Ja, nee tuurlijk maak zo'n keuze maar met je verstand! Man.. je lijkt mijn ex wel. Ik snap dat echt niet... als je om iemand geeft, als je van iemand houdt, hoe kun je dan *verstandelijk* een besluit nemen? Een goed besluit neem je op basis van je gevoel en je verstand, dat ze in evenwicht zijn. Ik begrijp dit echt niet...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:41 schreef Ruikert het volgende:
En toch... toch ben ik nog steeds gek op haar, tenminste, dat denk ik. En dat er dan een kleine mogelijkheid is dat het ooit goed kan komen maakt me gek. Ik ga het haar uiteraard niet vragen, want ik wil het niet, tenminste, men verstand zegt dat. Ik blijf maar doormalen...
Waarom doe je dat dan? Maak gewoon je keuze, het is OF wel OF niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:41 schreef Ruikert het volgende:We hebben afgesproken om voorlopig geen contact te hebben. Het enige wat ze wilde was rust. Tot vandaag heb ik het getrokken om geen contact te zoeken. zag haar vanmiddag op het station (zij mij niet) en heb haar een oppervlakkig mailtje gestuurd met hoe het met haar gaat etc.
Thnx!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
sterkte...![]()
...gelukkig kun je hier je ei kwijt...
![]()
![]()
Leef met je mee, iig heel veel succes vanaaf.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:57 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, nee tuurlijk maak zo'n keuze maar met je verstand! Man.. je lijkt mijn ex wel. Ik snap dat echt niet... als je om iemand geeft, als je van iemand houdt, hoe kun je dan *verstandelijk* een besluit nemen? Een goed besluit neem je op basis van je gevoel en je verstand, dat ze in evenwicht zijn. Ik begrijp dit echt niet...
[..]
Waarom doe je dat dan? Maak gewoon je keuze, het is OF wel OF niet.
Edit: als ik voor mezelf mag spreken.. ik zou echt niets liever willen dan dat mijn ex voor me kiest. Ik houd zielsveel van hem.
(zit een beetje hoog hier op dit moment)
Sjee..... dat lijkt me ook een hel. Ik ben heel erg een gevoelsmens, en mijn gevoel leidt me altijd 'de weg' om het zo maar te zeggen. Kan me niet indenken (wat een woordspelingquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:49 schreef Ruikert het volgende:
mijn verstand en gevoel liggen mijlen ver uitelkaar... hebben ze al langer gedaan en ben bang dat het niet snel zal veranderen. Kan niet met het idee leven dat ik haar nooit meer zal zien/spreken, zie ook geen toekomst samen. Daar komt bij dat ik goed ben in malen. tel maar op...
Koppie op!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:50 schreef MNR het volgende:
Ben nu aan het koken, en zag hem net, en werd *zo* kwaad! Maar eigenlijk ben ik gewoon zwaar verdrietig... En dan moet ik dadelijk nog een half uur met hem aan tafel zitten... terwijl ik nu al half in tranen in zit.
U bent nu getuige van een moment van frustratie.quote:Flames to dust
Lovers to friends
Why do all good things come to an end
en dit zul je wel vaker mee maken....heb je ook nodig om alles te kunnen verwerken. Probeer wel zo veel mogelijk te ondernemen. Blijft vooral niet in een hoekje zitten in je ééntje...zoek gezelschap op en doe vooral een beroep op je vrienden, daar zijn ze immers ook voor...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:28 schreef MaVaEe het volgende:
[..]
Thnx!![]()
Ik heb vandaag gewoon gewerkt en het voelde goed. Nu ik weer thuis ben krijg ik het wel weer redelijk zwaar.
Heb nogal het gevoel dat ik nu alleen ben...![]()
Gelukkig ken ik de meeste vrienden zelfs al vanaf de basisschool (Ja klein dorpquote:Op woensdag 27 juni 2007 08:56 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en dit zul je wel vaker mee maken....heb je ook nodig om alles te kunnen verwerken. Probeer wel zo veel mogelijk te ondernemen. Blijft vooral niet in een hoekje zitten in je ééntje...zoek gezelschap op en doe vooral een beroep op je vrienden, daar zijn ze immers ook voor...![]()
![]()
dat is zekers waar...maar het slijt..echt....al duurt het soms zo fucking lang...quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:53 schreef MaVaEe het volgende:
[..]
Gelukkig ken ik de meeste vrienden zelfs al vanaf de basisschool (Ja klein dorp) en weten ze na eerdere gestrande relaties wel hoe ze me er weer boven op kunnen helpen!
Maargoed het blijft het naarste gevoel dat er bestaat!![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:14 schreef annelies80 het volgende:
grr.... ben sinds vanavond vrijgezel... STOND IK NU MAAR MET HEM BIJ EEN RAVIJN...!!!!!!
En meneer maar net doen of het allemaal aan mij lag... terwijl er geen grijntje energie meer in stak de laatste tijd.
Ik wist dat het niet zo door kon gaan, maar ik moet dan weer zo'n mutsje zijn die in de kleinste dingen dan nog wel wat hoop ziet... bleh.... terwijl ik zo iemand gelijk aan de kant zet.... maar nee... ik moet er helemaal met hart en ziel in gaan zitten... ZODAT IK GEKWETST WORDT!
Zo... en nu proberen te slapen, afgelopen nacht al slapeloos geweest en met dikke kikkerogen opgestaan, dat gaat me nu ECHT NIET weer gebeuren... hoop ik maar!
Uhm....quote:
Als ik je een kus geef, verander je dan in een prinses?quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:24 schreef annelies80 het volgende:
[..]
Uhm....zoiets was het jah! haha
Maar dan nog ziet ie er lief uit he? het viel dus toch allemaal wel mee! haha
hmmm ik hoop het eigenlijk zelf wel een beetje... maar ja, het ligt er aan... wat vindt jij een prinsesje???quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:16 schreef sipper het volgende:
[..]
Als ik je een kus geef, verander je dan in een prinses?![]()
Waarschijnlijk weet je het zelf al: je kunt je nu wel druk gaan maken over hoe je morgen gaat reageren, maar eigenlijk heeft dat helemaal geen zin. 4 Maanden is a long, long, long timequote:Op donderdag 28 juni 2007 11:10 schreef Niri het volgende:
Pff morgen komt mijn ex langs, heb hem al ruim 4 maanden niet gezien en zie er dus ook wel enorm tegen op. Ik heb eindelijk het gevoel dat ik er klaar mee ben en over hem heen ben, maar ben zo bang dat als ik hem morgen zie alle gevoelens weer terug komen. Ik weet echt niet hoe ik tegen hem moet doen en ben echt bang dat ik gewoon in huilen uitbarst. Hier heb ik echt geen zin in, wil juist dat hij ziet dat het goed met me gaat en dat ik het zonder hem ook prima red. Naja we zien wel hoe het loopt, het zal hoe dan ook wel kut worden. Vooral omdat dit denk ik de laatste keer is dat ik hem ooit zie, want vriendschap zit er volgens mij niet in. Heb in iedergeval maar afgesproken om erna met vrienden wat te gaan drinken, want kan denk ik wel een borrel gebruiken.
Idd eerlijk zijn (en ook dat je haar niet terug wilt als jouw vriendin, maar als een vriendin).. dan krijg je van haar ook een eerlijk respons. En als ze geen contact meer met je wil omdat ze boos is of omdat je een herinnering bent aan de pijn die je haar hebt gedaan... mja... dan kun je dat het beste accepteren.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:42 schreef Ruikert het volgende:
heb mijn ex eergisteren dus een "oppervlakkig" mailtje gestuurd. Niks teruggekregen... ene kant voel ik dat ik haar daardoor makkelijker kan loslaten. andere kant ga ik me afvragen waarom ze niks terugstuurd. Ben bang dat ze denkt dat ik er al helemaal overheen ben en dat ze me daarom een "eikel" vindt. Hoe kan ik haar tactisch duidelijk maken dat ik me sinds het uit is nog nooit zo ongelukkig heb gevoelt... (en is het nodig?) wil haar niet kwijt als "normale" vriendin/vage kennis
Pfff zolang er na nog joh?quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:28 schreef vencodark het volgende:
Gister moest ik om 1 of andere reden weer aan mijn ex denken. TIs alweer ruim een jaar uit maar hij blijft spoken. Kreeg gister ineens de beelden weer in mijn hoofd toen hij voor het eerst bij ons thuis was. Het sneeuwde buiten, we hadden eeuwen op het station gestaan vanwege storingen. Alles was toen nog zo goed.![]()
Daarna beelden van zijn ogen wanneer ik zag dat hij loog.![]()
Ik bedacht me 100 dingen die ik zou willen zeggen en schrijven tegen hem. Het is zo raar te beseffen dat het nog zoveel doet. Bedoel, it shouldn't.![]()
Ja raar he.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:36 schreef MaVaEe het volgende:
[..]
Pfff zolang er na nog joh?
Ik hoop dat het bij mij niet zo lang gaat duren...
Krijg sinds maandag nauwelijks iets meer door mn keel.![]()
ben in 3 weken 10 kilo afgevallen toen het net uit wasquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:36 schreef MaVaEe het volgende:
[..]
Pfff zolang er na nog joh?
Ik hoop dat het bij mij niet zo lang gaat duren...
Krijg sinds maandag nauwelijks iets meer door mn keel.![]()
Ff een vraagje.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja raar he.Snap het zelf ook niet. Ik ben er niet dagelijks mee bezig en denk niet eens in alle bijzonderheid veel aan hem maar nu gister ineens weer wel.
![]()
Niet lang, kleine 4 maanden waarvan hij al 1.5 maand twijfels had. Het is allemaal kut gelopen en het was ook mijn eerste relatie. Zal er ook mee te maken hebben.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:44 schreef MaVaEe het volgende:
[..]
Ff een vraagje.
Hoelang heb je iets met hem gehad?
Ok maja dat betekent natuurlijk niet dat het minder pijnlijk is!quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Niet lang, kleine 4 maanden waarvan hij al 1.5 maand twijfels had. Het is allemaal kut gelopen en het was ook mijn eerste relatie. Zal er ook mee te maken hebben.
So it would seem.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:36 schreef MaVaEe het volgende:
[..]
Ok maja dat betekent natuurlijk niet dat het minder pijnlijk is!
Welk stuk bedoel je precies met vrouw eigen? Dingen niet makkelijk loslaten?quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:09 schreef flamoes het volgende:
Ik vraag me alleen steeds af; is dat nou vrouw-eigen of is dit zeldzaam?
Nee niet dat loslaten, dat is bij m/v wel aardig hetzelfde.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Welk stuk bedoel je precies met vrouw eigen? Dingen niet makkelijk loslaten?
Opzich heb ik de gebeurtenissen met mijn ex aardig los gelaten, genoeg mensen maken tenslotte veel ergere dingen mee met exen en relaties. Maar wat mij er nog aan doet denken is dat ik onze vriendschap die we eerst hadden, mis. Het was puur en ondanks dat we allebei een beetje eigenzinnig zijn, het voelde veilig met zn 2-en Van dat alles is niets over en dat is gewoon heel jammer.![]()
Dat is indd. wel erg raar. Dan meet ze duidelijk met twee maten. Wat ik al zei, een hoop mensen hebben ergere dingen met hun ex meegemaakt. Je ex gelijk zien met een ander, lijkt me pittig. Ik zou gek geworden zijn, ben in dat opzich lichtelijk jaloers aangelegd.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:44 schreef flamoes het volgende:
[..]
Nee niet dat loslaten, dat is bij m/v wel aardig hetzelfde.
Ik vind het zo apart dat ze niet kon hebben dat ik toen een ander meisje had, terwijl ze zelf meteen nadat het uit was al iemand had.
En ook dat ze dan nu na 5 jaar nog zo raar doet tegen me...
Over dat vriendschap missen ben ik ook met je eens.. Daarvan is niks over en dat is heel erg. Maar toch moet je het nu nemen zoals het is, want het is nou eenmaal voorbij...
Mijn laatste relatie is zoals ik zei nu bijna 4 maanden over, maar iedere dag gebeurd er wel iets dat ik aan haar denk. Sommigen ontkennen dit, maar ik weet, dat heeft iedereen, ook je ex.
Vaak hoor ik haar zelfs nog mijn naam roepen in mijn hoofd of denk aan dat ze naast me lag te slapen met haar duim in haar mond en dat ik dan heel lang naar haar keek..
Maar hoe speciaal ze toen ook was voor me, ik heb het geaccepteerd, verwerkt en de zwaarste tijd is allang voorbij denk ik dan. Tijd voor het singles-topic![]()
Schrijf het allemaal eens op en verstuur je mail/brief zodra je denkt dat je alles hebt opgeschreven waar je nog mee zat?quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:53 schreef vencodark het volgende:
Ik denk de situatie wel geaccepteerd te hebben maar soms komen er dingen boven die ik wil zeggen tegen hem omdat er nog wel gevoelens zijn. Niet dat ik hem terug wil, geen verliefdheid maar andere dingen. Kan ik ook niet verklaren.![]()
Het enige verschil is denk ik dat het op de lange termijn geen heftige emoties meer teweeg brengt en je er zo gezegd aan kan terugdenken alsof je aan je eerste kat/hond denkt. "De tijd die we samen hadden was fijn, maar soit, nu verder."quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:44 schreef flamoes het volgende:
maar iedere dag gebeurd er wel iets dat ik aan haar denk. Sommigen ontkennen dit, maar ik weet, dat heeft iedereen, ook je ex.
Of juist logisch? Komt op mij over alsof het haar vooral om d'r eigen geluk gaat, en het jou niet gunt.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:44 schreef flamoes het volgende:
Nee niet dat loslaten, dat is bij m/v wel aardig hetzelfde.
Ik vind het zo apart dat ze niet kon hebben dat ik toen een ander meisje had, terwijl ze zelf meteen nadat het uit was al iemand had.
Heb ik overwogen en in het verleden weleens gedaan. Was 3 weken nadat het uit was en even wilde hij me weer terug, so it would seem. Maar nu vind ik het te laat. Hij is waarschijnlijk allang klaar met me en hij stelt zelf niet eens gevoel te hebben (what so ever). Enige wat ik zou willen is hm iets láten voelen. Niet voor mij maar sowieso. Hoe dan ook, het heeft geen zin denk ik.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:04 schreef Nairua het volgende:
[..]
Schrijf het allemaal eens op en verstuur je mail/brief zodra je denkt dat je alles hebt opgeschreven waar je nog mee zat?. Dan heb je het tenminste voor je eigen gevoel goed afgesloten.
Ik zou er bij het kleinste signaal geen energie meer insteken. Jij wil vrienden blijven, het boeit hem niet, klaar dan. Je bent zo'n persoon niet waard. Geen moeite meer nemen, want je laat hem alleen maar (onterecht) denken dat je hem terug wil ofzo, zodat hij zich weer goed voelt en zijn ego gestreken word. Net als dat hij weg loopt bij je vandaan, moet ie zelf ook maar weer terug komen, niet jijquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb ik overwogen en in het verleden weleens gedaan. Was 3 weken nadat het uit was en even wilde hij me weer terug, so it would seem. Maar nu vind ik het te laat. Hij is waarschijnlijk allang klaar met me en hij stelt zelf niet eens gevoel te hebben (what so ever). Enige wat ik zou willen is hm iets láten voelen. Niet voor mij maar sowieso. Hoe dan ook, het heeft geen zin denk ik.![]()
Ik heb hele boekwerken geschreven over alles maar uiteindelijk doet het hem weinig, helaas.
Wat wil je hem laten voelen en waarom?quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Enige wat ik zou willen is hm iets láten voelen. Niet voor mij maar sowieso. Hoe dan ook, het heeft geen zin denk ik.![]()
Ik heb hele boekwerken geschreven over alles maar uiteindelijk doet het hem weinig, helaas.
Wat ik al zei, hij claimt zelf niks geen gevoel meer te hebben sinds hij 13 something was. Psychisch dingetje zullen we maar zeggen. We hebben wat gehad dus hij moet wel even gevoel hebben gehad en ik geloof er simpelweg niet in dat hij helemaal niet meer voelt, voor wat dan ook. Ik zou hem gewoon willen helpen te geloven dat gevoel voor iets, weer terug kan komen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wat wil je hem laten voelen en waarom?
Ehm. Als hij tijdens jullie relatie iets voor je heeft gevoeld; missie geslaagd. En zo niet, waarom zou hij nú dan ineens wel iets gaan voelen?quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:47 schreef vencodark het volgende:
Nogmaals: niet gevoel voor mij maar voor alles waar je gevoel voor kán hebben.
What's your story?quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:05 schreef Grimm het volgende:
Beetje vaag allemaal 4 maanden uit met me ex en ik hoor een liedje en ik moet ineens aan d'r denken, beetje raar
In de hoop dat als hij weer in het algemeen gaat voelen, hij dan ook weer open staat voor jou? Zeg eens eerlijk. Want dat proef ik er een beetje uit.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:47 schreef vencodark het volgende:
Nogmaals: niet gevoel voor mij maar voor alles waar je gevoel voor kán hebben.![]()
Huh is dat zo?quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:29 schreef jd1982 het volgende:
Jezus elke keer als je iemand belt en je krijgt voicemail kost 20cent jah, ze had begin deze maand (toen we nog contact hadden) heel vaak dr telefoon uit of drukte me weg (dan kreeg ik voicemail), kostte me elke keer 20 centweet ik dat ook weer int vervolg...
had nadat het uitging telefoon rekening van 200 equote:Op donderdag 28 juni 2007 18:29 schreef jd1982 het volgende:
Jezus elke keer als je iemand belt en je krijgt voicemail kost 20cent jah, ze had begin deze maand (toen we nog contact hadden) heel vaak dr telefoon uit of drukte me weg (dan kreeg ik voicemail), kostte me elke keer 20 centweet ik dat ook weer int vervolg...
Ik begrijp dat ik die indruk maak, is van jouw kant ook helemaal niet ver gezocht. Maar ik wil nogmaals benadrukken dat ik geen relatie meer met hem zou willen, het is al een tijd uit en zo hoort het ook te zijn. We pastte totaal niet bij elkaar en maakte elkaar niets dan ongelukkig. Maar ik geef veel om hem en ik zou hem al het geluk gunnen. Vind het naar om te horen dat hij niet gelukkig is en niks meer voelt. Hij zit daarmee in een klote situatie.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:09 schreef MNR het volgende:
[..]
What's your story?
[..]
In de hoop dat als hij weer in het algemeen gaat voelen, hij dan ook weer open staat voor jou? Zeg eens eerlijk. Want dat proef ik er een beetje uit.
Heel je verhaal is me wel erg herkenbaar, heb me een hele tijd zoals jou gevoeld tegenover mijn ex.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:00 schreef Ruikert het volgende:
ze is haar sympathie voor mij kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |