3 toprenners.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:10 schreef JelleS het volgende:
Dat doe je knap met 4 toprenners
Dat is inderdaad vreemd, een Walkowiak werd ook niet als een toprenner bestempeld.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:01 schreef JelleS het volgende:
Ah Evans, vreemd dat het geen toprenner meer is en iemand als Pereiro wel.
Sowieso vond ik dat er weinig toprenners waren...quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:06 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Pardon, Evans staat nu opeens niet meer als toprenner ertussen? Zou naadje zijn heb, nu al een ander genomen.
Waarom staat zoiets ook niet gewoon bij transfermarkt.
http://sport.fok.nl/tour/info/toprennersquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:21 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Nee tijdje terug stond hij in de FAQ wel tussen de toprenners geloof ik. Dat had ik iig nog in mijn hoofd zitten, vandaar. En aangezien er zo geen lijstje is waar je even kan kijken (lees transfermarkt) wie waar hoort zie ik in ieder geval snel iets over het hoofd.
Ja, morgen mag je nog 1 minuut wisselen, niet echt een extra dagje dus.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:16 schreef ronvgarderen het volgende:
Heb gekozen voor Vino Valverd Evans Rogers en Schumacher voor de tussen etappes.
Maar morgen mag je ook nog wisselen dus een dagje extra om na te denken.
Nope, transferdeadline is met één dag verlengd, je kunt tot donderdagavond wisselen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:17 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, morgen mag je nog 1 minuut wisselen, niet echt een extra dagje dus.
Vaag, ik neem aan dat je dan op verzoek je wissel kunt laten terugdraaien. Ik had iig nog niet gewisseld als ik 't geweten had.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:20 schreef ronvgarderen het volgende:
[quote]Op woensdag 11 juli 2007 22:17 schreef Arcee het volgende:
Nee hoor ze hebben het een dag verlengt ga maar kijken![]()
Waar slaat dat nou weer op...?quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nope, transferdeadline is met één dag verlengd, je kunt tot donderdagavond wisselen.
Ik ben even informeren naar de precieze reden.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op...?
Vaag dat ze dat in het spel veranderen en mensen die al gewisseld hebben dit op basis van de verkeerde info hebben gedaan.
Ja iddquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op...?
Vaag dat ze dat in het spel veranderen en mensen die al gewisseld hebben dit op basis van de verkeerde info hebben gedaan.
Het wordt nog besproken, er is nog geen definitieve beslissing gemaakt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:32 schreef BVO het volgende:
Uit je reactie op sport.fok.nl/tour begrijp ik dat wissels niet terug kunnen worden gedraaid..quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:53 uur schreef Svensational het volgende:
[...]
Het is niet alsof we dachten, kom we geven iedereen nog een extra dagje om te wisselen. Vanwege miscommunicatie achter de schermen is dit gebeurd. De datum van 13 juli stond altijd al in de database, dit werd vandaag pas duidelijk. Het is technisch onmogelijk om dit midden in het spel te veranderen. Onze welgemeende excuses, maar wij staan compleet machteloos in dezen.
Datumpje veranderen is niet zo moeilijk. Punt is dat we daar vooraf een foutje mee hebben gemaakt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:00 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Daarnaast, ik ben geen programmeur/IT'er, maar is het zo moeilijk om in een database een datumpje te veranderen??
Dat maakt niet zo veel uit, want die hebben morgen natuurlijk ook nog gewoon hun oude team.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:00 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Uit je reactie op sport.fok.nl/tour begrijp ik dat wissels niet terug kunnen worden gedraaid..
Persoonlijk komt het me niet heel raar uit hoor, ik denk dat er morgen voor de sprinters (waarvan ik er veel heb) toch ook nog wel wat te halen is. Maar mensen die nu al hebben gewisseld, kunnen hier flink nadeel van ondervinden.
quote:Er is enige onduidelijkheid ontstaan wat betreft het wisselen in de Tourmanager. In tegenstelling tot wat er in de FAQ staat kan er tot 13 juli 0.01 uur worden gewisseld en dus niet tot 12 juli 0.01 uur zoals was aangegeven.
Omdat er al diverse mensen gewisseld hebben is er besloten om alle wissels die al waren gedaan terug te draaien. Dit geldt voor iedereen, individueel teams aanpassen zou teveel werk vergen. Dit betekent dat er één toprenner en twee gewone renners gewisseld kunnen worden voor 13 juli 0.01 uur. Wat betreft de overige wisselmomenten: hierover zal dit weekend een definitief besluit vallen.
Onze welgemeende excuses voor de onduidelijkheid.
Dat bedoelde ik ook.. Er kan morgen van alles gebeuren waardoor bepaalde wissels op slag nutteloos worden.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:32 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat maakt niet zo veel uit, want die hebben morgen natuurlijk ook nog gewoon hun oude team.
Het gaat erom dat je met de kennis van morgen erbij betere wissels door kunt voeren en dat kan je niet als je al gewisseld hebt.
Mensen die zich na de proloog hebben aangemeld (of die te laat waren bij het aanmelden voor de proloog) hebben gewoon nog hun team en hoeven zich niet opnieuw aan te melden.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:40 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook.. Er kan morgen van alles gebeuren waardoor bepaalde wissels op slag nutteloos worden.
Inmiddels is echter besloten dat de wissels voor iedereen worden teruggedraaid. Lijkt me wel zo fair.
Wat ik me nog afvraag, wordt nu de database van de opgeslagen teams van voor aanvang van de proloog gebruikt?? Want in dat geval zullen teams/users die zich ná die tijd hebben aangemeld, dit weer opnieuw moeten doen..
quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:43 schreef Light het volgende:
[..]
Mensen die zich na de proloog hebben aangemeld (of die te laat waren bij het aanmelden voor de proloog) hebben gewoon nog hun team en hoeven zich niet opnieuw aan te melden.
Ik zie het nu. Dat is nog op tijd.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik hoop dat iedereen dit op tijd ziet.
Erg lastig ook!quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:42 schreef Gremen het volgende:
Interessante ettape vandaag.
Erg jammer dat men nu kan gaan wisselen....
Zoals ik,neem nu dus Kloder.Had trouwens door het terug draaien wel een goed team vandaag.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:19 schreef Gremen het volgende:
Jup, keuze vino wordt opeens heel anders. Misschien geluk voor degene die hem gekozen hadden
Dat is waar ja. Maar je mist dan ook wel de punten voor de gele trui. Ik ben voor Valverde gegaan, aangezien die in de eerste week normaal gesproken goed is (wat die later weer gaat verspelen natuurlijk), en de aankomsten zijn meer voor Valverde. 2 keer ligt de finish na een afdaling, en dan wil die vast nog wel eens meesprinten.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:36 schreef Falco het volgende:
Ik heb Vino genomen. Hij gaat zich nu vast ontzettend hard bewijzen na zijn dramatische val van vandaag.
Ook maar nét dan!quote:
Hier ook, alleen Kloden ipv Valverde.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:29 schreef BVO het volgende:
Valverde, Evans en Contador!
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:16 schreef Obadja het volgende:
Nog een vraag: Het volgende wisselmoment is zeker weten 19 juli?
quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:37 schreef RedFever007 het volgende:
Wat betreft de overige wisselmomenten: hierover zal dit weekend een definitief besluit vallen.
Ik ookquote:
Ja idd een beetje suffigheid. Volgens mij is het ook veel leuker dat je elke dag telkens maar maximaal één wissel per dag kan doen. Je blijft dan sleutelen aan je team, wat frusterende, maar ook geniale wissels kan opleveren. Misschien iets voor de heren van FOK!sport om naar dit idee te kijkenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:15 schreef Kozzmic het volgende:
Waardeloos zeg, dat op het laatste moment wijzigen van het wisselmoment. Mijn wissels die ik woensdagavond al had ingevoerd zijn teruggedraaid en ik ben nu te laat om dat nog te repareren en opnieuw in te voeren. Ik stond 15e met volgens mij een redelijke tactiek om in de top-10 te eindigen, maar dat kan ik nu wel vergeten. Ik ga het maar voor mezelf bijhouden, maar de lol is er helaas nu wel een beetje af.
Mjah dat systeem is helemaal gaar en te moeilijkquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:18 schreef Bayswater het volgende:
Het is in ieder geval beter dan de AD Rondemaster met dat geklooi iedere dag.
Volgens mij niet. Vooral de wissels op verrassend lastige momenten maken de FOK!Tourmanager tot een van de leukste en moeilijkste Tourspellen, omdat je dan een combinatie van renners op moet stellen voor de combinatie van etappes en die combinatie van renners is lastig te bedenken.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:17 schreef Falco het volgende:
Volgens mij is het ook veel leuker dat je elke dag telkens maar maximaal één wissel per dag kan doen.
Dat klopt, maar datzelfde spelelement van die combinatie zou ook in dat systeem voorkomen. Het zou niet handig zijn als je nu nog 9 sprinters in je team zou hebben.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:22 schreef Arcee het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Vooral de wissels op verrassend lastige momenten maken de FOK!Tourmanager tot een van de leukste en moeilijkste Tourspellen, omdat je dan een combinatie van renners op moet stellen voor de combinatie van etappes en die combinatie van renners is lastig te bedenken.
True, maar dan zou het toch meer op andere spellen lijken.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:57 schreef Falco het volgende:
Dat klopt, maar datzelfde spelelement van die combinatie zou ook in dat systeem voorkomen. Het zou niet handig zijn als je nu nog 9 sprinters in je team zou hebben.
idd dat maakt de foktourmanager tot mi het leukste rondemanagerspelquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:22 schreef Arcee het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Vooral de wissels op verrassend lastige momenten maken de FOK!Tourmanager tot een van de leukste en moeilijkste Tourspellen, omdat je dan een combinatie van renners op moet stellen voor de combinatie van etappes en die combinatie van renners is lastig te bedenken.
Nou kan ik niet voor de complete Sportcrew spreken, maar geloof me dat er nogal wat gedoe én extra werk aan vooraf is gegaan dit jaar. Dat heeft geresulteerd in heeeel veel overleg en "lapwerk", waardoor helaas twee keer een complete reset de beste oplossing leek. Excuses voor dit vreselijke ongemak, het is allemaal erg vervelend, dat begrijp ik.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:03 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
idd dat maakt de foktourmanager tot mi het leukste rondemanagerspel
Dat ik al 2x alles opnieuw heb in moeten voeren is jammer en verpest het spelletje,
volgend jaar iets meer werk erin steken aub organisatie
bedoel de faq en reglementen klopten gewoon niet etc....
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:12 schreef Sally het volgende:
[..]
heeeel veel overleg en "lapwerk",
Excuses voor dit vreselijke ongemak, het is allemaal erg vervelend, dat begrijp ik.
Maar volgend jaar gaan we het gewoon opnieuw proberen!
De Tourmanager is geopend verklaard op 4 juli om 22:30, toen is het bericht gepost met de mededeling dat de manager geopend is. En ja, dat is laat. Ik zal de laatste zijn om dat de ontkennen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:03 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
idd dat maakt de foktourmanager tot mi het leukste rondemanagerspel
Dat ik al 2x alles opnieuw heb in moeten voeren is jammer en verpest het spelletje,
volgend jaar iets meer werk erin steken aub organisatie
bedoel de faq en reglementen klopten gewoon niet etc....
Giromanager/Vueltamangerquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:42 schreef Light het volgende:
[..]
Er zijn dingen die beter kunnen, en al doende leert men. Helaas is er maar 1 Tour per jaar, dus onze organisatorische herkansing komt pas over een jaar
quote:En we hopen dat het ondanks de minpuntjes toch leuk blijft
Dat zou tof zijnquote:
Goed en het blijft ook leuk , als je het niet leuk vind begin je er niet eens aan ,dus moet je ook niet zeuren als het fout gaat !!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:42 schreef Light het volgende:
[..]
De Tourmanager is geopend verklaard op 4 juli om 22:30, toen is het bericht gepost met de mededeling dat de manager geopend is. En ja, dat is laat. Ik zal de laatste zijn om dat de ontkennen.
Maar als je je ruim voor die tijd hebt aangemeld dat heb je die aanmelding opnieuw moeten doen. Voor de rest is er niets aangepast totdat er onduidelijkheid over de wisselmomenten ontstond. En ook dat is een leerpunt, volgend jaar kunnen we beter met meer mensen op kalenders kijken.
Er zijn dingen die beter kunnen, en al doende leert men. Helaas is er maar 1 Tour per jaar, dus onze organisatorische herkansing komt pas over een jaar
En we hopen dat het ondanks de minpuntjes toch leuk blijft
Ik hoop voor je dat McEwen op tijd binnen komtquote:Op zondag 15 juli 2007 18:13 schreef Arcee het volgende:
Ik ben Rogers kwijt.
En Kloden ipv Valverde was ook niet handig.
Hushovd is er nu wel uit, maar of McEwen nog veel gaat scoren...
Oh ja, en Karpets ipv Contador was ook niet echt geweldig.
ach, maakt nu niets meer uitquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:52 schreef Arcee het volgende:
Klote, ik heb McEwen laten staan ipv Hushovd.
Een compleet witte pagina? Dat duidt op een php fout. Herinner me vanavond nog even, voor het geval ik het vergeet.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:17 schreef Sally het volgende:
Kan het zijn dat de puntensamenstelling van de subleague bij een ronde een lege pagina oplevert?
Andere fout dan waarschijnlijk, maar ik kan het vanaf hier toch niet oplossen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:20 schreef Sally het volgende:
[..]
k, als ik het zelf niet vergeet
Ow: op het linker menu en de topbalk na enzo, hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |