Giromanager/Vueltamangerquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:42 schreef Light het volgende:
[..]
Er zijn dingen die beter kunnen, en al doende leert men. Helaas is er maar 1 Tour per jaar, dus onze organisatorische herkansing komt pas over een jaar
quote:En we hopen dat het ondanks de minpuntjes toch leuk blijft
Dat zou tof zijnquote:
Goed en het blijft ook leuk , als je het niet leuk vind begin je er niet eens aan ,dus moet je ook niet zeuren als het fout gaat !!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:42 schreef Light het volgende:
[..]
De Tourmanager is geopend verklaard op 4 juli om 22:30, toen is het bericht gepost met de mededeling dat de manager geopend is. En ja, dat is laat. Ik zal de laatste zijn om dat de ontkennen.
Maar als je je ruim voor die tijd hebt aangemeld dat heb je die aanmelding opnieuw moeten doen. Voor de rest is er niets aangepast totdat er onduidelijkheid over de wisselmomenten ontstond. En ook dat is een leerpunt, volgend jaar kunnen we beter met meer mensen op kalenders kijken.
Er zijn dingen die beter kunnen, en al doende leert men. Helaas is er maar 1 Tour per jaar, dus onze organisatorische herkansing komt pas over een jaar
En we hopen dat het ondanks de minpuntjes toch leuk blijft
Ik hoop voor je dat McEwen op tijd binnen komtquote:Op zondag 15 juli 2007 18:13 schreef Arcee het volgende:
Ik ben Rogers kwijt.
En Kloden ipv Valverde was ook niet handig.
Hushovd is er nu wel uit, maar of McEwen nog veel gaat scoren...
Oh ja, en Karpets ipv Contador was ook niet echt geweldig.
ach, maakt nu niets meer uitquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:52 schreef Arcee het volgende:
Klote, ik heb McEwen laten staan ipv Hushovd.
Een compleet witte pagina? Dat duidt op een php fout. Herinner me vanavond nog even, voor het geval ik het vergeet.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:17 schreef Sally het volgende:
Kan het zijn dat de puntensamenstelling van de subleague bij een ronde een lege pagina oplevert?
Andere fout dan waarschijnlijk, maar ik kan het vanaf hier toch niet oplossen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:20 schreef Sally het volgende:
[..]
k, als ik het zelf niet vergeet
Ow: op het linker menu en de topbalk na enzo, hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |