ja ik kan zo dat hele ding op en neer bewegen, naar links en naar rechts..quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:22 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Speling van 2-3mm op je hoogste punt? Wtf? Je bedoelt squish ofwat?
En tsja. Brommer wordt waarschijnlijk volgend weekend opgehaald.Benk er ook weer vanaf.
Heb nu heerlijk weekje, baas is op vakantie.. "Dimitri, wil jij op me huis passen?" Weekje in dikke villa.
Binnenzwembad, Sauna, Yakuzi.![]()
En dan ook nog samen met me chickie.. helemaal prima hier.
![]()
motorquote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:25 schreef Diemietuhriej het volgende:
Nee allicht niet, jullie geilen op brommers, stelletje noobs.![]()
Door middel van je kop/voetpakking, de waardes staan in het boekje van de cilinder, anders werkplaats handboek..quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:52 schreef Sjibble het volgende:
[..]
ja ik kan zo dat hele ding op en neer bewegen, naar links en naar rechts..![]()
Ik krijg en ook vaak met geen mogelijkheid aan, uren moeten kicken. Toen er net een nieuwe in zat was het 1x kicken aangaan..
Dat hele ding is raar..![]()
En hoe stel je je squish in?
Ik rij 50STDquote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:18 schreef PallominnoX het volgende:
[..]
Door middel van je kop/voetpakking, de waardes staan in het boekje van de cilinder, anders werkplaats handboek..
Morgen even 't voorwiel eronder uit beunen heur. Moet nieuw bandje op![]()
je wil het niet snappen hequote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:21 schreef PallominnoX het volgende:
[..]
Ik weet dat je mijn TZR heel vet vind.![]()
Ten eerste, als jij je zuiger in de cilinder naar links en rechts kan bewegen zou ik maar een andere zuiger kopen, overmaatje ofzo.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:26 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Ik rij 50STDBoekjesloos
Koppakking is hetzelfde.. dat zit al heel goed op elkaar.. steel to steel.. alleen die voetpakking.. valt die dan niet wat dunner te maken ofzo?
Als ik daar hele dunne tussen zet, word de compressie groter.. dus toch meer kracht? of kan mn zuiger dat de kop tikken?
En btw, in de bougie zit een holte... verneukt dat niet de compressie? (aldus vermindert).. zonder dat geeft ie denk meer power?
BTW, bedankt voor uitlegheeft goed geholpen!
Ik zal eens verder google'en
Ik niet..quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:25 schreef Diemietuhriej het volgende:
Nee allicht niet, jullie geilen op brommers, stelletje noobs.![]()
bedoel je niet dunne voetpakking een krappe squish?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:52 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ten eerste, als jij je zuiger in de cilinder naar links en rechts kan bewegen zou ik maar een andere zuiger kopen, overmaatje ofzo.Want waarschijnlijk zijn je zuigerveren geen 2 a 3mm breed.
En squish verander je door je voetpakking, koppakking doet er niet toe. dikke voetpakking-> krappe squish -> meer compressie -> meer kans op detoneren.
Dunne voetpakking-> grote squish -> minder compressie -> minder kracht -> geen detonatie.
Detoneren is zelfontbranden, en als je wil weten wat dat doet je met je cilinderkop en zuiger moet je maar even op wikipedia kijken.
En in je bougie zit een holte? Wtf? Tijd voor een nieuwe bougie dan ofzo?
400quote:Op zondag 1 juli 2007 19:37 schreef Geqxon het volgende:
fs180, heb je nou eindelijk je Honda CB348 gekocht?
ze zien mij rollen ze hatenquote:Op zondag 1 juli 2007 22:05 schreef Ipho het volgende:
[/img]http://fotoboek.fok.nl//userpics/133605/Nicesad321%20002.jpg[img]
tis een nieuwere ja, twin cillinder, ga nog een oude 4 cillinder erbij nemen om om te bouwenquote:Op zondag 1 juli 2007 22:03 schreef Hijacking het volgende:
foto cb400
1975 model of nieuwer ( 1975 model is perfect om naar cafe racer om te bouwen :V )
hoezo geldverspillingquote:Op zondag 1 juli 2007 22:47 schreef fs180 het volgende:
[..]
tis een nieuwere ja, twin cillinder, ga nog een oude 4 cillinder erbij nemen om om te bouwen
Domme mongool je mag nog helemaal geen 1000cc rijden als je 18 bent.quote:Op maandag 2 juli 2007 04:26 schreef Sjibble het volgende:
[..]
hoezo geldverspilling..
en 400cc en zo mans doenDUDE!! Er zijn newbies met 1000cc..
Echt zielig dat je in een brommertopic gaat lopen pimpen dat je iedereen eruittrekt/rijd in zn 1.. omdat je blijkbaar door alle motors eruitgereden word omdat je een krakkemikkige motor kocht voor 400 euri;s?.
Mijn oom gaat me op zijn motor leren rijden, dan ben ik nog maar 16
Die van hem heeft natuurlijk geen 1000cc.. maar is ook bedoeld om er mee te cruisen enzo..![]()
Jawelquote:Op maandag 2 juli 2007 08:52 schreef Ipho het volgende:
[..]
Domme mongool je mag nog helemaal geen 1000cc rijden als je 18 bent.
Als je 18 bent mag je niet eens hoger dan 125 cc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |