als je nou voortaan mn post laat staan zal ik je een geheimpje vertellenquote:Op maandag 25 juni 2007 14:38 schreef saaw het volgende:
whehe nee geen geldprobleem hoor. ik werk bij de vara he, daar doen ze zulke achterlijke dingen voor tv, en alles wat over is wordt gewoon weggegeven
Uitlaat kan ook wel een klein spuitbeurtje gebruikenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 03:50 schreef PallominnoX het volgende:
[img=578xnull]http://xs316.xs.to/xs316/07262/w2w2w2.JPG[/img]
dat zei ik al in mn fipo...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:32 schreef Hijacking het volgende:
saawwww fix tt moet deel 121 zijn :V
Wss 1 sprinter.. 1 voor dagelijks gebruik.. maar ik ga eerst de goede onderdelen van mijn oude slopen om vervolgens op de ''nieuwe'' te monteren.quote:
Weet je nou al welke dan?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:34 schreef Ferrox het volgende:
ik denk dat ik volgende maand een nieuwe haal als mn loon binnen is
oudquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:03 schreef Geqxon het volgende:
http://youtube.com/watch?v=-ZFpIpaFMlc
OMG THEY ARE GONNA BEAT OUR ASSES!
ik was al weg hoorquote:Op donderdag 28 juni 2007 16:41 schreef Hijacking het volgende:
zo niet dan toch
YES WEER ZO'N KK AAP WEGquote:
ik zag in de topic lijst jouw naam als laatste in het brom topic, en ik dacht "heb je hem weer te zeurenquote:Op donderdag 28 juni 2007 18:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hou de Slowchat laag, ontopic hoog. Het ging goed afgelopen weken heren. Hulde
hele topic naar de kenker..quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hou de Slowchat laag, ontopic hoog. Het ging goed afgelopen weken heren. Hulde
Vertel je verhalen in het topic; 'niemand leest me posts toch'quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:16 schreef Sjibble het volgende:
Mijn zuigerveren zijn weer gaar, heeft die zuiger een speling van 2-3 mm op zn hoogste punt... dat het ding nog rijdt man, t is bijna compressieloos
Gebeurt mij weer...
Ik heb wel newbies aan het huilen gemaakt toen ik ze eruittrok met mn Technigas
Speling van 2-3mm op je hoogste punt? Wtf? Je bedoelt squish ofwat?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:16 schreef Sjibble het volgende:
Mijn zuigerveren zijn weer gaar, heeft die zuiger een speling van 2-3 mm op zn hoogste punt... dat het ding nog rijdt man, t is bijna compressieloos
Gebeurt mij weer...
Ik heb wel newbies aan het huilen gemaakt toen ik ze eruittrok met mn Technigas
ik was de man een tijdje toen ik onder mijn puch een rood led achterled lamp had gebeundquote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:14 schreef Ipho het volgende:
Vandaag neon bij me blok maken denk ik.
Zit er wel vet uit in het donker je hele blok verlicht
Kut hang jeugd eens lastig valen snachts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |