Ik zie ons zo nog in Parijs aankomen en dan een of andere Zubeldia in de gele trui blijkt te staan ...quote:Op zondag 1 juli 2007 22:52 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het zou uitermate kut zijn voor de tour, krijgen we weer net zo'n tour als vorig jaar, van de kopmannen die niets durven of kunnen.![]()
![]()
Die zijn als de dood dat ze zwanger zijn.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bij Predictor zouden ze ondertussen ook allemaal het charter getekend hebben. Of gaan tekenen.
Die vind je waarschijnlijk zelfs mét gele trui nog niet terug in het peloton.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:10 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik zie ons zo nog in Parijs aankomen en dan een of andere Zubeldia in de gele trui blijkt te staan ...![]()
Ja, getest op de verkeerde hormonen...quote:Op zondag 1 juli 2007 23:11 schreef maril het volgende:
[..]
Die zijn als de dood dat ze zwanger zijn.
Cycling4allquote:Jaksche was also surprised with what NOT was mentioned in the Fuentes reports, and suggests that all kind "selections" has been made, while in several published lists also "suddenly names disappeared"..
Je vergeet de getuigenissen van de anonieme renner van Quickstep, die heeft ook een boekje open gedaan. OK, zelfs de journalist kon niet bewijzen dat hij bestaat, maar dat zijn details..quote:Op zondag 1 juli 2007 22:52 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Niet veel nieuws maar (volgens mij) eindelijk, na Manzano, weer is iemand met de gehele waarheid.
Ik vrees voor het laatste.quote:Op maandag 2 juli 2007 08:36 schreef Ericr het volgende:
Misschien geen Astana
Misschien geen CSC
Misschien geen Piti
Maar krijg toch het idee dat straks al die badgasten gewoon aan de start staan en pas na de Tour weer gezeik komt over doping en daarmee ook de eventuele winnaar.
Peta zou toch vandaag iets horen?quote:Op maandag 2 juli 2007 09:13 schreef IJsVogel het volgende:
Vraag me wel af hoe dat nu zit met Piepoli en Petacchi, wanneer hebben ze dat salbutamol ingenomen?
Petacchi moet vandaag voor het CONI verschijnen. We zullen er dus in de loop van de dag ongetwijfeld meer over horen...quote:
Bijna zo sterk als doctor honorarius Landis die als eerste wetenschapper de verbanden kon leggen tussen het drinken van een krat bier en een fles wiskey en de dag erop met een veel te hoge testosteronwaarde een bovenmenselijke tourprestatie leveren. (ik weet niet hoe de rest zich voelt daags na het nuttigen van een fles wiskey , maar bij mij zit de Tour de France winnen er dan toch niet bepaald meer in)quote:Op maandag 2 juli 2007 16:02 schreef -skippybal- het volgende:
Wat een academicus die Petacchi zeg, met z'n wetenschappelijk uitleggen
ge moet het wel in de tijdsgeest plaatsen ook.quote:Op maandag 2 juli 2007 16:12 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Bijna zo sterk als doctor honorarius Landis die als eerste wetenschapper de verbanden kon leggen tussen het drinken van een krat bier en een fles wiskey en de dag erop met een veel te hoge testosteronwaarde een bovenmenselijke tourprestatie leveren. (ik weet niet hoe de rest zich voelt daags na het nuttigen van een fles wiskey , maar bij mij zit de Tour de France winnen er dan toch niet bepaald meer in)
Is dat niet net het verschil tussen die situatie en Landis ? Ofwel weet de man niet wat ze bij hem allemaal naar binnen spoten, maar daar kun je dan ook al je conclusies eruit trekken natuurlijk.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:38 schreef flyck het volgende:
[..]
ge moet het wel in de tijdsgeest plaatsen ook.
Of denk jij dat jij iets zinnig zegt als ze op een dag publiekelijk maken dat jij iemand vermoord hebt en jij weet van niks ?
En tja over vino, denk dat het wel al duidelijk is gezien zijn verleden en gezien de dopingbekentenissen die stroken met vino zijn verleden. Spijtig dat hij de tour rijd want dat word achterhand gewoon weer speculeer over vino en kloden.
Denk je echt dat hij de Tour gaat rijden?quote:Op maandag 2 juli 2007 20:38 schreef flyck het volgende:
[..]
En tja over vino, denk dat het wel al duidelijk is gezien zijn verleden en gezien de dopingbekentenissen die stroken met vino zijn verleden. Spijtig dat hij de tour rijd want dat word achterhand gewoon weer speculeer over vino en kloden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |