Prijzen boeien mij niks, 't gaat om de eer.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:15 schreef JelleS het volgende:
Ach, als je 6e wordt win je ook nog een prijs hoor
Dat moet wellicht nog veranderd wordenquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:39 schreef maril het volgende:
Alleen weet ik niet of die wielrenners die er staan ook daadwerkelijk de tour rijdt,Devolder doet niet mee, maar staat er wel bij
quote:Wisselen
Voor de volgende ronde kan er nog worden gewisseld tot Thursday 1 January 01:00.
Klopt.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:24 schreef maril het volgende:
Ik wacht nog ff met invullen want ik heb het idee dat het niet klopt.
Ikke ook! Tied zat, nog!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:24 schreef maril het volgende:
Ik wacht nog ff met invullen want ik heb het idee dat het niet klopt.
Ik heb er al 8 ingevuld, dan kan ik ze nog resetten.quote:
Zelfs 'held' Di Luca is niet zuiver op de graat... Ach ja, denk ik achteraf: die superprestaties kwamen natuurlijk ook niet 'vanzelf'.....quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:23 schreef Consigliere het volgende:
Kheb me ook aangemeld. Keek nog een goed naar de "toprenners" en stelde vast dat de wielerwereld op dit moment geen toppers heeft, wat een anti-helden zijn het toch allemaal..
Hoop dat Menchov tweede wordquote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Zelfs 'held' Di Luca is niet zuiver op de graat... Ach ja, denk ik achteraf: die superprestaties kwamen natuurlijk ook niet 'vanzelf'.....
Zou je denken???quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:16 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Hoop dat Menchov tweede wordDan wintie de tour volgens mij de laate anderhalf jaar zijn alle winnaars van grote rondes betrapt op dope behalve Vino in de Vuelta
Helaas staat de Tourmanager nog niet op de sport.fok.nl *hint hint* maar hier zou je alles moeten kunnen vinden. Vergeet niet aan te meldenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:33 schreef ronvgarderen het volgende:
Waar kan ik de regels voor het FOK spel vinden?
En dan vooral hoe en wanneer je moet wisselen.
Heb me aangemeld, vandaar dat ik de uitleg aan het zoeken was, moet dus nog even wachten THNXquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Helaas staat de Tourmanager nog niet op de sport.fok.nl *hint hint* maar hier zou je alles moeten kunnen vinden. Vergeet niet aan te melden
You're welcomequote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:53 schreef ronvgarderen het volgende:
[..]
Heb me aangemeld, vandaar dat ik de uitleg aan het zoeken was, moet dus nog even wachten THNX![]()
![]()
Tot de manager officieel open gaat neem ik aan. Je zou dom zijn nu al je ploeg te kiezen, want zelfs de wisselmomenten zijn nog niet aangegeven.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:33 schreef Sally het volgende:
[..]
You're welcome
Wachten tot de juiste renners te kiezen zijn?
Ah, nu snap ik dat er nog niks te vinden is, behalve de link hierboven in de OP. Moeten ze nu toch niet al te lang meer wachten... nog een weekje!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 09:52 schreef mbn het volgende:
[..]
Tot de manager officieel open gaat neem ik aan. Je zou dom zijn nu al je ploeg te kiezen, want zelfs de wisselmomenten zijn nog niet aangegeven.
Ander jaren werd de manager in de periode dat eraan gewerkt werd altijd even voor de users ontoegankelijk gemaakt, om dit soort dingen te voorkomen.
Ik denk dat ze wachten tot alles duidelijk is. maar ze mogen inderdaad opschieten daarmee.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Ah, nu snap ik dat er nog niks te vinden is, behalve de link hierboven in de OP. Moeten ze nu toch niet al te lang meer wachten... nog een weekje!
Vorige keren kon je in de week voor de bewuste wisseldagen wisselen. Dus de als je wisselt de 7de en de 11de dan gaat de wissel per 12 juli in. Wissel je tussen de 12de en de 18de dan gaat de wissel per19de in.quote:Op maandag 2 juli 2007 06:38 schreef ronvgarderen het volgende:
Even een vraag. Bij wisselen staat dat je op b.v. 12 juli tot oo.o1 uur kan wisselen en op 19 juli tot 00.01 uur geld dit dan voor op de dag zelf of een bepaalde periode (tussn de 12 de en 19de).
Of van af een bepaald uur bijv. tussen 18.00 uur en 00.01 uur op de dag zelf?????
Idem.. heb er nu 8quote:Op maandag 2 juli 2007 10:30 schreef Art_Core het volgende:
Ik wacht nog even tot woensdag - er rommelt me nog teveel in het peloton.
OKAY Thanksquote:Op maandag 2 juli 2007 07:35 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
Vorige keren kon je in de week voor de bewuste wisseldagen wisselen. Dus de als je wisselt de 7de en de 11de dan gaat de wissel per 12 juli in. Wissel je tussen de 12de en de 18de dan gaat de wissel per19de in.
Ik heb mijn eerste selectie gemaakt! Zover ik begreep mag ik tot 7 juli nog wisselen zovaak ik wil en dan is het definitief.
Dat dacht ik dus ook, maar nadat ik na m'n eerste selectie nog een paar keer had gewisseld kreeg ik de melding dat ik al m'n wissels al had gebruikt.quote:Op maandag 2 juli 2007 07:35 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
Ik heb mijn eerste selectie gemaakt! Zover ik begreep mag ik tot 7 juli nog wisselen zovaak ik wil en dan is het definitief.
Oeh, dan is het maar goed dat ik nog niks geselecteerd had... Hopelijk idd een bug, want bij de F1-manager werkt het wel zo: tot het laatste moment vóór aanvang van de competitie is het gratis wisselen!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:19 schreef L_auteur het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, maar nadat ik na m'n eerste selectie nog een paar keer had gewisseld kreeg ik de melding dat ik al m'n wissels al had gebruikt.
Hopelijk is het een bugje, anders ga ik niet ver geraken deze manager (met bijna alleen maar sprinters)
Niet getreurd!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:19 schreef L_auteur het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, maar nadat ik na m'n eerste selectie nog een paar keer had gewisseld kreeg ik de melding dat ik al m'n wissels al had gebruikt.
Hopelijk is het een bugje, anders ga ik niet ver geraken deze manager (met bijna alleen maar sprinters)
quote:Wisselen
Voordat het spel begint kan je nog volop wisselen (Ondanks dat de tekst anders suggereert). Als het spel eenmaal begonnen is, zijn er drie wisselmomenten: voor 12 juli 00.01 uur, voor 19 juli en voor 23 juli 0:00 uur. In deze wisselperiodes kunnen telkens twee gewone renners gewisseld worden en één toprenner.
Je kan Petacchi nu maar beter uit je selectie zettenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:27 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik heb eerst maar even voor twee topsprinters gekozen, en één iemand voor de eindoverwinning. Dan ruil ik Petacchi later wel in voor Klöden denk ik, want Petacchi stopt toch direct als de bergen opdoemen.
McEwen is ook een goede sprinter, en hij rijdt de tour waarschijnlijk wel uit. Valverde voor de eindoverwinning.
Cancellara voor tijdritten en proloog.
Freire als extra sprinter, ook voor de eerste ritten.
Schleck gaat later goed mee in de bergen, net als Popovych en Savoldelli kan eigenlijk alles wel redelijk.
Verder Moreau er nog bij, altijd in voor een goede eindklassering, en kan redelijk goed mee in de bergen. Dan vragen jullie je misschien af, waar is Vino? Misschien doe ik die ook wel in plaats van Petacchi als de bergen opdoemen.
GRMBL... ik DACHT dus dat ik me had aangemeld...quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:36 schreef RedFever007 het volgende:
Excuses aan diegenen die al een team hadden samengesteld. We konden niet anders dan alle aanmeldingen verwijderen omdat het gratis wisselen voor de nodige problemen zorgde bij mensen die al 2 maal een renner hadden gewisseld.![]()
Omdat de meeste 'top'renners aan de doping zittenquote:
Hoet heet die ene renner ook alweer die paar dagen terug een "open boekje" deed over de wielerwereld? stond nog in de telegraafquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:11 schreef L_auteur het volgende:
Hoe kom je aan die wijsheid?
In de FAQ staat dat het er 15 zijn terwijl er maar 11 onder Toprenners staan.quote:
Jaksche. Maar Astana doet gewoon mee omdat Mazzoleni (nog) niet geschorst is. Maar dit is allemaal OT.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:22 schreef Consigliere het volgende:
[..]
Hoet heet die ene renner ook alweer die paar dagen terug een "open boekje" deed over de wielerwereld? stond nog in de telegraaf
Hij stelde dat bovengenoemde renners dope gebruikten .. en nog wat anderen van Telecom en CSC --> aangezien het de tourdirectie dit keer menens is, verwacht ik echt niet dat ze mee zullen doen
Ohquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:08 schreef Consigliere het volgende:
kloden en vino worden toch uitgesloten van deelname.. nutteloos om ze in je team op te nemen
Zo ontopic als maar kan..quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:38 schreef Oxyligen het volgende:
[..]
Jaksche. Maar Astana doet gewoon mee omdat Mazzoleni (nog) niet geschorst is. Maar dit is allemaal OT.
Dit overzichtje is wel mooi:quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:15 schreef IJsVogel het volgende:
Waar zijn eigenlijk de profielen van alle etappes op 1 pagina te vinden>?
Snap het, een freire is niet minder dan en mcewenquote:
Gedaanquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:10 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Je kan Petacchi nu maar beter uit je selectie zetten
En ik neem aan dat de proloog wel mee zal tellen.quote:Voor de volgende ronde kan er nog worden gewisseld tot Saturday 7 July 11:00.
Zaterdagochtend 7 juli 11:00 uur.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:39 schreef andre77 het volgende:
Tot wanneer mag je je team samenstellen?
Zeker telt die mee.quote:En telt de proloog mee? Kan ik ook niet vinden.
Nee hoor, die is er toch niet? Alleen FOK!Sport, maar da's wat anders.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:05 schreef Sally het volgende:
Btw, is er geen SPT/TDF subleague???
Wacht: die is er wel: met wachtwoord..Goh, bij de f1-manager is er geen ww... Jammer.
Te laat?? Of was je nog op tijd?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:54 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Zo, ik heb ook maar eens een team samengesteld.![]()
Ja, raar eigenlijk.quote:
Mss telt het nu niet mee? *ff checken in de FAQ's*quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:03 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Ja, raar eigenlijk.
Ik zag dat het tot 11 uur kon. Heb na elven ingevuld en het kon nog.
Word ik nu gedisqualificeerd? Naar mijn mening heb ik schone handen![]()
Wisselen kan nu niet meer zo te zien. Ik heb wel gewoon een persoonlijke paginaquote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Mss telt het nu niet mee? *ff checken in de FAQ's*
Ik denk dat je team dan pas vanaf morgen mee zal doen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:26 schreef Mindstate het volgende:
:c kut nu ben ik te laat
Toegevoegdquote:
Moeten het komende week gaan doenquote:Moreau (FRA) AG2R Prévoyance
Vinokourov (KAZ) Astana
Bennati (ITA) Lampre - Fondital
McEwen (AUS) Predictor - Lotto
Boonen (BEL) Quick Step
Dekker (NED) Rabobank
Cancellara (SUI) Team CSC
O'Grady (AUS) Team CSC
Schleck (LUX) Team CSC
Dat klopt toch niet? Kan me niet voorstellen dat het eerste wisselmoment al na 1 dag is.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:18 schreef Sally het volgende:
Wisselen kan weer v.a. 8 juli (zie 'homepage' vd tourmanager).
Je kunt wisselen TOT 12 juli, dus ik ga ervan uit dat je wijzigingen pas vanaf dan ingaan. Nogmaals: ik vind daar he-le-maal niets over in de tourmanager, maar ik heb de vraag bij de FB neergelegd hier op het forum en zal ook nog een bericht uit doen gaan naar de FB van de tourpagina.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:34 schreef L_auteur het volgende:
[..]
Dat klopt toch niet? Kan me niet voorstellen dat het eerste wisselmoment al na 1 dag is.
Dan had ik wel meer proloogrenners opgenomen.
Je kan één keer wisselen TOT 12 juli... vanaf dat moment gaan je wissels ook pas in.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Je kunt wisselen TOT 12 juli, dus ik ga ervan uit dat je wijzigingen pas vanaf dan ingaan. Nogmaals: ik vind daar he-le-maal niets over in de tourmanager, maar ik heb de vraag bij de FB neergelegd hier op het forum en zal ook nog een bericht uit doen gaan naar de FB van de tourpagina.
wisselen vóór 12, 19 en 23 juli 0:00 uur.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je kan één keer wisselen TOT 12 juli... vanaf dat moment gaan je wissels ook pas in.
Dus 2 renners en 1 toprenner wisselen, die ingaan vanaf 12 juli... eerder gaan ze niet in.
De wissels die je na 12 juli doet, gaan in op 19 juli ofzo
![]()
Idd. Ik was ook te laat en heb geen punten voor de proloog gekregen, ondanks een daarvoor logisch opgesteld team.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:47 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Ik denk dat je team dan pas vanaf morgen mee zal doen.
Ik heb precies hetzelfde ik heb in de samenstelling 4 punten voor Evans, maar in totaal sta ik op 0.quote:Op zondag 8 juli 2007 11:49 schreef xienix84 het volgende:
Hebben meer mensen problemen dat je punten niet goed worden weergegeven? Ik heb met Vino en Dekker punten. Die krijg ik ook te zien als ik klik op samenstelling, maar dit komt niet te staan bij 'puntentotaal'. Dus ik snap er de ballen van..
En heerlijk dat Sporza (en eurosport) de etappe vandaag wél helemaal uitzenden.
Als je je persoonlijke pagina bekijkt, zie je dat er 21 rondes zijn.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:19 schreef Oxyligen het volgende:
Zo begint de FAQ:
" Spelregels
Er wordt om punten gestreden over alle 20 individuele etappes. "
Hoe moet ik dan weten dat de Proloog meetelt?
Echt niet, dit is veel moeilijker.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:22 schreef maril het volgende:
Ik heb een stomme fout gemaakt heb renners geruild maar dat gaat pas in op de 12e, sprinters, terwijl ik dan klimmers nodig heb, vind de Ad tour leuker wat dat betrefd.
Ik vind dat de FOK!Tourmanager echt z'n eigen charme heeft. Het is een kunst op zich om per periode een zo goed mogelijk team neer te zetten.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:31 schreef JelleS het volgende:
Maar toto's waar je gewoon 15 renners van te voren moet kiezen zijn toch het best.
Ik had 0 punten omdat ik te laat was met inschrijven, dus als jij niks hebt staan, zou ik eens checken of je wel 9 renners hebt (alleen dan heb je een volledig team, dat dus meetelt.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:08 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Ik krijg niets te zien als ik op ´samenstelling´ druk. Ook niet voor de etappe van vandaag. Ben ik toch te laat geweest voor inschrijven?![]()
Ik heb gewoon 9 renners, dus ik zal wel te laat zijn geweest.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik had 0 punten omdat ik te laat was met inschrijven, dus als jij niks hebt staan, zou ik eens checken of je wel 9 renners hebt (alleen dan heb je een volledig team, dat dus meetelt.
keb ook alleen streepjes, en niks bij Samenstelling, dus we zijn vast allebei te laat geweest...quote:Op zondag 8 juli 2007 18:03 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Ik heb gewoon 9 renners, dus ik zal wel te laat zijn geweest.
Niet dat ik veel punten had gescoord. Maar toch jammer.quote:Op zondag 8 juli 2007 18:05 schreef Sally het volgende:
[..]
keb ook alleen streepjes, en niks bij Samenstelling, dus we zijn vast allebei te laat geweest...![]()
Dus leukerquote:Op zondag 8 juli 2007 17:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
Echt niet, dit is veel moeilijker.
Bij AD weet je na 1 bergrit wel wie je moet nemen.
Nee, makkelijker en dus minder leuk.quote:
Ik heb ook nul punten maar dat klopt helemaal niet, heb hem woensdag ingevuld , eerder kon niet ,want men had nog geen volledige lijst, als er niet iets tegen wordt gedaan laat ik het schieten. no problem , ga ik lekker verder met andere prono,s.quote:Op zondag 8 juli 2007 18:03 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Ik heb gewoon 9 renners, dus ik zal wel te laat zijn geweest.
Hoe je het bekijkt de mogelijkheden zijn groter dus voor mij, ik herhaal voor mij dan , vind ik het leukerquote:
opvallendquote:Op zondag 8 juli 2007 18:30 schreef maril het volgende:
[..]
Ik heb ook nul punten maar dat klopt helemaal niet, heb hem woensdag ingevuld , eerder kon niet ,want men had nog geen volledige lijst, als er niet iets tegen wordt gedaan laat ik het schieten. no problem , ga ik lekker verder met andere prono,s.
De Tourmanager is 4 juli 's avonds opengegaan. De teams die voor tijd tijd zijn samengesteld ( en tevens die van vorig jaar) zijn toen geresetquote:Op zondag 8 juli 2007 18:30 schreef maril het volgende:
[..]
Ik heb ook nul punten maar dat klopt helemaal niet, heb hem woensdag ingevuld , eerder kon niet ,want men had nog geen volledige lijst, als er niet iets tegen wordt gedaan laat ik het schieten. no problem , ga ik lekker verder met andere prono,s.
Als je naar haar team kijkt zie je dat het om de bug met de puntentelling gaat.quote:Op zondag 8 juli 2007 18:50 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
De Tourmanager is 4 juli 's avonds opengegaan. De teams die voor tijd tijd zijn samengesteld ( en tevens die van vorig jaar) zijn toen gereset
Daar wordt naar gekekenquote:Op zondag 8 juli 2007 19:05 schreef mbn het volgende:
[..]
Als je naar haar team kijkt zie je dat het om de bug met de puntentelling gaat.
Gelukkigquote:
Wat overigens niet waar is. Maargoed, voorlopig levert het nog niet heel veel meer op, al sta ik nog wel ergens bij de eerste 100quote:Op zondag 8 juli 2007 16:27 schreef Vork het volgende:
Zo, die ga ik niet winnen. Ik had Petacchi er nog in staan![]()
Hear, hear!quote:Op zondag 8 juli 2007 20:58 schreef andre77 het volgende:
Wees zo sportief om je team open te zetten.
Oke, wist niet eens dat je dat aan of uit kon zettenquote:Op zondag 8 juli 2007 20:58 schreef andre77 het volgende:
Wees zo sportief om je team open te zetten.
Jij hebt nog steeds 0 punten, dus ik ga ervanuit dat elk team dat te laat is aangemaakt pas vanaf 12 juli mee zal mogen doen.quote:Op zondag 8 juli 2007 18:05 schreef Sally het volgende:
[..]
keb ook alleen streepjes, en niks bij Samenstelling, dus we zijn vast allebei te laat geweest...![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:17 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Jij hebt nog steeds 0 punten, dus ik ga ervanuit dat elk team dat te laat is aangemaakt pas vanaf 12 juli mee zal mogen doen.
Ja, maar heb je in die 7 sprint etappes dan al niet zo een achterstand dat je dat in 2 berg etappes nog goed maakt?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 07:25 schreef ma3stroh het volgende:
Verdorie ik heb teveel op de proloog gerekend, en te weinig sprinters in mn team gezet
Maar ik pak jullie in de bergen wel weer terug. Als het goed is ga ik met 7 toppers de alpen in
1, 2, 4, 7, 12, en 20 + 1 uit 't klassementquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:19 schreef Arcee het volgende:
1, 2, 4, 7, 12 + 1 uit 't klassement
Toch balen van Bennati en O'Grady. Daar had ik ook al 2 bergkleppers voor kunnen hebben, bijvoorbeeld.
Kom je, tenzij iemand op een volledig sprintersteam heeft gegokt, redelijk mee in de buurt van een dagoverwinning schat ik zoquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:15 schreef BVO het volgende:
1 tot en met 4, 9, 12 en 1 uit het klassement.
Jaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:32 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Kom je, tenzij iemand op een volledig sprintersteam heeft gegokt, redelijk mee in de buurt van een dagoverwinning schat ik zo![]()
Die enórm stoere Zwitser.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:04 schreef Art_Core het volgende:
6e vandaag met dank aan de stoere Zwitser![]()
quote:
Nou, vooruit, tot m'n wisselmoment staat hij openquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:08 schreef Arcee het volgende:
[..]
"Deze user wil zijn team niet laten zien"
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:10 schreef BVO het volgende:
Nou, vooruit, tot m'n wisselmoment staat hij open.
Klopt, een sprintertje erbij (Boonen) was wel beter geweest...maarja ik moet toch een beetje positief blijvenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:39 schreef Gremen het volgende:
[..]
Ja, maar heb je in die 7 sprint etappes dan al niet zo een achterstand dat je dat in 2 berg etappes nog goed maakt?
Ja precies wat ik bedoel! ik denk dat de avonturiers meer punten gaan halen dan de klassements renners. maar welkequote:Op woensdag 11 juli 2007 10:30 schreef Art_Core het volgende:
Wordt inderdaad een lastige met die tussenetappes, welke aanvallers en klimmers van het tweede plan gaan scoren?
Same here. Die mieter ik zo meteen mn team uit.quote:
Dat is juist zo tof aan de FOK!Tourmanager.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:50 schreef Gremen het volgende:
Ik vind het wisselen best moeilijk nu!
Dat doe je knap met 4 toprennersquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:42 schreef ma3stroh het volgende:
Hup Menchov, Sastre, Vino, Evans, Moreau, Contador en Karpets!!
3 toprenners.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:10 schreef JelleS het volgende:
Dat doe je knap met 4 toprenners
Dat is inderdaad vreemd, een Walkowiak werd ook niet als een toprenner bestempeld.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:01 schreef JelleS het volgende:
Ah Evans, vreemd dat het geen toprenner meer is en iemand als Pereiro wel.
Sowieso vond ik dat er weinig toprenners waren...quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:06 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Pardon, Evans staat nu opeens niet meer als toprenner ertussen? Zou naadje zijn heb, nu al een ander genomen.
Waarom staat zoiets ook niet gewoon bij transfermarkt.
http://sport.fok.nl/tour/info/toprennersquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:21 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Nee tijdje terug stond hij in de FAQ wel tussen de toprenners geloof ik. Dat had ik iig nog in mijn hoofd zitten, vandaar. En aangezien er zo geen lijstje is waar je even kan kijken (lees transfermarkt) wie waar hoort zie ik in ieder geval snel iets over het hoofd.
Ja, morgen mag je nog 1 minuut wisselen, niet echt een extra dagje dus.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:16 schreef ronvgarderen het volgende:
Heb gekozen voor Vino Valverd Evans Rogers en Schumacher voor de tussen etappes.
Maar morgen mag je ook nog wisselen dus een dagje extra om na te denken.
Nope, transferdeadline is met één dag verlengd, je kunt tot donderdagavond wisselen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:17 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, morgen mag je nog 1 minuut wisselen, niet echt een extra dagje dus.
Vaag, ik neem aan dat je dan op verzoek je wissel kunt laten terugdraaien. Ik had iig nog niet gewisseld als ik 't geweten had.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:20 schreef ronvgarderen het volgende:
[quote]Op woensdag 11 juli 2007 22:17 schreef Arcee het volgende:
Nee hoor ze hebben het een dag verlengt ga maar kijken![]()
Waar slaat dat nou weer op...?quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nope, transferdeadline is met één dag verlengd, je kunt tot donderdagavond wisselen.
Ik ben even informeren naar de precieze reden.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op...?
Vaag dat ze dat in het spel veranderen en mensen die al gewisseld hebben dit op basis van de verkeerde info hebben gedaan.
Ja iddquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op...?
Vaag dat ze dat in het spel veranderen en mensen die al gewisseld hebben dit op basis van de verkeerde info hebben gedaan.
Het wordt nog besproken, er is nog geen definitieve beslissing gemaakt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:32 schreef BVO het volgende:
Uit je reactie op sport.fok.nl/tour begrijp ik dat wissels niet terug kunnen worden gedraaid..quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:53 uur schreef Svensational het volgende:
[...]
Het is niet alsof we dachten, kom we geven iedereen nog een extra dagje om te wisselen. Vanwege miscommunicatie achter de schermen is dit gebeurd. De datum van 13 juli stond altijd al in de database, dit werd vandaag pas duidelijk. Het is technisch onmogelijk om dit midden in het spel te veranderen. Onze welgemeende excuses, maar wij staan compleet machteloos in dezen.
Datumpje veranderen is niet zo moeilijk. Punt is dat we daar vooraf een foutje mee hebben gemaakt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:00 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Daarnaast, ik ben geen programmeur/IT'er, maar is het zo moeilijk om in een database een datumpje te veranderen??
Dat maakt niet zo veel uit, want die hebben morgen natuurlijk ook nog gewoon hun oude team.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:00 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Uit je reactie op sport.fok.nl/tour begrijp ik dat wissels niet terug kunnen worden gedraaid..
Persoonlijk komt het me niet heel raar uit hoor, ik denk dat er morgen voor de sprinters (waarvan ik er veel heb) toch ook nog wel wat te halen is. Maar mensen die nu al hebben gewisseld, kunnen hier flink nadeel van ondervinden.
quote:Er is enige onduidelijkheid ontstaan wat betreft het wisselen in de Tourmanager. In tegenstelling tot wat er in de FAQ staat kan er tot 13 juli 0.01 uur worden gewisseld en dus niet tot 12 juli 0.01 uur zoals was aangegeven.
Omdat er al diverse mensen gewisseld hebben is er besloten om alle wissels die al waren gedaan terug te draaien. Dit geldt voor iedereen, individueel teams aanpassen zou teveel werk vergen. Dit betekent dat er één toprenner en twee gewone renners gewisseld kunnen worden voor 13 juli 0.01 uur. Wat betreft de overige wisselmomenten: hierover zal dit weekend een definitief besluit vallen.
Onze welgemeende excuses voor de onduidelijkheid.
Dat bedoelde ik ook.. Er kan morgen van alles gebeuren waardoor bepaalde wissels op slag nutteloos worden.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:32 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat maakt niet zo veel uit, want die hebben morgen natuurlijk ook nog gewoon hun oude team.
Het gaat erom dat je met de kennis van morgen erbij betere wissels door kunt voeren en dat kan je niet als je al gewisseld hebt.
Mensen die zich na de proloog hebben aangemeld (of die te laat waren bij het aanmelden voor de proloog) hebben gewoon nog hun team en hoeven zich niet opnieuw aan te melden.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:40 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook.. Er kan morgen van alles gebeuren waardoor bepaalde wissels op slag nutteloos worden.
Inmiddels is echter besloten dat de wissels voor iedereen worden teruggedraaid. Lijkt me wel zo fair.
Wat ik me nog afvraag, wordt nu de database van de opgeslagen teams van voor aanvang van de proloog gebruikt?? Want in dat geval zullen teams/users die zich ná die tijd hebben aangemeld, dit weer opnieuw moeten doen..
quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:43 schreef Light het volgende:
[..]
Mensen die zich na de proloog hebben aangemeld (of die te laat waren bij het aanmelden voor de proloog) hebben gewoon nog hun team en hoeven zich niet opnieuw aan te melden.
Ik zie het nu. Dat is nog op tijd.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik hoop dat iedereen dit op tijd ziet.
Erg lastig ook!quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:42 schreef Gremen het volgende:
Interessante ettape vandaag.
Erg jammer dat men nu kan gaan wisselen....
Zoals ik,neem nu dus Kloder.Had trouwens door het terug draaien wel een goed team vandaag.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:19 schreef Gremen het volgende:
Jup, keuze vino wordt opeens heel anders. Misschien geluk voor degene die hem gekozen hadden
Dat is waar ja. Maar je mist dan ook wel de punten voor de gele trui. Ik ben voor Valverde gegaan, aangezien die in de eerste week normaal gesproken goed is (wat die later weer gaat verspelen natuurlijk), en de aankomsten zijn meer voor Valverde. 2 keer ligt de finish na een afdaling, en dan wil die vast nog wel eens meesprinten.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:36 schreef Falco het volgende:
Ik heb Vino genomen. Hij gaat zich nu vast ontzettend hard bewijzen na zijn dramatische val van vandaag.
Ook maar nét dan!quote:
Hier ook, alleen Kloden ipv Valverde.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:29 schreef BVO het volgende:
Valverde, Evans en Contador!
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:16 schreef Obadja het volgende:
Nog een vraag: Het volgende wisselmoment is zeker weten 19 juli?
quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:37 schreef RedFever007 het volgende:
Wat betreft de overige wisselmomenten: hierover zal dit weekend een definitief besluit vallen.
Ik ookquote:
Ja idd een beetje suffigheid. Volgens mij is het ook veel leuker dat je elke dag telkens maar maximaal één wissel per dag kan doen. Je blijft dan sleutelen aan je team, wat frusterende, maar ook geniale wissels kan opleveren. Misschien iets voor de heren van FOK!sport om naar dit idee te kijkenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:15 schreef Kozzmic het volgende:
Waardeloos zeg, dat op het laatste moment wijzigen van het wisselmoment. Mijn wissels die ik woensdagavond al had ingevoerd zijn teruggedraaid en ik ben nu te laat om dat nog te repareren en opnieuw in te voeren. Ik stond 15e met volgens mij een redelijke tactiek om in de top-10 te eindigen, maar dat kan ik nu wel vergeten. Ik ga het maar voor mezelf bijhouden, maar de lol is er helaas nu wel een beetje af.
Mjah dat systeem is helemaal gaar en te moeilijkquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:18 schreef Bayswater het volgende:
Het is in ieder geval beter dan de AD Rondemaster met dat geklooi iedere dag.
Volgens mij niet. Vooral de wissels op verrassend lastige momenten maken de FOK!Tourmanager tot een van de leukste en moeilijkste Tourspellen, omdat je dan een combinatie van renners op moet stellen voor de combinatie van etappes en die combinatie van renners is lastig te bedenken.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:17 schreef Falco het volgende:
Volgens mij is het ook veel leuker dat je elke dag telkens maar maximaal één wissel per dag kan doen.
Dat klopt, maar datzelfde spelelement van die combinatie zou ook in dat systeem voorkomen. Het zou niet handig zijn als je nu nog 9 sprinters in je team zou hebben.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:22 schreef Arcee het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Vooral de wissels op verrassend lastige momenten maken de FOK!Tourmanager tot een van de leukste en moeilijkste Tourspellen, omdat je dan een combinatie van renners op moet stellen voor de combinatie van etappes en die combinatie van renners is lastig te bedenken.
True, maar dan zou het toch meer op andere spellen lijken.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:57 schreef Falco het volgende:
Dat klopt, maar datzelfde spelelement van die combinatie zou ook in dat systeem voorkomen. Het zou niet handig zijn als je nu nog 9 sprinters in je team zou hebben.
idd dat maakt de foktourmanager tot mi het leukste rondemanagerspelquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:22 schreef Arcee het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Vooral de wissels op verrassend lastige momenten maken de FOK!Tourmanager tot een van de leukste en moeilijkste Tourspellen, omdat je dan een combinatie van renners op moet stellen voor de combinatie van etappes en die combinatie van renners is lastig te bedenken.
Nou kan ik niet voor de complete Sportcrew spreken, maar geloof me dat er nogal wat gedoe én extra werk aan vooraf is gegaan dit jaar. Dat heeft geresulteerd in heeeel veel overleg en "lapwerk", waardoor helaas twee keer een complete reset de beste oplossing leek. Excuses voor dit vreselijke ongemak, het is allemaal erg vervelend, dat begrijp ik.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:03 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
idd dat maakt de foktourmanager tot mi het leukste rondemanagerspel
Dat ik al 2x alles opnieuw heb in moeten voeren is jammer en verpest het spelletje,
volgend jaar iets meer werk erin steken aub organisatie
bedoel de faq en reglementen klopten gewoon niet etc....
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:12 schreef Sally het volgende:
[..]
heeeel veel overleg en "lapwerk",
Excuses voor dit vreselijke ongemak, het is allemaal erg vervelend, dat begrijp ik.
Maar volgend jaar gaan we het gewoon opnieuw proberen!
De Tourmanager is geopend verklaard op 4 juli om 22:30, toen is het bericht gepost met de mededeling dat de manager geopend is. En ja, dat is laat. Ik zal de laatste zijn om dat de ontkennen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:03 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
idd dat maakt de foktourmanager tot mi het leukste rondemanagerspel
Dat ik al 2x alles opnieuw heb in moeten voeren is jammer en verpest het spelletje,
volgend jaar iets meer werk erin steken aub organisatie
bedoel de faq en reglementen klopten gewoon niet etc....
Giromanager/Vueltamangerquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:42 schreef Light het volgende:
[..]
Er zijn dingen die beter kunnen, en al doende leert men. Helaas is er maar 1 Tour per jaar, dus onze organisatorische herkansing komt pas over een jaar
quote:En we hopen dat het ondanks de minpuntjes toch leuk blijft
Dat zou tof zijnquote:
Goed en het blijft ook leuk , als je het niet leuk vind begin je er niet eens aan ,dus moet je ook niet zeuren als het fout gaat !!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:42 schreef Light het volgende:
[..]
De Tourmanager is geopend verklaard op 4 juli om 22:30, toen is het bericht gepost met de mededeling dat de manager geopend is. En ja, dat is laat. Ik zal de laatste zijn om dat de ontkennen.
Maar als je je ruim voor die tijd hebt aangemeld dat heb je die aanmelding opnieuw moeten doen. Voor de rest is er niets aangepast totdat er onduidelijkheid over de wisselmomenten ontstond. En ook dat is een leerpunt, volgend jaar kunnen we beter met meer mensen op kalenders kijken.
Er zijn dingen die beter kunnen, en al doende leert men. Helaas is er maar 1 Tour per jaar, dus onze organisatorische herkansing komt pas over een jaar
En we hopen dat het ondanks de minpuntjes toch leuk blijft
Ik hoop voor je dat McEwen op tijd binnen komtquote:Op zondag 15 juli 2007 18:13 schreef Arcee het volgende:
Ik ben Rogers kwijt.
En Kloden ipv Valverde was ook niet handig.
Hushovd is er nu wel uit, maar of McEwen nog veel gaat scoren...
Oh ja, en Karpets ipv Contador was ook niet echt geweldig.
ach, maakt nu niets meer uitquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:52 schreef Arcee het volgende:
Klote, ik heb McEwen laten staan ipv Hushovd.
Een compleet witte pagina? Dat duidt op een php fout. Herinner me vanavond nog even, voor het geval ik het vergeet.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:17 schreef Sally het volgende:
Kan het zijn dat de puntensamenstelling van de subleague bij een ronde een lege pagina oplevert?
Andere fout dan waarschijnlijk, maar ik kan het vanaf hier toch niet oplossen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:20 schreef Sally het volgende:
[..]
k, als ik het zelf niet vergeet
Ow: op het linker menu en de topbalk na enzo, hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |