De viberator van je moeder heeft nog meer power.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:11 schreef Ipho het volgende:
[..]
de electrische fiets van me buurvrouw heeft nog meer.
Ik heb geen moeder meer mongool.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:13 schreef Geqxon het volgende:
[..]
De viberator van je moeder heeft nog meer power.
neen die trok al weg voordat ik mn brommer kon pakkenquote:Op zondag 8 juli 2007 17:08 schreef Geqxon het volgende:
Terwijl hij door een Hayabusa getrokken werd?
Sorry.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:49 schreef renz0r het volgende:
[..]
Economisch gezien zal dat aardig conjunctuur gevoelig zijn geweest
wie ben jijquote:Op zondag 8 juli 2007 17:49 schreef renz0r het volgende:
[..]
Economisch gezien zal dat aardig conjunctuur gevoelig zijn geweest
Jouw EBR (die je er gister nog onder had) ruilen voor die spullen die je wilt.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:40 schreef fs180 het volgende:
heb nu mt vork op mn puch, binnenkort ander ebinnen poten halen, dan is ie een stuk lager
zieluuuuggquote:Op zondag 8 juli 2007 16:17 schreef fs180 het volgende:
neen.. wel een top van 73 en 3.5 pk
En wat jij haalt interesseert ons nou net niets.quote:Op maandag 9 juli 2007 04:05 schreef Sjibble het volgende:
[..]
zieluuuugg
Dude.. 73..
Ik haal meer zonder uitlaat (ik meen het)
quote:Op maandag 9 juli 2007 04:05 schreef Sjibble het volgende:
[..]
zieluuuugg
Dude.. 73..
wedje leggen voor 1500 euro?quote:Op maandag 9 juli 2007 04:05 schreef Sjibble het volgende:
[..]
zieluuuugg
Dude.. 73..
voor die ebr kan ik dik geld vangen manquote:Op maandag 9 juli 2007 02:04 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Jouw EBR (die je er gister nog onder had) ruilen voor die spullen die je wilt.
quote:Op maandag 9 juli 2007 18:43 schreef Hijacking het volgende:
bohh gisteren 100% geertje
2 uur lang rond gereden op een speedfight 2 zonder voorkap zonder helm en adidas badslipper en handen onder de motorvetheerlijk fout
ik twijfel tussen een racer en een crosser/smquote:Op maandag 9 juli 2007 19:20 schreef Diemietuhriej het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Mja.. Wat ga je nou halen Ferrox?
scooter was van een maat en nadat die een keer omgevallen was kon die zijn voorvork nauwlijks naar rechts sturen annyways voorkap er af met mn handen om het koelrad en daarvoelde ik dat een paar kabels zo gevouwen waren dat ze er voorzorgden dat die voorvork stroef ging dus ff goedgezet en de vork was weer perfecto maarja je weet het pas zeker na een test ritquote:Op maandag 9 juli 2007 19:18 schreef Ferrox het volgende:
[..]
![]()
dan heb ik nog 1 vraag: waarom?
kheb zoooo'n zin in de 25e
loon binnen---> linea recta naar de dealer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |