Ik kwam hem laatst tegen in de trein. Ik heb nikspersoonlijks tegen die kerel, en ik ben een wreedzaam persoon.quote:Op zondag 24 juni 2007 00:41 schreef cesareborgia het volgende:
vind het allang knap dat je die gast zn kaak niet breekt
ik gok 3 maand (kans van 50%)quote:Op zondag 24 juni 2007 00:38 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Vast. Als ik even extrapoleer, geef ik ze 4 maanden! Maar hoe het ook loopt, ze komt er dus bij mij niet meer in.
Je bedoelt: vreedzaamquote:Op zondag 24 juni 2007 00:43 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ik kwam hem laatst tegen in de trein. Ik heb nikspersoonlijks tegen die kerel, en ik ben een wreedzaam persoon.
Ik heb al geoefend op het te lange Eric-Cartman-lachje als ik op welke manier dan ook dat nieuws te horen krijg.quote:Op zondag 24 juni 2007 00:45 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
niet terugnemen als ze met hangende pootjes terugkomt hoor
het siert je ook wel maar begint het toch niet een beetje te kriebelen als je die gast ziet ?quote:Op zondag 24 juni 2007 00:43 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ik kwam hem laatst tegen in de trein. Ik heb nikspersoonlijks tegen die kerel, en ik ben een wreedzaam persoon.
quote:Op zondag 24 juni 2007 02:00 schreef shifto het volgende:
tvp.
Het creatieve brein van FOK! meldt zich.quote:Op zondag 24 juni 2007 11:37 schreef MNR het volgende:
Geweldige TT, hilarisch!! Wie is hier zo creatief geweest?![]()
(al zou ik het nooit doen)
Ik moest lachen.quote:Op zondag 24 juni 2007 00:50 schreef FlyingFox het volgende:
Hehehe, hehe, HEHeheheHEh, HEHEheheheHEEHEHEHeheheheh, hehe hehe... he...
DVD uit je kast trekken? Goed boek?quote:Op zondag 24 juni 2007 19:39 schreef Oesie het volgende:
Vorige topic ging ook snel dichtEnfin, ik heb even een dipje. Zou eigenlijk wel wat willen doen maar iedereen is al bezet
(niet zo zin om alleen weg te gaan).
Waar heb je zin in?quote:Op zondag 24 juni 2007 19:39 schreef Oesie het volgende:
Vorige topic ging ook snel dichtEnfin, ik heb even een dipje. Zou eigenlijk wel wat willen doen maar iedereen is al bezet
(niet zo zin om alleen weg te gaan).
DVD's staan al in mijn nieuwe huis. Goede boeken heb ik nietquote:Op zondag 24 juni 2007 19:41 schreef Nairua het volgende:
[..]
DVD uit je kast trekken? Goed boek?
Je klemzuipen?.
Thanks, hij smaakt goed. Omgeving is meer dan goed! Ga je zo mee een duik nemen?quote:Op zondag 24 juni 2007 20:19 schreef MNR het volgende:
Okay.. krijg je eerst een drankje van me![]()
(motor rijden is niet helemaal m'n ding)
[afbeelding]
Is de omgeving naar wens?
Een duik? haha! Nou, heel ff dan. M'n eerste vriendje had een motor, en hij is de grootste eikel die ik ooit ben tegengekomenquote:Op zondag 24 juni 2007 20:29 schreef Oesie het volgende:
Thanks, hij smaakt goed. Omgeving is meer dan goed! Ga je zo mee een duik nemen?
Waarom is motor rijden niet helemaal jou ding
Zo vervelend is ze nou ook weer niet. Ik hoop (ja ik weet het, ik weet het!) dat we in ieder geval op ten duur gewoon vrienden kunnen blijven. Dat gaat momenteel gewoon heel erg wisselvallig. Inmiddels ben ik me er steeds meer van bewust dat we op een of andere manier altijd onbedoeld erg veel last hebben van een slechte timing als het gaat om communicatie. Ik kan haar weinig kwalijk nemen, ik hoop dat zij dat ook zo ziet.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:41 schreef MNR het volgende:
@Vork: LOL!!!
Tja.. eigenlijk zou je je ex uit je MSN moeten halen he? Heb ik ook (nog) niet gedaan. Spreek hem niet eens aan.
* Oesie droogt zich weer af.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:41 schreef MNR het volgende:
[..]
Een duik? haha! Nou, heel ff dan. M'n eerste vriendje had een motor, en hij is de grootste eikel die ik ooit ben tegengekomen(no offence)
@Vork: LOL!!!
Tja.. eigenlijk zou je je ex uit je MSN moeten halen he? Heb ik ook (nog) niet gedaan. Spreek hem niet eens aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |