Ik heb even de OP gekopieerd.
Ik geef Puch/Brommer rijden op, ik heb het een beetje gehad, vandaar dat ik alles de deur uit doe (wat nog over is)
Loop of sloop Puch, ook in onderdelenIn z'n geheel bieden
Ik zal wat onderdelen noemen met een vraagprijs voor de losse verkoop. Let op,
losse verkoop gaat voor.
Zadel - 4 euro
Stuur + toebehoren
- 5 euro
Blok (compleet, dus met cil. en carb etc. In niet al te goeie staat, leuk voor tuning'grapje' of onderdelen. Slecht afgesteld, teveel lucht)
- 10 euro
Bullit uitlaat (Goede staat, oppervlakkige beschadigingen en bij de bocht wat zwartig)
- 10 euro
EBR voorvork kort (toch?) (oppervlakkige roest, paar krasjes etc. Geen toppertje maar gewoon leuk/goed. Incl. kroonplaat en zooi)
- 20 euro
Vierkante achterbrug oppervlakkige roest, geel kleurtje.
- 20 euro
Extra InfoIk heb dit frame ooit is gebruikt voor een omkat'project'.
Maar zoals je kunt zien is het framenummer weer weggehaald, dus schrik niet. Verder is die voorvelg ook te koop, maar dat komt later. Want het achterwiel is uitgeleend aan een zekere Silver. Die komt dus later in de verkoop (die zijn qua lak in hele goede staat). Ophangpunt van uitlaat is slecht.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Std. voorvork met spatbord en stabilisatorenIn redelijke staat.
- 5 euro
ZijkappenNodige beschadigingen, klein scheurtje aan rechterkap bovenaan. Van een centimeter of 2.
- 3 euro
SpaakwielenDeze (zonder band) en die andere onder die gele Puch (met band) samen. Staat is bij beide hetzelfde. Oppervlakkige roest en as/rem elementen zijn niet slecht, niet goed. Gewoon.
- 20 euro voor beide
![]()
CilinderkoppenAlle twee std. Slechte staat.
- 3 euro p/s
![]()
BlokMet onsteking en koppeling. Niet echt goede staat, voor de onderdelen
- 10 euro
DiversStd. luchtfilter - 2 euro
Ontstekingsdeksel - Goede staat - 2 euro
Remelement - Kut - 1 euro
12mm Bing Carb. - Normaal - 10 euro
NIEUW! BenzinekraanIncl alle schroefjes etcetera. Gekocht bij Puchshop, nooit gemonteerd. Echt nieuw. Nieuwprijs 3,90 dus mijn prijs - 2 euro
Spelregels- Ik doe niet aan verzenden, voor die moeite donder ik het liever weg. Ophalen dus.
- Alle prijzen zijn bieden vanaf, tevens richtprijzen dus als jij wat in gedachten had mag het ook. Onzinbiedingen ga ik niet op in.
- Onderdelen die ik niet heb vermeld maar wel op de foto staat zijn ook te koop, gewoon bieden vanaf 1 euro.
- Voor de mods, deze prijzen zijn serieus ja. Ik moet het gewoon kwijt.
- Wat voor volgende week zaterdag nog niet verkocht is, of waar in ieder geval nog geen interesse voor is getoond gaat naar de stort. En nee je kan het dan niet gratis op komen halen, betaal er maar gewoon voor als je het zo graag wilt.
Verder woon ik in Zoetermeer, daar is dus alles te bezichtigen.
Bieden doe je hier, zijn we het over de prijs eens, mail je me op
sandere AT gmail PUNT comEn ohja, houd het netjes.
Edit:
Omdat sommige mensen niet kunnen lezen of het niet kunnen/willen begrijpen,
IK VERSTUUR NIET.