abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 juli 2007 @ 22:52:11 #276
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_51077121
Overigens, er staat in dat interview met Jaksche nog een h้้l interessant stukje. De journalist beschrijft immers dat Jaksche TIJDENS het interview opgebeld werd door Stanga , de ex-ploegleider van Polti en huidig ploegleider van Milram. Die hem vertelde dat hij best kon afzien van de bekentenis. De PT teams hadden immers 'geheim overleg' gepleegd over de 'algehele amnestie' , de hele zaak Fuentes zou van tafel geveegd worden. Iedereen was voor. Alleen Duitsland was een probleem. T-Mobile en Gerolsteiner lagen dwars. En dat interview mocht de gemoederen absoluut niet meer opladen ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_51078061
quote:
Op maandag 2 juli 2007 22:35 schreef flyck het volgende:
tuurlijk rijd astana de tour. Ondanks alle bewijzen gaan ze die niet tegenhouden hoor. Die men in black toestanden zijn tot nu toe redelijk anoniem gebleven en zijn slechts verdacht door de uci. wie het zijn word niet gezegd (weet preudhomme ook niet).
Jaksche had het over liberty (niet astana).
mazzoleni is verdacht maar nog niet beschuldigt. Dus zijn er nog geen 2.
Jaksche noemt Vino impliciet als klant van Fuentes in zijn tijd bij Liberty:
"Saiz had problems with a top rider from his team, who had changed at the beginning of 2006 to Liberty Seguros, and did very bad results during the spring. The rider and his manager, since five years this was also my manager (Tony Rominger, red.), had made pressure on Saiz. They wanted a better medical support, and Saiz got involved in it, he was in a dilemma: The top rider is expensive, and Saiz had to justify that towards his sponsors. (...) Due to this rider, Saiz goes back to Fuentes. Therefore he had to pay the debts, therefore everything flew up."

Mazzoleni moet woensdag voor het CONI verschijnen.
  maandag 2 juli 2007 @ 23:27:31 #278
40566 Ericr
Livewrong
pi_51078713
Charter geeft toch aan dat ploegen, met twee of meer renners die betrokken bij doping zijn, een sanctie behoren te krijgen? Bannen dus die Astanaploeg.
pi_51080031
Is ergens de volledigde uitzending online waarin Jaksche bekent ?
pi_51084224
quote:
Op maandag 2 juli 2007 23:27 schreef Ericr het volgende:
Charter geeft toch aan dat ploegen, met twee of meer renners die betrokken bij doping zijn, een sanctie behoren te krijgen? Bannen dus die Astanaploeg.
weg met kludie en vino en kasheshkin.
pi_51087534
quote:
Op maandag 2 juli 2007 22:52 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Overigens, er staat in dat interview met Jaksche nog een h้้l interessant stukje. De journalist beschrijft immers dat Jaksche TIJDENS het interview opgebeld werd door Stanga , de ex-ploegleider van Polti en huidig ploegleider van Milram. Die hem vertelde dat hij best kon afzien van de bekentenis. De PT teams hadden immers 'geheim overleg' gepleegd over de 'algehele amnestie' , de hele zaak Fuentes zou van tafel geveegd worden. Iedereen was voor. Alleen Duitsland was een probleem. T-Mobile en Gerolsteiner lagen dwars. En dat interview mocht de gemoederen absoluut niet meer opladen ...
Teringleiers . Corrupte vieze bende . Duitsers .

Galspuwen .
  dinsdag 3 juli 2007 @ 11:49:04 #282
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_51088151
quote:
Op maandag 2 juli 2007 21:27 schreef wimderon het volgende:

[..]

Denk je echt dat hij de Tour gaat rijden?

Je hebt:
1) Jaksche
2) Men in black, wat deze week wel uit zal komen
3) Mazzoleni+Kessler, waardoor Astana wellicht 8 dagen geschorst gaat worden.
Ben benieuwd, ook over het eventuele weigeren van CSC.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia M๖nchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_51089106
quote:
Op maandag 2 juli 2007 23:27 schreef Ericr het volgende:
Gevalletje Kessler met overduidelijk positieve test is (na evt. contra-expertise) wel gewoon duidelijk. Mazzoleni ligt toch wel anders, hij wordt vandaag ondervraagd over zijn eventuele betrokkenheid bij aankoop van verboden middelen. Genoeg om hem voorlopig niet te laten wielrennen, maar echt nog niet genoeg om een hele ploeg te schorsen. Als ze dat wel doen zijn ze echt heel diep gezonken. Tenzij natuurlijk bewezen wordt dat Mazzoleni inderdaad met die zaak te maken heeft, maar die zaak is naar mijn verwachting te moeilijk om voor/tijdens de Tour echt uitspraken over te doen.
Everything will be okay in the end.
If it's not okay, it's not the end...
pi_51089173
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 11:49 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Het weigeren van CSC blijkt een opgeblazen verhaal te zijn naar aanleiding van uitspraken van oa Kroon. Voorlopig hebben ze nog niet allemaal getekend, maar ik denk dat het allemaal met een sisser afloopt.
pi_51089914
Hier het item van de NOS over Jaksche.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 13:27:59 #286
pi_51091562
DI LUCA EN MAZZOLENI KRIJGEN RESPIJT
ญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญ
Het CONI, het Italiaans Olympisch Comi-
t้, heeft de hoorzittingen van Danilo
Di Luca en Eddy Mazzoleni uitgesteld.

Beide renners moesten zich deze week
verantwoorden voor hun aandeel in de
"Oil for drug"-zaak uit 2004. Maar het
CONI geeft de 2 enkele dagen respijt.
Mazzoleni wordt nu op vrijdag 13 juli
op de rooster gelegd, Giro-winnaar Di
Luca moet een dag later verschijnen.

Het uitstel is goed nieuws voor Astana.
Wanneer een team immers in ้้n seizoen
twee positieve gevallen heeft (Kessler
en Mazzoleni), dan mag het een tijdje
geen wedstrijden meer rijden.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 13:31:44 #287
40566 Ericr
Livewrong
pi_51091682
Doortastend wederom, wordt weer een gezellige Tour als later blijkt dat Astana eigenlijk niet had mogen starten.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 13:38:37 #288
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_51091918
Benieuwd of Zabel nu de leugenaar is, die beweerde toch dat Godefroot van niets wist, Jaksche beweert het tegendeel.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 14:01:55 #289
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_51092801
quote:
Op maandag 2 juli 2007 22:52 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Doofpot

En al die ploegleiders maar zeuren over dat elke doping zaak zo slecht is voor het imago

Trap alle ploegleiders die bij ploegen hebben gewerkt waar renners op doping zijn betrapt eruit.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_51092960
Dus Astana wordt dadelijk midden in de Tour uit koers genomen

Dan ben ik ook wel benieuwd wat uit de bijeenkomst van de AIGCP van donderdag komt.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 14:07:21 #291
pi_51092972
DRIE PLOEGEN TEKENDEN CHARTER NOG NIET
ญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญ
De CSC-dokters steunen de UCI wel in
haar strijd tegen doping, maar CSC is
een van de drie ploegen waarvan geen
enkele renner het charter al tekende.

Van CSC, Quick-Step en Unibet heeft nog
geen enkele renner het charter getekend
dat de UCI vorige maand de wereld in
stuurde. Wie het niet tekent, mag niet
naar de Tour, die zaterdag begint.

Maandag loste de UCI nog een rist namen
van toprenners die hun handtekening
gezet hebben. Onder hen: Erik Zabel,
George Hincapie, Damiano Cunego,
Chrsitophe Moreau en Daniele Bennati.
De Astana-ploeg is ook bijna volledig.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 14:07:49 #292
pi_51092984
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 14:07 schreef wimderon het volgende:
Dus Astana wordt dadelijk midden in de Tour uit koers genomen

Dan ben ik ook wel benieuwd wat uit de bijeenkomst van de AIGCP van donderdag komt.
Wedden dat het die "amnestie-doofpot" wordt ?
pi_51093394
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 14:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Zit er wel in ja.

Zich afvragen waarom Godefroot plots weg is zal niet op de agenda staan en Jaksche zal wel voor een rancuneuze renner worden gehouden.

Zal er ook wel op uitdraaien dat zij geen bezwaar zien om Astana inclusief Fuentes man Vino gewoon te laten starten. Vervolgens wordt Mazzoleni de dag voor het einde van de Tour schuldig bevonden

Kan Prudhomme op eigen houtje nog wat beslissen trouwens?
  dinsdag 3 juli 2007 @ 14:26:48 #294
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_51093585
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 14:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

De teams kunnen onderling beslissen zoveel ze willen, zij bepalen niet wie er aan de start komt van wedstrijden. Ik betwijfel ook of zuivere teams (of teams die iig. niet in opspraak zijn gekomen) zoals Rabo dan bereid zijn om solidair te zijn met valsspelers.

Ik vraag me ook af of de publieke opinie het wel zou slikken. Ik iig. niet, maar misschien sta ik daar dan weer alleen in.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 14:29:13 #295
pi_51093664
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 14:26 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

De teams kunnen onderling beslissen zoveel ze willen, zij bepalen niet wie er aan de start komt van wedstrijden. Ik betwijfel ook of zuivere teams (of teams die iig. niet in opspraak zijn gekomen) zoals Rabo dan bereid zijn om solidair te zijn met valsspelers.

Ik vraag me ook af of de publieke opinie het wel zou slikken. Ik iig. niet, maar misschien sta ik daar dan weer alleen in.
Stanga die belde naar Jaksche zei dat alleen "de Duitsers" (T-Mobile & Gerolsteiner) dwars lagen ...

Ik vraag mij af hoe Basso en Ullrich zullen reageren eigenlijk.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 14:30:24 #296
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_51093702
Misschien is dat amnestie gedoe wel alleen voor de ploegen en niet voor de renners.

Dat de renners wel gestraft worden, maar hun ploegen niet.
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_51093734
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 11:49 schreef zjroentje het volgende:

[..]

CSC weigert niet, Kroon zou wel weigeren. Zabriskie, Julich enzo hadden al gezegd te tekenen
  dinsdag 3 juli 2007 @ 14:32:24 #298
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_51093768
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 14:26 schreef SaintOfKillers het volgende:

Kijken doe ik toch wel, maar serieus nemen, nee dan helemaal niet meer. En zelfs het kijken zal ik dan niet meer doen, even. Het zou te schandalig zijn als ze dat doen. Dan mogen ze wel een jaar geen wedstrijden rijden. Dan moeten organisaties maar stoppen en pas verder gaan als alles boventafel is.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_51093772
ze mogen die site van de UCI wel eens sneller updaten, op deze manier lijkt het alsof sommige ploegen niet willen tekenen, terwijl ze dat al wel hebben gedaan
pi_51093791
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 14:20 schreef wimderon het volgende:

Kan Prudhomme op eigen houtje nog wat beslissen trouwens?
volgens mij niet, je hebt altijd nog de rechter die het beslist in de meeste gevallen. Prudhomme kan wel moord en brand schreeuwen maar daar schiet die flierefluiter niks mee op denk ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')