Jaksche heeft nooit bij Astana zelf gezeten. Kessler is de enige aangezien Mazzoleni nooit effectief betrapt is.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:39 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Astana wordt dus nog mooi even gematst met Mazzoleni.Maar Kessler en Jaksche maakt toch 2 dopinggevallen voor die ploeg?
Jaksche rijdt voor Tinkoff en is in principe niet betrapt hé ...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:39 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Astana wordt dus nog mooi even gematst met Mazzoleni.Maar Kessler en Jaksche maakt toch 2 dopinggevallen voor die ploeg?
Zeker, zoals met hondo. Dan wel mogen rijden, dan niet. Dat schiet niet op.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:38 schreef Bartoli het volgende:
Kijken doe ik toch wel, maar serieus nemen, nee dan helemaal niet meer. En zelfs het kijken zal ik dan niet meer doen, even. Het zou te schandalig zijn als ze dat doen. Dan mogen ze wel een jaar geen wedstrijden rijden. Dan moeten organisaties maar stoppen en pas verder gaan als alles boventafel is.
ik blijf altijd de sport kijken en volgen daar is de sport veels te mooi voor. Of het geloofwaardig is? tsja bij velen niet maar dat maakt mij weinig uit. Als die mongolen nu eens stopten met loze berichten te publiceren of onware berichten dat zou ook al een stuk helpen. Als ze nu eens wat publiceren als hetgeen ze publiceren ook 100% waterdicht is en die gasten waarover het gaat dus schuldig zijn. Want nu blijf je heksenjachten houden wat de sport nog minder ten goede komt als dat ze alleen pas schorsen e.d als ze ook zeker weten dat die renner of wie dan ook schuldig is.
Want zeg nu zelf het komt de sport ook niet ten goede als ze renners schorsen en veroordelen als diezelfde tijdje later weer mogen koersen omdat het blijkt dat er niks aan de hand is. Tsja dan krijg je dus schadeclaims door de onnodige broodroof.
Ik denk dat die mensen die zoiets publiceren of onderzoeken eerst 10x moeten nadenken en verder blijven onderzoeken alvorens iets op tafel te gooien.
Er zal wel iemand tussengekomen zijn ...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:45 schreef Ericr het volgende:
Vraag me toch af waarom het CONI die gasten uitstel verleend heeft.
Owja, dat was het andere oostblok ploegjequote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:39 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Jaksche rijdt voor Tinkoff en is in principe niet betrapt hé ...
Kan ie de wildcard van Astana niet intrekken oid? Kan me toch voorstellen dat hij geen zin heeft in die ploeg:quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:33 schreef Bartoli het volgende:
[..]
volgens mij niet, je hebt altijd nog de rechter die het beslist in de meeste gevallen. Prudhomme kan wel moord en brand schreeuwen maar daar schiet die flierefluiter niks mee op denk ik.
Dat zeg ik toch, plots.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:07 schreef -skippybal- het volgende:
Godefroot stapt niet "plots" op. Was allang duidelijk dat 'ie naar de Tour zou vertrekken.
Hij zegt alleen dat 'ie niet in London aanwezig zal zijn omdat 'ie "last van z'n rug heeft".
Tja...
Hij stopt ook pas ná de Tour. Hij zegt in België er wij bij te zijn in de volgauto.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch, plots.
Wat je zegt klopt, maar waarom stapt ie dan nu op. Hij hoeft toch niet op te stappen ook al kan hij niet in London en/of de Tour aanwezig zijn. Zo roep je alleen maar meer vraagtekens op, zeker met de uitspraken van Jaksche in het achterhoofd.
Hmm. Sommige bronnen schrijven dat Godefroot weg is, anderen dat hij na de Tour weggaat en weer anderen dat hij zijn contract uitdient maar niet in de Tour zal zijn. Op de site van Astana lees ik dat hij eind juli vertrekt maar niet in de Tour zal zijn.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:15 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hij stopt ook pas ná de Tour. Hij zegt in België er wij bij te zijn in de volgauto.
Misschien, en begrijpelijk, wacht 'ie alles nog wel even af zodat 'ie niet ineens in een Franse cel zit.
Rugpijn is vaak trouwens een symptoon van stress en een neveneffect van veel liegen![]()
Mja, tegen Sporza zegt 'ie dit:quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hmm. Sommige bronnen schrijven dat Godefroot weg is, anderen dat hij na de Tour weggaat en weer anderen dat hij zijn contract uitdient maar niet in de Tour zal zijn. Op de site van Astana lees ik dat hij eind juli vertrekt maar niet in de Tour zal zijn.
En ik heb Sporza wel aardig hoog zittenquote:Het is de bedoeling dat Godefroot een deel van de Tour meemaakt, maar dan zet hij er onherroepelijk een punt achter.
De proloog in Londen gaat al zeker aan Godefroot voorbij. "Ik sukkel momenteel met hevige pijn in mijn rug", zegt Godefroot.
"Ik ging al naar een kraker en dokter, maar blijf last hebben. Ik pas voor Londen, maar hoop wel de ritten in België mee te maken in de volgauto."
"Dat ik na de Tour zou stoppen, was al langer gepland. Ik zou me terugtrekken als het team op de rails stond. Dat is het geval. Wat de toekomst biedt? Eerst genezen, de rest zien we later wel."
er staat meen ik ook dat hij na de Tour opstapt niet nu per directquote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch, plots.
Wat je zegt klopt, maar waarom stapt ie dan nu op. Hij hoeft toch niet op te stappen ook al kan hij niet in London en/of de Tour aanwezig zijn. Zo roep je alleen maar meer vraagtekens op, zeker met de uitspraken van Jaksche in het achterhoofd.
Ik zou me terugtrekken als het team op de rails stond. Dat is het geval.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:26 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Mja, tegen Sporza zegt 'ie dit:
[..]
En ik heb Sporza wel aardig hoog zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |