Ik bén zelfs dezelfde.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Heb jij nu dezelfde avatar alsdat VD had?
Leuk om te lezen, ik ben ook net zo, zie weinig echt leuke meisjes met uitgaan die me zo kunnen boeien dat ik erop af zou willen stappen, en dan nog, als ik het zou willen, durf ik het niet...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 04:42 schreef QCC het volgende:
Beetje wezen stappen met vrienden, niet bijster veel leuke meisjes en dan nog durf ik er niet eens op af te stappen.. Dan al die stelletjes om je heen die heftig staan te zoenen en met elkaar te dansen en dan denk je terug aan dat je 2 maanden geleden in datzelfde café nog met haar stond. Krijg dan dat ik haar weer mis, maar probeer mezelf dan weer bij te praten dat ze eigenlijk een idioot is.. Maarja, blijft af en toe moeilijk.
Tja, voor hen is het makkelijker.. Zelfs al stond ik 2 maanden geleden nog heftig met d'r te zoenen, zodra we klaar waren kwam er wel weer een of andere gladjakker voorbij.. Het klote is dat je je hier nou niet meer druk over zou moeten maken, wat de ander nu doet, maar het is toch wel een van de meest pijnlijke dingenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:00 schreef jd1982 het volgende:
[..]
Daarom ook dat ik zo bang ben weer heel lang alleen te blijven en bij mn ex heb ik zoiets van, sjah zij is een mooi meisje, die wordt zo weer versierd...
Je laat je acties van hem afhangen. Als jij hem wilt spreken, maar hij zegt niets op MSN, waarom mail je hem dan niet? En hoe hij ook maar mag reageren, als jij het fijn vindt hem een mailtje te sturen met zijn verjaardag, waarom zou je je dan door hem laten tegenhouden?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hm ik heb hem maar weer verwijderd.. Het kan natuurlijk ook zijn dat hij er niet is maar vriendin van me zegt ook (die heeft hem nog wel in haar lijst) van hij staat niet op afwezig ofzo.. Ik zie het wel hij is niet geblokkeerd dus als hij nog reageert dan reageert hij.. zo niet ga ik hem ook geen mailtje sturen met zijn verjaardag..
je bent helemaal niet over hem heen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow zo bedoelde ik het niet.. Ik wilde gewoon ff gezellig met hem kletsen.. maar hij blijkbaar niet.. dus ik kan wel een mailtje sturen maar daar krijg ik dus ook niks op terug.. Dus heb ik ook geen zin meer om hem een mailtje/smsje met zijn verjaardag te sturen.. Om er nog moeite voor te doen zeg maar.. zo bedoelde ik het meer.. Het lijkt me sterk dat hij nu nog steeds niet achter de pc heeft gezeten.. en dat hij niet eens de moeite kan nemen om ff iets terug te zeggen.. dus ik ben er nu echt helemaal klaar meeWas er al klaar mee dat het over was, maar dacht altijd van ach ooit zullen we wel weer beetje contact hebben.. Nou blijkbaar dus niet.. In ieder geval van mijn kant gaat het niet meer komen nu..
klinkt misschien stom, maar probeer het anders te zien, probeer blij voor haar te zijn. Gun haar gewoon haar geluk.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 08:06 schreef Lunar het volgende:
Ik hoorde gister via-via dat mijn ex-vriendin weer eens een andere jongen gaat ontmoeten en dat het misschien op een relatie uitloopt. Ik kreeg er de rillingen van, inclusief buikpijn. Heb daarna een slapeloze nacht gehad en ik voel me nu behoorlijk kut
Maar ja, ik ga zo met een goeie vriend lekker de stad in en ik hoop het snel te vergeten.
Bah, ze zei nog; ik blijf vrijgezel.. en nu heeft ze mogelijk binnen amper 3 weken alweer een ander
Vrouwen, niet te begrijpen.
Drie weken, wow. Die van mij liep binnen 24 uur alweer met een ander.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 08:06 schreef Lunar het volgende:
Ik hoorde gister via-via dat mijn ex-vriendin weer eens een andere jongen gaat ontmoeten en dat het misschien op een relatie uitloopt. Ik kreeg er de rillingen van, inclusief buikpijn. Heb daarna een slapeloze nacht gehad en ik voel me nu behoorlijk kut
Maar ja, ik ga zo met een goeie vriend lekker de stad in en ik hoop het snel te vergeten.
Bah, ze zei nog; ik blijf vrijgezel.. en nu heeft ze mogelijk binnen amper 3 weken alweer een ander
Even snel een reactie (heb haast): ga jezelf niet in de wachtpositie plaatsen. Die ander gaat ook verder zonder jou. En als je ergens zeker van mag zijn: als zij echt van je houdt, komt ze vanzelf bij je terug. En dan maakt het echt niet uit dat jij heerlijk hebt staan zoenen met de gastvrouw.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:47 schreef nintendstroid het volgende:
owk, nu voel ik me best tsjaaah raar, heel raar eerlijk gezegd, mss moet je niet op me letten aangezien het 4 uur is. maar ik had vanaaf een BBQ en ik heb met de gastvrouw hevig lopen zoene. kweet niet meer wat ik voel, ik voelde vlinders in mijn buik ik weet niet wat ik voel, ik hou nog van lena, mar ik denk dat ik daniel leuk vindt. ik voel me kut en ik voel me net een verader als mijn ex. en ik weet niet of het eerlijk is tov daniel. moet ik lena totaal laten vallen en nix meer proberen, moet ik verder gaan met daniel. moet ik ook gwoon meer dingen porberen of aaaaargh ik weet t niet meer. ik post nog wel wat mrge of overmorgen als ik weer nuchter ben XD
truste iedereen
grtz een zwaar gestoorde bezopen jongen
idd dat denk ik ook wel esquote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:50 schreef QCC het volgende:
Heb d'r nu maar van msn gegooid, ze was al geblokt maar iedere keer als ik d'r online zag kreeg ik toch een naar gevoel. Misschien dat ik ook maar wat minder ga posten hier, je blijft dan toch wel steeds teruggrijpen naar wat is geweest als je de verhalen van anderen leest.
Het feit dat je hier nog post....quote:Op zaterdag 23 juni 2007 10:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Geef dan op zijn minst argumenten waarop je het baseert..
Het enige waar ik niet over heen ben is dat ik mijn beste vriend ben kwijtgeraakt.. dat kan ik af en toe nog niet snappen.. Maar daar ben k nu ook klaar mee.. Dat ik er klaar mee ben wil niet zeggen dat het me af en toe geen verdriet meer doet.. Maar dat ik er geen moeite meer voor ga doen..
Ik vraag me wel af hoe hij nu over mij denkt..quote:Op zaterdag 23 juni 2007 10:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Geef dan op zijn minst argumenten waarop je het baseert..
Het enige waar ik niet over heen ben is dat ik mijn beste vriend ben kwijtgeraakt.. dat kan ik af en toe nog niet snappen.. Maar daar ben k nu ook klaar mee.. Dat ik er klaar mee ben wil niet zeggen dat het me af en toe geen verdriet meer doet.. Maar dat ik er geen moeite meer voor ga doen..
Tja, ik heb ook 0,0 contact met m'n ex, ook al wilde zij wel vrienden blijven enzo, maar daar heb ik geen behoefte aan. Je hebt 2 jaar lang alles gedeelt, en dat is opeens weg. Op zich wel jammer maargoed, ik heb er gewoon geen zin in om nog met haar te zijn op dit moment. Er zitten nog een paar dingen mij dwars en dat moet slijten.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
En ook al heb ik er 2 leuke jaren mee gehad.. het voelt soms alsof het allemaal niet echt is.. alsof het nooit gebeurt is allemaal.. en dat vind ik raar en daar heb ik moeite mee.. Dus misschien heb ik dan nog wel moeite met het loslaten.. maar niet met het loslaten van hem.. maar het loslaten van hoezegjedat.. hoe we waren toen.. omdat als ik het loslaat het lijkt alsof het nooit gebeurd is..
Troost je/jullie.. als dit zo snel gebeurt, mag je er eigenlijk ook vanuit gaan dat het niet veel voorstelt.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 09:30 schreef FlyingFox het volgende:
Drie weken, wow. Die van mij liep binnen 24 uur alweer met een ander.
Waarop baseer je die gedachte?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:42 schreef MNR het volgende:
Troost je/jullie.. als dit zo snel gebeurt, mag je er eigenlijk ook vanuit gaan dat het niet veel voorstelt.
Pfff... wat een lastige vraag, meneer de Psyquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:10 schreef Nairua het volgende:
Waarop baseer je die gedachte?
Maar, kun je dat zeker weten?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:30 schreef MNR het volgende:
Maar op eigen persoonlijke ervaring (een uiteenzetting van de geschiedenis?) en de achterliggende gedachte dat als je zo snel in iets nieuws duikt, je zeker nog het een en ander wegstopt en dus die ander 'gebruikt' om daar maar niet naar te hoeven kijken.
Wat ik eigenlijk wil zeggen is, in mijn geval is dat niet zo. In iemand anders zijn geval kun je dat niet zeker weten. Zolang je hem/haar niet vraagt naar zijn/haar beweegreden kun je er niet absoluut zeker van zijn. En als je ondanks dat feit toch die gedachte hebt dan maak je het jezelf onnodig moeilijk.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:50 schreef Nairua het volgende:
Maar, kun je dat zeker weten?
Bijvoorbeeld, eigen ervaring: Ik heb naar mijn vermogen alles gedaan om mijn relatie te redden. Dat is me niet gelukt -it takes two to tango- en daar leg ik me bij neer. Nog weken, maanden teleur gesteld rondlopen, janken, denken dat ik niet zonder haar kan gaat me niet helpen. En bovendien is dat laatste niet waar. Het feit dat ik hier blij op de toetsen van m'n MacBook aan het rammelen ben is daar het bewijs van..
Juist, en dat is mijn punt, dat ik probeer aan te geven "dat het dan niet zoveel voorstelt" in vergelijking met wat jij tot diegene had.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:05 schreef Nairua het volgende:
Mogelijk. Of diegene mist fysieke aandacht en denkt het zo te kunnen krijgen. Of diegene wil gewoon lol hebben. Maar van hart & ziel naar "iets" is inderdaad een verschil.
Jou verhaal is herkenbaar dat het kut is dat je iemand kwijt bent, ik heb met mijn ex een vriendschap van 4 jaar gehad voor onze relatie en zij wilde ook niets meer met me te maken hebben dat deed mij ook erg pijn. Alsof alles niks meer voorsteldequote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk in wat je zei.. Maar het was bij mij van de een op de andere dag boem.. ineens negeerde die me.. terwijl we daarvoor nog gewoon leuke gesprekken hadden.. en hij wilde ook graag vrienden blijven.. in ieder geval contact houden.. Maar zodra het gewoon te lastig voor hem wordt nokt hij hem.. en dat vind ik gewoon een beetje laf..
Voor de rest heb ik hem wel losgelaten.. Maar de relatie opzich niet.. Ik herinner me er de laatste tijd al steeds minder van.. en opzich is dat alleen maar goed natuurlijk.. Maar zoals ik al zeg.. als dat denken eraan weg is.. dan is het net alsof het nooit bestaan heeft, het niks waard was.. en dat knopje dat is wat ik nog om moet zetten en dan ben ik er helemaal overheen..
kans van meer dan 90% dat zij hem al kende terwijl jullie nog wat hadden en terwijl jullie nog wat hadden met hem begon aan te pappen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 08:06 schreef Lunar het volgende:
10000% dat zij hem al kende terwijl jullie nog wat hadden en terwijl jullie nog wat hadden met hem begon aan te pappen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 09:30 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Drie weken, wow. Die van mij liep binnen 24 uur alweer met een ander.
Hehe. Klopt. Het was een kerel waar ze in een tijdsbestek van 5 jaar al 4 keer eerder iets mee heeft gehad. En steeds maakt hij het weer uit.quote:Op zondag 24 juni 2007 00:27 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
10000% dat zij hem al kende terwijl jullie nog wat hadden en terwijl jullie nog wat hadden met hem begon aan te pappen.
kans van 1000000000% dat hij het voor de 5e x uitmaaktquote:Op zondag 24 juni 2007 00:31 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Hehe. Klopt. Het was een kerel waar ze in een tijdsbestek van 5 jaar al 4 keer eerder iets mee heeft gehad. En steeds maakt hij het weer uit.Kwestie van tijd voordat ze weer met hangende pootjes voor m'n deur staat...
...en er dan niet in komt.
Vast. Als ik even extrapoleer, geef ik ze 4 maanden! Maar hoe het ook loopt, ze komt er dus bij mij niet meer in.quote:Op zondag 24 juni 2007 00:34 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
kans van 1000000000% dat hij het voor de 5e x uitmaakt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |