Wat overigens niet waar is. Maargoed, voorlopig levert het nog niet heel veel meer op, al sta ik nog wel ergens bij de eerste 100quote:Op zondag 8 juli 2007 16:27 schreef Vork het volgende:
Zo, die ga ik niet winnen. Ik had Petacchi er nog in staan![]()

Hear, hear!quote:Op zondag 8 juli 2007 20:58 schreef andre77 het volgende:
Wees zo sportief om je team open te zetten.

Oke, wist niet eens dat je dat aan of uit kon zettenquote:Op zondag 8 juli 2007 20:58 schreef andre77 het volgende:
Wees zo sportief om je team open te zetten.

Jij hebt nog steeds 0 punten, dus ik ga ervanuit dat elk team dat te laat is aangemaakt pas vanaf 12 juli mee zal mogen doen.quote:Op zondag 8 juli 2007 18:05 schreef Sally het volgende:
[..]
keb ook alleen streepjes, en niks bij Samenstelling, dus we zijn vast allebei te laat geweest...![]()

quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:17 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Jij hebt nog steeds 0 punten, dus ik ga ervanuit dat elk team dat te laat is aangemaakt pas vanaf 12 juli mee zal mogen doen.

Ja, maar heb je in die 7 sprint etappes dan al niet zo een achterstand dat je dat in 2 berg etappes nog goed maakt?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 07:25 schreef ma3stroh het volgende:
Verdorie ik heb teveel op de proloog gerekend, en te weinig sprinters in mn team gezet
Maar ik pak jullie in de bergen wel weer terug. Als het goed is ga ik met 7 toppers de alpen in

1, 2, 4, 7, 12, en 20 + 1 uit 't klassementquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:19 schreef Arcee het volgende:
1, 2, 4, 7, 12 + 1 uit 't klassement
Toch balen van Bennati en O'Grady. Daar had ik ook al 2 bergkleppers voor kunnen hebben, bijvoorbeeld.

Kom je, tenzij iemand op een volledig sprintersteam heeft gegokt, redelijk mee in de buurt van een dagoverwinning schat ik zoquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:15 schreef BVO het volgende:
1 tot en met 4, 9, 12 en 1 uit het klassement.

Jaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:32 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Kom je, tenzij iemand op een volledig sprintersteam heeft gegokt, redelijk mee in de buurt van een dagoverwinning schat ik zo![]()

Die enórm stoere Zwitser.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:04 schreef Art_Core het volgende:
6e vandaag met dank aan de stoere Zwitser![]()

quote:

Nou, vooruit, tot m'n wisselmoment staat hij openquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:08 schreef Arcee het volgende:
[..]
"Deze user wil zijn team niet laten zien"

quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:10 schreef BVO het volgende:
Nou, vooruit, tot m'n wisselmoment staat hij open.

Klopt, een sprintertje erbij (Boonen) was wel beter geweest...maarja ik moet toch een beetje positief blijvenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:39 schreef Gremen het volgende:
[..]
Ja, maar heb je in die 7 sprint etappes dan al niet zo een achterstand dat je dat in 2 berg etappes nog goed maakt?

Ja precies wat ik bedoel! ik denk dat de avonturiers meer punten gaan halen dan de klassements renners. maar welkequote:Op woensdag 11 juli 2007 10:30 schreef Art_Core het volgende:
Wordt inderdaad een lastige met die tussenetappes, welke aanvallers en klimmers van het tweede plan gaan scoren?

Same here. Die mieter ik zo meteen mn team uit.quote:

Dat is juist zo tof aan de FOK!Tourmanager.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:50 schreef Gremen het volgende:
Ik vind het wisselen best moeilijk nu!

Dat doe je knap met 4 toprennersquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:42 schreef ma3stroh het volgende:
Hup Menchov, Sastre, Vino, Evans, Moreau, Contador en Karpets!!

3 toprenners.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:10 schreef JelleS het volgende:
Dat doe je knap met 4 toprenners

Dat is inderdaad vreemd, een Walkowiak werd ook niet als een toprenner bestempeld.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:01 schreef JelleS het volgende:
Ah Evans, vreemd dat het geen toprenner meer is en iemand als Pereiro wel.

Sowieso vond ik dat er weinig toprenners waren...quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:06 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Pardon, Evans staat nu opeens niet meer als toprenner ertussen? Zou naadje zijn heb, nu al een ander genomen.
Waarom staat zoiets ook niet gewoon bij transfermarkt.

http://sport.fok.nl/tour/info/toprennersquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:21 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Nee tijdje terug stond hij in de FAQ wel tussen de toprenners geloof ik. Dat had ik iig nog in mijn hoofd zitten, vandaar. En aangezien er zo geen lijstje is waar je even kan kijken (lees transfermarkt) wie waar hoort zie ik in ieder geval snel iets over het hoofd.

Ja, morgen mag je nog 1 minuut wisselen, niet echt een extra dagje dus.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:16 schreef ronvgarderen het volgende:
Heb gekozen voor Vino Valverd Evans Rogers en Schumacher voor de tussen etappes.
Maar morgen mag je ook nog wisselen dus een dagje extra om na te denken.

Nope, transferdeadline is met één dag verlengd, je kunt tot donderdagavond wisselen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:17 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, morgen mag je nog 1 minuut wisselen, niet echt een extra dagje dus.

Vaag, ik neem aan dat je dan op verzoek je wissel kunt laten terugdraaien. Ik had iig nog niet gewisseld als ik 't geweten had.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:20 schreef ronvgarderen het volgende:
[quote]Op woensdag 11 juli 2007 22:17 schreef Arcee het volgende:
Nee hoor ze hebben het een dag verlengt ga maar kijken![]()

Waar slaat dat nou weer op...?quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nope, transferdeadline is met één dag verlengd, je kunt tot donderdagavond wisselen.

Ik ben even informeren naar de precieze reden.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op...?
Vaag dat ze dat in het spel veranderen en mensen die al gewisseld hebben dit op basis van de verkeerde info hebben gedaan.

Ja iddquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op...?
Vaag dat ze dat in het spel veranderen en mensen die al gewisseld hebben dit op basis van de verkeerde info hebben gedaan.

Het wordt nog besproken, er is nog geen definitieve beslissing gemaakt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:32 schreef BVO het volgende:

Uit je reactie op sport.fok.nl/tour begrijp ik dat wissels niet terug kunnen worden gedraaid..quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:53 uur schreef Svensational het volgende:
[...]
Het is niet alsof we dachten, kom we geven iedereen nog een extra dagje om te wisselen. Vanwege miscommunicatie achter de schermen is dit gebeurd. De datum van 13 juli stond altijd al in de database, dit werd vandaag pas duidelijk. Het is technisch onmogelijk om dit midden in het spel te veranderen. Onze welgemeende excuses, maar wij staan compleet machteloos in dezen.

Datumpje veranderen is niet zo moeilijk. Punt is dat we daar vooraf een foutje mee hebben gemaakt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:00 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Daarnaast, ik ben geen programmeur/IT'er, maar is het zo moeilijk om in een database een datumpje te veranderen??

Dat maakt niet zo veel uit, want die hebben morgen natuurlijk ook nog gewoon hun oude team.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:00 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Uit je reactie op sport.fok.nl/tour begrijp ik dat wissels niet terug kunnen worden gedraaid..
Persoonlijk komt het me niet heel raar uit hoor, ik denk dat er morgen voor de sprinters (waarvan ik er veel heb) toch ook nog wel wat te halen is. Maar mensen die nu al hebben gewisseld, kunnen hier flink nadeel van ondervinden.

quote:Er is enige onduidelijkheid ontstaan wat betreft het wisselen in de Tourmanager. In tegenstelling tot wat er in de FAQ staat kan er tot 13 juli 0.01 uur worden gewisseld en dus niet tot 12 juli 0.01 uur zoals was aangegeven.
Omdat er al diverse mensen gewisseld hebben is er besloten om alle wissels die al waren gedaan terug te draaien. Dit geldt voor iedereen, individueel teams aanpassen zou teveel werk vergen. Dit betekent dat er één toprenner en twee gewone renners gewisseld kunnen worden voor 13 juli 0.01 uur. Wat betreft de overige wisselmomenten: hierover zal dit weekend een definitief besluit vallen.
Onze welgemeende excuses voor de onduidelijkheid.

Dat bedoelde ik ook.. Er kan morgen van alles gebeuren waardoor bepaalde wissels op slag nutteloos worden.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:32 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat maakt niet zo veel uit, want die hebben morgen natuurlijk ook nog gewoon hun oude team.
Het gaat erom dat je met de kennis van morgen erbij betere wissels door kunt voeren en dat kan je niet als je al gewisseld hebt.

Mensen die zich na de proloog hebben aangemeld (of die te laat waren bij het aanmelden voor de proloog) hebben gewoon nog hun team en hoeven zich niet opnieuw aan te melden.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:40 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook.. Er kan morgen van alles gebeuren waardoor bepaalde wissels op slag nutteloos worden.
Inmiddels is echter besloten dat de wissels voor iedereen worden teruggedraaid. Lijkt me wel zo fair.
Wat ik me nog afvraag, wordt nu de database van de opgeslagen teams van voor aanvang van de proloog gebruikt?? Want in dat geval zullen teams/users die zich ná die tijd hebben aangemeld, dit weer opnieuw moeten doen..

quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:43 schreef Light het volgende:
[..]
Mensen die zich na de proloog hebben aangemeld (of die te laat waren bij het aanmelden voor de proloog) hebben gewoon nog hun team en hoeven zich niet opnieuw aan te melden.

Ik zie het nu. Dat is nog op tijd.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik hoop dat iedereen dit op tijd ziet.

Erg lastig ook!quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:42 schreef Gremen het volgende:
Interessante ettape vandaag.
Erg jammer dat men nu kan gaan wisselen....

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |