Ik kwam hem laatst tegen in de trein. Ik heb nikspersoonlijks tegen die kerel, en ik ben een wreedzaam persoon.quote:Op zondag 24 juni 2007 00:41 schreef cesareborgia het volgende:
vind het allang knap dat je die gast zn kaak niet breekt
ik gok 3 maand (kans van 50%)quote:Op zondag 24 juni 2007 00:38 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Vast. Als ik even extrapoleer, geef ik ze 4 maanden! Maar hoe het ook loopt, ze komt er dus bij mij niet meer in.
Je bedoelt: vreedzaamquote:Op zondag 24 juni 2007 00:43 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ik kwam hem laatst tegen in de trein. Ik heb nikspersoonlijks tegen die kerel, en ik ben een wreedzaam persoon.
Ik heb al geoefend op het te lange Eric-Cartman-lachje als ik op welke manier dan ook dat nieuws te horen krijg.quote:Op zondag 24 juni 2007 00:45 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
niet terugnemen als ze met hangende pootjes terugkomt hoor
het siert je ook wel maar begint het toch niet een beetje te kriebelen als je die gast ziet ?quote:Op zondag 24 juni 2007 00:43 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ik kwam hem laatst tegen in de trein. Ik heb nikspersoonlijks tegen die kerel, en ik ben een wreedzaam persoon.
quote:Op zondag 24 juni 2007 02:00 schreef shifto het volgende:
tvp.
Het creatieve brein van FOK! meldt zich.quote:Op zondag 24 juni 2007 11:37 schreef MNR het volgende:
Geweldige TT, hilarisch!! Wie is hier zo creatief geweest?![]()
(al zou ik het nooit doen)
Ik moest lachen.quote:Op zondag 24 juni 2007 00:50 schreef FlyingFox het volgende:
Hehehe, hehe, HEHeheheHEh, HEHEheheheHEEHEHEHeheheheh, hehe hehe... he...
DVD uit je kast trekken? Goed boek?quote:Op zondag 24 juni 2007 19:39 schreef Oesie het volgende:
Vorige topic ging ook snel dichtEnfin, ik heb even een dipje. Zou eigenlijk wel wat willen doen maar iedereen is al bezet
(niet zo zin om alleen weg te gaan).
Waar heb je zin in?quote:Op zondag 24 juni 2007 19:39 schreef Oesie het volgende:
Vorige topic ging ook snel dichtEnfin, ik heb even een dipje. Zou eigenlijk wel wat willen doen maar iedereen is al bezet
(niet zo zin om alleen weg te gaan).
DVD's staan al in mijn nieuwe huis. Goede boeken heb ik nietquote:Op zondag 24 juni 2007 19:41 schreef Nairua het volgende:
[..]
DVD uit je kast trekken? Goed boek?
Je klemzuipen?.
Thanks, hij smaakt goed. Omgeving is meer dan goed! Ga je zo mee een duik nemen?quote:Op zondag 24 juni 2007 20:19 schreef MNR het volgende:
Okay.. krijg je eerst een drankje van me![]()
(motor rijden is niet helemaal m'n ding)
[afbeelding]
Is de omgeving naar wens?
Een duik? haha! Nou, heel ff dan. M'n eerste vriendje had een motor, en hij is de grootste eikel die ik ooit ben tegengekomenquote:Op zondag 24 juni 2007 20:29 schreef Oesie het volgende:
Thanks, hij smaakt goed. Omgeving is meer dan goed! Ga je zo mee een duik nemen?
Waarom is motor rijden niet helemaal jou ding
Zo vervelend is ze nou ook weer niet. Ik hoop (ja ik weet het, ik weet het!) dat we in ieder geval op ten duur gewoon vrienden kunnen blijven. Dat gaat momenteel gewoon heel erg wisselvallig. Inmiddels ben ik me er steeds meer van bewust dat we op een of andere manier altijd onbedoeld erg veel last hebben van een slechte timing als het gaat om communicatie. Ik kan haar weinig kwalijk nemen, ik hoop dat zij dat ook zo ziet.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:41 schreef MNR het volgende:
@Vork: LOL!!!
Tja.. eigenlijk zou je je ex uit je MSN moeten halen he? Heb ik ook (nog) niet gedaan. Spreek hem niet eens aan.
* Oesie droogt zich weer af.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:41 schreef MNR het volgende:
[..]
Een duik? haha! Nou, heel ff dan. M'n eerste vriendje had een motor, en hij is de grootste eikel die ik ooit ben tegengekomen(no offence)
@Vork: LOL!!!
Tja.. eigenlijk zou je je ex uit je MSN moeten halen he? Heb ik ook (nog) niet gedaan. Spreek hem niet eens aan.
Dat is idd vervelend wakker worden ja. Wat voor mij helpt is eigenlijk direct de deur uitgaan voordat je in het gevoel blijft hangen. Succes met je tentamen btw.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..] En dan word je zo irritant wakkerEcht verschrikkelijk is dat..
Ja, we wonen in hetzelfde complex, we eten samen, we wassen samen af enz enz.. Groepje van 10 studenten die met elkaar optrekken zeg maar.quote:Yashaaaaa:
Maar MNR woont jou ex nu in hetzelfde huis? of hoe zit dat precies dan?
Jij had het uitgemaakt?quote:Op maandag 25 juni 2007 11:16 schreef Ruikert het volgende:
heb ook weer es gedroomd over men ex. In mijn droom deed ik er alles aan om haar terug te krijgen en moet nu weer ff wennen aan het idee dat ik dat "niet wil". Want eigenlijk wil ik het wel. Stom is alleen dat ik de laatste maanden (misschien wel langer) van de relatie zeker wist dat ik er zat van was... irritant om van die mixed feelings te hebben.
Ze wil je uit der hoofd zodat ze verder kan met haar leven misschien? kom op zeg, ze moet net zo hard uit jouw hoofd hoor. Piekeren om dat soort dingen schiet niet op het is namelijk toch al voorbij. Het zijn geen cryptische sms'jes die je krijgt, gewoon accepteren dat jullie uit elkaars hoofd moeten. Niet dat ze je zal vergeten hoor, maar je moet wel ff tyfen uit dat hoofd van haar anders blijven jullie allebij hangen in de "huil-huil het is uit"-fase.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:01 schreef jd1982 het volgende:
Het gaat hier weer helemaal fout, heb dr zaterdagnacht gesmst na het uitgaan, dom natuurlijk, had gedronken en alles, sms wel vaker gekke dingen na het uitgaan...
Maar de antwoorden die ik kreeg waren gewoon niet te snappen, ze zegt dat ze me niet wil vergeten, maar dat ze geen contact meer wil omdat ze me anders niet uit dr hoofd krijg... waarom ze me uit dr hoofd wil zetten weet ze niet
Nou heb ik dat weer de hele tijd in mn hoofd...
JD... laat haar los. Aan zulke antwoorden heb je niets. Als ze je echt gaat missen, komt ze vanzelf weer bij je aankloppen. Probeer de zaken eens om te draaien: laat haar eens zien dat ze jou waard is! Probeer die bril eens op te zetten.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:01 schreef jd1982 het volgende:
Het gaat hier weer helemaal fout, heb dr zaterdagnacht gesmst na het uitgaan, dom natuurlijk, had gedronken en alles, sms wel vaker gekke dingen na het uitgaan...
Maar de antwoorden die ik kreeg waren gewoon niet te snappen, ze zegt dat ze me niet wil vergeten, maar dat ze geen contact meer wil omdat ze me anders niet uit dr hoofd krijg... waarom ze me uit dr hoofd wil zetten weet ze niet
Nou heb ik dat weer de hele tijd in mn hoofd...
Noujah ik fitness dus 3x per week, maar voor de rest heb ik nog steeds helemaal niets te doen 's avonds en in het weekend, een hobby heb ik verder ook nog niet echt...quote:Op maandag 25 juni 2007 14:19 schreef MNR het volgende:
[..]
JD... laat haar los. Aan zulke antwoorden heb je niets. Als ze je echt gaat missen, komt ze vanzelf weer bij je aankloppen. Probeer de zaken eens om te draaien: laat haar eens zien dat ze jou waard is! Probeer die bril eens op te zetten.
Hoe staat het trouwens met je plannen om een rijker sociaal leven op te bouwen?
Ja en nee. Laten we zo zeggen dat ik er op aan stuurde en het de laatste week vaker had geroepen tijdens heftige "meningsverschillen". zij hakte uiteindelijk de knoop door. Eerste dagen nog geprobeerd om het terug te draaien, 0 op request gekregen. na het verhuizen nog 2 x contact gehad. Ik denk dat als ik er alles aan zou doen om haar terug te krijgen dat die mogelijkheid er wel ligt. En die kleine mogelijkheid die ik denk dat er is maakt me vaak aant twijfelen.quote:
vertel dan hequote:Op maandag 25 juni 2007 17:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
wilde dan ook ff melden dat wat ik in de vorige deel meldde vandaag bevestigd is.....![]()
loser...![]()
ow gewoon....een paar weken terug vertelde een kennis van mij dat mijn "ex" iemand anders had toen we nog samen waren....ik had al een tijdje wat vermoedens....hij ontkende het altijd natuurlijk he...zelfs een mail van hem gekregen nadat hij mijn post had gelezen...maar vandaag dus echt "bevestiging" gekregen...quote:
Lachen? rare reactie imho.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:37 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ow gewoon....een paar weken terug vertelde een kennis van mij dat mijn "ex" iemand anders had toen we nog samen waren....ik had al een tijdje wat vermoedens....hij ontkende het altijd natuurlijk he...zelfs een mail van hem gekregen nadat hij mijn post had gelezen...maar vandaag dus echt "bevestiging" gekregen.....ik moet er wel om lachen...
![]()
lange tijd geleden....niet meer boeiend....dan krijg je datquote:
True... heb je gewoon soms denk ikquote:Op maandag 25 juni 2007 18:21 schreef Lakai het volgende:
[..]
lange tijd geleden....niet meer boeiend....dan krijg je dat
en JD....als je na het uitgaan altijd stomme dingen smst maakt dat ook niet uit en is dat ook gewoon een stom ding....zoek er zelf ook neit al te veel betekenis achter.....(vooral ook niet wat zij zegt)
Sjees... wat is dat toch? Als jij het idee hebt dat het nog goed kan komen, dan vraag je dat toch gewoon aan haar? Dan heb je direct een antwoord en hoef je jezelf niet te kwellen met "what if..". Wat houdt je tegen?quote:Op maandag 25 juni 2007 17:22 schreef Ruikert het volgende:
Ja en nee. Laten we zo zeggen dat ik er op aan stuurde en het de laatste week vaker had geroepen tijdens heftige "meningsverschillen". zij hakte uiteindelijk de knoop door. Eerste dagen nog geprobeerd om het terug te draaien, 0 op request gekregen. na het verhuizen nog 2 x contact gehad. Ik denk dat als ik er alles aan zou doen om haar terug te krijgen dat die mogelijkheid er wel ligt. En die kleine mogelijkheid die ik denk dat er is maakt me vaak aant twijfelen.
Wilde trouwens nog even zeggen dat ik het een mooi gedicht vondquote:Op zondag 24 juni 2007 13:03 schreef FlyingFox het volgende:
Het creatieve brein van FOK! meldt zich.
De TT is naar aanleiding van dit gedicht in het gedichten topic!
Ik zou er niet om kunnen lachen als ik dat nu zou horen van mijn ex. Niemand die ik ken eigenlijk (heb het er eens even over gehad).quote:Op maandag 25 juni 2007 19:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hoe bedoel je "rare reactie"....????
hij heeft me in het verleden zo veel pijn gedaan, zo veel kapot in mij gemaakt dat ik die fase eigenlijk voorbij ben. Voral omdat ik toen we nog "samen" waren al vermoedens had. Natuurlijk heeft ie het altijd ontkend, maar dat was alleen één was zijn zoveelste leugens. Het doet me alleen goed te weten dat ik toch gelijk heb gehad en dat ik nog steeds af kan gaan op mijn intuitie.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:39 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik zou er niet om kunnen lachen als ik dat nu zou horen van mijn ex. Niemand die ik ken eigenlijk (heb het er eens even over gehad).
Het zou mij nog steeds veel pijn doen zowiets te horen ook al ben ik al over mijn ex heen.
sterkte...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:48 schreef MaVaEe het volgende:
Gisteravond heeft mijn (ex)-vriendin het uitgemaakt. We hadden 25 maanden iets en ze was echt alles voor me!
Maja life goes on...
goedzo j_j1 !!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 07:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
Het doet me alleen goed te weten dat ik toch gelijk heb gehad en dat ik nog steeds af kan gaan op mijn intuitie.
kom maar op met je verhaal..ik ben er klaar voor...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:47 schreef sn7475 het volgende:
eeeh,kom net ff binnenvallen en gezien de laatste reacties neem ik aan dat het een beetje een troost-hoekje op FOK! is geworden van gebroken relaties? Zoja,dan doe ik graag mee. Ben momenteel ook single maar heb het al redelijk goed verwerkt. " DE HOE.."!
(sorry liet me even gaan..hehe) Dus wie evt van kletsen onder het genot van een lekker drankje houdt laat maar horen..Mijn oren staan altijd open.
![]()
Na 7 maanden heeft m'n vriendin er opeens genoeg van. Begon tegen me te schelden en als reden gaf ze op dat ze niet meer verliefd was. Terwijl ze de dag ervoor nog zei dat ze me nooit kwijt zou willen en echt ontzettend verliefd op me was. Nouja ik dus mijn spullen gehaald, liggen nou bij mij. Uiteindelijk heeft een gezamenlijke vriendin er voor gezorgd dat ze me volgende week woensdag nog 1x wil zien en dan wil ze de hele zomervakantie nadenken. Ze verwacht dus nu van me dat ik 2 maanden op dr ga wachten terwijl ze het dan misschien nog met me wil proberen. Wat moet ik doen...quote:Op maandag 25 juni 2007 19:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tuurlijk....kom maar op met je verhaal...![]()
![]()
eerlijk gezegd zou ik niet wachten...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Na 7 maanden heeft m'n vriendin er opeens genoeg van. Begon tegen me te schelden en als reden gaf ze op dat ze niet meer verliefd was. Terwijl ze de dag ervoor nog zei dat ze me nooit kwijt zou willen en echt ontzettend verliefd op me was. Nouja ik dus mijn spullen gehaald, liggen nou bij mij. Uiteindelijk heeft een gezamenlijke vriendin er voor gezorgd dat ze me volgende week woensdag nog 1x wil zien en dan wil ze de hele zomervakantie nadenken. Ze verwacht dus nu van me dat ik 2 maanden op dr ga wachten terwijl ze het dan misschien nog met me wil proberen. Wat moet ik doen...
Very true.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 07:58 schreef juon_jacket1 het volgende:Het doet me alleen goed te weten dat ik toch gelijk heb gehad en dat ik nog steeds af kan gaan op mijn intuitie.
Misschien is het een idee om het zelf uit te maken en niet als een mak lammetje achter dr aan te lopen...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:28 schreef Zotheid het volgende:
Ze zegt dat ze tijd nodig heeft voor haarzelf, vind dat ze te weinig ruimte heeft gekregen. Ik denk dat ik tot volgende week woensdag wacht en kijk hoe dat gesprek gaat. Ze had wel al de nodige eisen, op neutraal grondgebied, hooguit 2 uur en zonder aanraken... Echt het is dat ik zoveel om dr geef anders had het van mij allemaal niet gehoeven.
Ze wil de zomervakantie zonder mij zijn, niet alleen mij niet zien maar ook niet bellen, smsen of msn enzo. Zodat ze kan zien hoe het is om zonder mij te zijn. Ik heb dr tig keer aangeboden om dan 1x per week met mij te zijn zodat ik kan laten zien dat ik veranderd ben maar dat wil ze niet.
De 18e is ze jarig, dan mag ik wel komen bij dr vrienden.. Maar dan als vriend, zonder aanraking enzo.
Ow en het is niet uit, we're on a break...
Idd, het gaat nergens meer heen ookal hoop jij dit natuurlijk heel erg. Ik ben de 18e ook jarig, kun je beter hierheen komen, dan heb je nog een leuk feest!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:07 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Misschien is het een idee om het zelf uit te maken en niet als een mak lammetje achter dr aan te lopen...
Afkappen nou man. Je moet haar gewoon bellen, zeggen dat je die onzin niet accepteerd en dat het heel respectloos is richting jouw. Zij gaat deze zomer gewoon kijken of ze iets anders kan neuken want ja, de zomer staat voor de deur en dan wil ze toch niet aan jouw vast zitten?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:23 schreef Zotheid het volgende:
Op msn zei ze (ze wou me niet aan de telefoon spreken) dat als ik van dr hou dat ik dan toch wel ga wachten. En dat terwijl ze zelf wel 2 maanden wegloopt terwijl ze nog wel van me houd. Maar ze kan niet van me verwachten dat ik de hele zomer op haar ga zitten wachten terwijl ze niet zeker weet of ze het daarna weer wil proberen.
En dan zeg ik dat ze ook rekening met mij moet houden en dan zegt ze dat het niet anders kan. Ik denk dat ik volgende week woensdag wacht en kijk wat er uit dat gesprek komt. M'n spullen heb ik in ieder geval terug. Alleen m'n hart ligt nog bij haar...
Ik durf je bijna op een plateau te geven dat ze -als jij jezelf dit wijs laat maken- heeft besloten dat ze toch niet verder met je wil.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:23 schreef Zotheid het volgende:
Op msn zei ze (ze wou me niet aan de telefoon spreken) dat als ik van dr hou dat ik dan toch wel ga wachten. En dat terwijl ze zelf wel 2 maanden wegloopt terwijl ze nog wel van me houd. Maar ze kan niet van me verwachten dat ik de hele zomer op haar ga zitten wachten terwijl ze niet zeker weet of ze het daarna weer wil proberen.
En dan zeg ik dat ze ook rekening met mij moet houden en dan zegt ze dat het niet anders kan. Ik denk dat ik volgende week woensdag wacht en kijk wat er uit dat gesprek komt. M'n spullen heb ik in ieder geval terug. Alleen m'n hart ligt nog bij haar...
Doe maar niet. Het enige wat je doet is jezelf voor lul zetten daarmee. Als je echt sterk bent laat je gewoon zelf niets meer van je horen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:37 schreef Zotheid het volgende:
Ik ga dr zo bellen met de mededeling dat dit niet zo werkt, ik wil dr best een tijd met rust laten maar hoe ze doet is echt niet normaal. Ook schelden en alles.
Ze had gezegd dat ik dr niet mocht bellen, nouja als ze niet opneemt stuur ik die songtekst...
Waarom bel je dr dan?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:48 schreef Zotheid het volgende:
Ze neemt dus godverdomme niet op. Voor mij is het echt over nu...
En waarom moet je haar dat vertellen?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:55 schreef Zotheid het volgende:
Om haar te vertellen dat ik niet op haar ga wachten, dat het over is.
Get the hint?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:37 schreef Zotheid het volgende:
Ze had gezegd dat ik dr niet mocht bellen, nouja als ze niet opneemt stuur ik die songtekst...
Ja precies, daar dacht ik dus ook aan. Ze had tegen een vriendin vandaag gezegd dat ze niet wil dat het helemaal over is. Maar dan moet ze nou kiezen, of nu, of helemaal niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Anders krijg je van die Ross <--> Rachel situaties (Friends enzo)
"We were on a Break!"
Hoor nou wat je zelf allemaal zegt. Ze wil je niet spreken. Ga gewoon door met je leven. Laat niets meer van je horen en ook over 2 maanden kan ze de pot op. Je bent niet afhankelijk van dat wijf hoor. Je hebt je eigen geluk in je handen...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:00 schreef Zotheid het volgende:
pffff, omdat ze wou dat ik 2 maanden op dr zou wachten, maar dat ga ik dus niet doen.
Dat is toch haar probleem. Iemand vragen 2 maanden op je te wachten... Hoezo gevalletje 'mijn vriendje heeft toch geen zelfrespect'quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
"We were on a Break!"
Owww bijna vergeten...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
"We were on a Break!"
Ze moet niets. Als ze niet wil kiezen dan is dat haar goed recht. Als ze er nog niet helemaal voor zichzelf uit is, prima toch?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:01 schreef Zotheid het volgende:
Maar dan moet ze nou kiezen, of nu, of helemaal niet.
Ik moet het voor mezelf afsluiten. Maar dat doe ik het liefst als ik zeker weet dat er geen kans meer is.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:09 schreef Nairua het volgende:
[..]
Ze moet niets. Als ze niet wil kiezen dan is dat haar goed recht. Als ze er nog niet helemaal voor zichzelf uit is, prima toch?
Als jij daar niet mee denkt te kunnen leven, ook goed. Maar dan moet je voor jezelf een beslissing nemen en die niet aan haar opdringen.
Kutte is dat, die vrouwen altijd nog weer zeggen dat er nog kans is, bij mij zei ze dat ik dr paar weken met rust moest laten en dan kwam het wel weer... paar weken wachten op waarschijnlijk niets, of het vergeten... dat zijn voor mij mijn opties, kies dus voor vergeten!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik moet het voor mezelf afsluiten. Maar dat doe ik het liefst als ik zeker weet dat er geen kans meer is.
Trap niet in de valkuil dat je er ALLES aan wil doen als je nog voelt dat het er een kans is. Been there, done that. Houd jezelf in balans en verlies jezelf niet, ook zo je zelfrespect!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:27 schreef Zotheid het volgende:
Ik moet het voor mezelf afsluiten. Maar dat doe ik het liefst als ik zeker weet dat er geen kans meer is.
als je hiermee akkoord gaat ben je voor de rest van de "relatie" tussen 3 dubbele aanhalingstekens haar speelballetje. enige wat je kan doen is het zelf uitmaken , daar kunnen vrouwen in het algemeen niet zo goed tegen en dan heb je de kans dat ze je terugwil. Als je het op haar manier doet heeft zij de zomer van haar leven met haar nieuw hervonden vrijheid en zit jij te kniezen op je kamertje. wees verstandig en maak een eind aan de relatie voordat zij het doetquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:28 schreef Zotheid het volgende:
Ze zegt dat ze tijd nodig heeft voor haarzelf, vind dat ze te weinig ruimte heeft gekregen. Ik denk dat ik tot volgende week woensdag wacht en kijk hoe dat gesprek gaat. Ze had wel al de nodige eisen, op neutraal grondgebied, hooguit 2 uur en zonder aanraken... Echt het is dat ik zoveel om dr geef anders had het van mij allemaal niet gehoeven.
Ze wil de zomervakantie zonder mij zijn, niet alleen mij niet zien maar ook niet bellen, smsen of msn enzo. Zodat ze kan zien hoe het is om zonder mij te zijn. Ik heb dr tig keer aangeboden om dan 1x per week met mij te zijn zodat ik kan laten zien dat ik veranderd ben maar dat wil ze niet.
De 18e is ze jarig, dan mag ik wel komen bij dr vrienden.. Maar dan als vriend, zonder aanraking enzo.
Ow en het is niet uit, we're on a break...
Het valt mij op dat de meeste mensen hier enorm veel mensenkennis hebben, achteraf vaak gelijk blijken te hebben, etc... misschien zitten we er het meeste mee omdat we al precies weten hoe alles gaat lopen ofzo...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:31 schreef AcidTrance het volgende:
Vrouwen weten vaak zelf ook niet wat ze willen dus geven ze tactische antwoorden, ze komen nooit to the point. Met als gevolg dat jullie erop gaan wachten in de hoop dat jullie over 2 maanden bijvoorbeeld klaar voor haar staan omdat zij dat zou willen of heeft gezegd ofzo.
Vrouwen sluiten ook nooit wat uit, komen altijd met antwoorden als "ik weet het niet" etc...
Belangrijkste is wees duidelijk voor jezelf en geef aan wat jij wil en volg dat pad, gaat ze er niet in mee jammer dan. Laat ze niks van zich horen dan moet je er geen moeite meer voor doen simpel. Op dit soort momenten is het heel belangrijk om op jezelf terug te vallen.
Update van mijn kant
Via via gehoord dat ze al een ander heeft toevallig het persoon waar ik het vermoeden al van had, maar toen glashard ontkennen "heerlijk mensen kennis" kon er wel om lachen. Leuk is het niet maarja doet me vrij weinig merk ik.
Ja en dat is voor mij meer kutter dan het verbreken met haar, in de relatie erachter komen dat het toch niet gaat werken en dat je vermoedens weer worden bevestigd.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:50 schreef jd1982 het volgende:
[..]
Het valt mij op dat de meeste mensen hier enorm veel mensenkennis hebben, achteraf vaak gelijk blijken te hebben, etc... misschien zitten we er het meeste mee omdat we al precies weten hoe alles gaat lopen ofzo...
Hier net zo, alles loopt exact zoals ik voorspel (maar doe mn best om het anders te laten lopen)...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:54 schreef AcidTrance het volgende:
[..]
Ja en dat is voor mij meer kutter dan het verbreken met haar, in de relatie erachter komen dat het toch niet gaat werken en dat je vermoedens weer worden bevestigd.
Want bij vorige relaties is het bij mij ook zo gebeurd raar maar waar![]()
Neem het voorbeeld van AT, je hoopt op verandering. Je hoopt geen gelijk te krijgen. Je blijft mensen keer op keer een kans geven.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:50 schreef jd1982 het volgende:
Het valt mij op dat de meeste mensen hier enorm veel mensenkennis hebben, achteraf vaak gelijk blijken te hebben, etc... misschien zitten we er het meeste mee omdat we al precies weten hoe alles gaat lopen ofzo...
Vergeet het pygmalion-effect niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:24 schreef jd1982 het volgende:
Hier net zo, alles loopt exact zoals ik voorspel (maar doe mn best om het anders te laten lopen)...
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:48 schreef MNR het volgende:
Gadverdamme!! Mijn ex is me heel opzichtelijk aan het ontlopen. En dan komt direct de vraag: "weet je het zeker?" En dan denk ik: "nee, natuurlijk niet, want ik heb het niet gevraagd", maar mijn gevoel zegt me van wel want er is opeens een heel sterke verandering in zijn gedrag opgetreden.
En ik ga het niet op mezelf betrekken, ik denk gewoon dat hij zwak, laf is en echt een enorme <insert value> is en dat hij er spijt van gaat krijgen dat hij mij laat lopen. Ik blijf bij mijn besluit. Ik laat me echt niet afpakken dat als hij er moeite voor zou willen doen, het tussen ons zou werken.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:36 schreef Nairua het volgende:
[..]
Neem het voorbeeld van AT, je hoopt op verandering. Je hoopt geen gelijk te krijgen. Je blijft mensen keer op keer een kans geven.
eigenlijk zou je ff de vorige deeltjes terug moeten kijken om mijn gedachtegang te volgen. Het komt er eigenlijk op neer dat het beter is dat het uit is (4 jaar relatie waarvan 5 maanden samenwonen, nu exact 2 maanden uit). Heb meer ups dan downs gehad maar zit nu toch al een aantal dagen in de diepte.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:05 schreef MNR het volgende:
[..]
Sjees... wat is dat toch? Als jij het idee hebt dat het nog goed kan komen, dan vraag je dat toch gewoon aan haar? Dan heb je direct een antwoord en hoef je jezelf niet te kwellen met "what if..". Wat houdt je tegen?
Ja, nee tuurlijk maak zo'n keuze maar met je verstand! Man.. je lijkt mijn ex wel. Ik snap dat echt niet... als je om iemand geeft, als je van iemand houdt, hoe kun je dan *verstandelijk* een besluit nemen? Een goed besluit neem je op basis van je gevoel en je verstand, dat ze in evenwicht zijn. Ik begrijp dit echt niet...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:41 schreef Ruikert het volgende:
En toch... toch ben ik nog steeds gek op haar, tenminste, dat denk ik. En dat er dan een kleine mogelijkheid is dat het ooit goed kan komen maakt me gek. Ik ga het haar uiteraard niet vragen, want ik wil het niet, tenminste, men verstand zegt dat. Ik blijf maar doormalen...
Waarom doe je dat dan? Maak gewoon je keuze, het is OF wel OF niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:41 schreef Ruikert het volgende:We hebben afgesproken om voorlopig geen contact te hebben. Het enige wat ze wilde was rust. Tot vandaag heb ik het getrokken om geen contact te zoeken. zag haar vanmiddag op het station (zij mij niet) en heb haar een oppervlakkig mailtje gestuurd met hoe het met haar gaat etc.
Thnx!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
sterkte...![]()
...gelukkig kun je hier je ei kwijt...
![]()
![]()
Leef met je mee, iig heel veel succes vanaaf.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:57 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, nee tuurlijk maak zo'n keuze maar met je verstand! Man.. je lijkt mijn ex wel. Ik snap dat echt niet... als je om iemand geeft, als je van iemand houdt, hoe kun je dan *verstandelijk* een besluit nemen? Een goed besluit neem je op basis van je gevoel en je verstand, dat ze in evenwicht zijn. Ik begrijp dit echt niet...
[..]
Waarom doe je dat dan? Maak gewoon je keuze, het is OF wel OF niet.
Edit: als ik voor mezelf mag spreken.. ik zou echt niets liever willen dan dat mijn ex voor me kiest. Ik houd zielsveel van hem.
(zit een beetje hoog hier op dit moment)
Sjee..... dat lijkt me ook een hel. Ik ben heel erg een gevoelsmens, en mijn gevoel leidt me altijd 'de weg' om het zo maar te zeggen. Kan me niet indenken (wat een woordspelingquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:49 schreef Ruikert het volgende:
mijn verstand en gevoel liggen mijlen ver uitelkaar... hebben ze al langer gedaan en ben bang dat het niet snel zal veranderen. Kan niet met het idee leven dat ik haar nooit meer zal zien/spreken, zie ook geen toekomst samen. Daar komt bij dat ik goed ben in malen. tel maar op...
Koppie op!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:50 schreef MNR het volgende:
Ben nu aan het koken, en zag hem net, en werd *zo* kwaad! Maar eigenlijk ben ik gewoon zwaar verdrietig... En dan moet ik dadelijk nog een half uur met hem aan tafel zitten... terwijl ik nu al half in tranen in zit.
U bent nu getuige van een moment van frustratie.quote:Flames to dust
Lovers to friends
Why do all good things come to an end
en dit zul je wel vaker mee maken....heb je ook nodig om alles te kunnen verwerken. Probeer wel zo veel mogelijk te ondernemen. Blijft vooral niet in een hoekje zitten in je ééntje...zoek gezelschap op en doe vooral een beroep op je vrienden, daar zijn ze immers ook voor...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:28 schreef MaVaEe het volgende:
[..]
Thnx!![]()
Ik heb vandaag gewoon gewerkt en het voelde goed. Nu ik weer thuis ben krijg ik het wel weer redelijk zwaar.
Heb nogal het gevoel dat ik nu alleen ben...![]()
Gelukkig ken ik de meeste vrienden zelfs al vanaf de basisschool (Ja klein dorpquote:Op woensdag 27 juni 2007 08:56 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en dit zul je wel vaker mee maken....heb je ook nodig om alles te kunnen verwerken. Probeer wel zo veel mogelijk te ondernemen. Blijft vooral niet in een hoekje zitten in je ééntje...zoek gezelschap op en doe vooral een beroep op je vrienden, daar zijn ze immers ook voor...![]()
![]()
dat is zekers waar...maar het slijt..echt....al duurt het soms zo fucking lang...quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:53 schreef MaVaEe het volgende:
[..]
Gelukkig ken ik de meeste vrienden zelfs al vanaf de basisschool (Ja klein dorp) en weten ze na eerdere gestrande relaties wel hoe ze me er weer boven op kunnen helpen!
Maargoed het blijft het naarste gevoel dat er bestaat!![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:14 schreef annelies80 het volgende:
grr.... ben sinds vanavond vrijgezel... STOND IK NU MAAR MET HEM BIJ EEN RAVIJN...!!!!!!
En meneer maar net doen of het allemaal aan mij lag... terwijl er geen grijntje energie meer in stak de laatste tijd.
Ik wist dat het niet zo door kon gaan, maar ik moet dan weer zo'n mutsje zijn die in de kleinste dingen dan nog wel wat hoop ziet... bleh.... terwijl ik zo iemand gelijk aan de kant zet.... maar nee... ik moet er helemaal met hart en ziel in gaan zitten... ZODAT IK GEKWETST WORDT!
Zo... en nu proberen te slapen, afgelopen nacht al slapeloos geweest en met dikke kikkerogen opgestaan, dat gaat me nu ECHT NIET weer gebeuren... hoop ik maar!
Uhm....quote:
Als ik je een kus geef, verander je dan in een prinses?quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:24 schreef annelies80 het volgende:
[..]
Uhm....zoiets was het jah! haha
Maar dan nog ziet ie er lief uit he? het viel dus toch allemaal wel mee! haha
hmmm ik hoop het eigenlijk zelf wel een beetje... maar ja, het ligt er aan... wat vindt jij een prinsesje???quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:16 schreef sipper het volgende:
[..]
Als ik je een kus geef, verander je dan in een prinses?![]()
Waarschijnlijk weet je het zelf al: je kunt je nu wel druk gaan maken over hoe je morgen gaat reageren, maar eigenlijk heeft dat helemaal geen zin. 4 Maanden is a long, long, long timequote:Op donderdag 28 juni 2007 11:10 schreef Niri het volgende:
Pff morgen komt mijn ex langs, heb hem al ruim 4 maanden niet gezien en zie er dus ook wel enorm tegen op. Ik heb eindelijk het gevoel dat ik er klaar mee ben en over hem heen ben, maar ben zo bang dat als ik hem morgen zie alle gevoelens weer terug komen. Ik weet echt niet hoe ik tegen hem moet doen en ben echt bang dat ik gewoon in huilen uitbarst. Hier heb ik echt geen zin in, wil juist dat hij ziet dat het goed met me gaat en dat ik het zonder hem ook prima red. Naja we zien wel hoe het loopt, het zal hoe dan ook wel kut worden. Vooral omdat dit denk ik de laatste keer is dat ik hem ooit zie, want vriendschap zit er volgens mij niet in. Heb in iedergeval maar afgesproken om erna met vrienden wat te gaan drinken, want kan denk ik wel een borrel gebruiken.
Idd eerlijk zijn (en ook dat je haar niet terug wilt als jouw vriendin, maar als een vriendin).. dan krijg je van haar ook een eerlijk respons. En als ze geen contact meer met je wil omdat ze boos is of omdat je een herinnering bent aan de pijn die je haar hebt gedaan... mja... dan kun je dat het beste accepteren.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:42 schreef Ruikert het volgende:
heb mijn ex eergisteren dus een "oppervlakkig" mailtje gestuurd. Niks teruggekregen... ene kant voel ik dat ik haar daardoor makkelijker kan loslaten. andere kant ga ik me afvragen waarom ze niks terugstuurd. Ben bang dat ze denkt dat ik er al helemaal overheen ben en dat ze me daarom een "eikel" vindt. Hoe kan ik haar tactisch duidelijk maken dat ik me sinds het uit is nog nooit zo ongelukkig heb gevoelt... (en is het nodig?) wil haar niet kwijt als "normale" vriendin/vage kennis
Pfff zolang er na nog joh?quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:28 schreef vencodark het volgende:
Gister moest ik om 1 of andere reden weer aan mijn ex denken. TIs alweer ruim een jaar uit maar hij blijft spoken. Kreeg gister ineens de beelden weer in mijn hoofd toen hij voor het eerst bij ons thuis was. Het sneeuwde buiten, we hadden eeuwen op het station gestaan vanwege storingen. Alles was toen nog zo goed.![]()
Daarna beelden van zijn ogen wanneer ik zag dat hij loog.![]()
Ik bedacht me 100 dingen die ik zou willen zeggen en schrijven tegen hem. Het is zo raar te beseffen dat het nog zoveel doet. Bedoel, it shouldn't.![]()
Ja raar he.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:36 schreef MaVaEe het volgende:
[..]
Pfff zolang er na nog joh?
Ik hoop dat het bij mij niet zo lang gaat duren...
Krijg sinds maandag nauwelijks iets meer door mn keel.![]()
ben in 3 weken 10 kilo afgevallen toen het net uit wasquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:36 schreef MaVaEe het volgende:
[..]
Pfff zolang er na nog joh?
Ik hoop dat het bij mij niet zo lang gaat duren...
Krijg sinds maandag nauwelijks iets meer door mn keel.![]()
Ff een vraagje.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja raar he.Snap het zelf ook niet. Ik ben er niet dagelijks mee bezig en denk niet eens in alle bijzonderheid veel aan hem maar nu gister ineens weer wel.
![]()
Niet lang, kleine 4 maanden waarvan hij al 1.5 maand twijfels had. Het is allemaal kut gelopen en het was ook mijn eerste relatie. Zal er ook mee te maken hebben.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:44 schreef MaVaEe het volgende:
[..]
Ff een vraagje.
Hoelang heb je iets met hem gehad?
Ok maja dat betekent natuurlijk niet dat het minder pijnlijk is!quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Niet lang, kleine 4 maanden waarvan hij al 1.5 maand twijfels had. Het is allemaal kut gelopen en het was ook mijn eerste relatie. Zal er ook mee te maken hebben.
So it would seem.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:36 schreef MaVaEe het volgende:
[..]
Ok maja dat betekent natuurlijk niet dat het minder pijnlijk is!
Welk stuk bedoel je precies met vrouw eigen? Dingen niet makkelijk loslaten?quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:09 schreef flamoes het volgende:
Ik vraag me alleen steeds af; is dat nou vrouw-eigen of is dit zeldzaam?
Nee niet dat loslaten, dat is bij m/v wel aardig hetzelfde.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Welk stuk bedoel je precies met vrouw eigen? Dingen niet makkelijk loslaten?
Opzich heb ik de gebeurtenissen met mijn ex aardig los gelaten, genoeg mensen maken tenslotte veel ergere dingen mee met exen en relaties. Maar wat mij er nog aan doet denken is dat ik onze vriendschap die we eerst hadden, mis. Het was puur en ondanks dat we allebei een beetje eigenzinnig zijn, het voelde veilig met zn 2-en Van dat alles is niets over en dat is gewoon heel jammer.![]()
Dat is indd. wel erg raar. Dan meet ze duidelijk met twee maten. Wat ik al zei, een hoop mensen hebben ergere dingen met hun ex meegemaakt. Je ex gelijk zien met een ander, lijkt me pittig. Ik zou gek geworden zijn, ben in dat opzich lichtelijk jaloers aangelegd.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:44 schreef flamoes het volgende:
[..]
Nee niet dat loslaten, dat is bij m/v wel aardig hetzelfde.
Ik vind het zo apart dat ze niet kon hebben dat ik toen een ander meisje had, terwijl ze zelf meteen nadat het uit was al iemand had.
En ook dat ze dan nu na 5 jaar nog zo raar doet tegen me...
Over dat vriendschap missen ben ik ook met je eens.. Daarvan is niks over en dat is heel erg. Maar toch moet je het nu nemen zoals het is, want het is nou eenmaal voorbij...
Mijn laatste relatie is zoals ik zei nu bijna 4 maanden over, maar iedere dag gebeurd er wel iets dat ik aan haar denk. Sommigen ontkennen dit, maar ik weet, dat heeft iedereen, ook je ex.
Vaak hoor ik haar zelfs nog mijn naam roepen in mijn hoofd of denk aan dat ze naast me lag te slapen met haar duim in haar mond en dat ik dan heel lang naar haar keek..
Maar hoe speciaal ze toen ook was voor me, ik heb het geaccepteerd, verwerkt en de zwaarste tijd is allang voorbij denk ik dan. Tijd voor het singles-topic![]()
Schrijf het allemaal eens op en verstuur je mail/brief zodra je denkt dat je alles hebt opgeschreven waar je nog mee zat?quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:53 schreef vencodark het volgende:
Ik denk de situatie wel geaccepteerd te hebben maar soms komen er dingen boven die ik wil zeggen tegen hem omdat er nog wel gevoelens zijn. Niet dat ik hem terug wil, geen verliefdheid maar andere dingen. Kan ik ook niet verklaren.![]()
Het enige verschil is denk ik dat het op de lange termijn geen heftige emoties meer teweeg brengt en je er zo gezegd aan kan terugdenken alsof je aan je eerste kat/hond denkt. "De tijd die we samen hadden was fijn, maar soit, nu verder."quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:44 schreef flamoes het volgende:
maar iedere dag gebeurd er wel iets dat ik aan haar denk. Sommigen ontkennen dit, maar ik weet, dat heeft iedereen, ook je ex.
Of juist logisch? Komt op mij over alsof het haar vooral om d'r eigen geluk gaat, en het jou niet gunt.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:44 schreef flamoes het volgende:
Nee niet dat loslaten, dat is bij m/v wel aardig hetzelfde.
Ik vind het zo apart dat ze niet kon hebben dat ik toen een ander meisje had, terwijl ze zelf meteen nadat het uit was al iemand had.
Heb ik overwogen en in het verleden weleens gedaan. Was 3 weken nadat het uit was en even wilde hij me weer terug, so it would seem. Maar nu vind ik het te laat. Hij is waarschijnlijk allang klaar met me en hij stelt zelf niet eens gevoel te hebben (what so ever). Enige wat ik zou willen is hm iets láten voelen. Niet voor mij maar sowieso. Hoe dan ook, het heeft geen zin denk ik.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:04 schreef Nairua het volgende:
[..]
Schrijf het allemaal eens op en verstuur je mail/brief zodra je denkt dat je alles hebt opgeschreven waar je nog mee zat?. Dan heb je het tenminste voor je eigen gevoel goed afgesloten.
Ik zou er bij het kleinste signaal geen energie meer insteken. Jij wil vrienden blijven, het boeit hem niet, klaar dan. Je bent zo'n persoon niet waard. Geen moeite meer nemen, want je laat hem alleen maar (onterecht) denken dat je hem terug wil ofzo, zodat hij zich weer goed voelt en zijn ego gestreken word. Net als dat hij weg loopt bij je vandaan, moet ie zelf ook maar weer terug komen, niet jijquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb ik overwogen en in het verleden weleens gedaan. Was 3 weken nadat het uit was en even wilde hij me weer terug, so it would seem. Maar nu vind ik het te laat. Hij is waarschijnlijk allang klaar met me en hij stelt zelf niet eens gevoel te hebben (what so ever). Enige wat ik zou willen is hm iets láten voelen. Niet voor mij maar sowieso. Hoe dan ook, het heeft geen zin denk ik.![]()
Ik heb hele boekwerken geschreven over alles maar uiteindelijk doet het hem weinig, helaas.
Wat wil je hem laten voelen en waarom?quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Enige wat ik zou willen is hm iets láten voelen. Niet voor mij maar sowieso. Hoe dan ook, het heeft geen zin denk ik.![]()
Ik heb hele boekwerken geschreven over alles maar uiteindelijk doet het hem weinig, helaas.
Wat ik al zei, hij claimt zelf niks geen gevoel meer te hebben sinds hij 13 something was. Psychisch dingetje zullen we maar zeggen. We hebben wat gehad dus hij moet wel even gevoel hebben gehad en ik geloof er simpelweg niet in dat hij helemaal niet meer voelt, voor wat dan ook. Ik zou hem gewoon willen helpen te geloven dat gevoel voor iets, weer terug kan komen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wat wil je hem laten voelen en waarom?
Ehm. Als hij tijdens jullie relatie iets voor je heeft gevoeld; missie geslaagd. En zo niet, waarom zou hij nú dan ineens wel iets gaan voelen?quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:47 schreef vencodark het volgende:
Nogmaals: niet gevoel voor mij maar voor alles waar je gevoel voor kán hebben.
What's your story?quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:05 schreef Grimm het volgende:
Beetje vaag allemaal 4 maanden uit met me ex en ik hoor een liedje en ik moet ineens aan d'r denken, beetje raar
In de hoop dat als hij weer in het algemeen gaat voelen, hij dan ook weer open staat voor jou? Zeg eens eerlijk. Want dat proef ik er een beetje uit.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:47 schreef vencodark het volgende:
Nogmaals: niet gevoel voor mij maar voor alles waar je gevoel voor kán hebben.![]()
Huh is dat zo?quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:29 schreef jd1982 het volgende:
Jezus elke keer als je iemand belt en je krijgt voicemail kost 20cent jah, ze had begin deze maand (toen we nog contact hadden) heel vaak dr telefoon uit of drukte me weg (dan kreeg ik voicemail), kostte me elke keer 20 centweet ik dat ook weer int vervolg...
had nadat het uitging telefoon rekening van 200 equote:Op donderdag 28 juni 2007 18:29 schreef jd1982 het volgende:
Jezus elke keer als je iemand belt en je krijgt voicemail kost 20cent jah, ze had begin deze maand (toen we nog contact hadden) heel vaak dr telefoon uit of drukte me weg (dan kreeg ik voicemail), kostte me elke keer 20 centweet ik dat ook weer int vervolg...
Ik begrijp dat ik die indruk maak, is van jouw kant ook helemaal niet ver gezocht. Maar ik wil nogmaals benadrukken dat ik geen relatie meer met hem zou willen, het is al een tijd uit en zo hoort het ook te zijn. We pastte totaal niet bij elkaar en maakte elkaar niets dan ongelukkig. Maar ik geef veel om hem en ik zou hem al het geluk gunnen. Vind het naar om te horen dat hij niet gelukkig is en niks meer voelt. Hij zit daarmee in een klote situatie.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:09 schreef MNR het volgende:
[..]
What's your story?
[..]
In de hoop dat als hij weer in het algemeen gaat voelen, hij dan ook weer open staat voor jou? Zeg eens eerlijk. Want dat proef ik er een beetje uit.
Heel je verhaal is me wel erg herkenbaar, heb me een hele tijd zoals jou gevoeld tegenover mijn ex.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:00 schreef Ruikert het volgende:
ze is haar sympathie voor mij kwijt.
Ergens lijkt jou situatie wel op de mijne.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:00 schreef Ruikert het volgende:
Zag net men ex weer op het station, deze keer heb ik et er niet bij gelaten en ben er achteraan gegaan. Kwam van een redelijk koude kermis thuis. ze had men mailtje wel gehad maar gaf aan geen behoefte meer aan contact met mij te hebben. Ze is boos op me. over van alles en nog wat. heb haar mijn niet kwaadwillende bedoelingen verteld maar ze is erg wantrouwend en verbitterd. komt er op neer dat ze geen contact meer met me wil, ze is haar sympathie voor mij kwijt. Heb huilend verteld dat ik nog steeds van haar hou hoewel ik weet dat het tussen ons nooit meer zou werken. heb haar verteld dat ik er altijd voor haar zou zijn als ze me nodig zou hebben. Dat ik graag een vriend voor haar wil zijn. Dat als ze zich ooit nog bedenkt dat ik graag een kopje thee met haar wil drinken. daarna doei gezegd...
het kromme is dat ik tijdens de relatie altijd al heb gedacht dat we niet heel erg goed bij elkaar passen en me afvroeg of we samen gelukkig konden worden, maar dat ik het nooit over men hart kon krijgen om het uit te maken, gewoon omdat ik teveel om haar gaf (heb toen ook stiekum wel es gehoopt dat ze mij zat zou worden en het zelf uit zou maken). Nu is het over en moet ik eigenlijk opgelucht en blij zijn, maar ergens wil ik nog steeds naar haar terug.
nu is het zaak om haar ook daadwerkelijk los te gaan laten.
Mjah in haar geval snap ik enigzins dat ze haar "sympathie" voor mij kwijt is. Tenminste kijkend naar hoe ze is en meegenomen dat ze erg wantrouwend is. Ik heb iedereen alles verteld (ben nog al een flapuit) en ze heeft via via uiteraard het een en ander gehoord. Zij heeft zichzelf verder helemaal stil gehouden (zelfs tegen die vriendin die dus nu zogenaamd "mijn kant heeft gekozen"). daarnaast tegenstrijdige dingen die ze letterlijk noemde: We hadden samen heel mooi appartement, zij wou er graag blijven wonen, ik ook. Heb uiteindelijk maar gewoon gezegd dat zij em mocht houden. Een tijd later heb ik tegen iemand (of meerdere mensen) gezegd dat ik er toch niet kon wonen, te confronterend met het verleden, dus dat ik enigzins blij ben dat ik er niet woon. Dus daaruit heeft ze geconcludeerd dat ik tegenover haar een toneelspelletje heb gespeeld met dat ik haar het appartement "gunde".quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heel je verhaal is me wel erg herkenbaar, heb me een hele tijd zoals jou gevoeld tegenover mijn ex.
De zit die ik heb laten staan vindt ik wel heel hard van haar om tegen je te zeggen. Zoiets zou ik nooit van mijn leven vergeten als iemand dat tegen me zei.![]()
Wens je iig sterkte (of is dat niet het juiste woord?)
mijn advies zou zijn: afspreken om elkaar een periode niet te zien, maar alvast wel een datum prikken waarop je een keer met elkaar gaat praten, over een maand (of 2) ofzo.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:09 schreef MaVaEe het volgende:
[..]
Ergens lijkt jou situatie wel op de mijne.
Ik wil haar op dit moment ook heel graag terug maar in mijn achterhoofd weet ik dat het beter is zo.
Ze wil heel graag vrienden blijven (Ze noemt mij haar beste vriend) en ik hoop dat dat ook ooit nog zal; gebeuren zonder dat ik weer gevoelens krijg voor haar.
De tijd zal het leren..
Dat is zo geforceerd. Weet jij veel of ze er dan wel aan toe is...quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:31 schreef Ruikert het volgende:
mijn advies zou zijn: afspreken om elkaar een periode niet te zien, maar alvast wel een datum prikken waarop je een keer met elkaar gaat praten, over een maand (of 2) ofzo.
zij geeft toch aan dat ze graag vrienden wil zijn? hij geeft aan dat hij haar terug wil maar toch weer niet. Elkaar tijd niet zien is zowiezo nodig. Uit ervaring weet ik dat het erg moeilijk is om een moment te vinden om weer contact te zoeken, of de 1 is er niet klaar voor, of de andere niet. Ik had ook vaak dat ik contact wilde zoeken en twijfelde en twijfelde of ik het wel of niet zou doen. Als je ergens een datum prikt kan je daar gewoon op w88, makkelijk in mijn ogen. Het is ook MIJN advies, hoeft uiteraard niet juiste te zijnquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:39 schreef Nairua het volgende:
[..]
Dat is zo geforceerd. Weet jij veel of ze er dan wel aan toe is...
Ik heb nog 2 kaartjes voor de voorstelling van de lama's waar we heen zouden gaan 13 augustus.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:31 schreef Ruikert het volgende:
[..]
mijn advies zou zijn: afspreken om elkaar een periode niet te zien, maar alvast wel een datum prikken waarop je een keer met elkaar gaat praten, over een maand (of 2) ofzo.
Jou story ken ik natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 05:02 schreef NiTiN het volgende:
Hmm... ik ben volgende week dinsdag weer terug in NL, na 5 maanden buitenland. En na bijna 3.5 maand vrijgezel. Moet zeggen dat het nu wel goed gaat, ook al gaat er geen dag voorbij dat ze niet even door mn gedachten gaat, al dan niet door iets wat hier gebeurd wat ik aan haar en ons link.
Zal wel raar zijn, haar spreken. Ben heel benieuwd hoe dat zal gaan. Ze zal er niet bijzijn, dinsdagochtend.raar idee, wie had dat 5 maanden geleden ooit gedacht...
Gelukkig een boel andere mensen die ik erg gemist heb wel, zelfs zo heul vroeg![]()
Ruikert... ik vraag me af, is het 100% uitgesloten dat je nooit meer iets met haar zou willen? (en luister dan ook naar wat je voelt, ipv alleen af te gaan op je verstand)quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:00 schreef Ruikert het volgende:
Zag net men ex weer op het station, deze keer heb ik et er niet bij gelaten en ben er achteraan gegaan. Kwam van een redelijk koude kermis thuis. ze had men mailtje wel gehad maar gaf aan geen behoefte meer aan contact met mij te hebben. Ze is boos op me. over van alles en nog wat. heb haar mijn niet kwaadwillende bedoelingen verteld maar ze is erg wantrouwend en verbitterd. komt er op neer dat ze geen contact meer met me wil, ze is haar sympathie voor mij kwijt. Heb huilend verteld dat ik nog steeds van haar hou hoewel ik weet dat het tussen ons nooit meer zou werken. heb haar verteld dat ik er altijd voor haar zou zijn als ze me nodig zou hebben. Dat ik graag een vriend voor haar wil zijn. Dat als ze zich ooit nog bedenkt dat ik graag een kopje thee met haar wil drinken. daarna doei gezegd...
het kromme is dat ik tijdens de relatie altijd al heb gedacht dat we niet heel erg goed bij elkaar passen en me afvroeg of we samen gelukkig konden worden, maar dat ik het nooit over men hart kon krijgen om het uit te maken, gewoon omdat ik teveel om haar gaf (heb toen ook stiekum wel es gehoopt dat ze mij zat zou worden en het zelf uit zou maken). Nu is het over en moet ik eigenlijk opgelucht en blij zijn, maar ergens wil ik nog steeds naar haar terug.
nu is het zaak om haar ook daadwerkelijk los te gaan laten.
Vind je het naar dat hij niet gelukkig is, of vind je het nog steeds naar dat hij niets voelt en dat je nog steeds geen 'contact' met hem kunt maken? Je schrijft het alsof het iets van hem is, maar dat is natuurlijk niet zo. Want het zou zomaar kunnen zijn dat hij de situatie niet zo kl*te vindt als jij.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:02 schreef vencodark het volgende:
Ik begrijp dat ik die indruk maak, is van jouw kant ook helemaal niet ver gezocht. Maar ik wil nogmaals benadrukken dat ik geen relatie meer met hem zou willen, het is al een tijd uit en zo hoort het ook te zijn. We pastte totaal niet bij elkaar en maakte elkaar niets dan ongelukkig. Maar ik geef veel om hem en ik zou hem al het geluk gunnen. Vind het naar om te horen dat hij niet gelukkig is en niks meer voelt. Hij zit daarmee in een klote situatie.![]()
Moeilijke vraagquote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:47 schreef MNR het volgende:
[..]
Ruikert... ik vraag me af, is het 100% uitgesloten dat je nooit meer iets met haar zou willen? (en luister dan ook naar wat je voelt, ipv alleen af te gaan op je verstand)
[..]
Story staat een paar delen terug, heel kort door de bocht was het zij die nogal onverwachts er een einde aan maakte.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:53 schreef MaVaEe het volgende:
[..]
Jou story ken ik natuurlijk niet.
Kon zij er niet tegen dat jij er niet was?
Dat is zo inderdaad, velen malen makkelijker zelfs.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:41 schreef jd1982 het volgende:
Toen ik vorige week mijn ex voor het laatst sprak vond ik het zo irritant dat ze vertelde dat ze de bioscoop kaartjes nog in dr portomonnee had, de fotos nog steeds op internet laat staan, etc... het ging heel wat makkelijker als ze gewoon nu ff een kutwijf was denk ik
Maar goed, gaat wel redelijk nu, maar meestal zijn de weekenden het moeilijkst, denk telkens op vrijdag dat het wel gaat en zondags ben ik weer helemaal terug in de put...
hoef niet altijd zo te zijn....mijn "ex"is/was echt een klootzak maar door mijn woede jegens hem heeft het veel langer geduurt voordat ik hem echt los kon laten...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:00 schreef shifto het volgende:
[..]
Dat is zo inderdaad, velen malen makkelijker zelfs.
Als je het zo ziet, nouja, dan de perfecte middeweg: geen contact. kan niet onvriendelijk zijn als je elkaar niet spreekt of ziet toch? (en alles netjes afhandeld van te voren zoals spullen etc..)quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hoef niet altijd zo te zijn....mijn "ex"is/was echt een klootzak maar door mijn woede jegens hem heeft het veel langer geduurt voordat ik hem echt los kon laten...![]()
klopt..behalve als hij mij e-mails blijft sturen...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:10 schreef shifto het volgende:
[..]
Als je het zo ziet, nouja, dan de perfecte middeweg: geen contact. kan niet onvriendelijk zijn als je elkaar niet spreekt of ziet toch? (en alles netjes afhandeld van te voren zoals spullen etc..)
SPAM-Filterquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
klopt..behalve als hij mij e-mails blijft sturen...![]()
Als ik je kus zal je het zienquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:37 schreef annelies80 het volgende:
[..]
hmmm ik hoop het eigenlijk zelf wel een beetje... maar ja, het ligt er aan... wat vindt jij een prinsesje???![]()
Zet een lekker nummer op! Is dat een idee?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:57 schreef Oesie het volgende:
* Oesie heeft een dip
... had al zo'n vermoeden dat het gevoel weer wat rotter zou worden nu ze in Thailand zit.
Ik zit nu Air Crash Investigation te kijken en daarna maar gelijk slapen. Hoe is het bij jou?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:16 schreef MNR het volgende:
[..]
Zet een lekker nummer op! Is dat een idee?
Gezellig met mijn roomies gegeten en daarna in de algemene ruimte gehangen. Voor nu ben ik mezelf aan het focussen om me voor mijn ex af te sluiten. Niet omdat ik niet van hem hou en niet omdat ik een hekel aan hem heb, maar omdat ik gek word van het heen en weer geslinger. Maar ja... echt zeker weten of dit is wat ik wil, weet ik niet.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:53 schreef Oesie het volgende:
Ik zit nu Air Crash Investigation te kijken en daarna maar gelijk slapen. Hoe is het bij jou?
Herkenbaar... ik weet ook nog niet zeker of ik het af moet sluiten ook al is het nu uit. De laatste paar keren dat ik haar heb gezien voelde het goed. Als ik het niet afsluit val ik over 6 weken weer een stukje wanneer ze terug uit Thailand komt. Gevoelens,quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:03 schreef MNR het volgende:
[..]
Gezellig met mijn roomies gegeten en daarna in de algemene ruimte gehangen. Voor nu ben ik mezelf aan het focussen om me voor mijn ex af te sluiten. Niet omdat ik niet van hem hou en niet omdat ik een hekel aan hem heb, maar omdat ik gek word van het heen en weer geslinger. Maar ja... echt zeker weten of dit is wat ik wil, weet ik niet.
Hehe wat herkenbaar!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Haha mijn Opa vroeg net of ik me nu voortaan wel op de zondagmiddagen vermaakte.. (hij denkt natuurlijk dat je elkaar alleen op zondag en op woensdag zag zoals vroeger) Was wel lief..
You gotta love, you gotta hate themquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:18 schreef Oesie het volgende:
Herkenbaar... ik weet ook nog niet zeker of ik het af moet sluiten ook al is het nu uit. De laatste paar keren dat ik haar heb gezien voelde het goed. Als ik het niet afsluit val ik over 6 weken weer een stukje wanneer ze terug uit Thailand komt. Gevoelens,![]()
Halt! Mijn advies: DL een paar leuke series, liefst comedies (zoek afleiding) want van piekeren in je eentje word je echt niet vrolijk, the opposite. Voorkomen is beter dan genezen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:34 schreef MaVaEe het volgende:
Hehe wat herkenbaar!
Zelf ga ik een gaar weekend tegemoet...
Al mijn maten zijn morgen weg dus ik zit 2 lange dagen alleen thuis.
En wat is nou erger dan alleen thuis zitten met liefdesverdriet....
probeer je zelf dan druk te houden....ga desnoods poetsen of zo.....quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:34 schreef MaVaEe het volgende:
[..]
Hehe wat herkenbaar!
Zelf ga ik een gaar weekend tegemoet...
Al mijn maten zijn morgen weg dus ik zit 2 lange dagen alleen thuis.
En wat is nou erger dan alleen thuis zitten met liefdesverdriet....
Tuurlijk!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:35 schreef MNR het volgende:
MaVaEe, zet samen met mij Skyradio op, heel HARD en dan gaan we keihard meezingen op leuke, vrolijke nummers. Durf je uitdaging aan?![]()
Reclame...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:00 schreef MNR het volgende:
Haha! Mooi!
Ben benieuwd wat er na het nieuws komt...
eensch is...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:33 schreef jd1982 het volgende:
Ben ook mn muziek collectie aant updaten... want Music blijft toch my first love and it will BE my Last!
Dat.. muziek?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:57 schreef MNR het volgende:
Ja, muziek is heerlijk![]()
18.02 Robbie Williams - She's The One (Chrysalis)
18.05 Enrique Iglesias - Do You Know (the Ping Pong Son (Universal)
18.09 Sting - Fragile (Arcade)
18.13 Billy Joel - River Of Dreams (Sony)
18.17 Kelly Clarkson - Because Of You (Sony/bmg)
18.20 Bee Gees - Stayin' Alive (Arcade)
18.24 Blof - Harder Dan Ik Hebben Kan (Smm)
Ze zoeken het wel uit![]()
quote:
Ok!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:59 schreef MNR het volgende:
[..]
![]()
Nou, geef jij eens een paar nummers op, geheel passend bij dit topic
Die is té clichéquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:07 schreef MaVaEe het volgende:
James Blunt - Goodbye my lover ...
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:48 schreef MNR het volgende:
3 Weken zat ik samen met mijn ex in de auto en stond het nummer van James Blunt - You're beautiful op. Na het tweede couplet vroeg hij aan mij: "snap jij wat dat betekent? Dat je een engel ziet, maar dat je niet samen kunt zijn?"
Ik kreeg een brok in mijn keel.. en legde hem uit waar het nummer over ging. Ik eindigde met de woorden dat je heel veel van iemand kunt houden, maar als die ander niet wil, dat je dan nooit met hem/haar samen kunt zijn. En terwijl ik dat zei, sloeg ik mijn ogen neer.. Het was net alsof ik aan mezelf uit moest leggen waarom het niet werkte tussen ons.. en dat terwijl hij voor mij zo'n mooi persoon is.
And I don't think that I'll see her again,
But we shared a moment that will last 'till the end
Noot vooraf: ik heb gedronkenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:47 schreef vincent2006 het volgende:
hallo ik ben vincent, heb me al een tijdje geregistreert hier maar eigenlijk nooit wat gepost. en nu wil ik wat kwijt
[lang verhaal]
Dan ben je niet de enigste!quote:Op zondag 1 juli 2007 01:58 schreef MNR het volgende:
[..]
Noot vooraf: ik heb gedronken
Je hebt haar gemanipuleerd. Punt.
Ik vraag me ook af in hoeverre het verhaal wat je hierboven beschreven is, voldoet aan de waarheden die je voor je houdt. Je kunt niemand bij je houden door er complete controle over te behouden.
Ik vraag me af of je wel eerlijk ben geweest over je eigen gevoelens naar haar toe of dat je ze voor je hebt gehouden totdat je erachter kwam wat je wilde? En je mag erkennen dat ze niet je beste vriendin was, maar veel meer.
Ik kan weinig sympathie opbrengen voor mensen die spelen met andermans geest.
Ow ja, en de sleutel ligt er niet in dat je er alles aan wilt doen om haar terug te winnen, maar om je spijt te betuigen.
Tja.. Daarom ben ik blij dat mijn ex niet hier in de buurt woont. Kom ik dr in ieder geval niet zo snel tegenquote:Op zondag 1 juli 2007 02:55 schreef superworm het volgende:
ik denk dat iedereen zich het "sodegodver, vriendin kwijt"-topic nog wel kan herinneren. nou was die overspelige teringhoer dus echt aan het proberen mij terug te winnen met 'ik ben veranderd' en bla, tis nu vier weken uit en we hebben best vaak exensex gehad enzo. dus nou ja mijn besluit stond nog steeds vast maar daardoor gaf ik nog wel om dr en miste ik dr nog heel erg enzo, en zij mij maar mailen dat ze me terug wil en plotseling langskomen enzo, dat soort onzin. dus ik ging vanavond de stad in, met een vriend, in een jazzcafe wat drinken en een potje schaken. harstikke leuk allemaal. smst een andere vriend, kwakman, of we naar de rumours (disco-kroeg in amersfoort) komen, want daar was mn ex, nog een stuk of vijf meisjesvrienden, en nog een paar jongens die ik ken. dus ik leg mn koning neer (was toch al hopeloos, dat potje schaken) en we vertrekken. ik zoek die hele kroeg, vijf zalen, af naar mn ex, en vind uiteindelijk een vriend. die zegt dat ze buiten op een bruggetje zit met een andere vriend, J. J. liep tijdens mijn relatie met haar áltijd grappen te maken over haar, haar borstomvang, haar vreemdgaangedrag, etcetera. duidelijk laten merken dattie dr niks vond, of tenminste, dat leek zo. nou had ze al (check het -sodegodver, vriendin kwijttopic- maar) met een andere vriend gezoend, bleek ze nu door j. op dr bek gepakt te zijn, en flink terug te hebben gezoend.
ik ben echt heel heel heel heel HEEL erg teleurgesteld, pissig, mijn gedachten zijn weer eens bevestigd (kuthoer!), ben nu dus wéér een vriend kwijt (en j. was nummer drie in mijn vriendenlijst, echt een 'goede vriend') én ik ben na een avond stappen weer nuchter en voel me rotter dan ooit. mijn beste vriendin, waar ik ooit hoop mee te trouwen (trouw, lief, intelligent), is in noorwegen en is daar nog acht weken. iedereen die ik ken slaapt, of staat in de rumours te hupsen. AARGH ik kan er echt niet mee omgaan, ik kan dr niet tegen, ik haat dr zo ontzettend diep maar het doet me ook zo ontzettend veel... iemand enig advies... please?! AAARGH...
S6!quote:Op zondag 1 juli 2007 11:47 schreef Niri het volgende:
Pfff over een uur staat mn ex voor de deur. Heb echt in lange tijd niet zo'n stress gehad, krijg geen hap door mn keel. Nou ben benieuwd hoe het gaat, zal hopelijk wel loslopen. Jullie horen nog van me..!!
Ik zeg: Welkom in dit topic!quote:Op zondag 1 juli 2007 11:59 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Ik heb altijd al vrees gehad alleen te zijn... wat doe je dan? Dan zoek je een relatie.
Ik ben er nu achter gekomen dat dat niet de oplossing is maar ik heb t wel 8 jaar lang gedaan.
Nu moet ik mezelf ermee confronteren en dat is zo moeilijk.
Ik voel me nergens meer thuis, weet bij god niet waar ik het allemaal moet zoeken.
Dit wou ik gewoon even kwijt...
Thanks.quote:Op zondag 1 juli 2007 12:03 schreef MaVaEe het volgende:
[..]
Ik zeg: Welkom in dit topic!
Lucht hier vooral je hart.
Doet je goed!
Niet denken, er kan heel veel gebeuren in die tijd zorg dat je je eigen leven op de rails gaat krijgen. Op haar gaan rekenen is de grootste fout die je kan maken.quote:Op zondag 1 juli 2007 12:16 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Ze geeft ook aan dat ze het zo moeilijk vind maar gewoon echt niet anders kan.
Juist daarom heb ik iets van... misschien dan later...
Ik weet het, alleen momenteel ben ik zo emotioneel geladen dat het vanzelf gaat.quote:Op zondag 1 juli 2007 12:27 schreef AcidTrance het volgende:
[..]
Niet denken, er kan heel veel gebeuren in die tijd zorg dat je je eigen leven op de rails gaat krijgen. Op haar gaan rekenen is de grootste fout die je kan maken.
Dat dus.quote:Op zondag 1 juli 2007 12:03 schreef MaVaEe het volgende:
Ik zeg: Welkom in dit topic!
Lucht hier vooral je hart.
Doet je goed!
Ha mooi! Ja, heb gisteravond ook echt een leuke avond gehad. Tering... ik weet niet wat dat is hoor, maar vrijdag merkte ik al een beetje dat de mannen op me afkwamen. En gisteravond ging ook alles zo vanzelf. Heb geen naarstige dorst naar een man of zo, maar het is altijd leuk om te merken. Vandaag voel ik me ook echt stukken minder rot (als in verdriet over mijn ex).quote:Op zondag 1 juli 2007 02:09 schreef MaVaEe het volgende:
Dan ben je niet de enigste!![]()
Dr belde vandaag een oude vriend op die het gehoord had van mijn stukgelopen relatie en nodigde me uit voor een biertje (werden er iets meer).
Hoppa het eerste voordeel van vrijgezel zijn heeft zich weer aangediend!
Wat me opvalt is dat je kwaad op haar bent terwijl je ook tegen haar hebt gezegd dat je besluit vaststond (dat het uit was en uit bleef). Had je dan verwacht dat ze op je zou blijven wachten?quote:Op zondag 1 juli 2007 02:55 schreef superworm het volgende:
ik denk dat iedereen zich het "sodegodver, vriendin kwijt"-topic nog wel kan herinneren. nou was die overspelige teringhoer dus echt aan het proberen mij terug te winnen met 'ik ben veranderd' en bla, tis nu vier weken uit en we hebben best vaak exensex gehad enzo. dus nou ja mijn besluit stond nog steeds vast maar daardoor gaf ik nog wel om dr en miste ik dr nog heel erg enzo, en zij mij maar mailen dat ze me terug wil en plotseling langskomen enzo, dat soort onzin.
Heel herkenbaar...quote:Op zondag 1 juli 2007 13:46 schreef RobbieT het volgende:
Ik weet niet of het verstandig is om het hele verhaal hier te typen.
Maar het komt er op neer dat we van elkaar houden. Maar dat het door externe factoren gewoon niet wil en niet kan.
Het doet pijn....Erg pijn![]()
![]()
We scheelden 10 jaar. Maar dat was het niet het punt. In tegendeel zelfs.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:08 schreef Richard_Zutphen het volgende:
[..]
Heel herkenbaar...
Bij ons was t uiteindelijk de leeftijd. (ik huisje boompje beestje, zij nog niet aan toe)
Sterkte ermee!
Mooi besluitquote:Op zondag 1 juli 2007 14:44 schreef Niri het volgende:
Zo hij is langs geweest en stond binnen 5 minuten weer buiten. Voornaamste reden dat hij langs zou komen was omdat ik nog spullen van hem had, hij nog een telefoon van mij en we nog wat geldzaken moesten regelen. Toen hij hier aankwam bleek dat hij mijn telefoon vergeten was en nog geen tijd (ruim 2 maanden) had gehad om geldzaken te bekijken. Hij kwam dus puur en alleen zijn spullen ophalen en wou niet eens even zitten. Verder deed hij ook belachelijk bot en ongeintresseerd dus ik heb hem maar met 5 minuten de deur gewezen en gezegt dat ik hem nooit meer wil zien. Zo laat ik niet met me omgaan. Ik doe echt mijn best zo normaal mogelijk te doen en verwacht dan toch wel met respect behandeld te worden.
Kreeg daarna toch wel een kut gevoel en ben even achter hem aangegaan. Gezegt dat ik het belachelijk vind hoe hij zich gedraagt en dat ik wel meer respect verdien dat dit. Dat ik het jammer vind dat we zo met elkaar om moeten gaan vooral omdat ik hem absoluut niet terug wil en er dus ook geen enkele reden voor hem is zo tegen mij te doen. Dat ik eigleij had gehoopt dat we het toch op een normale manier konden afsluiten. Hij gaf me inderdaad gelijk en zei dat hij het gewoon moeilijk vind hoe hij zich moet opstellen blabla.
Nou goed, voor mij is het nu in iedergeval duidelijker dan ooit dat ik beter verdien en dat ik hem noooit meer terug wil!! Kan er nu ook niet echt verdriet om hebben hoe het gegaan is. Ik heb me van de goede kant laten zien en tja dat hij zich zo kinderachtig gedraagt is zijn probleem. Misschien meer een teken dat het niet goed met hem gaat dan als hij zegt. Ik hoef hem in iedergeval nooit meer te zien en ga ook geen moeite meer doen 'vrienden' te zijn want zelfs dat is hij niet waard!!!
Heeft hier ook een rol gespeeld. Alleen kwam ze daar pas na een half jaar samenwonen achter.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:08 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Bij ons was t uiteindelijk de leeftijd. (ik huisje boompje beestje, zij nog niet aan toe)
Of hij heeft het er gewoon zo moeilijk mee dat hij niet anders kán.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:44 schreef Niri het volgende:
Ik hoef hem in iedergeval nooit meer te zien en ga ook geen moeite meer doen 'vrienden' te zijn want zelfs dat is hij niet waard!!!
Tja ik had gisteren wel erg de behoefte om een meisje te versieren om het gat op te vullen die mn ex heeft achtergelaten...quote:Op zondag 1 juli 2007 13:16 schreef Oesie het volgende:
* Oesie mocht gisteravond ook niet klagen van aandacht.
Maar ja... als barman is dat toch anders
quote:Op zondag 1 juli 2007 18:11 schreef MaVaEe het volgende:
[..]
Tja ik had gisteren wel erg de behoefte om een meisje te versieren om het een gat op te vullen die mn ex heeft achtergelaten...
Maargoed ik hou me sterk!
I've failed alreadyquote:Op zondag 1 juli 2007 18:11 schreef MaVaEe het volgende:
[..]
Tja ik had gisteren wel erg de behoefte om een meisje te versieren om het gat op te vullen die mn ex heeft achtergelaten...
Maargoed ik hou me sterk!
Ik deed dat ook altijd...quote:Op zondag 1 juli 2007 19:31 schreef Oesie het volgende:
[..]
I've failed already(en dat was niet gisteren). Ben me er niet beter door gaan voelen
Het is gewoon echt een kwestie van tijd. Weet ook wel dat het weer helemaal goed komt. Maar wanneer ik weer in die fase terecht kom weet ik nog niet. Ben bang dat ik stiekem toch wel een beetje wacht totdat ze terug is van vakantie
Maar dat moet ik mezelf echt niet wijs gaan maken... ik moet ook weer verder.
Ik snap je precies. Dat gevoel heb ik ook..quote:Op zondag 1 juli 2007 21:54 schreef hannekethemaster het volgende:
Wat ik zo vreemd vind is dat ik bij hem echt het idee had dat we bij elkaar hoorden, heb al tig andere vriendjes gehad, maar nooit was het zoals met hem. Om hem dan nu kwijt te raken aan iets waarvan hij zelf niet eens weet hoe het gaat zijn is dan ook des te moeilijker, maar ik zal het helaas moeten gaan accepteren
Precies!quote:Op zondag 1 juli 2007 22:30 schreef Nairua het volgende:
Ik zou me nooit per telefoon oid laten dumpen. Wil je me kwijt, dan zeg je het maar in m'n gezicht.
Frappant genoeg was dat juist 'ons eerste liedje'quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:19 schreef shifto het volgende:
[James Blunt - Goodbye My Lover]
Die is té cliché
tja dat zei ik hem ook maar toen was t kwaad al geschied...quote:Op zondag 1 juli 2007 22:30 schreef Nairua het volgende:
Ik zou me nooit per telefoon oid laten dumpen. Wil je me kwijt, dan zeg je het maar in m'n gezicht.
quote:Op maandag 2 juli 2007 07:37 schreef hannekethemaster het volgende:
[..]
tja dat zei ik hem ook maar toen was t kwaad al geschied... Hij had er denk ik t lef ook niet voor om het in mijn gezicht te zeggen want 2 dagen daarvoor had hij de kans ertoe gehad, maar toen werd er nog mooi weer gespeeld ....
Ik heb juist van die momenten als ik alleen ben. Tevens is het een stukje jaloezie.quote:Op maandag 2 juli 2007 00:02 schreef RobbieT het volgende:
Ik ben echt een wrak
Het ene moment gaat t wel een beetje..en kan ik het nog redelijk normaal vertellen, en dan zo van het een op het ander moment begin ik weer te huilen, of ik begin gewoon vanuit het niets te huilen.
Ik weet niet waarom ik dat hier allemaal vertel, volgens mij zitten hier wel een aantal gelijkgestemden.
Zo zit ik hier ook, vorig jaar 3 weken vrij geweest, maar kon niet weg toen, 3 weken regen gehad. We zouden samen een last-minut nemen en vrienden hebben alles al geplanned of gaan met vriendinnen, de zaak is dicht, dus wordt 3 weken naar buiten staren (en waarsch teveel nadenken)...quote:Op maandag 2 juli 2007 08:07 schreef MaVaEe het volgende:
[..]
Ik heb juist van die momenten als ik alleen ben. Tevens is het een stukje jaloezie.
Vorig jaar ben ik door omstandigheden niet op vakantie geweest. We hadden dit voorjaar een vakantie geboekt naar de Dominicaanse Republiek. Dit was iets waar ik me ontzettend op verheugde. Nu heeft zij het uitgemaakt en kon ik tegen 15% nog annuleren. Nu hoorde ik gister dat ze nu een reis had geboekt naar curacao. En ik ben te laat om nog met vrienden mee op vakantie te kunnen.... Weer een zomertje doorwerken dus...
mijn vrienden hadden hun vakantie al gepland, op 1 na, daarmee ga ik nu 3 week door europa cruisenquote:Op maandag 2 juli 2007 09:55 schreef jd1982 het volgende:
[..]
Zo zit ik hier ook, vorig jaar 3 weken vrij geweest, maar kon niet weg toen, 3 weken regen gehad. We zouden samen een last-minut nemen en vrienden hebben alles al geplanned of gaan met vriendinnen, de zaak is dicht, dus wordt 3 weken naar buiten staren (en waarsch teveel nadenken)...
Hahahahahahahahaha!!!!quote:in the dark van tiesto (Dat is ons liedje)..
een echte romanticusquote:Op maandag 2 juli 2007 18:46 schreef RobbieT het volgende:
Het is gewoon zo raar..
Het is net alsof wij gewoon bij elkaar moeten zijn.
Liep gisteren met haar in het park, nog even praten met elkaar, ik hoorde wat en blijf staan..hoor ik op de achtergrond gewoon: in the dark van tiesto (Dat is ons liedje)..
Of ze belde me, en elke keer als ze belde was in the dark op de radio.
Ik zit met de telefoon in mijn hand, krijg ik een sms van d'r of ze belt.
Of als ze bij me weg ging, of ik bij haar; een van ons liedjes op de radio (hebben er 3).
Ik zal hier niet gaan uitleggen waarom het dat nummer is, maar denk eerst eens na voordat je wat zegt.quote:
Ik had dat gelukkig alleen toen we nog wat hadden.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:35 schreef jd1982 het volgende:
Idd mensen uitlachen zit niemand op te wachten hier...
Ik heb dat ook altijd trouwens RobbieT, dat ineens alles klopt, liedje bij weggaan, tekens enzo... heel vaag, maar geloof wel dat die dingen bestaan, had ze alleen bij mn 1ste ex en nu weer, dus of je dan echt bij elkaar 'hoort' weet ik niet want heb t al bij 2 gehad...
Aah joh is gewoon een dipje! Kom je wel weer overheen!quote:Op maandag 2 juli 2007 21:35 schreef jd1982 het volgende:
Ik weet niet wat de fuck ik heb, maar begin ineens te huilen, voelde me hele dag al beetje ziek, naar sportschool geweest, meestal voelde ik me daarna wel lekker, maar hielp niks, voel me echt opeens super eenzaam enzo, voel me gewoon ziek alleen... zo uit het niets
Vervelend zoietsquote:Op maandag 2 juli 2007 21:35 schreef jd1982 het volgende:
Ik weet niet wat de fuck ik heb, maar begin ineens te huilen, voelde me hele dag al beetje ziek, naar sportschool geweest, meestal voelde ik me daarna wel lekker, maar hielp niks, voel me echt opeens super eenzaam enzo, voel me gewoon ziek alleen... zo uit het niets
In het begin dacht ik altijd dat het toeval was, als het steeds vaker voorkomt, ga je daar toch minder in geloven.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:35 schreef jd1982 het volgende:
Idd mensen uitlachen zit niemand op te wachten hier...
Ik heb dat ook altijd trouwens RobbieT, dat ineens alles klopt, liedje bij weggaan, tekens enzo... heel vaag, maar geloof wel dat die dingen bestaan, had ze alleen bij mn 1ste ex en nu weer, dus of je dan echt bij elkaar 'hoort' weet ik niet want heb t al bij 2 gehad...
Heb ik ook... en omdat het dan niet lukt... word ik boos op mezelf...quote:Op maandag 2 juli 2007 23:08 schreef RobbieT het volgende:
[..]
Soms wil ik schreeuwen, soms wil ik huilen, soms wil ik boos worden, soms wil ik met dingen gooien, soms wil ik gewoon slapen en een paar dagen wakker..
Maar geen van bovenstaande komt eruit...
Mmm.... dat zijn geen fijne gedachten nee. Zou ook niet zo goed weten hoe ik daarop zou reageren (hoewel ik niet uitsluit dat hij nu een andere meid ziet). Probeer er niet teveel mee bezig te zijn, maar dat is natuurlijk makkerlijker gezegd dan gedaan.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 08:30 schreef MaVaEe het volgende:
Pfff krijg het idee dat mn ex wel een nieuwe vriend heeft! :S
Krijg dr gewoon pijn in mn buik van....
Nu wilde ik een creatieve kop voor je verzinnen, maar heb me ingehoudenquote:Op maandag 2 juli 2007 21:31 schreef Nairua het volgende:
X1 was me vandaag op komen zoeken. Zowaar een gezellige dag gehad..
*zo* herkenbaarquote:Op maandag 2 juli 2007 23:08 schreef RobbieT het volgende:
Het gevoel met haar is ook heel anders dan dat ik bij mijn exen had.
Ze is alles wat ik zoek in een vrouw, en ik weet dat ik niet nog een keer iemand zal vinden zoals haar.
Damn dat is wel heel erg bizar!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:27 schreef Vork het volgende:
Jahoor, dat heb ik weer. M'n ex en ik zijn allebei opzoek naar wat vakantiewerk en nu worden we allebei door een uitzendbureau bij hetzelfde bedrijf voor dezelfde functie voorgesteld.
Wees blij, je had ook met z'n tweeen bij hetzelfde bedrijf terecht kunnen komenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:27 schreef Vork het volgende:
Jahoor, dat heb ik weer. M'n ex en ik zijn allebei opzoek naar wat vakantiewerk en nu worden we allebei door een uitzendbureau bij hetzelfde bedrijf voor dezelfde functie voorgesteld.
Zoals boven al gezegd, meerdere plekken. Maar gelukkig ook meerdere opties voor evt. ander werk. Het is tenslotte ook maar gewoon tijdelijk werk. Iquote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:54 schreef MNR het volgende:
Wees blij, je had ook met z'n tweeen bij hetzelfde bedrijf terecht kunnen komen
But look at the bright side: als jij de functie mag vervullen, was hij je op het lijf geschreven, krijgt zij hem, dan wacht er een betere, leukere baan voor je
Ik kan wel een handleiding schrijven "hoe om te gaan met je ex als je hem/haar dagelijks tegenkomt"quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:10 schreef jd1982 het volgende:
Ik vind het al verrot om bij dezelfde sportschool te zitten...
Nu hebben we een schema, ik op maandag, dinsdag en vrijdagavond en zij op woensdag en donderdagavond, maar heb eigenlijk geen zin meer om me daaraan te gaan houden...
Op dit moment vraag ik het me echt af. Was nog nooit iemand tegen gekomen zoals zij.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:14 schreef MNR het volgende:
*zo* herkenbaar
En je zult idd niet nog een keer iemand vinden zoals zij. Het zal beter zijn! En als zij echt de vrouw voor je is, komt ze vanzelf bij je terug en kun je altijd nog beslissen wat je doet. Staar je in ieder geval niet blind op het verleden, richt je op het heden
Weet je het absoluut zeker? Nee.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 08:30 schreef MaVaEe het volgende:
Ze was uit zichzelf hier 'even' heen gekomen met de trein.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:14 schreef MNR het volgende:
Gewoon nog een paar keer afspreken als je daar zin in hebt en kijken of het gevoel stand houdt. Het is niet voor niets eerder uitgeweest (check of die reden nog valide is).
heel herkenbaar! en maak je geen zorgen, dat maakt iedereen mee in het begin... ben nu dik 2 maanden verder en het gevoel is langzaam aan het wegzakkenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:22 schreef RobbieT het volgende:
[..]
Op dit moment vraag ik het me echt af. Was nog nooit iemand tegen gekomen zoals zij.
Ik heb echt het gevoel dat ik gek aan het worden ben hier. Ik weet het gewoon niet meer.
Niks wil nog. Heb ook het idee dat ik wel aanwezig ben, maar dat alles langs me heen gaat..
op 1 of andere manier heb ik het gevoel dat ik het fijn zou vinden als mijn ex een nieuwe vriend zou krijgen. om 2 redenen: ik gun haar uiteraard al het geluk van de hele wereld (en ze zit nu best diep in de shit qua leven) + ik zal het zelf makkelijker kunnen loslaten.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 08:30 schreef MaVaEe het volgende:
Krijg dr gewoon pijn in mn buik van....
Ja, het geeft een vorm van rust als je jezelf kunt vertellen dat je er alles aan hebt gedaan om het te redden en het uiteindelijk niet meer bij jou lag.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:34 schreef MNR het volgende:
En daar heb ik voor nu vrede mee, met die gedachte. Want ik vind nog steeds dat hij een fout heeft gemaakt, maar ik ben er minder verdrietig om geworden.
Dat denk ik ook wel eens, blijf nu elke keer van die sprankeltjes hoop krijgen, mn verstand zegt allang nee nooit meer, maar mn gevoel blijft zeggen, ik wil nog 1 keer samen op de bank liggen film kijken... en nergens aan denken...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:46 schreef Ruikert het volgende:
[..]
op 1 of andere manier heb ik het gevoel dat ik het fijn zou vinden als mijn ex een nieuwe vriend zou krijgen. om 2 redenen: ik gun haar uiteraard al het geluk van de hele wereld (en ze zit nu best diep in de shit qua leven) + ik zal het zelf makkelijker kunnen loslaten.
maarjah is gevoel he, of ik het werkelijk zou kunnen hebben is afwachten
Het zou handig zijn als je gewoon een knop zou kunnen omzetten. Het gevoel van samen op de bank liggen en film kijken...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:51 schreef jd1982 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel eens, blijf nu elke keer van die sprankeltjes hoop krijgen, mn verstand zegt allang nee nooit meer, maar mn gevoel blijft zeggen, ik wil nog 1 keer samen op de bank liggen film kijken... en nergens aan denken...
ik ben het zeker met je eens....quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:24 schreef JoeyT het volgende:
Goed topic om over je ex heen te komen. Kom op zeg, lees jullie eigen posts eens...
Mogelijk had hij het gevoel dat dát onderwerp níet bespreekbaar was. Of hij wilde je niet onnodig pijn doen. [/advocaat van de duivel]quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:58 schreef So_Addictive het volgende:
Hij bleef alles ontkennen. Keer op keer.
Gisteren hem weer geconfronteerd en omdat ik al meer wist dan hij had verteld, is hij toch maar over de brug gekomen. Maar nog steeds heeft hij niet alles verteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |