kennelijk wel want er wordt naar gevraagdquote:Op maandag 25 juni 2007 13:05 schreef Geqxon het volgende:
Saaw, na al jouw gekut in deze slowchat, denk je nou echt dat het ons boeit hoe je MT eruit ziet?
Zolang je er zelf maar niet op gaat zitten.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:08 schreef saaw het volgende:
[..]
kennelijk wel want er wordt naar gevraagd
op mn brommer zitten? nee ik zou niet durvenquote:Op maandag 25 juni 2007 13:26 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Zolang je er zelf maar niet op gaat zitten.
Waar ben jij nu danquote:Op maandag 25 juni 2007 13:53 schreef saaw het volgende:
[..]
brommer en fototoestel zijn thuis, dus nog even geduld
werk, geen brommer dus hierquote:
wtf is een helmentestquote:Op maandag 25 juni 2007 13:56 schreef saaw het volgende:
[..]
werk, geen brommer dus hier![]()
we gaan trouwens binnenkort een helmentest doen, ben benieuwd
Helmentest? Dus helmen passen? Altijd leukquote:Op maandag 25 juni 2007 13:56 schreef saaw het volgende:
[..]
werk, geen brommer dus hier![]()
we gaan trouwens binnenkort een helmentest doen, ben benieuwd
nou een test, voor helmenquote:Op maandag 25 juni 2007 14:05 schreef no1uknow het volgende:
[..]
wtf is een helmentest
BTW: [TK] Opgeknapte Vespa vbb150 Oldtimer
Leuke manier om een helm te kiezenquote:Op maandag 25 juni 2007 14:09 schreef saaw het volgende:
[..]
nou een test, voor helmen
op de grond gooien van x hoog, bewerken met knuppels, en nog wat dingen
en dan dus kijken welke er het beste uitkomt
komt mij wel goed uit want de overlevenden kan ik zo mee krijgen
Geld teveel ofzoquote:Op maandag 25 juni 2007 14:26 schreef saaw het volgende:
nee van alles zijn er 2, 1 om te testen en 1 om evt te gaan gebruiken
maar er zijn maar 2 mensen hier die een brommer hebben dus dat is makkelijk verdelen natuurlijk [lees: saar krijgt alles]
En die ga je dan slopen, om te kijken of je andere TZR veilig is?quote:Op maandag 25 juni 2007 14:35 schreef PallominnoX het volgende:
Ome pallo heeft een extra TZR gekocht.
quote:
Toevallig, ik zag gister twee afgetrapte meisjes op een gescheurde vespa ciao door een mooi bos rijdenquote:Op maandag 25 juni 2007 21:17 schreef Hijacking het volgende:
ik zag gisteren zowaar 2 mooie meisjes op een afgetrapte vespa ciao door het bos scheuren![]()
haha okquote:Op maandag 25 juni 2007 21:46 schreef Hijacking het volgende:
[..]
meisjes die met uitsterven bedreigd worden![]()
KK WAT DOE JE IK LACHTEquote:Op maandag 25 juni 2007 20:39 schreef Ferrox het volgende:
nee, ik boekte zo met mijn alluhz MHR bak
kankah hard door de staat, 1 eens zo'n motormuis
ik denk, geen motormuis die mij pakt met mijn 180ccer 2 takt
maar ik had pech, ik werd gepakt alluhz MHR kwijt
ok, ja ik verkoop em
Gast die is zoooooooooo oud.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:16 schreef mstr het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=Q0q5dmgAMRE
180cc
Daar rijd ik elke week
kenker wtf flik je me nouquote:Op maandag 25 juni 2007 07:26 schreef saaw het volgende:
slapen, drugs en andere rommel mag ergens anders
ga morgen foto's maken
als je nou voortaan mn post laat staan zal ik je een geheimpje vertellenquote:Op maandag 25 juni 2007 14:38 schreef saaw het volgende:
whehe nee geen geldprobleem hoor. ik werk bij de vara he, daar doen ze zulke achterlijke dingen voor tv, en alles wat over is wordt gewoon weggegeven
Uitlaat kan ook wel een klein spuitbeurtje gebruikenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 03:50 schreef PallominnoX het volgende:
[img=578xnull]http://xs316.xs.to/xs316/07262/w2w2w2.JPG[/img]
dat zei ik al in mn fipo...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:32 schreef Hijacking het volgende:
saawwww fix tt moet deel 121 zijn :V
Wss 1 sprinter.. 1 voor dagelijks gebruik.. maar ik ga eerst de goede onderdelen van mijn oude slopen om vervolgens op de ''nieuwe'' te monteren.quote:
Weet je nou al welke dan?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:34 schreef Ferrox het volgende:
ik denk dat ik volgende maand een nieuwe haal als mn loon binnen is
oudquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:03 schreef Geqxon het volgende:
http://youtube.com/watch?v=-ZFpIpaFMlc
OMG THEY ARE GONNA BEAT OUR ASSES!
ik was al weg hoorquote:Op donderdag 28 juni 2007 16:41 schreef Hijacking het volgende:
zo niet dan toch
YES WEER ZO'N KK AAP WEGquote:
ik zag in de topic lijst jouw naam als laatste in het brom topic, en ik dacht "heb je hem weer te zeurenquote:Op donderdag 28 juni 2007 18:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hou de Slowchat laag, ontopic hoog. Het ging goed afgelopen weken heren. Hulde
hele topic naar de kenker..quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hou de Slowchat laag, ontopic hoog. Het ging goed afgelopen weken heren. Hulde
Vertel je verhalen in het topic; 'niemand leest me posts toch'quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:16 schreef Sjibble het volgende:
Mijn zuigerveren zijn weer gaar, heeft die zuiger een speling van 2-3 mm op zn hoogste punt... dat het ding nog rijdt man, t is bijna compressieloos
Gebeurt mij weer...
Ik heb wel newbies aan het huilen gemaakt toen ik ze eruittrok met mn Technigas
Speling van 2-3mm op je hoogste punt? Wtf? Je bedoelt squish ofwat?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:16 schreef Sjibble het volgende:
Mijn zuigerveren zijn weer gaar, heeft die zuiger een speling van 2-3 mm op zn hoogste punt... dat het ding nog rijdt man, t is bijna compressieloos
Gebeurt mij weer...
Ik heb wel newbies aan het huilen gemaakt toen ik ze eruittrok met mn Technigas
ik was de man een tijdje toen ik onder mijn puch een rood led achterled lamp had gebeundquote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:14 schreef Ipho het volgende:
Vandaag neon bij me blok maken denk ik.
Zit er wel vet uit in het donker je hele blok verlicht
Kut hang jeugd eens lastig valen snachts.
ja ik kan zo dat hele ding op en neer bewegen, naar links en naar rechts..quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:22 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Speling van 2-3mm op je hoogste punt? Wtf? Je bedoelt squish ofwat?
En tsja. Brommer wordt waarschijnlijk volgend weekend opgehaald.Benk er ook weer vanaf.
Heb nu heerlijk weekje, baas is op vakantie.. "Dimitri, wil jij op me huis passen?" Weekje in dikke villa.
Binnenzwembad, Sauna, Yakuzi.![]()
En dan ook nog samen met me chickie.. helemaal prima hier.
![]()
motorquote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:25 schreef Diemietuhriej het volgende:
Nee allicht niet, jullie geilen op brommers, stelletje noobs.![]()
Door middel van je kop/voetpakking, de waardes staan in het boekje van de cilinder, anders werkplaats handboek..quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:52 schreef Sjibble het volgende:
[..]
ja ik kan zo dat hele ding op en neer bewegen, naar links en naar rechts..![]()
Ik krijg en ook vaak met geen mogelijkheid aan, uren moeten kicken. Toen er net een nieuwe in zat was het 1x kicken aangaan..
Dat hele ding is raar..![]()
En hoe stel je je squish in?
Ik rij 50STDquote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:18 schreef PallominnoX het volgende:
[..]
Door middel van je kop/voetpakking, de waardes staan in het boekje van de cilinder, anders werkplaats handboek..
Morgen even 't voorwiel eronder uit beunen heur. Moet nieuw bandje op![]()
je wil het niet snappen hequote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:21 schreef PallominnoX het volgende:
[..]
Ik weet dat je mijn TZR heel vet vind.![]()
Ten eerste, als jij je zuiger in de cilinder naar links en rechts kan bewegen zou ik maar een andere zuiger kopen, overmaatje ofzo.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:26 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Ik rij 50STDBoekjesloos
Koppakking is hetzelfde.. dat zit al heel goed op elkaar.. steel to steel.. alleen die voetpakking.. valt die dan niet wat dunner te maken ofzo?
Als ik daar hele dunne tussen zet, word de compressie groter.. dus toch meer kracht? of kan mn zuiger dat de kop tikken?
En btw, in de bougie zit een holte... verneukt dat niet de compressie? (aldus vermindert).. zonder dat geeft ie denk meer power?
BTW, bedankt voor uitlegheeft goed geholpen!
Ik zal eens verder google'en
Ik niet..quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:25 schreef Diemietuhriej het volgende:
Nee allicht niet, jullie geilen op brommers, stelletje noobs.![]()
bedoel je niet dunne voetpakking een krappe squish?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:52 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ten eerste, als jij je zuiger in de cilinder naar links en rechts kan bewegen zou ik maar een andere zuiger kopen, overmaatje ofzo.Want waarschijnlijk zijn je zuigerveren geen 2 a 3mm breed.
En squish verander je door je voetpakking, koppakking doet er niet toe. dikke voetpakking-> krappe squish -> meer compressie -> meer kans op detoneren.
Dunne voetpakking-> grote squish -> minder compressie -> minder kracht -> geen detonatie.
Detoneren is zelfontbranden, en als je wil weten wat dat doet je met je cilinderkop en zuiger moet je maar even op wikipedia kijken.
En in je bougie zit een holte? Wtf? Tijd voor een nieuwe bougie dan ofzo?
400quote:Op zondag 1 juli 2007 19:37 schreef Geqxon het volgende:
fs180, heb je nou eindelijk je Honda CB348 gekocht?
ze zien mij rollen ze hatenquote:Op zondag 1 juli 2007 22:05 schreef Ipho het volgende:
[/img]http://fotoboek.fok.nl//userpics/133605/Nicesad321%20002.jpg[img]
tis een nieuwere ja, twin cillinder, ga nog een oude 4 cillinder erbij nemen om om te bouwenquote:Op zondag 1 juli 2007 22:03 schreef Hijacking het volgende:
foto cb400
1975 model of nieuwer ( 1975 model is perfect om naar cafe racer om te bouwen :V )
hoezo geldverspillingquote:Op zondag 1 juli 2007 22:47 schreef fs180 het volgende:
[..]
tis een nieuwere ja, twin cillinder, ga nog een oude 4 cillinder erbij nemen om om te bouwen
Domme mongool je mag nog helemaal geen 1000cc rijden als je 18 bent.quote:Op maandag 2 juli 2007 04:26 schreef Sjibble het volgende:
[..]
hoezo geldverspilling..
en 400cc en zo mans doenDUDE!! Er zijn newbies met 1000cc..
Echt zielig dat je in een brommertopic gaat lopen pimpen dat je iedereen eruittrekt/rijd in zn 1.. omdat je blijkbaar door alle motors eruitgereden word omdat je een krakkemikkige motor kocht voor 400 euri;s?.
Mijn oom gaat me op zijn motor leren rijden, dan ben ik nog maar 16
Die van hem heeft natuurlijk geen 1000cc.. maar is ook bedoeld om er mee te cruisen enzo..![]()
Jawelquote:Op maandag 2 juli 2007 08:52 schreef Ipho het volgende:
[..]
Domme mongool je mag nog helemaal geen 1000cc rijden als je 18 bent.
Als je 18 bent mag je niet eens hoger dan 125 cc
Houd je bek maarquote:Op maandag 2 juli 2007 09:16 schreef mstr het volgende:
[..]
Jawel
Als het maar niet meer is dan 25Kw domme mongool
25 kw en een bepaalde pk/kg verhouding.quote:Op maandag 2 juli 2007 09:59 schreef Ipho het volgende:
[..]
Houd je bek maar![]()
Je leest toch echt alleen 125cc overal.
Vandaar dat je op een GS500 mag lessen. Of dat lichte motoren altijd als "25kw" worden geadverteerd. Pfffquote:Op maandag 2 juli 2007 09:59 schreef Ipho het volgende:
[..]
Houd je bek maar![]()
ey sjibble als jij je nou eens ophangt met een vario ?quote:Op maandag 2 juli 2007 04:26 schreef Sjibble het volgende:
[..]
hoezo geldverspilling..
en 400cc en zo mans doenDUDE!! Er zijn newbies met 1000cc..
Echt zielig dat je in een brommertopic gaat lopen pimpen dat je iedereen eruittrekt/rijd in zn 1.. omdat je blijkbaar door alle motors eruitgereden word omdat je een krakkemikkige motor kocht voor 400 euri;s?.
Mijn oom gaat me op zijn motor leren rijden, dan ben ik nog maar 16
Die van hem heeft natuurlijk geen 1000cc.. maar is ook bedoeld om er mee te cruisen enzo..![]()
waarom was vroeger altijd alles beterquote:Op maandag 2 juli 2007 19:11 schreef Diemietuhriej het volgende:
Kuttopic, slotje.
Donder toch een eind op man lambal, en dan rij ik op een 400 illegaalquote:Op maandag 2 juli 2007 09:59 schreef Ipho het volgende:
[..]
Houd je bek maar![]()
t is v-snaar newbiequote:Op maandag 2 juli 2007 16:51 schreef Hijacking het volgende:
[..]
ey sjibble als jij je nou eens ophangt met een vario ?
Krijgen we het resultaat te horen? of zien ben wel benieuwdquote:
Volgende week dinsdag om 20:30 op NL3quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:06 schreef Ipho het volgende:
Krijgen we het resultaat te horen? of zien ben wel benieuwd
(K)(L)
quote:
In principe doe ik internetredactie [kleine filmpjes monteren, stukjes schrijven, alles online zetten]. Maar omdat dat maar 2 x per week een paar uur werk is ben ik daarnaast ook assistent productie [filmen, alle benodigde spullen regelen, heel veel bellen en rondrennen]quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:35 schreef Geqxon het volgende:
Trouwens, Saaw, uit nieuwsgierigheid. Wat doe je eigenlijk bij de Vara? Assistent oid? Het filmen van de productie, eindmontage oid?
weet niet of het originele stickers zijn, en kan er eigenlijk ook niet echt wakker van liggen of ie minder waard wordt. ik wil hem groen verfenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:23 schreef Geqxon het volgende:
Als je brommer puik geverfd is: Nagellakremover zonder acethon. Zou het naar mijn weten goed weg moeten kunnen halen. Maar vergeet niet: Een MT met orginele stickers is meer waard!
Wasbenzine.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:19 schreef saaw het volgende:
[..]
In principe doe ik internetredactie [kleine filmpjes monteren, stukjes schrijven, alles online zetten]. Maar omdat dat maar 2 x per week een paar uur werk is ben ik daarnaast ook assistent productie [filmen, alle benodigde spullen regelen, heel veel bellen en rondrennen]
En om even weer over brommers te praten
Op onze brommer zitten best veel stickers, die wil ik er eigenlijk af hebben en em dan verfen.
Hoe krijg ik die stickers er af?
Dan moet ik elke keer dat ik op de scooter stap een helm op doen en aangezien ik niet langer dan 1 km achtereenvolgend rij, lijkt me dat onzin. Mijn Jog was ook snor en dat beviel me prima.. En verklaar me voor gek, maar dat ding reed 75..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:51 schreef Geqxon het volgende:
Snorscooter? Please, pak gewoon een bromscoot
75 zonder helm. Ga eens "sliden", please.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:57 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Dan moet ik elke keer dat ik op de scooter stap een helm op doen en aangezien ik niet langer dan 1 km achtereenvolgend rij, lijkt me dat onzin. Mijn Jog was ook snor en dat beviel me prima.. En verklaar me voor gek, maar dat ding reed 75..
Dat is ook een goede methode. Wasbenzine over je brommer gooien en in de fik steken. Zijn gelijk al je stickers weggebrand!quote:
Ja ding 3 min op, dat ding af, weer 3 minuten op.. Nou dank je de koekkoek. Laat mij dan maar ff dom doen en 1 minuutje zonder helm rijden.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:04 schreef Geqxon het volgende:
[..]
75 zonder helm. Ga eens "sliden", please.
Als je niet langer dan 1km achtereenvolgend rij, koop een fiets. Djees man, een helm opzetten moeite? Ding over je hoofd en rijden maar.
Ik weet heus wel waar ik over praat..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:19 schreef Geqxon het volgende:
Trek je dan ook geen kleren aan oid?
In die ene minuut zonder helm maak je net zoveel kans op je bek te gaan als dat je naar Frankrijk toe rijdt.
Zo kan het ook jaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:05 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat is ook een goede methode. Wasbenzine over je brommer gooien en in de fik steken. Zijn gelijk al je stickers weggebrand!
Koop vooral GEEN Puch, gewoon een cross, en al helemaal geen snorscooter want je zult niet de eerste zijn die ik daar vanaf trap.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:48 schreef Ordinair het volgende:
Vorige week is er een rand debiel op mij ingereden en vandaag is mijn Yamaha Jog R total loss verklaard. Nu krijg ik er nog 1000 euro voor van de verzekering + 500 euro van de scooterboer voor het wrak.
Nu zou ik graag een vervangende brommer willen hebben. Zelf zat ik te denken aan een Yamaha Slider. Maar zijn deze dingen in snor versie te koop en hoe duur zijn die? Op Yamaha-motors.nl staat de Slider niet meer..
Over wat ik er nog voor krijg heb ik niks te klagen, 1500 euro voor een Jog R uit Maart 2006.Heb hem toen voor 2200 euro gekocht trouwens.
Maar ontopic:quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:22 schreef Ipho het volgende:
Lichgt aan je eigen kwaliteiten qua opknappen.
Besef wel waar je aan begint.quote:ik hep een slider staan zonder kenteken ik wou hem opknapen maar hat geen tijd maar een kikje loopt hij net een nieuwe zuiger mankementen het licht doet het niet moeten nieuwe lampjes in achterveer is stuk kniperlichten doen het niet moet een accu in maar kan wel wat leuk worden bied maar ik hoor het wel
Dat jij geen Puch kan krijgen, betekend niet dat een Puch slecht is.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:03 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Koop vooral GEEN Puch, gewoon een cross, en al helemaal geen snorscooter want je zult niet de eerste zijn die ik daar vanaf trap.
Kk mongoolquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:29 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Maar ontopic:
[..]
Besef wel waar je aan begint.
Ten eerste heeft het ding geen kenteken.
Het (knipper)licht doet het niet, want er zit blijkbaar geen accu in. Zie maar is een accu te regelen en dan alles weer te fixen. Achterveer is stuk, nieuwe halen. D'r zullen vast wel meer problemen zijn, zoals bij elke 2dehandse brommer (no offense dimi).
verfafbijtquote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:19 schreef saaw het volgende:
[..]
In principe doe ik internetredactie [kleine filmpjes monteren, stukjes schrijven, alles online zetten]. Maar omdat dat maar 2 x per week een paar uur werk is ben ik daarnaast ook assistent productie [filmen, alle benodigde spullen regelen, heel veel bellen en rondrennen]
En om even weer over brommers te praten
Op onze brommer zitten best veel stickers, die wil ik er eigenlijk af hebben en em dan verfen.
Hoe krijg ik die stickers er af?
Niet doen, kenteken fixen is ecjht supermoeilijk, en duur.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:04 schreef Daantke het volgende:
He, ik wou net ook wat vragen over een Slider
deze
Op te knappen of gewoon te afgeragd?
En hoe duur zou zoiets moeten kosten (brommer zelf, accu+veer, en verzekering/kenteken meuk)
Inderdaad, al helemaal op een scooter.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:45 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Niet doen, kenteken fixen is ecjht supermoeilijk, en duur.
net zoveel als een 45 kmh "versie"quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:29 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Ik weet heus wel waar ik over praat..
Maar even OT, weet iemand wat een een snor Yamaha Slider nieuw kost?
Weet ik, want boven 102 db krijg je een boete van 150 euro.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:32 schreef Geqxon het volgende:
50 euro voor 75 rijden met 104 decibel? Wees blij!
hehe, ik kreeg 40 euro boete vanwege 10 kmh te hard...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:30 schreef mstr het volgende:
Kankerwouten
69 km/u
104 db
50 euro boete
Binnen 10 dagen melden met m'n orginele uitlaat
Sterf kankerwouten.
Je moest meerijden, en je reed met 69 mee? Wat een mongool ben je dan, dat lokken ze altijd uit man. Gewoon strak 30 rijdenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:43 schreef mstr het volgende:
Ik moest meerijden
Ik reed 69 km/u
Vanaf 53 boete, dus 16 verschil
7 km/u correctie, dus 9 km/u te hard.
Nee, ik moest meerijden naar een rollerbankquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:45 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je moest meerijden, en je reed met 69 mee? Wat een mongool ben je dan, dat lokken ze altijd uit man. Gewoon strak 30 rijden
Nee, ze hielden gewoon mensen aan willekeurig.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:52 schreef Geqxon het volgende:
Maar je moest meerijden, en tijdens het meerijden werd je gepakt op te hard rijden?
Neequote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:01 schreef Geqxon het volgende:
Ja maar lullo, toen je achter de motoragent aan reed dus, werd je toen betrapt op 69km/h?
Jaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:05 schreef Geqxon het volgende:
O ja, het gaat tegenwoordig op snelheid toch?
Je mag 60 gaan op de rollerbank zonder gezeikquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:07 schreef Geqxon het volgende:
Dan ben ik denk ik de lul. Ik haal zonder al te veel moeite scooters in, dus ik zal zeker over de 45-50 gaan.
Iddquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:07 schreef mstr het volgende:
Echt een kankermanier waarop ze de db's meten.
Ze zetten hem op z'n standaard even geven dan gas.
Dat geeft veel meer geluid dan dat je hem gewoon op de grond laat staan en vol toeren laat maken.
Hoezo de lul? gezien het tegenwoordig om snelheid gaat tief je er gewoon een 70cc DR onder.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:07 schreef Geqxon het volgende:
Dan ben ik denk ik de lul. Ik haal zonder al te veel moeite scooters in, dus ik zal zeker over de 45-50 gaan.
Voor mij is juist topsnelheid belangrijk. Anyhow, ik denk niet dat een 70cc DR en de vertanding van een Neos onder mijn Tomos past.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:16 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Hoezo de lul? gezien het tegenwoordig om snelheid gaat tief je er gewoon een 70cc DR onder.
Vervolgens haal je uit een Yamaha Neo's die ooit een snor is geweest de vertanding eruit die iets van 14/60 is.
Deze plaats je in je eigen scooter (mits je Mina Hor hebt) en zet er nog een varioring in.
Voila, gaat niet harder als 50, dus ook geen technisch onderzoek!! Maar dude!! Je bakt autowheelie's met kwartgas!!![]()
![]()
![]()
![]()
Geen ideequote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:15 schreef Geqxon het volgende:
Waarom meten ze niet gelijk op de rollerbank? Noobs
Laat me raden, zonder ophangpunten?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:17 schreef Hijacking het volgende:
haha hoezo mazzel
ik had nog een uitlaat nodig voor die snor tomos
aangezien die oude gaar was
ik fiets naar huis ligt er eentje midden op straat
Juist met ophang punten daarom had ik een andere nodig die vorige waren die ophang punten op zn zachts verneuktquote:
Wees een man, accepteer de boete.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:20 schreef mstr het volgende:
Ik ga bezwaarschrift indienen
Hij heeft ipv 03-07-07, 03-03-07 ingevuld bij de datum
Waarom denk je dat ze er niet op zittenquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:50 schreef Geqxon het volgende:
Maar als je zijkapjes plastic zijn, waarom noem je mijn Tomos dan altijd een plastic machine? Want mijn kapjes zijn van staal.
dan kan je lang proberen ik heb ook nog wat klonenquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:23 schreef no1uknow het volgende:
probeer is -Rob- en een leuk password. Zal vast wel iets zijn wat met Hijacking (de persoon) te maken heeft.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:12 schreef Geqxon het volgende:
Wehehhe, thx no1uknow. Ben nu ingelogd.
Ja met die verrotte tapeind.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:28 schreef fs180 het volgende:
ja ik wil misshcien dat standaard cblokkie wel.. is dat ie met gebroken tapeind?
kan ik die op diesel laoten lopen
je rijd al puch en nog zuiniger willen rijdenquote:
quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:12 schreef Hijacking het volgende:
[..]
je rijd al puch en nog zuiniger willen rijden
is een zonnepaneel geen optie![]()
Op zonnepanelen rijden? Dat past toch niet door je brandstofslangetje?quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:12 schreef Hijacking het volgende:
[..]
je rijd al puch en nog zuiniger willen rijden
is een zonnepaneel geen optie![]()
Blok 10 euro?! Krijg je die cil+zuiger er graties bijquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:49 schreef fs180 het volgende:
oud
doe ook die ouwe carb erbij danquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:50 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Blok 10 euro?! Krijg je die cil+zuiger er graties bij
quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:10 schreef Geqxon het volgende:
Wacht, die gaten horen niet?![]()
Kerel, koop eens een fatsoenlijk blok!
quote:
wat klopt hier nietquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:46 schreef Diemietuhriej het volgende:
Me brommer is trouwens ori nu.
Damn, dat gaat hard.duurt halve minuut voordat je 80 rijdt ofzo.
Wel lekker stil, kunt nog muziek luisteren onder het rijden.
Vanavond wordt ie opgehaald.![]()
Vandaag hele dag gewerkt zometeen naar verjaardag. Morgen wss hele dag werken, savonds naar neef. Zondag eerst fitnessen rond 1 en dan naar m'n neef wss. Maar ik bel je wel ffquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:36 schreef fs180 het volgende:
je chick dan?
no1 vant weekend haal ik wel op
Ik ben voor 10 weer terug van die verjaardag (morgen half 6 op) dus ik sms je dan wel ff, dan kan je wel ff komen halen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:35 schreef fs180 het volgende:
Woot lekker vroeg thuis nu.. misshcien dat je dus als je tijd hebt ff smsed of belt?
moet namelijk ook nog een mt vork ophalen vant weekend
Morgen.quote:Op zondag 8 juli 2007 14:26 schreef Ferrox het volgende:
brom al verkocht dimi?
Een begrenste Viva City heeft nog meer.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:17 schreef fs180 het volgende:
neen.. wel een top van 73 en 3.5 pk
Mijn oma dur sootmobiel heeft nog meer.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:17 schreef fs180 het volgende:
de electrische fiets van me buurvrouw heeft nog meer.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:17 schreef fs180 het volgende:
De viberator van je moeder heeft nog meer power.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:11 schreef Ipho het volgende:
[..]
de electrische fiets van me buurvrouw heeft nog meer.
Ik heb geen moeder meer mongool.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:13 schreef Geqxon het volgende:
[..]
De viberator van je moeder heeft nog meer power.
neen die trok al weg voordat ik mn brommer kon pakkenquote:Op zondag 8 juli 2007 17:08 schreef Geqxon het volgende:
Terwijl hij door een Hayabusa getrokken werd?
Sorry.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:49 schreef renz0r het volgende:
[..]
Economisch gezien zal dat aardig conjunctuur gevoelig zijn geweest
wie ben jijquote:Op zondag 8 juli 2007 17:49 schreef renz0r het volgende:
[..]
Economisch gezien zal dat aardig conjunctuur gevoelig zijn geweest
Jouw EBR (die je er gister nog onder had) ruilen voor die spullen die je wilt.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:40 schreef fs180 het volgende:
heb nu mt vork op mn puch, binnenkort ander ebinnen poten halen, dan is ie een stuk lager
zieluuuuggquote:Op zondag 8 juli 2007 16:17 schreef fs180 het volgende:
En wat jij haalt interesseert ons nou net niets.quote:Op maandag 9 juli 2007 04:05 schreef Sjibble het volgende:
[..]
zieluuuugg
Dude.. 73..
Ik haal meer zonder uitlaat (ik meen het)
quote:Op maandag 9 juli 2007 04:05 schreef Sjibble het volgende:
[..]
zieluuuugg
Dude.. 73..
wedje leggen voor 1500 euro?quote:Op maandag 9 juli 2007 04:05 schreef Sjibble het volgende:
[..]
zieluuuugg
Dude.. 73..
voor die ebr kan ik dik geld vangen manquote:Op maandag 9 juli 2007 02:04 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Jouw EBR (die je er gister nog onder had) ruilen voor die spullen die je wilt.
quote:Op maandag 9 juli 2007 18:43 schreef Hijacking het volgende:
bohh gisteren 100% geertje
2 uur lang rond gereden op een speedfight 2 zonder voorkap zonder helm en adidas badslipper en handen onder de motorvetheerlijk fout
ik twijfel tussen een racer en een crosser/smquote:Op maandag 9 juli 2007 19:20 schreef Diemietuhriej het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Mja.. Wat ga je nou halen Ferrox?
scooter was van een maat en nadat die een keer omgevallen was kon die zijn voorvork nauwlijks naar rechts sturen annyways voorkap er af met mn handen om het koelrad en daarvoelde ik dat een paar kabels zo gevouwen waren dat ze er voorzorgden dat die voorvork stroef ging dus ff goedgezet en de vork was weer perfecto maarja je weet het pas zeker na een test ritquote:Op maandag 9 juli 2007 19:18 schreef Ferrox het volgende:
[..]
![]()
dan heb ik nog 1 vraag: waarom?
kheb zoooo'n zin in de 25e
loon binnen---> linea recta naar de dealer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |