hij heeft me in het verleden zo veel pijn gedaan, zo veel kapot in mij gemaakt dat ik die fase eigenlijk voorbij ben. Voral omdat ik toen we nog "samen" waren al vermoedens had. Natuurlijk heeft ie het altijd ontkend, maar dat was alleen één was zijn zoveelste leugens. Het doet me alleen goed te weten dat ik toch gelijk heb gehad en dat ik nog steeds af kan gaan op mijn intuitie.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:39 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik zou er niet om kunnen lachen als ik dat nu zou horen van mijn ex. Niemand die ik ken eigenlijk (heb het er eens even over gehad).
Het zou mij nog steeds veel pijn doen zowiets te horen ook al ben ik al over mijn ex heen.
sterkte...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:48 schreef MaVaEe het volgende:
Gisteravond heeft mijn (ex)-vriendin het uitgemaakt. We hadden 25 maanden iets en ze was echt alles voor me!
Maja life goes on...
goedzo j_j1 !!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 07:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
Het doet me alleen goed te weten dat ik toch gelijk heb gehad en dat ik nog steeds af kan gaan op mijn intuitie.
kom maar op met je verhaal..ik ben er klaar voor...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:47 schreef sn7475 het volgende:
eeeh,kom net ff binnenvallen en gezien de laatste reacties neem ik aan dat het een beetje een troost-hoekje op FOK! is geworden van gebroken relaties? Zoja,dan doe ik graag mee. Ben momenteel ook single maar heb het al redelijk goed verwerkt. " DE HOE.."!
(sorry liet me even gaan..hehe) Dus wie evt van kletsen onder het genot van een lekker drankje houdt laat maar horen..Mijn oren staan altijd open.
![]()
Na 7 maanden heeft m'n vriendin er opeens genoeg van. Begon tegen me te schelden en als reden gaf ze op dat ze niet meer verliefd was. Terwijl ze de dag ervoor nog zei dat ze me nooit kwijt zou willen en echt ontzettend verliefd op me was. Nouja ik dus mijn spullen gehaald, liggen nou bij mij. Uiteindelijk heeft een gezamenlijke vriendin er voor gezorgd dat ze me volgende week woensdag nog 1x wil zien en dan wil ze de hele zomervakantie nadenken. Ze verwacht dus nu van me dat ik 2 maanden op dr ga wachten terwijl ze het dan misschien nog met me wil proberen. Wat moet ik doen...quote:Op maandag 25 juni 2007 19:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tuurlijk....kom maar op met je verhaal...![]()
![]()
eerlijk gezegd zou ik niet wachten...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Na 7 maanden heeft m'n vriendin er opeens genoeg van. Begon tegen me te schelden en als reden gaf ze op dat ze niet meer verliefd was. Terwijl ze de dag ervoor nog zei dat ze me nooit kwijt zou willen en echt ontzettend verliefd op me was. Nouja ik dus mijn spullen gehaald, liggen nou bij mij. Uiteindelijk heeft een gezamenlijke vriendin er voor gezorgd dat ze me volgende week woensdag nog 1x wil zien en dan wil ze de hele zomervakantie nadenken. Ze verwacht dus nu van me dat ik 2 maanden op dr ga wachten terwijl ze het dan misschien nog met me wil proberen. Wat moet ik doen...
Very true.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 07:58 schreef juon_jacket1 het volgende:Het doet me alleen goed te weten dat ik toch gelijk heb gehad en dat ik nog steeds af kan gaan op mijn intuitie.
Misschien is het een idee om het zelf uit te maken en niet als een mak lammetje achter dr aan te lopen...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:28 schreef Zotheid het volgende:
Ze zegt dat ze tijd nodig heeft voor haarzelf, vind dat ze te weinig ruimte heeft gekregen. Ik denk dat ik tot volgende week woensdag wacht en kijk hoe dat gesprek gaat. Ze had wel al de nodige eisen, op neutraal grondgebied, hooguit 2 uur en zonder aanraken... Echt het is dat ik zoveel om dr geef anders had het van mij allemaal niet gehoeven.
Ze wil de zomervakantie zonder mij zijn, niet alleen mij niet zien maar ook niet bellen, smsen of msn enzo. Zodat ze kan zien hoe het is om zonder mij te zijn. Ik heb dr tig keer aangeboden om dan 1x per week met mij te zijn zodat ik kan laten zien dat ik veranderd ben maar dat wil ze niet.
De 18e is ze jarig, dan mag ik wel komen bij dr vrienden.. Maar dan als vriend, zonder aanraking enzo.
Ow en het is niet uit, we're on a break...
Idd, het gaat nergens meer heen ookal hoop jij dit natuurlijk heel erg. Ik ben de 18e ook jarig, kun je beter hierheen komen, dan heb je nog een leuk feest!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:07 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Misschien is het een idee om het zelf uit te maken en niet als een mak lammetje achter dr aan te lopen...
Afkappen nou man. Je moet haar gewoon bellen, zeggen dat je die onzin niet accepteerd en dat het heel respectloos is richting jouw. Zij gaat deze zomer gewoon kijken of ze iets anders kan neuken want ja, de zomer staat voor de deur en dan wil ze toch niet aan jouw vast zitten?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:23 schreef Zotheid het volgende:
Op msn zei ze (ze wou me niet aan de telefoon spreken) dat als ik van dr hou dat ik dan toch wel ga wachten. En dat terwijl ze zelf wel 2 maanden wegloopt terwijl ze nog wel van me houd. Maar ze kan niet van me verwachten dat ik de hele zomer op haar ga zitten wachten terwijl ze niet zeker weet of ze het daarna weer wil proberen.
En dan zeg ik dat ze ook rekening met mij moet houden en dan zegt ze dat het niet anders kan. Ik denk dat ik volgende week woensdag wacht en kijk wat er uit dat gesprek komt. M'n spullen heb ik in ieder geval terug. Alleen m'n hart ligt nog bij haar...
Ik durf je bijna op een plateau te geven dat ze -als jij jezelf dit wijs laat maken- heeft besloten dat ze toch niet verder met je wil.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:23 schreef Zotheid het volgende:
Op msn zei ze (ze wou me niet aan de telefoon spreken) dat als ik van dr hou dat ik dan toch wel ga wachten. En dat terwijl ze zelf wel 2 maanden wegloopt terwijl ze nog wel van me houd. Maar ze kan niet van me verwachten dat ik de hele zomer op haar ga zitten wachten terwijl ze niet zeker weet of ze het daarna weer wil proberen.
En dan zeg ik dat ze ook rekening met mij moet houden en dan zegt ze dat het niet anders kan. Ik denk dat ik volgende week woensdag wacht en kijk wat er uit dat gesprek komt. M'n spullen heb ik in ieder geval terug. Alleen m'n hart ligt nog bij haar...
Doe maar niet. Het enige wat je doet is jezelf voor lul zetten daarmee. Als je echt sterk bent laat je gewoon zelf niets meer van je horen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:37 schreef Zotheid het volgende:
Ik ga dr zo bellen met de mededeling dat dit niet zo werkt, ik wil dr best een tijd met rust laten maar hoe ze doet is echt niet normaal. Ook schelden en alles.
Ze had gezegd dat ik dr niet mocht bellen, nouja als ze niet opneemt stuur ik die songtekst...
Waarom bel je dr dan?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:48 schreef Zotheid het volgende:
Ze neemt dus godverdomme niet op. Voor mij is het echt over nu...
En waarom moet je haar dat vertellen?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:55 schreef Zotheid het volgende:
Om haar te vertellen dat ik niet op haar ga wachten, dat het over is.
Get the hint?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:37 schreef Zotheid het volgende:
Ze had gezegd dat ik dr niet mocht bellen, nouja als ze niet opneemt stuur ik die songtekst...
Ja precies, daar dacht ik dus ook aan. Ze had tegen een vriendin vandaag gezegd dat ze niet wil dat het helemaal over is. Maar dan moet ze nou kiezen, of nu, of helemaal niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Anders krijg je van die Ross <--> Rachel situaties (Friends enzo)
"We were on a Break!"
Hoor nou wat je zelf allemaal zegt. Ze wil je niet spreken. Ga gewoon door met je leven. Laat niets meer van je horen en ook over 2 maanden kan ze de pot op. Je bent niet afhankelijk van dat wijf hoor. Je hebt je eigen geluk in je handen...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:00 schreef Zotheid het volgende:
pffff, omdat ze wou dat ik 2 maanden op dr zou wachten, maar dat ga ik dus niet doen.
Dat is toch haar probleem. Iemand vragen 2 maanden op je te wachten... Hoezo gevalletje 'mijn vriendje heeft toch geen zelfrespect'quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
"We were on a Break!"
Owww bijna vergeten...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
"We were on a Break!"
Ze moet niets. Als ze niet wil kiezen dan is dat haar goed recht. Als ze er nog niet helemaal voor zichzelf uit is, prima toch?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:01 schreef Zotheid het volgende:
Maar dan moet ze nou kiezen, of nu, of helemaal niet.
Ik moet het voor mezelf afsluiten. Maar dat doe ik het liefst als ik zeker weet dat er geen kans meer is.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:09 schreef Nairua het volgende:
[..]
Ze moet niets. Als ze niet wil kiezen dan is dat haar goed recht. Als ze er nog niet helemaal voor zichzelf uit is, prima toch?
Als jij daar niet mee denkt te kunnen leven, ook goed. Maar dan moet je voor jezelf een beslissing nemen en die niet aan haar opdringen.
Kutte is dat, die vrouwen altijd nog weer zeggen dat er nog kans is, bij mij zei ze dat ik dr paar weken met rust moest laten en dan kwam het wel weer... paar weken wachten op waarschijnlijk niets, of het vergeten... dat zijn voor mij mijn opties, kies dus voor vergeten!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik moet het voor mezelf afsluiten. Maar dat doe ik het liefst als ik zeker weet dat er geen kans meer is.
Trap niet in de valkuil dat je er ALLES aan wil doen als je nog voelt dat het er een kans is. Been there, done that. Houd jezelf in balans en verlies jezelf niet, ook zo je zelfrespect!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:27 schreef Zotheid het volgende:
Ik moet het voor mezelf afsluiten. Maar dat doe ik het liefst als ik zeker weet dat er geen kans meer is.
als je hiermee akkoord gaat ben je voor de rest van de "relatie" tussen 3 dubbele aanhalingstekens haar speelballetje. enige wat je kan doen is het zelf uitmaken , daar kunnen vrouwen in het algemeen niet zo goed tegen en dan heb je de kans dat ze je terugwil. Als je het op haar manier doet heeft zij de zomer van haar leven met haar nieuw hervonden vrijheid en zit jij te kniezen op je kamertje. wees verstandig en maak een eind aan de relatie voordat zij het doetquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:28 schreef Zotheid het volgende:
Ze zegt dat ze tijd nodig heeft voor haarzelf, vind dat ze te weinig ruimte heeft gekregen. Ik denk dat ik tot volgende week woensdag wacht en kijk hoe dat gesprek gaat. Ze had wel al de nodige eisen, op neutraal grondgebied, hooguit 2 uur en zonder aanraken... Echt het is dat ik zoveel om dr geef anders had het van mij allemaal niet gehoeven.
Ze wil de zomervakantie zonder mij zijn, niet alleen mij niet zien maar ook niet bellen, smsen of msn enzo. Zodat ze kan zien hoe het is om zonder mij te zijn. Ik heb dr tig keer aangeboden om dan 1x per week met mij te zijn zodat ik kan laten zien dat ik veranderd ben maar dat wil ze niet.
De 18e is ze jarig, dan mag ik wel komen bij dr vrienden.. Maar dan als vriend, zonder aanraking enzo.
Ow en het is niet uit, we're on a break...
Het valt mij op dat de meeste mensen hier enorm veel mensenkennis hebben, achteraf vaak gelijk blijken te hebben, etc... misschien zitten we er het meeste mee omdat we al precies weten hoe alles gaat lopen ofzo...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:31 schreef AcidTrance het volgende:
Vrouwen weten vaak zelf ook niet wat ze willen dus geven ze tactische antwoorden, ze komen nooit to the point. Met als gevolg dat jullie erop gaan wachten in de hoop dat jullie over 2 maanden bijvoorbeeld klaar voor haar staan omdat zij dat zou willen of heeft gezegd ofzo.
Vrouwen sluiten ook nooit wat uit, komen altijd met antwoorden als "ik weet het niet" etc...
Belangrijkste is wees duidelijk voor jezelf en geef aan wat jij wil en volg dat pad, gaat ze er niet in mee jammer dan. Laat ze niks van zich horen dan moet je er geen moeite meer voor doen simpel. Op dit soort momenten is het heel belangrijk om op jezelf terug te vallen.
Update van mijn kant
Via via gehoord dat ze al een ander heeft toevallig het persoon waar ik het vermoeden al van had, maar toen glashard ontkennen "heerlijk mensen kennis" kon er wel om lachen. Leuk is het niet maarja doet me vrij weinig merk ik.
Ja en dat is voor mij meer kutter dan het verbreken met haar, in de relatie erachter komen dat het toch niet gaat werken en dat je vermoedens weer worden bevestigd.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:50 schreef jd1982 het volgende:
[..]
Het valt mij op dat de meeste mensen hier enorm veel mensenkennis hebben, achteraf vaak gelijk blijken te hebben, etc... misschien zitten we er het meeste mee omdat we al precies weten hoe alles gaat lopen ofzo...
Hier net zo, alles loopt exact zoals ik voorspel (maar doe mn best om het anders te laten lopen)...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:54 schreef AcidTrance het volgende:
[..]
Ja en dat is voor mij meer kutter dan het verbreken met haar, in de relatie erachter komen dat het toch niet gaat werken en dat je vermoedens weer worden bevestigd.
Want bij vorige relaties is het bij mij ook zo gebeurd raar maar waar![]()
Neem het voorbeeld van AT, je hoopt op verandering. Je hoopt geen gelijk te krijgen. Je blijft mensen keer op keer een kans geven.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:50 schreef jd1982 het volgende:
Het valt mij op dat de meeste mensen hier enorm veel mensenkennis hebben, achteraf vaak gelijk blijken te hebben, etc... misschien zitten we er het meeste mee omdat we al precies weten hoe alles gaat lopen ofzo...
Vergeet het pygmalion-effect niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:24 schreef jd1982 het volgende:
Hier net zo, alles loopt exact zoals ik voorspel (maar doe mn best om het anders te laten lopen)...
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:48 schreef MNR het volgende:
Gadverdamme!! Mijn ex is me heel opzichtelijk aan het ontlopen. En dan komt direct de vraag: "weet je het zeker?" En dan denk ik: "nee, natuurlijk niet, want ik heb het niet gevraagd", maar mijn gevoel zegt me van wel want er is opeens een heel sterke verandering in zijn gedrag opgetreden.
En ik ga het niet op mezelf betrekken, ik denk gewoon dat hij zwak, laf is en echt een enorme <insert value> is en dat hij er spijt van gaat krijgen dat hij mij laat lopen. Ik blijf bij mijn besluit. Ik laat me echt niet afpakken dat als hij er moeite voor zou willen doen, het tussen ons zou werken.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:36 schreef Nairua het volgende:
[..]
Neem het voorbeeld van AT, je hoopt op verandering. Je hoopt geen gelijk te krijgen. Je blijft mensen keer op keer een kans geven.
eigenlijk zou je ff de vorige deeltjes terug moeten kijken om mijn gedachtegang te volgen. Het komt er eigenlijk op neer dat het beter is dat het uit is (4 jaar relatie waarvan 5 maanden samenwonen, nu exact 2 maanden uit). Heb meer ups dan downs gehad maar zit nu toch al een aantal dagen in de diepte.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:05 schreef MNR het volgende:
[..]
Sjees... wat is dat toch? Als jij het idee hebt dat het nog goed kan komen, dan vraag je dat toch gewoon aan haar? Dan heb je direct een antwoord en hoef je jezelf niet te kwellen met "what if..". Wat houdt je tegen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |