Prijzen boeien mij niks, 't gaat om de eer.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:15 schreef JelleS het volgende:
Ach, als je 6e wordt win je ook nog een prijs hoor
Dat moet wellicht nog veranderd wordenquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:39 schreef maril het volgende:
Alleen weet ik niet of die wielrenners die er staan ook daadwerkelijk de tour rijdt,Devolder doet niet mee, maar staat er wel bij
quote:Wisselen
Voor de volgende ronde kan er nog worden gewisseld tot Thursday 1 January 01:00.
Klopt.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:24 schreef maril het volgende:
Ik wacht nog ff met invullen want ik heb het idee dat het niet klopt.
Ikke ook! Tied zat, nog!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:24 schreef maril het volgende:
Ik wacht nog ff met invullen want ik heb het idee dat het niet klopt.
Ik heb er al 8 ingevuld, dan kan ik ze nog resetten.quote:
Zelfs 'held' Di Luca is niet zuiver op de graat... Ach ja, denk ik achteraf: die superprestaties kwamen natuurlijk ook niet 'vanzelf'.....quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:23 schreef Consigliere het volgende:
Kheb me ook aangemeld. Keek nog een goed naar de "toprenners" en stelde vast dat de wielerwereld op dit moment geen toppers heeft, wat een anti-helden zijn het toch allemaal..
Hoop dat Menchov tweede wordquote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Zelfs 'held' Di Luca is niet zuiver op de graat... Ach ja, denk ik achteraf: die superprestaties kwamen natuurlijk ook niet 'vanzelf'.....
Zou je denken???quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:16 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Hoop dat Menchov tweede wordDan wintie de tour volgens mij de laate anderhalf jaar zijn alle winnaars van grote rondes betrapt op dope behalve Vino in de Vuelta
Helaas staat de Tourmanager nog niet op de sport.fok.nl *hint hint* maar hier zou je alles moeten kunnen vinden. Vergeet niet aan te meldenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:33 schreef ronvgarderen het volgende:
Waar kan ik de regels voor het FOK spel vinden?
En dan vooral hoe en wanneer je moet wisselen.
Heb me aangemeld, vandaar dat ik de uitleg aan het zoeken was, moet dus nog even wachten THNXquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Helaas staat de Tourmanager nog niet op de sport.fok.nl *hint hint* maar hier zou je alles moeten kunnen vinden. Vergeet niet aan te melden
You're welcomequote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:53 schreef ronvgarderen het volgende:
[..]
Heb me aangemeld, vandaar dat ik de uitleg aan het zoeken was, moet dus nog even wachten THNX![]()
![]()
Tot de manager officieel open gaat neem ik aan. Je zou dom zijn nu al je ploeg te kiezen, want zelfs de wisselmomenten zijn nog niet aangegeven.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:33 schreef Sally het volgende:
[..]
You're welcome
Wachten tot de juiste renners te kiezen zijn?
Ah, nu snap ik dat er nog niks te vinden is, behalve de link hierboven in de OP. Moeten ze nu toch niet al te lang meer wachten... nog een weekje!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 09:52 schreef mbn het volgende:
[..]
Tot de manager officieel open gaat neem ik aan. Je zou dom zijn nu al je ploeg te kiezen, want zelfs de wisselmomenten zijn nog niet aangegeven.
Ander jaren werd de manager in de periode dat eraan gewerkt werd altijd even voor de users ontoegankelijk gemaakt, om dit soort dingen te voorkomen.
Ik denk dat ze wachten tot alles duidelijk is. maar ze mogen inderdaad opschieten daarmee.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Ah, nu snap ik dat er nog niks te vinden is, behalve de link hierboven in de OP. Moeten ze nu toch niet al te lang meer wachten... nog een weekje!
Vorige keren kon je in de week voor de bewuste wisseldagen wisselen. Dus de als je wisselt de 7de en de 11de dan gaat de wissel per 12 juli in. Wissel je tussen de 12de en de 18de dan gaat de wissel per19de in.quote:Op maandag 2 juli 2007 06:38 schreef ronvgarderen het volgende:
Even een vraag. Bij wisselen staat dat je op b.v. 12 juli tot oo.o1 uur kan wisselen en op 19 juli tot 00.01 uur geld dit dan voor op de dag zelf of een bepaalde periode (tussn de 12 de en 19de).
Of van af een bepaald uur bijv. tussen 18.00 uur en 00.01 uur op de dag zelf?????
Idem.. heb er nu 8quote:Op maandag 2 juli 2007 10:30 schreef Art_Core het volgende:
Ik wacht nog even tot woensdag - er rommelt me nog teveel in het peloton.
OKAY Thanksquote:Op maandag 2 juli 2007 07:35 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
Vorige keren kon je in de week voor de bewuste wisseldagen wisselen. Dus de als je wisselt de 7de en de 11de dan gaat de wissel per 12 juli in. Wissel je tussen de 12de en de 18de dan gaat de wissel per19de in.
Ik heb mijn eerste selectie gemaakt! Zover ik begreep mag ik tot 7 juli nog wisselen zovaak ik wil en dan is het definitief.
Dat dacht ik dus ook, maar nadat ik na m'n eerste selectie nog een paar keer had gewisseld kreeg ik de melding dat ik al m'n wissels al had gebruikt.quote:Op maandag 2 juli 2007 07:35 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
Ik heb mijn eerste selectie gemaakt! Zover ik begreep mag ik tot 7 juli nog wisselen zovaak ik wil en dan is het definitief.
Oeh, dan is het maar goed dat ik nog niks geselecteerd had... Hopelijk idd een bug, want bij de F1-manager werkt het wel zo: tot het laatste moment vóór aanvang van de competitie is het gratis wisselen!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:19 schreef L_auteur het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, maar nadat ik na m'n eerste selectie nog een paar keer had gewisseld kreeg ik de melding dat ik al m'n wissels al had gebruikt.
Hopelijk is het een bugje, anders ga ik niet ver geraken deze manager (met bijna alleen maar sprinters)
Niet getreurd!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:19 schreef L_auteur het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, maar nadat ik na m'n eerste selectie nog een paar keer had gewisseld kreeg ik de melding dat ik al m'n wissels al had gebruikt.
Hopelijk is het een bugje, anders ga ik niet ver geraken deze manager (met bijna alleen maar sprinters)
quote:Wisselen
Voordat het spel begint kan je nog volop wisselen (Ondanks dat de tekst anders suggereert). Als het spel eenmaal begonnen is, zijn er drie wisselmomenten: voor 12 juli 00.01 uur, voor 19 juli en voor 23 juli 0:00 uur. In deze wisselperiodes kunnen telkens twee gewone renners gewisseld worden en één toprenner.
Je kan Petacchi nu maar beter uit je selectie zettenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:27 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik heb eerst maar even voor twee topsprinters gekozen, en één iemand voor de eindoverwinning. Dan ruil ik Petacchi later wel in voor Klöden denk ik, want Petacchi stopt toch direct als de bergen opdoemen.
McEwen is ook een goede sprinter, en hij rijdt de tour waarschijnlijk wel uit. Valverde voor de eindoverwinning.
Cancellara voor tijdritten en proloog.
Freire als extra sprinter, ook voor de eerste ritten.
Schleck gaat later goed mee in de bergen, net als Popovych en Savoldelli kan eigenlijk alles wel redelijk.
Verder Moreau er nog bij, altijd in voor een goede eindklassering, en kan redelijk goed mee in de bergen. Dan vragen jullie je misschien af, waar is Vino? Misschien doe ik die ook wel in plaats van Petacchi als de bergen opdoemen.
GRMBL... ik DACHT dus dat ik me had aangemeld...quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:36 schreef RedFever007 het volgende:
Excuses aan diegenen die al een team hadden samengesteld. We konden niet anders dan alle aanmeldingen verwijderen omdat het gratis wisselen voor de nodige problemen zorgde bij mensen die al 2 maal een renner hadden gewisseld.![]()
Omdat de meeste 'top'renners aan de doping zittenquote:
Hoet heet die ene renner ook alweer die paar dagen terug een "open boekje" deed over de wielerwereld? stond nog in de telegraafquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:11 schreef L_auteur het volgende:
Hoe kom je aan die wijsheid?
In de FAQ staat dat het er 15 zijn terwijl er maar 11 onder Toprenners staan.quote:
Jaksche. Maar Astana doet gewoon mee omdat Mazzoleni (nog) niet geschorst is. Maar dit is allemaal OT.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:22 schreef Consigliere het volgende:
[..]
Hoet heet die ene renner ook alweer die paar dagen terug een "open boekje" deed over de wielerwereld? stond nog in de telegraaf
Hij stelde dat bovengenoemde renners dope gebruikten .. en nog wat anderen van Telecom en CSC --> aangezien het de tourdirectie dit keer menens is, verwacht ik echt niet dat ze mee zullen doen
Ohquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:08 schreef Consigliere het volgende:
kloden en vino worden toch uitgesloten van deelname.. nutteloos om ze in je team op te nemen
Zo ontopic als maar kan..quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:38 schreef Oxyligen het volgende:
[..]
Jaksche. Maar Astana doet gewoon mee omdat Mazzoleni (nog) niet geschorst is. Maar dit is allemaal OT.
Dit overzichtje is wel mooi:quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:15 schreef IJsVogel het volgende:
Waar zijn eigenlijk de profielen van alle etappes op 1 pagina te vinden>?
Snap het, een freire is niet minder dan en mcewenquote:
Gedaanquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:10 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Je kan Petacchi nu maar beter uit je selectie zetten
En ik neem aan dat de proloog wel mee zal tellen.quote:Voor de volgende ronde kan er nog worden gewisseld tot Saturday 7 July 11:00.
Zaterdagochtend 7 juli 11:00 uur.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:39 schreef andre77 het volgende:
Tot wanneer mag je je team samenstellen?
Zeker telt die mee.quote:En telt de proloog mee? Kan ik ook niet vinden.
Nee hoor, die is er toch niet? Alleen FOK!Sport, maar da's wat anders.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:05 schreef Sally het volgende:
Btw, is er geen SPT/TDF subleague???
Wacht: die is er wel: met wachtwoord..Goh, bij de f1-manager is er geen ww... Jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |