abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 juli 2007 @ 14:36:00 #1
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_51093885
And the story continues ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_51093917
volgens de UCI zelf heeft Rabobank bijvoorbeeld getekend, maar ze staan nog niet op de site vermeld. Verder heeft petacchi ondertussel al wel getekend
pi_51093958
Kijken doe ik toch wel, maar serieus nemen, nee dan helemaal niet meer. En zelfs het kijken zal ik dan niet meer doen, even. Het zou te schandalig zijn als ze dat doen. Dan mogen ze wel een jaar geen wedstrijden rijden. Dan moeten organisaties maar stoppen en pas verder gaan als alles boventafel is.
[/quote]

ik blijf altijd de sport kijken en volgen daar is de sport veels te mooi voor. Of het geloofwaardig is? tsja bij velen niet maar dat maakt mij weinig uit. Als die mongolen nu eens stopten met loze berichten te publiceren of onware berichten dat zou ook al een stuk helpen. Als ze nu eens wat publiceren als hetgeen ze publiceren ook 100% waterdicht is en die gasten waarover het gaat dus schuldig zijn. Want nu blijf je heksenjachten houden wat de sport nog minder ten goede komt als dat ze alleen pas schorsen e.d als ze ook zeker weten dat die renner of wie dan ook schuldig is.

Want zeg nu zelf het komt de sport ook niet ten goede als ze renners schorsen en veroordelen als diezelfde tijdje later weer mogen koersen omdat het blijkt dat er niks aan de hand is. Tsja dan krijg je dus schadeclaims door de onnodige broodroof.

Ik denk dat die mensen die zoiets publiceren of onderzoeken eerst 10x moeten nadenken en verder blijven onderzoeken alvorens iets op tafel te gooien.
pi_51093986
Astana wordt dus nog mooi even gematst met Mazzoleni .Maar Kessler en Jaksche maakt toch 2 dopinggevallen voor die ploeg?
pi_51094016
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 14:39 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Astana wordt dus nog mooi even gematst met Mazzoleni .Maar Kessler en Jaksche maakt toch 2 dopinggevallen voor die ploeg?
Jaksche heeft nooit bij Astana zelf gezeten. Kessler is de enige aangezien Mazzoleni nooit effectief betrapt is.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 14:39:59 #6
pi_51094023
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 14:39 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Jaksche rijdt voor Tinkoff en is in principe niet betrapt hé ...
pi_51094093
Zitting voor Mazzoleni en Di Luca in het CONI is uitgesteld tot respectievelijk vrijdag 13/7 en zaterdag 14/7.

Mazzoleni naar vrijdag de 13e en een van de men in black op de zwarte vrijdag
  dinsdag 3 juli 2007 @ 14:45:11 #8
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_51094201
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 14:38 schreef Bartoli het volgende:
Kijken doe ik toch wel, maar serieus nemen, nee dan helemaal niet meer. En zelfs het kijken zal ik dan niet meer doen, even. Het zou te schandalig zijn als ze dat doen. Dan mogen ze wel een jaar geen wedstrijden rijden. Dan moeten organisaties maar stoppen en pas verder gaan als alles boventafel is.

ik blijf altijd de sport kijken en volgen daar is de sport veels te mooi voor. Of het geloofwaardig is? tsja bij velen niet maar dat maakt mij weinig uit. Als die mongolen nu eens stopten met loze berichten te publiceren of onware berichten dat zou ook al een stuk helpen. Als ze nu eens wat publiceren als hetgeen ze publiceren ook 100% waterdicht is en die gasten waarover het gaat dus schuldig zijn. Want nu blijf je heksenjachten houden wat de sport nog minder ten goede komt als dat ze alleen pas schorsen e.d als ze ook zeker weten dat die renner of wie dan ook schuldig is.

Want zeg nu zelf het komt de sport ook niet ten goede als ze renners schorsen en veroordelen als diezelfde tijdje later weer mogen koersen omdat het blijkt dat er niks aan de hand is. Tsja dan krijg je dus schadeclaims door de onnodige broodroof.

Ik denk dat die mensen die zoiets publiceren of onderzoeken eerst 10x moeten nadenken en verder blijven onderzoeken alvorens iets op tafel te gooien.
Zeker, zoals met hondo. Dan wel mogen rijden, dan niet. Dat schiet niet op.

Wat ik ook raar zou vinden is wanneer petachi 2 jaar geschorst zou worden, net zoveel als hamilton. Terwijl het vergrijp van hamilton veel ernstiger is. Petacchi zou ook moeten worden geschorst als hij echt positief is, maar ze mogen wel gradaties aanbrengen. Wat mij betreft had hamilton nooit meer mogen fietsen en werd hem alle overwinningen afgenomen.

De speculatie hou je haast niet meer tegen. Di luca is al tijden in het nieuws over een verhoor wat er nog niet is geweest. Maar verhoren in het geheim zal haast niet gaan. en dus ligt het op straat en krijg je speculatie.

Berichten als men in black en dat trainen in mexico verdacht is slaan nergens op. Ik vraag me af of de UCI en mensen als Lefevre er voor de wielersport en de renners en toeschouwers hun werk doen of puur om hun eigen macht en geld. Ik ga voor het laatste. Als je eigen bond, uci, al mensen beschuldigd zonder ergens van op de hoogte te zijn, wat ben je dan voor bond? Waardeloos.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  dinsdag 3 juli 2007 @ 14:45:28 #9
40566 Ericr
Livewrong
pi_51094209
Vraag me toch af waarom het CONI die gasten uitstel verleend heeft.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 14:47:21 #10
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_51094277
vrijdag ga ik pas mijn rondemaster invullen. Je weet het maar nooit met de UCi, ASO, Lefevre of andere idioot.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  dinsdag 3 juli 2007 @ 14:48:13 #11
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_51094311
Het is sowieso zo'n vaag verhaal. Aan de ene kant zitten ze er fel op maar aan de andere kant willen ze vooral ook voorkomen dat ze hun landgenoten benadelen.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 14:54:47 #12
pi_51094536
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 14:45 schreef Ericr het volgende:
Vraag me toch af waarom het CONI die gasten uitstel verleend heeft.
Er zal wel iemand tussengekomen zijn ...
pi_51094682
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 14:39 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Jaksche rijdt voor Tinkoff en is in principe niet betrapt hé ...
Owja, dat was het andere oostblok ploegje .
pi_51094828
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 14:33 schreef Bartoli het volgende:

[..]

volgens mij niet, je hebt altijd nog de rechter die het beslist in de meeste gevallen. Prudhomme kan wel moord en brand schreeuwen maar daar schiet die flierefluiter niks mee op denk ik.
Kan ie de wildcard van Astana niet intrekken oid? Kan me toch voorstellen dat hij geen zin heeft in die ploeg:

-Godefroot stapt plots op
-Kessler al betrapt en Mazzoleni in het beklaagdenbankje. Als Mazzoleni schuldig is wordt Astana tijdens de Tour voor 8 dagen geschorst.
-Een hele zwik ex T-Mobilers die daar plots wegmoesten en daar in een periode van massaal, al dan niet georganiseerd, gebruik reden
-Jaksche noemt Vinokourov als betrokkene bij Fuentes, daar werden vorig jaar hele ploegen het startrecht voor ontnomen
pi_51094942
als astana mag starten dan is het gewoon belachelijk !!!!

en toch gaat het gebeuren. en hoogst waarschijnlijk winnen ze de tour + ploegenklassement. En dan erna komen de verhalen over de drie man in black. Hopelijk is preudhomme slim en zegt ie, foetsjie jullie komen er niet in.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 15:07:16 #16
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_51095014
Godefroot stapt niet "plots" op. Was allang duidelijk dat 'ie naar de Tour zou vertrekken.
Hij zegt alleen dat 'ie niet in London aanwezig zal zijn omdat 'ie "last van z'n rug heeft".

Tja...
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  dinsdag 3 juli 2007 @ 15:10:42 #17
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_51095133
Dat Godefroot niets wist van het Telekomgebeuren, dat lijkt me sterk. Dat de Vino-link met Saiz en Liberty nogal stinkt, daar ga ik ook in mee. Kessler/Mazzoleni... allemaal een geurtje. Men in Black... who knows.

Maar sta me toe om enigszins twijfels te hebben bij de verhalen van Jaksche, onder het motto "Hier is 100.000 euro, vertel eens wat sterke verhalen die dat bedrag waard zijn"
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_51095156
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 15:07 schreef -skippybal- het volgende:
Godefroot stapt niet "plots" op. Was allang duidelijk dat 'ie naar de Tour zou vertrekken.
Hij zegt alleen dat 'ie niet in London aanwezig zal zijn omdat 'ie "last van z'n rug heeft".

Tja...
Dat zeg ik toch, plots.

Wat je zegt klopt, maar waarom stapt ie dan nu op. Hij hoeft toch niet op te stappen ook al kan hij niet in London en/of de Tour aanwezig zijn. Zo roep je alleen maar meer vraagtekens op, zeker met de uitspraken van Jaksche in het achterhoofd.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 15:15:12 #19
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_51095277
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 15:11 schreef wimderon het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch, plots.

Wat je zegt klopt, maar waarom stapt ie dan nu op. Hij hoeft toch niet op te stappen ook al kan hij niet in London en/of de Tour aanwezig zijn. Zo roep je alleen maar meer vraagtekens op, zeker met de uitspraken van Jaksche in het achterhoofd.
Hij stopt ook pas ná de Tour. Hij zegt in België er wij bij te zijn in de volgauto.
Misschien, en begrijpelijk, wacht 'ie alles nog wel even af zodat 'ie niet ineens in een Franse cel zit.

Rugpijn is vaak trouwens een symptoon van stress en een neveneffect van veel liegen
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_51095585
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 15:15 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

Hij stopt ook pas ná de Tour. Hij zegt in België er wij bij te zijn in de volgauto.
Misschien, en begrijpelijk, wacht 'ie alles nog wel even af zodat 'ie niet ineens in een Franse cel zit.

Rugpijn is vaak trouwens een symptoon van stress en een neveneffect van veel liegen
Hmm. Sommige bronnen schrijven dat Godefroot weg is, anderen dat hij na de Tour weggaat en weer anderen dat hij zijn contract uitdient maar niet in de Tour zal zijn. Op de site van Astana lees ik dat hij eind juli vertrekt maar niet in de Tour zal zijn.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 15:26:52 #21
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_51095686
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 15:23 schreef wimderon het volgende:

[..]

Hmm. Sommige bronnen schrijven dat Godefroot weg is, anderen dat hij na de Tour weggaat en weer anderen dat hij zijn contract uitdient maar niet in de Tour zal zijn. Op de site van Astana lees ik dat hij eind juli vertrekt maar niet in de Tour zal zijn.
Mja, tegen Sporza zegt 'ie dit:
quote:
Het is de bedoeling dat Godefroot een deel van de Tour meemaakt, maar dan zet hij er onherroepelijk een punt achter.

De proloog in Londen gaat al zeker aan Godefroot voorbij. "Ik sukkel momenteel met hevige pijn in mijn rug", zegt Godefroot.

"Ik ging al naar een kraker en dokter, maar blijf last hebben. Ik pas voor Londen, maar hoop wel de ritten in België mee te maken in de volgauto."

"Dat ik na de Tour zou stoppen, was al langer gepland. Ik zou me terugtrekken als het team op de rails stond. Dat is het geval. Wat de toekomst biedt? Eerst genezen, de rest zien we later wel."
En ik heb Sporza wel aardig hoog zitten
LastFM
pi_51095903
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 15:11 schreef wimderon het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch, plots.

er staat meen ik ook dat hij na de Tour opstapt niet nu per direct
pi_51095968
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 15:26 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

Mja, tegen Sporza zegt 'ie dit:
[..]

En ik heb Sporza wel aardig hoog zitten
Ik zou me terugtrekken als het team op de rails stond. Dat is het geval.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 16:58:19 #25
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_51098914
Wat een heerlijke wereld is het toch, dat wielrennen. Iedereen is bang om zijn macht te verliezen en probeert zijn verleden met de mantel der liefde te bedekken. Doofpotje hier, doofpotje daar. We wachten al een jaar op de namen van Fuentes. En probeer ik bijna elke koers te volgen. Het blijft immers toch een mooie sport.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')