abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 juni 2007 @ 00:43:31 #1
33470 FlyingFox
Zeer schier.
pi_50776350
quote:
Op zondag 24 juni 2007 00:41 schreef cesareborgia het volgende:
vind het allang knap dat je die gast zn kaak niet breekt
Ik kwam hem laatst tegen in de trein. Ik heb nikspersoonlijks tegen die kerel, en ik ben een wreedzaam persoon.
  zondag 24 juni 2007 @ 00:45:34 #2
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_50776411
quote:
Op zondag 24 juni 2007 00:38 schreef FlyingFox het volgende:

[..]

Vast. Als ik even extrapoleer, geef ik ze 4 maanden! Maar hoe het ook loopt, ze komt er dus bij mij niet meer in.
ik gok 3 maand (kans van 50%)

4 maand (kans van 40%)

5 maand (kans van 9%)

5 tot 6 maand (kans van 1%)

6 maand of langer ( 0,000000000000000000000 kans )

niet terugnemen als ze met hangende pootjes terugkomt hoor
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittanniė er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_50776522
quote:
Op zondag 24 juni 2007 00:43 schreef FlyingFox het volgende:

[..]

Ik kwam hem laatst tegen in de trein. Ik heb nikspersoonlijks tegen die kerel, en ik ben een wreedzaam persoon.
Je bedoelt: vreedzaam

Toch?
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  zondag 24 juni 2007 @ 00:50:47 #4
33470 FlyingFox
Zeer schier.
pi_50776539
quote:
Op zondag 24 juni 2007 00:45 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

niet terugnemen als ze met hangende pootjes terugkomt hoor
Ik heb al geoefend op het te lange Eric-Cartman-lachje als ik op welke manier dan ook dat nieuws te horen krijg.

Hehehe, hehe, HEHeheheHEh, HEHEheheheHEEHEHEHeheheheh, hehe hehe... he...
  zondag 24 juni 2007 @ 01:37:47 #5
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_50777367
Opzich gaat het hier steeds beter met me... al heb ik nu weer een dipje!! voel me remi en wil zoooooooo graag smssen naar hem... maar heb geen zin in herhalingen van vorige week dat ik het maar gewoon niet doe.Kreeg gister al een sms terug met de vraag of ik smste om dat wijf van hem uit de tent te lokken

Damn...geen vrijgezelle vrienden hebben sucks op zaterdagavond
pi_50777521
quote:
Op zondag 24 juni 2007 00:43 schreef FlyingFox het volgende:

[..]

het siert je ook wel maar begint het toch niet een beetje te kriebelen als je die gast ziet ?
  zondag 24 juni 2007 @ 02:00:07 #7
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_50777719
tvp.
Thinking about thinking of you.
  zondag 24 juni 2007 @ 06:26:33 #8
77575 NiTiN
Move On Up
pi_50779634
quote:
Op zondag 24 juni 2007 02:00 schreef shifto het volgende:
tvp.
I went clubbing. Softest coat ever.
pi_50779942
Even het vorige deel lezen...

En een linkje naar het vorige deel De kunst van het loslaten van een ex #51 (voor de mensen die, net zoals ik, altijd vergeten op de datum te klikken van de quote. )
Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
pi_50780857
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 95% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:49:49 ]
pi_50781750
Geweldige TT, hilarisch!! Wie is hier zo creatief geweest?
(al zou ik het nooit doen)
You're never fully dressed until you wear a smile
  zondag 24 juni 2007 @ 13:03:45 #12
33470 FlyingFox
Zeer schier.
pi_50783962
quote:
Op zondag 24 juni 2007 11:37 schreef MNR het volgende:
Geweldige TT, hilarisch!! Wie is hier zo creatief geweest?
(al zou ik het nooit doen)
Het creatieve brein van FOK! meldt zich.

De TT is naar aanleiding van dit gedicht in het gedichten topic!
  zondag 24 juni 2007 @ 13:32:59 #13
183699 Nairua
Professioneel autist
pi_50784900
quote:
Op zondag 24 juni 2007 00:50 schreef FlyingFox het volgende:
Hehehe, hehe, HEHeheheHEh, HEHEheheheHEEHEHEHeheheheh, hehe hehe... he...
Ik moest lachen. .
pi_50795811
Vorige topic ging ook snel dicht Enfin, ik heb even een dipje. Zou eigenlijk wel wat willen doen maar iedereen is al bezet (niet zo zin om alleen weg te gaan).
  zondag 24 juni 2007 @ 19:41:51 #15
183699 Nairua
Professioneel autist
pi_50795900
quote:
Op zondag 24 juni 2007 19:39 schreef Oesie het volgende:
Vorige topic ging ook snel dicht Enfin, ik heb even een dipje. Zou eigenlijk wel wat willen doen maar iedereen is al bezet (niet zo zin om alleen weg te gaan).
DVD uit je kast trekken? Goed boek?

Je klemzuipen?

.
pi_50796437
quote:
Op zondag 24 juni 2007 19:39 schreef Oesie het volgende:
Waar heb je zin in?
pi_50796443
quote:
Op zondag 24 juni 2007 19:41 schreef Nairua het volgende:

[..]

DVD uit je kast trekken? Goed boek?

Je klemzuipen?

.
DVD's staan al in mijn nieuwe huis. Goede boeken heb ik niet Zit nu maar mijn muziek uit te zoeken.
pi_50797028
quote:
Op zondag 24 juni 2007 19:55 schreef MNR het volgende:

[..]

Waar heb je zin in?
Bios, drankje, stappen, bowlen, motor rijden......
pi_50797248
Okay.. krijg je eerst een drankje van me
(motor rijden is niet helemaal m'n ding)

Is de omgeving naar wens?

Edit: en dan vanavond hier verder vertoeven.. Dat lijkt me echt ideaal. Had de Rianne en QCC nog een mojito en een caprinha beloofd!

[ Bericht 30% gewijzigd door MNR op 24-06-2007 20:28:22 ]
pi_50797604
quote:
Op zondag 24 juni 2007 20:19 schreef MNR het volgende:
Okay.. krijg je eerst een drankje van me
(motor rijden is niet helemaal m'n ding)

[afbeelding]

Is de omgeving naar wens?
Thanks, hij smaakt goed. Omgeving is meer dan goed! Ga je zo mee een duik nemen?

Waarom is motor rijden niet helemaal jou ding
  zondag 24 juni 2007 @ 20:34:50 #21
3878 Vork
Manisch creatief
pi_50797819
Als je net denk dat het allemaal wel goed gaat op ex-gebied, zul je net zien dat er zo'n fijn terugval moment komt. Op dat moment komt ze natuurlijk ook nog even online om het een en ander, onbedoeld welliswaar, extra hard aan te drukken.

Gelukkig is op dat soort momenten een goed glas (driedubbele) Whiksy je grote vriend. Het helpt zelf zo goed, dat ze dat maar eens de volledige vergoeding ervan in het basispakket van de zorgverzekering moeten gooien. Ik betaal toch niet voor niets al dat geld, daar kan vast wel wat whiksy vanaf.
pi_50798059
quote:
Op zondag 24 juni 2007 20:29 schreef Oesie het volgende:
Thanks, hij smaakt goed. Omgeving is meer dan goed! Ga je zo mee een duik nemen?
Waarom is motor rijden niet helemaal jou ding
Een duik? haha! Nou, heel ff dan. M'n eerste vriendje had een motor, en hij is de grootste eikel die ik ooit ben tegengekomen (no offence)

@Vork: LOL!!!
Tja.. eigenlijk zou je je ex uit je MSN moeten halen he? Heb ik ook (nog) niet gedaan. Spreek hem niet eens aan.
  zondag 24 juni 2007 @ 20:48:01 #23
3878 Vork
Manisch creatief
pi_50798326
quote:
Op zondag 24 juni 2007 20:41 schreef MNR het volgende:
Tja.. eigenlijk zou je je ex uit je MSN moeten halen he? Heb ik ook (nog) niet gedaan. Spreek hem niet eens aan.
Zo vervelend is ze nou ook weer niet. Ik hoop (ja ik weet het, ik weet het!) dat we in ieder geval op ten duur gewoon vrienden kunnen blijven. Dat gaat momenteel gewoon heel erg wisselvallig. Inmiddels ben ik me er steeds meer van bewust dat we op een of andere manier altijd onbedoeld erg veel last hebben van een slechte timing als het gaat om communicatie. Ik kan haar weinig kwalijk nemen, ik hoop dat zij dat ook zo ziet.

Maargoed, ze ging nu zelf al offline. En als ik d'r zat zou zijn is er altijd nog offline weergeven. .
pi_50798361
quote:
Op zondag 24 juni 2007 20:41 schreef MNR het volgende:

[..]

Een duik? haha! Nou, heel ff dan. M'n eerste vriendje had een motor, en hij is de grootste eikel die ik ooit ben tegengekomen (no offence)

* Oesie droogt zich weer af.

Dat is niet zo best, maar ik ben heel lief hoor

Mijn ex zit nog wel in mijn msn... maar is afgelopen vrijdag naar Thailand vertrokken dus die zie ik voorlopig niet meer online.
pi_50810223
alhoewel ik zeer zekers over mijn ex ben, blijf ik enkele van jullie volgen, gewoon om te kijken hoe het nu gaat...
pi_50810284
Morgen.. Ik zie op tegen vanavond. Heb helemaal geen zin om hem tegen te komen, wil niet weer geconfronteerd worden met de gevoelens dat ik hem mis.. and worse: moeten ervaren dat hij niet geinteresseerd in me is.

Heb mezelf voorgenomen totaal geen stappen, initiatief te nemen van mijn kant. Hoop dat ik daar vanavond niet tegen hoef te vechten...
pi_50813591

[ Bericht 93% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:49:49 ]
pi_50813967
heb ook weer es gedroomd over men ex. In mijn droom deed ik er alles aan om haar terug te krijgen en moet nu weer ff wennen aan het idee dat ik dat "niet wil". Want eigenlijk wil ik het wel. Stom is alleen dat ik de laatste maanden (misschien wel langer) van de relatie zeker wist dat ik er zat van was... irritant om van die mixed feelings te hebben.
pi_50814456
quote:
Op maandag 25 juni 2007 11:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..] En dan word je zo irritant wakker Echt verschrikkelijk is dat..
Dat is idd vervelend wakker worden ja. Wat voor mij helpt is eigenlijk direct de deur uitgaan voordat je in het gevoel blijft hangen. Succes met je tentamen btw.
quote:
Yashaaaaa:
Maar MNR woont jou ex nu in hetzelfde huis? of hoe zit dat precies dan?
Ja, we wonen in hetzelfde complex, we eten samen, we wassen samen af enz enz.. Groepje van 10 studenten die met elkaar optrekken zeg maar.
pi_50814498
quote:
Op maandag 25 juni 2007 11:16 schreef Ruikert het volgende:
heb ook weer es gedroomd over men ex. In mijn droom deed ik er alles aan om haar terug te krijgen en moet nu weer ff wennen aan het idee dat ik dat "niet wil". Want eigenlijk wil ik het wel. Stom is alleen dat ik de laatste maanden (misschien wel langer) van de relatie zeker wist dat ik er zat van was... irritant om van die mixed feelings te hebben.
Jij had het uitgemaakt?
  maandag 25 juni 2007 @ 12:50:37 #31
160616 nintendstroid
Because I say so.
pi_50816934
kvoel me kut egt waar. khou nog zo veel van dr en ik moet het allemaal in een hoekje stoppen en mag het niet meer uiten. iedere x als ik met haar praat gaat t fout. kwil d'r alleen een knuffel geven. en lkkr lang vasthouden. kwil gin ruzie alles bhlve dat. maar ik denk dat ze al een ander heeft nu. ik kan er haast niet met mijn kop bij kloop zoveel te janken. kwil d'r zoveel vertellen over wat ik voel. maar dan vernaai ik t alleen maar meer. ze loopt nu met die ander te zoenen of weet ik veel wat en mijn hartje verscheurd bij die gedachte. kben jaloers zow erg. kwil verder kunnen gaan met leven. maar mijn ged8ten blijven iedere avond bij haar steken. ik ga slapen en ik ben nog zow gek om d'r een smsje te sturen t liefst zou ik er nog 100 kusjes achter zetten en een grote HVJ. maar dat mag niet meer. ookal voel ik het door heel mijn ziel heen dreunen. ik wordt wakker met haar in mijn gedachten en alle kleine dingen die ik om me heen zie herinneren me aan haar. ik mis d;r kheb d'r 2 weken niet meer gezien nu.... ze heeft t uitgemaakt voor mijn pww en dat deed zeer en neem ik dr best kwalijk. ik kon haast niet leren en ik heb nu geen idee of ik over ga of niet.. t slaat nergens meer op wat ik typ marja. boeind. khoop dat ik vdaag een bus tegenkom met mijn naam er op. zou handig zijn
pi_50819358
Het gaat hier weer helemaal fout, heb dr zaterdagnacht gesmst na het uitgaan, dom natuurlijk, had gedronken en alles, sms wel vaker gekke dingen na het uitgaan...

Maar de antwoorden die ik kreeg waren gewoon niet te snappen, ze zegt dat ze me niet wil vergeten, maar dat ze geen contact meer wil omdat ze me anders niet uit dr hoofd krijg... waarom ze me uit dr hoofd wil zetten weet ze niet

Nou heb ik dat weer de hele tijd in mn hoofd...
  maandag 25 juni 2007 @ 14:16:31 #33
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_50820013
quote:
Op maandag 25 juni 2007 14:01 schreef jd1982 het volgende:
Het gaat hier weer helemaal fout, heb dr zaterdagnacht gesmst na het uitgaan, dom natuurlijk, had gedronken en alles, sms wel vaker gekke dingen na het uitgaan...

Maar de antwoorden die ik kreeg waren gewoon niet te snappen, ze zegt dat ze me niet wil vergeten, maar dat ze geen contact meer wil omdat ze me anders niet uit dr hoofd krijg... waarom ze me uit dr hoofd wil zetten weet ze niet

Ze wil je uit der hoofd zodat ze verder kan met haar leven misschien? kom op zeg, ze moet net zo hard uit jouw hoofd hoor. Piekeren om dat soort dingen schiet niet op het is namelijk toch al voorbij. Het zijn geen cryptische sms'jes die je krijgt, gewoon accepteren dat jullie uit elkaars hoofd moeten. Niet dat ze je zal vergeten hoor, maar je moet wel ff tyfen uit dat hoofd van haar anders blijven jullie allebij hangen in de "huil-huil het is uit"-fase.
pi_50820114
quote:
Op maandag 25 juni 2007 14:01 schreef jd1982 het volgende:

JD... laat haar los. Aan zulke antwoorden heb je niets. Als ze je echt gaat missen, komt ze vanzelf weer bij je aankloppen. Probeer de zaken eens om te draaien: laat haar eens zien dat ze jou waard is! Probeer die bril eens op te zetten.

Hoe staat het trouwens met je plannen om een rijker sociaal leven op te bouwen?
pi_50820512
Loslaten

Het kan zijn dat het tijd is om iets los te laten waar je je al een tijd tegen beter weten in aan vasthoudt. Ergens maak je jezelf wijs dat het klopt wat je doet. Maar weet je niet beter? Je kunt niets verliezen als je het loslaat. Als het bij je hoort, komt het terug, maar dan uit eigen beweging.
pi_50820717
quote:
Op maandag 25 juni 2007 14:19 schreef MNR het volgende:

[..]

JD... laat haar los. Aan zulke antwoorden heb je niets. Als ze je echt gaat missen, komt ze vanzelf weer bij je aankloppen. Probeer de zaken eens om te draaien: laat haar eens zien dat ze jou waard is! Probeer die bril eens op te zetten.

Hoe staat het trouwens met je plannen om een rijker sociaal leven op te bouwen?
Noujah ik fitness dus 3x per week, maar voor de rest heb ik nog steeds helemaal niets te doen 's avonds en in het weekend, een hobby heb ik verder ook nog niet echt...

tis gewoon kut dat de jongens waarmee ik veel omga en uitga nooit kunnen, zitten op voetbal, zitten bij hun vriendin of zoals 2 stuks... verhuizen naar de andere kant van het land...

[ Bericht 11% gewijzigd door jd1982 op 25-06-2007 14:39:31 ]
pi_50826716
quote:
Op maandag 25 juni 2007 11:31 schreef MNR het volgende:

[..]

Jij had het uitgemaakt?
Ja en nee. Laten we zo zeggen dat ik er op aan stuurde en het de laatste week vaker had geroepen tijdens heftige "meningsverschillen". zij hakte uiteindelijk de knoop door. Eerste dagen nog geprobeerd om het terug te draaien, 0 op request gekregen. na het verhuizen nog 2 x contact gehad. Ik denk dat als ik er alles aan zou doen om haar terug te krijgen dat die mogelijkheid er wel ligt. En die kleine mogelijkheid die ik denk dat er is maakt me vaak aant twijfelen.
pi_50827041
wilde dan ook ff melden dat wat ik in de vorige deel meldde vandaag bevestigd is.....

loser...
  maandag 25 juni 2007 @ 17:33:12 #39
33470 FlyingFox
Zeer schier.
pi_50827061
quote:
Op maandag 25 juni 2007 17:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
wilde dan ook ff melden dat wat ik in de vorige deel meldde vandaag bevestigd is.....

loser...
vertel dan he
pi_50827167
quote:
Op maandag 25 juni 2007 17:33 schreef FlyingFox het volgende:

[..]

vertel dan he
ow gewoon....een paar weken terug vertelde een kennis van mij dat mijn "ex" iemand anders had toen we nog samen waren....ik had al een tijdje wat vermoedens....hij ontkende het altijd natuurlijk he...zelfs een mail van hem gekregen nadat hij mijn post had gelezen...maar vandaag dus echt "bevestiging" gekregen... ..ik moet er wel om lachen...
  maandag 25 juni 2007 @ 17:52:33 #41
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_50827651
quote:
Op maandag 25 juni 2007 17:37 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

ow gewoon....een paar weken terug vertelde een kennis van mij dat mijn "ex" iemand anders had toen we nog samen waren....ik had al een tijdje wat vermoedens....hij ontkende het altijd natuurlijk he...zelfs een mail van hem gekregen nadat hij mijn post had gelezen...maar vandaag dus echt "bevestiging" gekregen... ..ik moet er wel om lachen...
Lachen? rare reactie imho.
pi_50828623
quote:
Op maandag 25 juni 2007 17:52 schreef shifto het volgende:

[..]

lange tijd geleden....niet meer boeiend....dan krijg je dat

en JD....als je na het uitgaan altijd stomme dingen smst maakt dat ook niet uit en is dat ook gewoon een stom ding....zoek er zelf ook neit al te veel betekenis achter.....(vooral ook niet wat zij zegt)
Ik doe niet meer aan een signature
  maandag 25 juni 2007 @ 19:12:55 #43
180572 Zotheid
De lof der
pi_50830378
Mag ik meedoen ...
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
pi_50831148
quote:
Op maandag 25 juni 2007 17:52 schreef shifto het volgende:

[..]

hoe bedoel je "rare reactie"....????
pi_50831168
quote:
Op maandag 25 juni 2007 19:12 schreef Zotheid het volgende:
Mag ik meedoen ...
tuurlijk....kom maar op met je verhaal...
pi_50832241
quote:
Op maandag 25 juni 2007 18:21 schreef Lakai het volgende:

[..]

lange tijd geleden....niet meer boeiend....dan krijg je dat

en JD....als je na het uitgaan altijd stomme dingen smst maakt dat ook niet uit en is dat ook gewoon een stom ding....zoek er zelf ook neit al te veel betekenis achter.....(vooral ook niet wat zij zegt)
True... heb je gewoon soms denk ik heb sowieso vaak dat ik op zondag denk, kut wat heb ik vannacht nou weer gesmst... hehe... maar naar je ex is nog dommer dan gewoon naar een meisje...

Pfff... kom net van de sportschool trouwens, deed me wel weer goed, alleen vanaf t moment dat ik thuis ben zak ik weer in... zo van... okay, gesport, gedouched en nu...
pi_50834682
quote:
Op maandag 25 juni 2007 17:22 schreef Ruikert het volgende:
Ja en nee. Laten we zo zeggen dat ik er op aan stuurde en het de laatste week vaker had geroepen tijdens heftige "meningsverschillen". zij hakte uiteindelijk de knoop door. Eerste dagen nog geprobeerd om het terug te draaien, 0 op request gekregen. na het verhuizen nog 2 x contact gehad. Ik denk dat als ik er alles aan zou doen om haar terug te krijgen dat die mogelijkheid er wel ligt. En die kleine mogelijkheid die ik denk dat er is maakt me vaak aant twijfelen.
Sjees... wat is dat toch? Als jij het idee hebt dat het nog goed kan komen, dan vraag je dat toch gewoon aan haar? Dan heb je direct een antwoord en hoef je jezelf niet te kwellen met "what if..". Wat houdt je tegen?
pi_50839330
quote:
Op zondag 24 juni 2007 13:03 schreef FlyingFox het volgende:
Het creatieve brein van FOK! meldt zich.

De TT is naar aanleiding van dit gedicht in het gedichten topic!
Wilde trouwens nog even zeggen dat ik het een mooi gedicht vond

[ Bericht 3% gewijzigd door MNR op 25-06-2007 23:03:21 ]
  dinsdag 26 juni 2007 @ 00:39:39 #49
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_50843472
quote:
Op maandag 25 juni 2007 19:33 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

hoe bedoel je "rare reactie"....????
Ik zou er niet om kunnen lachen als ik dat nu zou horen van mijn ex. Niemand die ik ken eigenlijk (heb het er eens even over gehad).
Het zou mij nog steeds veel pijn doen zowiets te horen ook al ben ik al over mijn ex heen.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 02:12:59 #50
174261 emo.gif
Crape Diem
pi_50845301
mag je hier ook voormaligefuckbuddies loslaten boven de Grandcanyon?
web-log
Vengeance is mine.
I will repay.
pi_50847128
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 00:39 schreef shifto het volgende:

[..]

Ik zou er niet om kunnen lachen als ik dat nu zou horen van mijn ex. Niemand die ik ken eigenlijk (heb het er eens even over gehad).
Het zou mij nog steeds veel pijn doen zowiets te horen ook al ben ik al over mijn ex heen.
hij heeft me in het verleden zo veel pijn gedaan, zo veel kapot in mij gemaakt dat ik die fase eigenlijk voorbij ben. Voral omdat ik toen we nog "samen" waren al vermoedens had. Natuurlijk heeft ie het altijd ontkend, maar dat was alleen één was zijn zoveelste leugens. Het doet me alleen goed te weten dat ik toch gelijk heb gehad en dat ik nog steeds af kan gaan op mijn intuitie.
pi_50848831
Gisteravond heeft mijn (ex)-vriendin het uitgemaakt. We hadden 25 maanden iets en ze was echt alles voor me!
Maja life goes on...
pi_50849266
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 09:48 schreef MaVaEe het volgende:
Gisteravond heeft mijn (ex)-vriendin het uitgemaakt. We hadden 25 maanden iets en ze was echt alles voor me!
Maja life goes on...
sterkte... ...gelukkig kun je hier je ei kwijt...
  dinsdag 26 juni 2007 @ 10:21:13 #54
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_50849603
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 07:58 schreef juon_jacket1 het volgende:

Het doet me alleen goed te weten dat ik toch gelijk heb gehad en dat ik nog steeds af kan gaan op mijn intuitie.
goedzo j_j1 !!
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 10:47:18 #55
183620 sn7475
"Nunc aut Nunquam"
pi_50850309
eeeh,kom net ff binnenvallen en gezien de laatste reacties neem ik aan dat het een beetje een troost-hoekje op FOK! is geworden van gebroken relaties? Zoja,dan doe ik graag mee. Ben momenteel ook single maar heb het al redelijk goed verwerkt. " DE HOE.." ! (sorry liet me even gaan..hehe) Dus wie evt van kletsen onder het genot van een lekker drankje houdt laat maar horen..Mijn oren staan altijd open.
pi_50850827
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 10:47 schreef sn7475 het volgende:
eeeh,kom net ff binnenvallen en gezien de laatste reacties neem ik aan dat het een beetje een troost-hoekje op FOK! is geworden van gebroken relaties? Zoja,dan doe ik graag mee. Ben momenteel ook single maar heb het al redelijk goed verwerkt. " DE HOE.." ! (sorry liet me even gaan..hehe) Dus wie evt van kletsen onder het genot van een lekker drankje houdt laat maar horen..Mijn oren staan altijd open.
kom maar op met je verhaal..ik ben er klaar voor... ...met koffie natuurlijk...
  dinsdag 26 juni 2007 @ 11:13:41 #57
180572 Zotheid
De lof der
pi_50851070
quote:
Op maandag 25 juni 2007 19:34 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

tuurlijk....kom maar op met je verhaal...
Na 7 maanden heeft m'n vriendin er opeens genoeg van. Begon tegen me te schelden en als reden gaf ze op dat ze niet meer verliefd was. Terwijl ze de dag ervoor nog zei dat ze me nooit kwijt zou willen en echt ontzettend verliefd op me was. Nouja ik dus mijn spullen gehaald, liggen nou bij mij. Uiteindelijk heeft een gezamenlijke vriendin er voor gezorgd dat ze me volgende week woensdag nog 1x wil zien en dan wil ze de hele zomervakantie nadenken. Ze verwacht dus nu van me dat ik 2 maanden op dr ga wachten terwijl ze het dan misschien nog met me wil proberen. Wat moet ik doen...
[..]
pi_50851169
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 11:13 schreef Zotheid het volgende:

[..]

Na 7 maanden heeft m'n vriendin er opeens genoeg van. Begon tegen me te schelden en als reden gaf ze op dat ze niet meer verliefd was. Terwijl ze de dag ervoor nog zei dat ze me nooit kwijt zou willen en echt ontzettend verliefd op me was. Nouja ik dus mijn spullen gehaald, liggen nou bij mij. Uiteindelijk heeft een gezamenlijke vriendin er voor gezorgd dat ze me volgende week woensdag nog 1x wil zien en dan wil ze de hele zomervakantie nadenken. Ze verwacht dus nu van me dat ik 2 maanden op dr ga wachten terwijl ze het dan misschien nog met me wil proberen. Wat moet ik doen...
eerlijk gezegd zou ik niet wachten... ...blijkbaar is ze niet eerlijk geweest tegen jou maar vooral niet tegen zichzelf. Hoe kun je haar daarna dan nog vertrouwen...
  dinsdag 26 juni 2007 @ 11:28:05 #59
180572 Zotheid
De lof der
pi_50851576
Ze zegt dat ze tijd nodig heeft voor haarzelf, vind dat ze te weinig ruimte heeft gekregen. Ik denk dat ik tot volgende week woensdag wacht en kijk hoe dat gesprek gaat. Ze had wel al de nodige eisen, op neutraal grondgebied, hooguit 2 uur en zonder aanraken... Echt het is dat ik zoveel om dr geef anders had het van mij allemaal niet gehoeven.
Ze wil de zomervakantie zonder mij zijn, niet alleen mij niet zien maar ook niet bellen, smsen of msn enzo. Zodat ze kan zien hoe het is om zonder mij te zijn. Ik heb dr tig keer aangeboden om dan 1x per week met mij te zijn zodat ik kan laten zien dat ik veranderd ben maar dat wil ze niet.
De 18e is ze jarig, dan mag ik wel komen bij dr vrienden.. Maar dan als vriend, zonder aanraking enzo.
Ow en het is niet uit, we're on a break...
[..]
  dinsdag 26 juni 2007 @ 11:53:48 #60
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_50852528
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 07:58 schreef juon_jacket1 het volgende:Het doet me alleen goed te weten dat ik toch gelijk heb gehad en dat ik nog steeds af kan gaan op mijn intuitie.
Very true.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 12:07:17 #61
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_50852997
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 11:28 schreef Zotheid het volgende:
Ze zegt dat ze tijd nodig heeft voor haarzelf, vind dat ze te weinig ruimte heeft gekregen. Ik denk dat ik tot volgende week woensdag wacht en kijk hoe dat gesprek gaat. Ze had wel al de nodige eisen, op neutraal grondgebied, hooguit 2 uur en zonder aanraken... Echt het is dat ik zoveel om dr geef anders had het van mij allemaal niet gehoeven.
Ze wil de zomervakantie zonder mij zijn, niet alleen mij niet zien maar ook niet bellen, smsen of msn enzo. Zodat ze kan zien hoe het is om zonder mij te zijn. Ik heb dr tig keer aangeboden om dan 1x per week met mij te zijn zodat ik kan laten zien dat ik veranderd ben maar dat wil ze niet.
De 18e is ze jarig, dan mag ik wel komen bij dr vrienden.. Maar dan als vriend, zonder aanraking enzo.
Misschien is het een idee om het zelf uit te maken en niet als een mak lammetje achter dr aan te lopen...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  dinsdag 26 juni 2007 @ 12:14:01 #62
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_50853182
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 12:07 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Misschien is het een idee om het zelf uit te maken en niet als een mak lammetje achter dr aan te lopen...
Idd, het gaat nergens meer heen ookal hoop jij dit natuurlijk heel erg. Ik ben de 18e ook jarig, kun je beter hierheen komen, dan heb je nog een leuk feest!

Oftewel, uitmaken, dan krijgt zij de klap. Als ze je dan nog niet trug wil zou het toch niet gebeurt zijn.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 12:23:34 #63
180572 Zotheid
De lof der
pi_50853469
Op msn zei ze (ze wou me niet aan de telefoon spreken) dat als ik van dr hou dat ik dan toch wel ga wachten. En dat terwijl ze zelf wel 2 maanden wegloopt terwijl ze nog wel van me houd. Maar ze kan niet van me verwachten dat ik de hele zomer op haar ga zitten wachten terwijl ze niet zeker weet of ze het daarna weer wil proberen.
En dan zeg ik dat ze ook rekening met mij moet houden en dan zegt ze dat het niet anders kan. Ik denk dat ik volgende week woensdag wacht en kijk wat er uit dat gesprek komt. M'n spullen heb ik in ieder geval terug. Alleen m'n hart ligt nog bij haar...
[..]
  dinsdag 26 juni 2007 @ 12:25:25 #64
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_50853534
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 12:23 schreef Zotheid het volgende:
Op msn zei ze (ze wou me niet aan de telefoon spreken) dat als ik van dr hou dat ik dan toch wel ga wachten. En dat terwijl ze zelf wel 2 maanden wegloopt terwijl ze nog wel van me houd. Maar ze kan niet van me verwachten dat ik de hele zomer op haar ga zitten wachten terwijl ze niet zeker weet of ze het daarna weer wil proberen.
En dan zeg ik dat ze ook rekening met mij moet houden en dan zegt ze dat het niet anders kan. Ik denk dat ik volgende week woensdag wacht en kijk wat er uit dat gesprek komt. M'n spullen heb ik in ieder geval terug. Alleen m'n hart ligt nog bij haar...
Afkappen nou man. Je moet haar gewoon bellen, zeggen dat je die onzin niet accepteerd en dat het heel respectloos is richting jouw. Zij gaat deze zomer gewoon kijken of ze iets anders kan neuken want ja, de zomer staat voor de deur en dan wil ze toch niet aan jouw vast zitten?
Dumpen die hoer en zelf zorgen dat jouw zomer 2007 geweldig word, zonder haar uiteraard.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 12:31:34 #65
180572 Zotheid
De lof der
pi_50853719
Ik denk ook dat ik dat maar ga doen.
Momenteel heb ik ook zin om gewoon een smsje te sturen met:

Break me down
Bury me, bury me
I am finished with you
Look in my eyes
You're killing me, killing me
All I wanted was you

What if I wanted to break...?
[..]
pi_50853731
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 12:23 schreef Zotheid het volgende:
Ik durf je bijna op een plateau te geven dat ze -als jij jezelf dit wijs laat maken- heeft besloten dat ze toch niet verder met je wil.

Streep trekken. Zeg haar maar dat ze een keuze moet maken.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 12:37:23 #67
180572 Zotheid
De lof der
pi_50853910
Ik ga dr zo bellen met de mededeling dat dit niet zo werkt, ik wil dr best een tijd met rust laten maar hoe ze doet is echt niet normaal. Ook schelden en alles.
Ze had gezegd dat ik dr niet mocht bellen, nouja als ze niet opneemt stuur ik die songtekst...
[..]
  dinsdag 26 juni 2007 @ 12:44:58 #68
88139 JoeyT
pi_50854161
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 12:37 schreef Zotheid het volgende:
Ik ga dr zo bellen met de mededeling dat dit niet zo werkt, ik wil dr best een tijd met rust laten maar hoe ze doet is echt niet normaal. Ook schelden en alles.
Ze had gezegd dat ik dr niet mocht bellen, nouja als ze niet opneemt stuur ik die songtekst...
Doe maar niet. Het enige wat je doet is jezelf voor lul zetten daarmee. Als je echt sterk bent laat je gewoon zelf niets meer van je horen.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 12:48:53 #69
180572 Zotheid
De lof der
pi_50854334
Ze neemt dus godverdomme niet op. Voor mij is het echt over nu...
[..]
  dinsdag 26 juni 2007 @ 12:51:45 #70
88139 JoeyT
pi_50854424
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 12:48 schreef Zotheid het volgende:
Ze neemt dus godverdomme niet op. Voor mij is het echt over nu...
Waarom bel je dr dan?

Zet je misleidende gevoelens eens en kijk naar de werkelijkheid. Zij wil geen relatie meer. Dan moet jij dat accepteren en verder gaan met je eigen leven. Door je zo met haar bezig te houden beperk je jezelf alleen maar...
  dinsdag 26 juni 2007 @ 12:55:08 #71
180572 Zotheid
De lof der
pi_50854546
Om haar te vertellen dat ik niet op haar ga wachten, dat het over is.
[..]
  dinsdag 26 juni 2007 @ 12:56:09 #72
88139 JoeyT
pi_50854586
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 12:55 schreef Zotheid het volgende:
Om haar te vertellen dat ik niet op haar ga wachten, dat het over is.
En waarom moet je haar dat vertellen?
  dinsdag 26 juni 2007 @ 12:57:19 #73
183699 Nairua
Professioneel autist
pi_50854629
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 12:37 schreef Zotheid het volgende:
Get the hint?
pi_50854745

[ Bericht 86% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:49:50 ]
  dinsdag 26 juni 2007 @ 13:00:46 #75
180572 Zotheid
De lof der
pi_50854757
pffff, omdat ze wou dat ik 2 maanden op dr zou wachten, maar dat ga ik dus niet doen.
[..]
  dinsdag 26 juni 2007 @ 13:01:56 #76
180572 Zotheid
De lof der
pi_50854805
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 13:00 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Anders krijg je van die Ross <--> Rachel situaties (Friends enzo)

"We were on a Break!"
Ja precies, daar dacht ik dus ook aan. Ze had tegen een vriendin vandaag gezegd dat ze niet wil dat het helemaal over is. Maar dan moet ze nou kiezen, of nu, of helemaal niet.
[..]
  dinsdag 26 juni 2007 @ 13:03:37 #77
88139 JoeyT
pi_50854871
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 13:00 schreef Zotheid het volgende:
pffff, omdat ze wou dat ik 2 maanden op dr zou wachten, maar dat ga ik dus niet doen.
Hoor nou wat je zelf allemaal zegt. Ze wil je niet spreken. Ga gewoon door met je leven. Laat niets meer van je horen en ook over 2 maanden kan ze de pot op. Je bent niet afhankelijk van dat wijf hoor. Je hebt je eigen geluk in je handen...
  dinsdag 26 juni 2007 @ 13:04:59 #78
88139 JoeyT
pi_50854929
quote:

[..]

"We were on a Break!"
Dat is toch haar probleem. Iemand vragen 2 maanden op je te wachten... Hoezo gevalletje 'mijn vriendje heeft toch geen zelfrespect'
  dinsdag 26 juni 2007 @ 13:05:52 #79
88139 JoeyT
pi_50854965
quote:

[..]

"We were on a Break!"
Owww bijna vergeten...

How you doin' ?
  dinsdag 26 juni 2007 @ 13:09:15 #80
183699 Nairua
Professioneel autist
pi_50855092
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 13:01 schreef Zotheid het volgende:
Maar dan moet ze nou kiezen, of nu, of helemaal niet.
Ze moet niets. Als ze niet wil kiezen dan is dat haar goed recht. Als ze er nog niet helemaal voor zichzelf uit is, prima toch?

Als jij daar niet mee denkt te kunnen leven, ook goed. Maar dan moet je voor jezelf een beslissing nemen en die niet aan haar opdringen.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 13:23:13 #81
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_50855605
Gewoon een smsje sturen met "Je nam niet op dus dan maar zo, het is uit."
  dinsdag 26 juni 2007 @ 13:27:03 #82
180572 Zotheid
De lof der
pi_50855746
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 13:09 schreef Nairua het volgende:

[..]

Ze moet niets. Als ze niet wil kiezen dan is dat haar goed recht. Als ze er nog niet helemaal voor zichzelf uit is, prima toch?

Als jij daar niet mee denkt te kunnen leven, ook goed. Maar dan moet je voor jezelf een beslissing nemen en die niet aan haar opdringen.
Ik moet het voor mezelf afsluiten. Maar dat doe ik het liefst als ik zeker weet dat er geen kans meer is.
[..]
pi_50856568
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 13:27 schreef Zotheid het volgende:

[..]

Ik moet het voor mezelf afsluiten. Maar dat doe ik het liefst als ik zeker weet dat er geen kans meer is.
Kutte is dat, die vrouwen altijd nog weer zeggen dat er nog kans is, bij mij zei ze dat ik dr paar weken met rust moest laten en dan kwam het wel weer... paar weken wachten op waarschijnlijk niets, of het vergeten... dat zijn voor mij mijn opties, kies dus voor vergeten!
pi_50856863
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 13:27 schreef Zotheid het volgende:
Trap niet in de valkuil dat je er ALLES aan wil doen als je nog voelt dat het er een kans is. Been there, done that. Houd jezelf in balans en verlies jezelf niet, ook zo je zelfrespect!

En ik weet dat het moeilijk is.
pi_50857023
Jullie (zotheid en jd1982) moeten je niet zo laten beļnvloeden door wat gezegd wordt!!

zotheid jij nu vooral....hoe stel jij je de zomervakantie voor als je wel even op haar wil wachten??
je ziet zat(te ) meisjes langskomen (maar nee, mag niet...want ik ben aan het wachten)

Leef je eigen leven!!!
En als ze je uitscheldt ...dan zou ik ook al zoiets hebben van..tja...t is graag of niet he..
laat het haar dan moeilijk zijn om die beslissing te maken!
jij hoeft er feitelijk niks van te merken....
je zegt het zelf...of wel, of niet....en dat hoor je (of merk je) vanzelf
Ik doe niet meer aan een signature
pi_50857654
Ik krijg steeds meer de neiging om straks in mijn 3 weken vakantie alleen (of als iemand mee wil ) op vakantie te gaan naar Spanje ofzo, lekker lomp, strand, uitgaan, zuipen...

Kan helaas niet met vrienden (gaan met vriendin, geen geld of geen vrij).
pi_50857913
Eerst wat ik deed toen het uit was met m'n ex: wievedaag! (meidendag op z'n Venloos ):

Eerst chocoladefonduen en dan de kroeg in! Kijken wat voor vlees in de aanbieding is

... ohwja en vooral geen contact houden met je ex...
pi_50858238
Vrouwen weten vaak zelf ook niet wat ze willen dus geven ze tactische antwoorden, ze komen nooit to the point. Met als gevolg dat jullie erop gaan wachten in de hoop dat jullie over 2 maanden bijvoorbeeld klaar voor haar staan omdat zij dat zou willen of heeft gezegd ofzo.

Vrouwen sluiten ook nooit wat uit, komen altijd met antwoorden als "ik weet het niet" etc...

Belangrijkste is wees duidelijk voor jezelf en geef aan wat jij wil en volg dat pad, gaat ze er niet in mee jammer dan. Laat ze niks van zich horen dan moet je er geen moeite meer voor doen simpel. Op dit soort momenten is het heel belangrijk om op jezelf terug te vallen.

Update van mijn kant

Via via gehoord dat ze al een ander heeft toevallig het persoon waar ik het vermoeden al van had, maar toen glashard ontkennen "heerlijk mensen kennis" kon er wel om lachen. Leuk is het niet maarja doet me vrij weinig merk ik.
Ik ga incognito door het leven..........
pi_50858455
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 11:28 schreef Zotheid het volgende:
als je hiermee akkoord gaat ben je voor de rest van de "relatie" tussen 3 dubbele aanhalingstekens haar speelballetje. enige wat je kan doen is het zelf uitmaken , daar kunnen vrouwen in het algemeen niet zo goed tegen en dan heb je de kans dat ze je terugwil. Als je het op haar manier doet heeft zij de zomer van haar leven met haar nieuw hervonden vrijheid en zit jij te kniezen op je kamertje. wees verstandig en maak een eind aan de relatie voordat zij het doet
pi_50858985
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 14:31 schreef AcidTrance het volgende:
Vrouwen weten vaak zelf ook niet wat ze willen dus geven ze tactische antwoorden, ze komen nooit to the point. Met als gevolg dat jullie erop gaan wachten in de hoop dat jullie over 2 maanden bijvoorbeeld klaar voor haar staan omdat zij dat zou willen of heeft gezegd ofzo.

Vrouwen sluiten ook nooit wat uit, komen altijd met antwoorden als "ik weet het niet" etc...

Belangrijkste is wees duidelijk voor jezelf en geef aan wat jij wil en volg dat pad, gaat ze er niet in mee jammer dan. Laat ze niks van zich horen dan moet je er geen moeite meer voor doen simpel. Op dit soort momenten is het heel belangrijk om op jezelf terug te vallen.

Update van mijn kant

Via via gehoord dat ze al een ander heeft toevallig het persoon waar ik het vermoeden al van had, maar toen glashard ontkennen "heerlijk mensen kennis" kon er wel om lachen. Leuk is het niet maarja doet me vrij weinig merk ik.
Het valt mij op dat de meeste mensen hier enorm veel mensenkennis hebben, achteraf vaak gelijk blijken te hebben, etc... misschien zitten we er het meeste mee omdat we al precies weten hoe alles gaat lopen ofzo...
pi_50859131
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 14:50 schreef jd1982 het volgende:

[..]

Het valt mij op dat de meeste mensen hier enorm veel mensenkennis hebben, achteraf vaak gelijk blijken te hebben, etc... misschien zitten we er het meeste mee omdat we al precies weten hoe alles gaat lopen ofzo...
Ja en dat is voor mij meer kutter dan het verbreken met haar, in de relatie erachter komen dat het toch niet gaat werken en dat je vermoedens weer worden bevestigd.

Want bij vorige relaties is het bij mij ook zo gebeurd raar maar waar
Ik ga incognito door het leven..........
pi_50860317
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 14:54 schreef AcidTrance het volgende:

[..]

Ja en dat is voor mij meer kutter dan het verbreken met haar, in de relatie erachter komen dat het toch niet gaat werken en dat je vermoedens weer worden bevestigd.

Want bij vorige relaties is het bij mij ook zo gebeurd raar maar waar
Hier net zo, alles loopt exact zoals ik voorspel (maar doe mn best om het anders te laten lopen)...
  dinsdag 26 juni 2007 @ 15:36:42 #93
183699 Nairua
Professioneel autist
pi_50860715
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 14:50 schreef jd1982 het volgende:
Neem het voorbeeld van AT, je hoopt op verandering. Je hoopt geen gelijk te krijgen. Je blijft mensen keer op keer een kans geven.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 15:39:11 #94
183699 Nairua
Professioneel autist
pi_50860809
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 15:24 schreef jd1982 het volgende:
Hier net zo, alles loopt exact zoals ik voorspel (maar doe mn best om het anders te laten lopen)...
Vergeet het pygmalion-effect niet. .
pi_50865424
Gadverdamme!! Mijn ex is me heel opzichtelijk aan het ontlopen. En dan komt direct de vraag: "weet je het zeker?" En dan denk ik: "nee, natuurlijk niet, want ik heb het niet gevraagd", maar mijn gevoel zegt me van wel want er is opeens een heel sterke verandering in zijn gedrag opgetreden.

En ik ga het niet op mezelf betrekken, ik denk gewoon dat hij zwak, laf is en echt een enorme <insert value> is en dat hij er spijt van gaat krijgen dat hij mij laat lopen. Ik blijf bij mijn besluit. Ik laat me echt niet afpakken dat als hij er moeite voor zou willen doen, het tussen ons zou werken.
pi_50865525
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 17:48 schreef MNR het volgende:
Gadverdamme!! Mijn ex is me heel opzichtelijk aan het ontlopen. En dan komt direct de vraag: "weet je het zeker?" En dan denk ik: "nee, natuurlijk niet, want ik heb het niet gevraagd", maar mijn gevoel zegt me van wel want er is opeens een heel sterke verandering in zijn gedrag opgetreden.

En ik ga het niet op mezelf betrekken, ik denk gewoon dat hij zwak, laf is en echt een enorme <insert value> is en dat hij er spijt van gaat krijgen dat hij mij laat lopen. Ik blijf bij mijn besluit. Ik laat me echt niet afpakken dat als hij er moeite voor zou willen doen, het tussen ons zou werken.

Hier net zo.
pi_50867710

[ Bericht 88% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:49:50 ]
pi_50869210
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 15:36 schreef Nairua het volgende:

[..]

Neem het voorbeeld van AT, je hoopt op verandering. Je hoopt geen gelijk te krijgen. Je blijft mensen keer op keer een kans geven.

Zondag veel aan de dame in kwestie gedacht. Afgelopen drie nachten over gedroomd
pi_50869622
quote:
Op maandag 25 juni 2007 21:05 schreef MNR het volgende:

[..]

Sjees... wat is dat toch? Als jij het idee hebt dat het nog goed kan komen, dan vraag je dat toch gewoon aan haar? Dan heb je direct een antwoord en hoef je jezelf niet te kwellen met "what if..". Wat houdt je tegen?
eigenlijk zou je ff de vorige deeltjes terug moeten kijken om mijn gedachtegang te volgen. Het komt er eigenlijk op neer dat het beter is dat het uit is (4 jaar relatie waarvan 5 maanden samenwonen, nu exact 2 maanden uit). Heb meer ups dan downs gehad maar zit nu toch al een aantal dagen in de diepte.
Zij wist precies wat ze wilde van de toekomst en ik weet dat tot op de dag van vandaag nog niet. Hadden moeite met samen leuke dingen doen (behalve shoppen en prison break kijken). zij werkt, ik studeer. Zij serieus, ik de minder serieuze student. Haar moeder erg ziek, ik nog nooit in men leven zoiets meegemaakt. Zij weinig vrienden en mij als allerbelangrijkste, ik meer vrienden die ik ook heeel belangrijk vond. Ik wilde meer vrijheid, zij meer samen. Ik houd van mensen over de vloer, zij heeft er een hekel aan. Zij wil om 10 uur op bed, ik om 2 uur.... Daar kwam bij dat ze zonder mij niet meer in slaap kon komen etc etc.

En toch... toch ben ik nog steeds gek op haar, tenminste, dat denk ik. En dat er dan een kleine mogelijkheid is dat het ooit goed kan komen maakt me gek. Ik ga het haar uiteraard niet vragen, want ik wil het niet, tenminste, men verstand zegt dat. Ik blijf maar doormalen...

We hebben afgesproken om voorlopig geen contact te hebben. Het enige wat ze wilde was rust. Tot vandaag heb ik het getrokken om geen contact te zoeken. zag haar vanmiddag op het station (zij mij niet) en heb haar een oppervlakkig mailtje gestuurd met hoe het met haar gaat etc.

oeps lang verhaal
pi_50870050
Ben nu aan het koken, en zag hem net, en werd *zo* kwaad! Maar eigenlijk ben ik gewoon zwaar verdrietig... En dan moet ik dadelijk nog een half uur met hem aan tafel zitten... terwijl ik nu al half in tranen in zit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')