Opgelucht?quote:Op maandag 25 juni 2007 23:49 schreef Pavement het volgende:
die dennis
sorry ik zal het maar 1x doen maar het moet er ff uit
Ja maar, dat mag vast niet van de FEBO. Want Natasia heeft (iit tot de echte spelers) een contract van een jaar afgesloten, dus ze mag niet eerder weg dan na een jaar.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Mika, even hierboven, heeft een veel beter idee. Alleen moeten de anderen er nog wel even opkomen...![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 23:48 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Sylvia...Amanda...Juf Judith...Lieke...Elly...Eric...Palma (die laatste 2 reken ik ook maar als vrouw)
De Jaap fans kunnen trots zijn op hun idool...
Bij de mannen blijft het bij beledigingen, met eieren gooien, of mensen fysiek te belemmeren met z`n lichaam doet ie alleen bij vrouwen. Ok. hij heeft het ook bij Huub gedaan, maar Huub is een klein mannetje, dan durft ie het wel.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:51 schreef Gert het volgende:
En Carlos, die zo door Jaap geziekt werd dat hij dreigde hem te grazen te nemen als de camera's uit stonden?
Het verwijt dat Jaap alleen terror op vrouwen durft uit te oefenen, slaat nergens op.
quote:Op maandag 25 juni 2007 23:52 schreef Demon_Hunter het volgende:
Is bryan er nu al uit ?
Toen Carlos serieus reageerde was het voor eens en altijd over met Jaap's ''flinke'' houding tegen Carlos.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:51 schreef Gert het volgende:
[..]
En Carlos, die zo door Jaap geziekt werd dat hij dreigde hem te grazen te nemen als de camera's uit stonden?
Het verwijt dat Jaap alleen terror op vrouwen durft uit te oefenen, slaat nergens op.
Hij is echt bang voor Brian en Natas, na de laatste keer in het kantoor toen ze tegen hem zeiden n iet in de auto bij Huub te gaan zitten want het is niet veilig.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:51 schreef scanman01 het volgende:
Weer terror tegen een vrouw. Jaap durft echt niet anders.
Ze zullen haar borsten toch zeker wel mogen bekritiseren? Lijkt me enorm leuk.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:52 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ja maar, dat mag vast niet van de FEBO. Want Natasia heeft (iit tot de echte spelers) een contract van een jaar afgesloten, dus ze mag niet eerder weg dan na een jaar.
![]()
Hij zei het iets anders, was nog een diss naar Huubjequote:Op maandag 25 juni 2007 23:55 schreef Marieke_B het volgende:
Jaap: "palma is er toch morgen?
Ok, hup alle kroos over de vloer...schopt het de hele kamer rond..
"Niet op het kleed" waarschuwt Huub.
Op de achtergrond gniffelt Dennis ...
Jaap zegt:
Ik ben nu emo ongemeende emo Jaap Dat is hetzelfde als 'Huub Jaap'
Kijken of ik ook Huubskills heb...morgen effe knuffelen met palma...alles weer goed.
Dennis krijgt les van Jaap...welke dingen mogen wél vies worden en welke niet.
Aah dus brain zit er nog wel in ... hij had toch geslagen ofzo en moest er toch uit ?quote:Op maandag 25 juni 2007 23:55 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij is echt bang voor Brian en Natas, na de laatste keer in het kantoor toen ze tegen hem zeiden n iet in de auto bij Huub te gaan zitten want het is niet veilig.
Niet als het om Brian gaat. Als het Huub zou zijn, ja dan!quote:Op maandag 25 juni 2007 23:56 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Aah dus brain zit er nog wel in ... hij had toch geslagen ofzo en moest er toch uit ?
quote:Op maandag 25 juni 2007 23:56 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Aah dus brain zit er nog wel in ... hij had toch geslagen ofzo en moest er toch uit ?
Bij Huub, en bij Carlos. En bij Eric. Dus niet alleen vrouwen. Da's gewoon gelul.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:53 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Bij de mannen blijft het bij beledigingen, met eieren gooien, of mensen fysiek te belemmeren met z`n lichaam doet ie alleen bij vrouwen. Ok. hij heeft het ook bij Huub gedaan, maar Huub is een klein mannetje, dan durft ie het wel.
Ja lachen ...quote:Op maandag 25 juni 2007 23:55 schreef rene90 het volgende:
hilarisch dit....jaap geeft even les...
Ik had er allang heel veel dingen over gezegdquote:Op maandag 25 juni 2007 23:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze zullen haar borsten toch zeker wel mogen bekritiseren? Lijkt me enorm leuk.
Er zijn nieuwe regels, ze werken nu met een boete-systeem. Dus Brian is 200.000 euro kwijt (net als Huub, Amanda en Natasja) als hij de jackpot wint.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:56 schreef Demon_Hunter het volgende:
Gelukkig hebben we Lieke nog, da's dolle pret.quote:
beter terrororiseert hij huub, brian of mooiboy. Maar dat durft ie nietquote:
Nou, meestal zien we de vloer niet eens en blijft heel die vloerterror gewoon buiten beeld.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:58 schreef Mika25 het volgende:
De vloer vuilmaken is tijdverspilling. Je irriteert je medebewoners er niet mee, en de kijkers hebben dat inmiddels al 10tallen keren gezien.
bij Huub met brainless achterhem eric telt niet, en bij carlos doet hij helemaal niks meer!quote:Op maandag 25 juni 2007 23:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Bij Huub, en bij Carlos. En bij Eric. Dus niet alleen vrouwen. Da's gewoon gelul.
Maar het is wel fascinerend, om te zien hoe anders Jaap ineens benaderd wordt sinds hij het vriendinnetje van Huub durfde aan te vallen.
o sorry...kan best 't ging weer te snel voor mijquote:Op maandag 25 juni 2007 23:56 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Hij zei het iets anders, was nog een diss naar Huubje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |