Je moest meerijden, en je reed met 69 mee? Wat een mongool ben je dan, dat lokken ze altijd uit man. Gewoon strak 30 rijdenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:43 schreef mstr het volgende:
Ik moest meerijden
Ik reed 69 km/u
Vanaf 53 boete, dus 16 verschil
7 km/u correctie, dus 9 km/u te hard.
Nee, ik moest meerijden naar een rollerbankquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:45 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je moest meerijden, en je reed met 69 mee? Wat een mongool ben je dan, dat lokken ze altijd uit man. Gewoon strak 30 rijden
Nee, ze hielden gewoon mensen aan willekeurig.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:52 schreef Geqxon het volgende:
Maar je moest meerijden, en tijdens het meerijden werd je gepakt op te hard rijden?
Neequote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:01 schreef Geqxon het volgende:
Ja maar lullo, toen je achter de motoragent aan reed dus, werd je toen betrapt op 69km/h?
Jaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:05 schreef Geqxon het volgende:
O ja, het gaat tegenwoordig op snelheid toch?
Je mag 60 gaan op de rollerbank zonder gezeikquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:07 schreef Geqxon het volgende:
Dan ben ik denk ik de lul. Ik haal zonder al te veel moeite scooters in, dus ik zal zeker over de 45-50 gaan.
Iddquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:07 schreef mstr het volgende:
Echt een kankermanier waarop ze de db's meten.
Ze zetten hem op z'n standaard even geven dan gas.
Dat geeft veel meer geluid dan dat je hem gewoon op de grond laat staan en vol toeren laat maken.
Hoezo de lul? gezien het tegenwoordig om snelheid gaat tief je er gewoon een 70cc DR onder.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:07 schreef Geqxon het volgende:
Dan ben ik denk ik de lul. Ik haal zonder al te veel moeite scooters in, dus ik zal zeker over de 45-50 gaan.
Voor mij is juist topsnelheid belangrijk. Anyhow, ik denk niet dat een 70cc DR en de vertanding van een Neos onder mijn Tomos past.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:16 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Hoezo de lul? gezien het tegenwoordig om snelheid gaat tief je er gewoon een 70cc DR onder.
Vervolgens haal je uit een Yamaha Neo's die ooit een snor is geweest de vertanding eruit die iets van 14/60 is.
Deze plaats je in je eigen scooter (mits je Mina Hor hebt) en zet er nog een varioring in.
Voila, gaat niet harder als 50, dus ook geen technisch onderzoek!! Maar dude!! Je bakt autowheelie's met kwartgas!!![]()
![]()
![]()
![]()
Geen ideequote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:15 schreef Geqxon het volgende:
Waarom meten ze niet gelijk op de rollerbank? Noobs
Laat me raden, zonder ophangpunten?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:17 schreef Hijacking het volgende:
haha hoezo mazzel
ik had nog een uitlaat nodig voor die snor tomos
aangezien die oude gaar was
ik fiets naar huis ligt er eentje midden op straat
Juist met ophang punten daarom had ik een andere nodig die vorige waren die ophang punten op zn zachts verneuktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |