechter zit veel te laag. Medelijden heb ik niet; hiervoor heeft ze haar kinderen in de steek gelaten.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:37 schreef Tissik het volgende:
Ohhh wat een debiel ook op die foto. Ik vind hem niet het vieze mannetjequote:
Als de dood!!!quote:Op maandag 25 juni 2007 23:38 schreef FdW het volgende:
[..]
Vanaf het begin is aan Jaap's lichaamstaal af te lezen dat hij bang is voor rat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |