Te laat?? Of was je nog op tijd?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:54 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Zo, ik heb ook maar eens een team samengesteld.![]()
Ja, raar eigenlijk.quote:
Mss telt het nu niet mee? *ff checken in de FAQ's*quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:03 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Ja, raar eigenlijk.
Ik zag dat het tot 11 uur kon. Heb na elven ingevuld en het kon nog.
Word ik nu gedisqualificeerd? Naar mijn mening heb ik schone handen![]()
Wisselen kan nu niet meer zo te zien. Ik heb wel gewoon een persoonlijke paginaquote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Mss telt het nu niet mee? *ff checken in de FAQ's*
Ik denk dat je team dan pas vanaf morgen mee zal doen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:26 schreef Mindstate het volgende:
:c kut nu ben ik te laat
Toegevoegdquote:
Moeten het komende week gaan doenquote:Moreau (FRA) AG2R Prévoyance
Vinokourov (KAZ) Astana
Bennati (ITA) Lampre - Fondital
McEwen (AUS) Predictor - Lotto
Boonen (BEL) Quick Step
Dekker (NED) Rabobank
Cancellara (SUI) Team CSC
O'Grady (AUS) Team CSC
Schleck (LUX) Team CSC
Dat klopt toch niet? Kan me niet voorstellen dat het eerste wisselmoment al na 1 dag is.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:18 schreef Sally het volgende:
Wisselen kan weer v.a. 8 juli (zie 'homepage' vd tourmanager).
Je kunt wisselen TOT 12 juli, dus ik ga ervan uit dat je wijzigingen pas vanaf dan ingaan. Nogmaals: ik vind daar he-le-maal niets over in de tourmanager, maar ik heb de vraag bij de FB neergelegd hier op het forum en zal ook nog een bericht uit doen gaan naar de FB van de tourpagina.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:34 schreef L_auteur het volgende:
[..]
Dat klopt toch niet? Kan me niet voorstellen dat het eerste wisselmoment al na 1 dag is.
Dan had ik wel meer proloogrenners opgenomen.
Je kan één keer wisselen TOT 12 juli... vanaf dat moment gaan je wissels ook pas in.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Je kunt wisselen TOT 12 juli, dus ik ga ervan uit dat je wijzigingen pas vanaf dan ingaan. Nogmaals: ik vind daar he-le-maal niets over in de tourmanager, maar ik heb de vraag bij de FB neergelegd hier op het forum en zal ook nog een bericht uit doen gaan naar de FB van de tourpagina.
wisselen vóór 12, 19 en 23 juli 0:00 uur.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je kan één keer wisselen TOT 12 juli... vanaf dat moment gaan je wissels ook pas in.
Dus 2 renners en 1 toprenner wisselen, die ingaan vanaf 12 juli... eerder gaan ze niet in.
De wissels die je na 12 juli doet, gaan in op 19 juli ofzo
![]()
Idd. Ik was ook te laat en heb geen punten voor de proloog gekregen, ondanks een daarvoor logisch opgesteld team.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:47 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Ik denk dat je team dan pas vanaf morgen mee zal doen.
Ik heb precies hetzelfde ik heb in de samenstelling 4 punten voor Evans, maar in totaal sta ik op 0.quote:Op zondag 8 juli 2007 11:49 schreef xienix84 het volgende:
Hebben meer mensen problemen dat je punten niet goed worden weergegeven? Ik heb met Vino en Dekker punten. Die krijg ik ook te zien als ik klik op samenstelling, maar dit komt niet te staan bij 'puntentotaal'. Dus ik snap er de ballen van..
En heerlijk dat Sporza (en eurosport) de etappe vandaag wél helemaal uitzenden.
Als je je persoonlijke pagina bekijkt, zie je dat er 21 rondes zijn.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:19 schreef Oxyligen het volgende:
Zo begint de FAQ:
" Spelregels
Er wordt om punten gestreden over alle 20 individuele etappes. "
Hoe moet ik dan weten dat de Proloog meetelt?
Echt niet, dit is veel moeilijker.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:22 schreef maril het volgende:
Ik heb een stomme fout gemaakt heb renners geruild maar dat gaat pas in op de 12e, sprinters, terwijl ik dan klimmers nodig heb, vind de Ad tour leuker wat dat betrefd.
Ik vind dat de FOK!Tourmanager echt z'n eigen charme heeft. Het is een kunst op zich om per periode een zo goed mogelijk team neer te zetten.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:31 schreef JelleS het volgende:
Maar toto's waar je gewoon 15 renners van te voren moet kiezen zijn toch het best.
Ik had 0 punten omdat ik te laat was met inschrijven, dus als jij niks hebt staan, zou ik eens checken of je wel 9 renners hebt (alleen dan heb je een volledig team, dat dus meetelt.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:08 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Ik krijg niets te zien als ik op ´samenstelling´ druk. Ook niet voor de etappe van vandaag. Ben ik toch te laat geweest voor inschrijven?![]()
Ik heb gewoon 9 renners, dus ik zal wel te laat zijn geweest.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik had 0 punten omdat ik te laat was met inschrijven, dus als jij niks hebt staan, zou ik eens checken of je wel 9 renners hebt (alleen dan heb je een volledig team, dat dus meetelt.
keb ook alleen streepjes, en niks bij Samenstelling, dus we zijn vast allebei te laat geweest...quote:Op zondag 8 juli 2007 18:03 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Ik heb gewoon 9 renners, dus ik zal wel te laat zijn geweest.
Niet dat ik veel punten had gescoord. Maar toch jammer.quote:Op zondag 8 juli 2007 18:05 schreef Sally het volgende:
[..]
keb ook alleen streepjes, en niks bij Samenstelling, dus we zijn vast allebei te laat geweest...![]()
Dus leukerquote:Op zondag 8 juli 2007 17:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
Echt niet, dit is veel moeilijker.
Bij AD weet je na 1 bergrit wel wie je moet nemen.
Nee, makkelijker en dus minder leuk.quote:
Ik heb ook nul punten maar dat klopt helemaal niet, heb hem woensdag ingevuld , eerder kon niet ,want men had nog geen volledige lijst, als er niet iets tegen wordt gedaan laat ik het schieten. no problem , ga ik lekker verder met andere prono,s.quote:Op zondag 8 juli 2007 18:03 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Ik heb gewoon 9 renners, dus ik zal wel te laat zijn geweest.
Hoe je het bekijkt de mogelijkheden zijn groter dus voor mij, ik herhaal voor mij dan , vind ik het leukerquote:
opvallendquote:Op zondag 8 juli 2007 18:30 schreef maril het volgende:
[..]
Ik heb ook nul punten maar dat klopt helemaal niet, heb hem woensdag ingevuld , eerder kon niet ,want men had nog geen volledige lijst, als er niet iets tegen wordt gedaan laat ik het schieten. no problem , ga ik lekker verder met andere prono,s.
De Tourmanager is 4 juli 's avonds opengegaan. De teams die voor tijd tijd zijn samengesteld ( en tevens die van vorig jaar) zijn toen geresetquote:Op zondag 8 juli 2007 18:30 schreef maril het volgende:
[..]
Ik heb ook nul punten maar dat klopt helemaal niet, heb hem woensdag ingevuld , eerder kon niet ,want men had nog geen volledige lijst, als er niet iets tegen wordt gedaan laat ik het schieten. no problem , ga ik lekker verder met andere prono,s.
Als je naar haar team kijkt zie je dat het om de bug met de puntentelling gaat.quote:Op zondag 8 juli 2007 18:50 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
De Tourmanager is 4 juli 's avonds opengegaan. De teams die voor tijd tijd zijn samengesteld ( en tevens die van vorig jaar) zijn toen gereset
Daar wordt naar gekekenquote:Op zondag 8 juli 2007 19:05 schreef mbn het volgende:
[..]
Als je naar haar team kijkt zie je dat het om de bug met de puntentelling gaat.
Gelukkigquote:
Wat overigens niet waar is. Maargoed, voorlopig levert het nog niet heel veel meer op, al sta ik nog wel ergens bij de eerste 100quote:Op zondag 8 juli 2007 16:27 schreef Vork het volgende:
Zo, die ga ik niet winnen. Ik had Petacchi er nog in staan![]()
Hear, hear!quote:Op zondag 8 juli 2007 20:58 schreef andre77 het volgende:
Wees zo sportief om je team open te zetten.
Oke, wist niet eens dat je dat aan of uit kon zettenquote:Op zondag 8 juli 2007 20:58 schreef andre77 het volgende:
Wees zo sportief om je team open te zetten.
Jij hebt nog steeds 0 punten, dus ik ga ervanuit dat elk team dat te laat is aangemaakt pas vanaf 12 juli mee zal mogen doen.quote:Op zondag 8 juli 2007 18:05 schreef Sally het volgende:
[..]
keb ook alleen streepjes, en niks bij Samenstelling, dus we zijn vast allebei te laat geweest...![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:17 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Jij hebt nog steeds 0 punten, dus ik ga ervanuit dat elk team dat te laat is aangemaakt pas vanaf 12 juli mee zal mogen doen.
Ja, maar heb je in die 7 sprint etappes dan al niet zo een achterstand dat je dat in 2 berg etappes nog goed maakt?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 07:25 schreef ma3stroh het volgende:
Verdorie ik heb teveel op de proloog gerekend, en te weinig sprinters in mn team gezet
Maar ik pak jullie in de bergen wel weer terug. Als het goed is ga ik met 7 toppers de alpen in
1, 2, 4, 7, 12, en 20 + 1 uit 't klassementquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:19 schreef Arcee het volgende:
1, 2, 4, 7, 12 + 1 uit 't klassement
Toch balen van Bennati en O'Grady. Daar had ik ook al 2 bergkleppers voor kunnen hebben, bijvoorbeeld.
Kom je, tenzij iemand op een volledig sprintersteam heeft gegokt, redelijk mee in de buurt van een dagoverwinning schat ik zoquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:15 schreef BVO het volgende:
1 tot en met 4, 9, 12 en 1 uit het klassement.
Jaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:32 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Kom je, tenzij iemand op een volledig sprintersteam heeft gegokt, redelijk mee in de buurt van een dagoverwinning schat ik zo![]()
Die enórm stoere Zwitser.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:04 schreef Art_Core het volgende:
6e vandaag met dank aan de stoere Zwitser![]()
quote:
Nou, vooruit, tot m'n wisselmoment staat hij openquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:08 schreef Arcee het volgende:
[..]
"Deze user wil zijn team niet laten zien"
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:10 schreef BVO het volgende:
Nou, vooruit, tot m'n wisselmoment staat hij open.
Klopt, een sprintertje erbij (Boonen) was wel beter geweest...maarja ik moet toch een beetje positief blijvenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:39 schreef Gremen het volgende:
[..]
Ja, maar heb je in die 7 sprint etappes dan al niet zo een achterstand dat je dat in 2 berg etappes nog goed maakt?
Ja precies wat ik bedoel! ik denk dat de avonturiers meer punten gaan halen dan de klassements renners. maar welkequote:Op woensdag 11 juli 2007 10:30 schreef Art_Core het volgende:
Wordt inderdaad een lastige met die tussenetappes, welke aanvallers en klimmers van het tweede plan gaan scoren?
Same here. Die mieter ik zo meteen mn team uit.quote:
Dat is juist zo tof aan de FOK!Tourmanager.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:50 schreef Gremen het volgende:
Ik vind het wisselen best moeilijk nu!
Dat doe je knap met 4 toprennersquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:42 schreef ma3stroh het volgende:
Hup Menchov, Sastre, Vino, Evans, Moreau, Contador en Karpets!!
3 toprenners.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:10 schreef JelleS het volgende:
Dat doe je knap met 4 toprenners
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |