Prijzen boeien mij niks, 't gaat om de eer.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:15 schreef JelleS het volgende:
Ach, als je 6e wordt win je ook nog een prijs hoor
Dat moet wellicht nog veranderd wordenquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:39 schreef maril het volgende:
Alleen weet ik niet of die wielrenners die er staan ook daadwerkelijk de tour rijdt,Devolder doet niet mee, maar staat er wel bij
quote:Wisselen
Voor de volgende ronde kan er nog worden gewisseld tot Thursday 1 January 01:00.
Klopt.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:24 schreef maril het volgende:
Ik wacht nog ff met invullen want ik heb het idee dat het niet klopt.
Ikke ook! Tied zat, nog!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:24 schreef maril het volgende:
Ik wacht nog ff met invullen want ik heb het idee dat het niet klopt.
Ik heb er al 8 ingevuld, dan kan ik ze nog resetten.quote:
Zelfs 'held' Di Luca is niet zuiver op de graat... Ach ja, denk ik achteraf: die superprestaties kwamen natuurlijk ook niet 'vanzelf'.....quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:23 schreef Consigliere het volgende:
Kheb me ook aangemeld. Keek nog een goed naar de "toprenners" en stelde vast dat de wielerwereld op dit moment geen toppers heeft, wat een anti-helden zijn het toch allemaal..
Hoop dat Menchov tweede wordquote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Zelfs 'held' Di Luca is niet zuiver op de graat... Ach ja, denk ik achteraf: die superprestaties kwamen natuurlijk ook niet 'vanzelf'.....
Zou je denken???quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:16 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Hoop dat Menchov tweede wordDan wintie de tour volgens mij de laate anderhalf jaar zijn alle winnaars van grote rondes betrapt op dope behalve Vino in de Vuelta
Helaas staat de Tourmanager nog niet op de sport.fok.nl *hint hint* maar hier zou je alles moeten kunnen vinden. Vergeet niet aan te meldenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:33 schreef ronvgarderen het volgende:
Waar kan ik de regels voor het FOK spel vinden?
En dan vooral hoe en wanneer je moet wisselen.
Heb me aangemeld, vandaar dat ik de uitleg aan het zoeken was, moet dus nog even wachten THNXquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Helaas staat de Tourmanager nog niet op de sport.fok.nl *hint hint* maar hier zou je alles moeten kunnen vinden. Vergeet niet aan te melden
You're welcomequote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:53 schreef ronvgarderen het volgende:
[..]
Heb me aangemeld, vandaar dat ik de uitleg aan het zoeken was, moet dus nog even wachten THNX![]()
![]()
Tot de manager officieel open gaat neem ik aan. Je zou dom zijn nu al je ploeg te kiezen, want zelfs de wisselmomenten zijn nog niet aangegeven.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:33 schreef Sally het volgende:
[..]
You're welcome
Wachten tot de juiste renners te kiezen zijn?
Ah, nu snap ik dat er nog niks te vinden is, behalve de link hierboven in de OP. Moeten ze nu toch niet al te lang meer wachten... nog een weekje!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 09:52 schreef mbn het volgende:
[..]
Tot de manager officieel open gaat neem ik aan. Je zou dom zijn nu al je ploeg te kiezen, want zelfs de wisselmomenten zijn nog niet aangegeven.
Ander jaren werd de manager in de periode dat eraan gewerkt werd altijd even voor de users ontoegankelijk gemaakt, om dit soort dingen te voorkomen.
Ik denk dat ze wachten tot alles duidelijk is. maar ze mogen inderdaad opschieten daarmee.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Ah, nu snap ik dat er nog niks te vinden is, behalve de link hierboven in de OP. Moeten ze nu toch niet al te lang meer wachten... nog een weekje!
Vorige keren kon je in de week voor de bewuste wisseldagen wisselen. Dus de als je wisselt de 7de en de 11de dan gaat de wissel per 12 juli in. Wissel je tussen de 12de en de 18de dan gaat de wissel per19de in.quote:Op maandag 2 juli 2007 06:38 schreef ronvgarderen het volgende:
Even een vraag. Bij wisselen staat dat je op b.v. 12 juli tot oo.o1 uur kan wisselen en op 19 juli tot 00.01 uur geld dit dan voor op de dag zelf of een bepaalde periode (tussn de 12 de en 19de).
Of van af een bepaald uur bijv. tussen 18.00 uur en 00.01 uur op de dag zelf?????
Idem.. heb er nu 8quote:Op maandag 2 juli 2007 10:30 schreef Art_Core het volgende:
Ik wacht nog even tot woensdag - er rommelt me nog teveel in het peloton.
OKAY Thanksquote:Op maandag 2 juli 2007 07:35 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
Vorige keren kon je in de week voor de bewuste wisseldagen wisselen. Dus de als je wisselt de 7de en de 11de dan gaat de wissel per 12 juli in. Wissel je tussen de 12de en de 18de dan gaat de wissel per19de in.
Ik heb mijn eerste selectie gemaakt! Zover ik begreep mag ik tot 7 juli nog wisselen zovaak ik wil en dan is het definitief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |