Houd je bek maarquote:Op maandag 2 juli 2007 09:16 schreef mstr het volgende:
[..]
Jawel
Als het maar niet meer is dan 25Kw domme mongool
25 kw en een bepaalde pk/kg verhouding.quote:Op maandag 2 juli 2007 09:59 schreef Ipho het volgende:
[..]
Houd je bek maar![]()
Je leest toch echt alleen 125cc overal.
Vandaar dat je op een GS500 mag lessen. Of dat lichte motoren altijd als "25kw" worden geadverteerd. Pfffquote:Op maandag 2 juli 2007 09:59 schreef Ipho het volgende:
[..]
Houd je bek maar![]()
ey sjibble als jij je nou eens ophangt met een vario ?quote:Op maandag 2 juli 2007 04:26 schreef Sjibble het volgende:
[..]
hoezo geldverspilling..
en 400cc en zo mans doenDUDE!! Er zijn newbies met 1000cc..
Echt zielig dat je in een brommertopic gaat lopen pimpen dat je iedereen eruittrekt/rijd in zn 1.. omdat je blijkbaar door alle motors eruitgereden word omdat je een krakkemikkige motor kocht voor 400 euri;s?.
Mijn oom gaat me op zijn motor leren rijden, dan ben ik nog maar 16
Die van hem heeft natuurlijk geen 1000cc.. maar is ook bedoeld om er mee te cruisen enzo..![]()
waarom was vroeger altijd alles beterquote:Op maandag 2 juli 2007 19:11 schreef Diemietuhriej het volgende:
Kuttopic, slotje.
Donder toch een eind op man lambal, en dan rij ik op een 400 illegaalquote:Op maandag 2 juli 2007 09:59 schreef Ipho het volgende:
[..]
Houd je bek maar![]()
t is v-snaar newbiequote:Op maandag 2 juli 2007 16:51 schreef Hijacking het volgende:
[..]
ey sjibble als jij je nou eens ophangt met een vario ?
Krijgen we het resultaat te horen? of zien ben wel benieuwdquote:
Volgende week dinsdag om 20:30 op NL3quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:06 schreef Ipho het volgende:
Krijgen we het resultaat te horen? of zien ben wel benieuwd
(K)(L)
quote:
In principe doe ik internetredactie [kleine filmpjes monteren, stukjes schrijven, alles online zetten]. Maar omdat dat maar 2 x per week een paar uur werk is ben ik daarnaast ook assistent productie [filmen, alle benodigde spullen regelen, heel veel bellen en rondrennen]quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:35 schreef Geqxon het volgende:
Trouwens, Saaw, uit nieuwsgierigheid. Wat doe je eigenlijk bij de Vara? Assistent oid? Het filmen van de productie, eindmontage oid?
weet niet of het originele stickers zijn, en kan er eigenlijk ook niet echt wakker van liggen of ie minder waard wordt. ik wil hem groen verfenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:23 schreef Geqxon het volgende:
Als je brommer puik geverfd is: Nagellakremover zonder acethon. Zou het naar mijn weten goed weg moeten kunnen halen. Maar vergeet niet: Een MT met orginele stickers is meer waard!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |