Noot vooraf: ik heb gedronkenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:47 schreef vincent2006 het volgende:
hallo ik ben vincent, heb me al een tijdje geregistreert hier maar eigenlijk nooit wat gepost. en nu wil ik wat kwijt
[lang verhaal]
Dan ben je niet de enigste!quote:Op zondag 1 juli 2007 01:58 schreef MNR het volgende:
[..]
Noot vooraf: ik heb gedronken
Je hebt haar gemanipuleerd. Punt.
Ik vraag me ook af in hoeverre het verhaal wat je hierboven beschreven is, voldoet aan de waarheden die je voor je houdt. Je kunt niemand bij je houden door er complete controle over te behouden.
Ik vraag me af of je wel eerlijk ben geweest over je eigen gevoelens naar haar toe of dat je ze voor je hebt gehouden totdat je erachter kwam wat je wilde? En je mag erkennen dat ze niet je beste vriendin was, maar veel meer.
Ik kan weinig sympathie opbrengen voor mensen die spelen met andermans geest.
Ow ja, en de sleutel ligt er niet in dat je er alles aan wilt doen om haar terug te winnen, maar om je spijt te betuigen.
Tja.. Daarom ben ik blij dat mijn ex niet hier in de buurt woont. Kom ik dr in ieder geval niet zo snel tegenquote:Op zondag 1 juli 2007 02:55 schreef superworm het volgende:
ik denk dat iedereen zich het "sodegodver, vriendin kwijt"-topic nog wel kan herinneren. nou was die overspelige teringhoer dus echt aan het proberen mij terug te winnen met 'ik ben veranderd' en bla, tis nu vier weken uit en we hebben best vaak exensex gehad enzo. dus nou ja mijn besluit stond nog steeds vast maar daardoor gaf ik nog wel om dr en miste ik dr nog heel erg enzo, en zij mij maar mailen dat ze me terug wil en plotseling langskomen enzo, dat soort onzin. dus ik ging vanavond de stad in, met een vriend, in een jazzcafe wat drinken en een potje schaken. harstikke leuk allemaal. smst een andere vriend, kwakman, of we naar de rumours (disco-kroeg in amersfoort) komen, want daar was mn ex, nog een stuk of vijf meisjesvrienden, en nog een paar jongens die ik ken. dus ik leg mn koning neer (was toch al hopeloos, dat potje schaken) en we vertrekken. ik zoek die hele kroeg, vijf zalen, af naar mn ex, en vind uiteindelijk een vriend. die zegt dat ze buiten op een bruggetje zit met een andere vriend, J. J. liep tijdens mijn relatie met haar áltijd grappen te maken over haar, haar borstomvang, haar vreemdgaangedrag, etcetera. duidelijk laten merken dattie dr niks vond, of tenminste, dat leek zo. nou had ze al (check het -sodegodver, vriendin kwijttopic- maar) met een andere vriend gezoend, bleek ze nu door j. op dr bek gepakt te zijn, en flink terug te hebben gezoend.
ik ben echt heel heel heel heel HEEL erg teleurgesteld, pissig, mijn gedachten zijn weer eens bevestigd (kuthoer!), ben nu dus wéér een vriend kwijt (en j. was nummer drie in mijn vriendenlijst, echt een 'goede vriend') én ik ben na een avond stappen weer nuchter en voel me rotter dan ooit. mijn beste vriendin, waar ik ooit hoop mee te trouwen (trouw, lief, intelligent), is in noorwegen en is daar nog acht weken. iedereen die ik ken slaapt, of staat in de rumours te hupsen. AARGH ik kan er echt niet mee omgaan, ik kan dr niet tegen, ik haat dr zo ontzettend diep maar het doet me ook zo ontzettend veel... iemand enig advies... please?! AAARGH...
S6!quote:Op zondag 1 juli 2007 11:47 schreef Niri het volgende:
Pfff over een uur staat mn ex voor de deur. Heb echt in lange tijd niet zo'n stress gehad, krijg geen hap door mn keel. Nou ben benieuwd hoe het gaat, zal hopelijk wel loslopen. Jullie horen nog van me..!!
Ik zeg: Welkom in dit topic!quote:Op zondag 1 juli 2007 11:59 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Ik heb altijd al vrees gehad alleen te zijn... wat doe je dan? Dan zoek je een relatie.
Ik ben er nu achter gekomen dat dat niet de oplossing is maar ik heb t wel 8 jaar lang gedaan.
Nu moet ik mezelf ermee confronteren en dat is zo moeilijk.
Ik voel me nergens meer thuis, weet bij god niet waar ik het allemaal moet zoeken.
Dit wou ik gewoon even kwijt...
Thanks.quote:Op zondag 1 juli 2007 12:03 schreef MaVaEe het volgende:
[..]
Ik zeg: Welkom in dit topic!
Lucht hier vooral je hart.
Doet je goed!
Niet denken, er kan heel veel gebeuren in die tijd zorg dat je je eigen leven op de rails gaat krijgen. Op haar gaan rekenen is de grootste fout die je kan maken.quote:Op zondag 1 juli 2007 12:16 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Ze geeft ook aan dat ze het zo moeilijk vind maar gewoon echt niet anders kan.
Juist daarom heb ik iets van... misschien dan later...
Ik weet het, alleen momenteel ben ik zo emotioneel geladen dat het vanzelf gaat.quote:Op zondag 1 juli 2007 12:27 schreef AcidTrance het volgende:
[..]
Niet denken, er kan heel veel gebeuren in die tijd zorg dat je je eigen leven op de rails gaat krijgen. Op haar gaan rekenen is de grootste fout die je kan maken.
Dat dus.quote:Op zondag 1 juli 2007 12:03 schreef MaVaEe het volgende:
Ik zeg: Welkom in dit topic!
Lucht hier vooral je hart.
Doet je goed!
Ha mooi! Ja, heb gisteravond ook echt een leuke avond gehad. Tering... ik weet niet wat dat is hoor, maar vrijdag merkte ik al een beetje dat de mannen op me afkwamen. En gisteravond ging ook alles zo vanzelf. Heb geen naarstige dorst naar een man of zo, maar het is altijd leuk om te merken. Vandaag voel ik me ook echt stukken minder rot (als in verdriet over mijn ex).quote:Op zondag 1 juli 2007 02:09 schreef MaVaEe het volgende:
Dan ben je niet de enigste!![]()
Dr belde vandaag een oude vriend op die het gehoord had van mijn stukgelopen relatie en nodigde me uit voor een biertje (werden er iets meer).
Hoppa het eerste voordeel van vrijgezel zijn heeft zich weer aangediend!
Wat me opvalt is dat je kwaad op haar bent terwijl je ook tegen haar hebt gezegd dat je besluit vaststond (dat het uit was en uit bleef). Had je dan verwacht dat ze op je zou blijven wachten?quote:Op zondag 1 juli 2007 02:55 schreef superworm het volgende:
ik denk dat iedereen zich het "sodegodver, vriendin kwijt"-topic nog wel kan herinneren. nou was die overspelige teringhoer dus echt aan het proberen mij terug te winnen met 'ik ben veranderd' en bla, tis nu vier weken uit en we hebben best vaak exensex gehad enzo. dus nou ja mijn besluit stond nog steeds vast maar daardoor gaf ik nog wel om dr en miste ik dr nog heel erg enzo, en zij mij maar mailen dat ze me terug wil en plotseling langskomen enzo, dat soort onzin.
Heel herkenbaar...quote:Op zondag 1 juli 2007 13:46 schreef RobbieT het volgende:
Ik weet niet of het verstandig is om het hele verhaal hier te typen.
Maar het komt er op neer dat we van elkaar houden. Maar dat het door externe factoren gewoon niet wil en niet kan.
Het doet pijn....Erg pijn![]()
![]()
We scheelden 10 jaar. Maar dat was het niet het punt. In tegendeel zelfs.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:08 schreef Richard_Zutphen het volgende:
[..]
Heel herkenbaar...
Bij ons was t uiteindelijk de leeftijd. (ik huisje boompje beestje, zij nog niet aan toe)
Sterkte ermee!
Mooi besluitquote:Op zondag 1 juli 2007 14:44 schreef Niri het volgende:
Zo hij is langs geweest en stond binnen 5 minuten weer buiten. Voornaamste reden dat hij langs zou komen was omdat ik nog spullen van hem had, hij nog een telefoon van mij en we nog wat geldzaken moesten regelen. Toen hij hier aankwam bleek dat hij mijn telefoon vergeten was en nog geen tijd (ruim 2 maanden) had gehad om geldzaken te bekijken. Hij kwam dus puur en alleen zijn spullen ophalen en wou niet eens even zitten. Verder deed hij ook belachelijk bot en ongeintresseerd dus ik heb hem maar met 5 minuten de deur gewezen en gezegt dat ik hem nooit meer wil zien. Zo laat ik niet met me omgaan. Ik doe echt mijn best zo normaal mogelijk te doen en verwacht dan toch wel met respect behandeld te worden.
Kreeg daarna toch wel een kut gevoel en ben even achter hem aangegaan. Gezegt dat ik het belachelijk vind hoe hij zich gedraagt en dat ik wel meer respect verdien dat dit. Dat ik het jammer vind dat we zo met elkaar om moeten gaan vooral omdat ik hem absoluut niet terug wil en er dus ook geen enkele reden voor hem is zo tegen mij te doen. Dat ik eigleij had gehoopt dat we het toch op een normale manier konden afsluiten. Hij gaf me inderdaad gelijk en zei dat hij het gewoon moeilijk vind hoe hij zich moet opstellen blabla.
Nou goed, voor mij is het nu in iedergeval duidelijker dan ooit dat ik beter verdien en dat ik hem noooit meer terug wil!! Kan er nu ook niet echt verdriet om hebben hoe het gegaan is. Ik heb me van de goede kant laten zien en tja dat hij zich zo kinderachtig gedraagt is zijn probleem. Misschien meer een teken dat het niet goed met hem gaat dan als hij zegt. Ik hoef hem in iedergeval nooit meer te zien en ga ook geen moeite meer doen 'vrienden' te zijn want zelfs dat is hij niet waard!!!
Heeft hier ook een rol gespeeld. Alleen kwam ze daar pas na een half jaar samenwonen achter.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:08 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Bij ons was t uiteindelijk de leeftijd. (ik huisje boompje beestje, zij nog niet aan toe)
Of hij heeft het er gewoon zo moeilijk mee dat hij niet anders kán.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:44 schreef Niri het volgende:
Ik hoef hem in iedergeval nooit meer te zien en ga ook geen moeite meer doen 'vrienden' te zijn want zelfs dat is hij niet waard!!!
Tja ik had gisteren wel erg de behoefte om een meisje te versieren om het gat op te vullen die mn ex heeft achtergelaten...quote:Op zondag 1 juli 2007 13:16 schreef Oesie het volgende:
* Oesie mocht gisteravond ook niet klagen van aandacht.
Maar ja... als barman is dat toch anders
quote:Op zondag 1 juli 2007 18:11 schreef MaVaEe het volgende:
[..]
Tja ik had gisteren wel erg de behoefte om een meisje te versieren om het een gat op te vullen die mn ex heeft achtergelaten...
Maargoed ik hou me sterk!
I've failed alreadyquote:Op zondag 1 juli 2007 18:11 schreef MaVaEe het volgende:
[..]
Tja ik had gisteren wel erg de behoefte om een meisje te versieren om het gat op te vullen die mn ex heeft achtergelaten...
Maargoed ik hou me sterk!
Ik deed dat ook altijd...quote:Op zondag 1 juli 2007 19:31 schreef Oesie het volgende:
[..]
I've failed already(en dat was niet gisteren). Ben me er niet beter door gaan voelen
Het is gewoon echt een kwestie van tijd. Weet ook wel dat het weer helemaal goed komt. Maar wanneer ik weer in die fase terecht kom weet ik nog niet. Ben bang dat ik stiekem toch wel een beetje wacht totdat ze terug is van vakantie
Maar dat moet ik mezelf echt niet wijs gaan maken... ik moet ook weer verder.
Ik snap je precies. Dat gevoel heb ik ook..quote:Op zondag 1 juli 2007 21:54 schreef hannekethemaster het volgende:
Wat ik zo vreemd vind is dat ik bij hem echt het idee had dat we bij elkaar hoorden, heb al tig andere vriendjes gehad, maar nooit was het zoals met hem. Om hem dan nu kwijt te raken aan iets waarvan hij zelf niet eens weet hoe het gaat zijn is dan ook des te moeilijker, maar ik zal het helaas moeten gaan accepteren
Precies!quote:Op zondag 1 juli 2007 22:30 schreef Nairua het volgende:
Ik zou me nooit per telefoon oid laten dumpen. Wil je me kwijt, dan zeg je het maar in m'n gezicht.
Frappant genoeg was dat juist 'ons eerste liedje'quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:19 schreef shifto het volgende:
[James Blunt - Goodbye My Lover]
Die is té cliché
tja dat zei ik hem ook maar toen was t kwaad al geschied...quote:Op zondag 1 juli 2007 22:30 schreef Nairua het volgende:
Ik zou me nooit per telefoon oid laten dumpen. Wil je me kwijt, dan zeg je het maar in m'n gezicht.
quote:Op maandag 2 juli 2007 07:37 schreef hannekethemaster het volgende:
[..]
tja dat zei ik hem ook maar toen was t kwaad al geschied... Hij had er denk ik t lef ook niet voor om het in mijn gezicht te zeggen want 2 dagen daarvoor had hij de kans ertoe gehad, maar toen werd er nog mooi weer gespeeld ....
Ik heb juist van die momenten als ik alleen ben. Tevens is het een stukje jaloezie.quote:Op maandag 2 juli 2007 00:02 schreef RobbieT het volgende:
Ik ben echt een wrak
Het ene moment gaat t wel een beetje..en kan ik het nog redelijk normaal vertellen, en dan zo van het een op het ander moment begin ik weer te huilen, of ik begin gewoon vanuit het niets te huilen.
Ik weet niet waarom ik dat hier allemaal vertel, volgens mij zitten hier wel een aantal gelijkgestemden.
Zo zit ik hier ook, vorig jaar 3 weken vrij geweest, maar kon niet weg toen, 3 weken regen gehad. We zouden samen een last-minut nemen en vrienden hebben alles al geplanned of gaan met vriendinnen, de zaak is dicht, dus wordt 3 weken naar buiten staren (en waarsch teveel nadenken)...quote:Op maandag 2 juli 2007 08:07 schreef MaVaEe het volgende:
[..]
Ik heb juist van die momenten als ik alleen ben. Tevens is het een stukje jaloezie.
Vorig jaar ben ik door omstandigheden niet op vakantie geweest. We hadden dit voorjaar een vakantie geboekt naar de Dominicaanse Republiek. Dit was iets waar ik me ontzettend op verheugde. Nu heeft zij het uitgemaakt en kon ik tegen 15% nog annuleren. Nu hoorde ik gister dat ze nu een reis had geboekt naar curacao. En ik ben te laat om nog met vrienden mee op vakantie te kunnen.... Weer een zomertje doorwerken dus...
mijn vrienden hadden hun vakantie al gepland, op 1 na, daarmee ga ik nu 3 week door europa cruisenquote:Op maandag 2 juli 2007 09:55 schreef jd1982 het volgende:
[..]
Zo zit ik hier ook, vorig jaar 3 weken vrij geweest, maar kon niet weg toen, 3 weken regen gehad. We zouden samen een last-minut nemen en vrienden hebben alles al geplanned of gaan met vriendinnen, de zaak is dicht, dus wordt 3 weken naar buiten staren (en waarsch teveel nadenken)...
Hahahahahahahahaha!!!!quote:in the dark van tiesto (Dat is ons liedje)..
een echte romanticusquote:Op maandag 2 juli 2007 18:46 schreef RobbieT het volgende:
Het is gewoon zo raar..
Het is net alsof wij gewoon bij elkaar moeten zijn.
Liep gisteren met haar in het park, nog even praten met elkaar, ik hoorde wat en blijf staan..hoor ik op de achtergrond gewoon: in the dark van tiesto (Dat is ons liedje)..
Of ze belde me, en elke keer als ze belde was in the dark op de radio.
Ik zit met de telefoon in mijn hand, krijg ik een sms van d'r of ze belt.
Of als ze bij me weg ging, of ik bij haar; een van ons liedjes op de radio (hebben er 3).
Ik zal hier niet gaan uitleggen waarom het dat nummer is, maar denk eerst eens na voordat je wat zegt.quote:
Ik had dat gelukkig alleen toen we nog wat hadden.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:35 schreef jd1982 het volgende:
Idd mensen uitlachen zit niemand op te wachten hier...
Ik heb dat ook altijd trouwens RobbieT, dat ineens alles klopt, liedje bij weggaan, tekens enzo... heel vaag, maar geloof wel dat die dingen bestaan, had ze alleen bij mn 1ste ex en nu weer, dus of je dan echt bij elkaar 'hoort' weet ik niet want heb t al bij 2 gehad...
Aah joh is gewoon een dipje! Kom je wel weer overheen!quote:Op maandag 2 juli 2007 21:35 schreef jd1982 het volgende:
Ik weet niet wat de fuck ik heb, maar begin ineens te huilen, voelde me hele dag al beetje ziek, naar sportschool geweest, meestal voelde ik me daarna wel lekker, maar hielp niks, voel me echt opeens super eenzaam enzo, voel me gewoon ziek alleen... zo uit het niets
Vervelend zoietsquote:Op maandag 2 juli 2007 21:35 schreef jd1982 het volgende:
Ik weet niet wat de fuck ik heb, maar begin ineens te huilen, voelde me hele dag al beetje ziek, naar sportschool geweest, meestal voelde ik me daarna wel lekker, maar hielp niks, voel me echt opeens super eenzaam enzo, voel me gewoon ziek alleen... zo uit het niets
In het begin dacht ik altijd dat het toeval was, als het steeds vaker voorkomt, ga je daar toch minder in geloven.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:35 schreef jd1982 het volgende:
Idd mensen uitlachen zit niemand op te wachten hier...
Ik heb dat ook altijd trouwens RobbieT, dat ineens alles klopt, liedje bij weggaan, tekens enzo... heel vaag, maar geloof wel dat die dingen bestaan, had ze alleen bij mn 1ste ex en nu weer, dus of je dan echt bij elkaar 'hoort' weet ik niet want heb t al bij 2 gehad...
Heb ik ook... en omdat het dan niet lukt... word ik boos op mezelf...quote:Op maandag 2 juli 2007 23:08 schreef RobbieT het volgende:
[..]
Soms wil ik schreeuwen, soms wil ik huilen, soms wil ik boos worden, soms wil ik met dingen gooien, soms wil ik gewoon slapen en een paar dagen wakker..
Maar geen van bovenstaande komt eruit...
Mmm.... dat zijn geen fijne gedachten nee. Zou ook niet zo goed weten hoe ik daarop zou reageren (hoewel ik niet uitsluit dat hij nu een andere meid ziet). Probeer er niet teveel mee bezig te zijn, maar dat is natuurlijk makkerlijker gezegd dan gedaan.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 08:30 schreef MaVaEe het volgende:
Pfff krijg het idee dat mn ex wel een nieuwe vriend heeft! :S
Krijg dr gewoon pijn in mn buik van....
Nu wilde ik een creatieve kop voor je verzinnen, maar heb me ingehoudenquote:Op maandag 2 juli 2007 21:31 schreef Nairua het volgende:
X1 was me vandaag op komen zoeken. Zowaar een gezellige dag gehad..
*zo* herkenbaarquote:Op maandag 2 juli 2007 23:08 schreef RobbieT het volgende:
Het gevoel met haar is ook heel anders dan dat ik bij mijn exen had.
Ze is alles wat ik zoek in een vrouw, en ik weet dat ik niet nog een keer iemand zal vinden zoals haar.
Damn dat is wel heel erg bizar!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:27 schreef Vork het volgende:
Jahoor, dat heb ik weer. M'n ex en ik zijn allebei opzoek naar wat vakantiewerk en nu worden we allebei door een uitzendbureau bij hetzelfde bedrijf voor dezelfde functie voorgesteld.
Wees blij, je had ook met z'n tweeen bij hetzelfde bedrijf terecht kunnen komenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:27 schreef Vork het volgende:
Jahoor, dat heb ik weer. M'n ex en ik zijn allebei opzoek naar wat vakantiewerk en nu worden we allebei door een uitzendbureau bij hetzelfde bedrijf voor dezelfde functie voorgesteld.
Zoals boven al gezegd, meerdere plekken. Maar gelukkig ook meerdere opties voor evt. ander werk. Het is tenslotte ook maar gewoon tijdelijk werk. Iquote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:54 schreef MNR het volgende:
Wees blij, je had ook met z'n tweeen bij hetzelfde bedrijf terecht kunnen komen
But look at the bright side: als jij de functie mag vervullen, was hij je op het lijf geschreven, krijgt zij hem, dan wacht er een betere, leukere baan voor je
Ik kan wel een handleiding schrijven "hoe om te gaan met je ex als je hem/haar dagelijks tegenkomt"quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:10 schreef jd1982 het volgende:
Ik vind het al verrot om bij dezelfde sportschool te zitten...
Nu hebben we een schema, ik op maandag, dinsdag en vrijdagavond en zij op woensdag en donderdagavond, maar heb eigenlijk geen zin meer om me daaraan te gaan houden...
Op dit moment vraag ik het me echt af. Was nog nooit iemand tegen gekomen zoals zij.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:14 schreef MNR het volgende:
*zo* herkenbaar
En je zult idd niet nog een keer iemand vinden zoals zij. Het zal beter zijn! En als zij echt de vrouw voor je is, komt ze vanzelf bij je terug en kun je altijd nog beslissen wat je doet. Staar je in ieder geval niet blind op het verleden, richt je op het heden
Weet je het absoluut zeker? Nee.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 08:30 schreef MaVaEe het volgende:
Ze was uit zichzelf hier 'even' heen gekomen met de trein.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:14 schreef MNR het volgende:
Gewoon nog een paar keer afspreken als je daar zin in hebt en kijken of het gevoel stand houdt. Het is niet voor niets eerder uitgeweest (check of die reden nog valide is).
heel herkenbaar! en maak je geen zorgen, dat maakt iedereen mee in het begin... ben nu dik 2 maanden verder en het gevoel is langzaam aan het wegzakkenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:22 schreef RobbieT het volgende:
[..]
Op dit moment vraag ik het me echt af. Was nog nooit iemand tegen gekomen zoals zij.
Ik heb echt het gevoel dat ik gek aan het worden ben hier. Ik weet het gewoon niet meer.
Niks wil nog. Heb ook het idee dat ik wel aanwezig ben, maar dat alles langs me heen gaat..
op 1 of andere manier heb ik het gevoel dat ik het fijn zou vinden als mijn ex een nieuwe vriend zou krijgen. om 2 redenen: ik gun haar uiteraard al het geluk van de hele wereld (en ze zit nu best diep in de shit qua leven) + ik zal het zelf makkelijker kunnen loslaten.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 08:30 schreef MaVaEe het volgende:
Krijg dr gewoon pijn in mn buik van....
Ja, het geeft een vorm van rust als je jezelf kunt vertellen dat je er alles aan hebt gedaan om het te redden en het uiteindelijk niet meer bij jou lag.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:34 schreef MNR het volgende:
En daar heb ik voor nu vrede mee, met die gedachte. Want ik vind nog steeds dat hij een fout heeft gemaakt, maar ik ben er minder verdrietig om geworden.
Dat denk ik ook wel eens, blijf nu elke keer van die sprankeltjes hoop krijgen, mn verstand zegt allang nee nooit meer, maar mn gevoel blijft zeggen, ik wil nog 1 keer samen op de bank liggen film kijken... en nergens aan denken...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:46 schreef Ruikert het volgende:
[..]
op 1 of andere manier heb ik het gevoel dat ik het fijn zou vinden als mijn ex een nieuwe vriend zou krijgen. om 2 redenen: ik gun haar uiteraard al het geluk van de hele wereld (en ze zit nu best diep in de shit qua leven) + ik zal het zelf makkelijker kunnen loslaten.
maarjah is gevoel he, of ik het werkelijk zou kunnen hebben is afwachten
Het zou handig zijn als je gewoon een knop zou kunnen omzetten. Het gevoel van samen op de bank liggen en film kijken...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:51 schreef jd1982 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel eens, blijf nu elke keer van die sprankeltjes hoop krijgen, mn verstand zegt allang nee nooit meer, maar mn gevoel blijft zeggen, ik wil nog 1 keer samen op de bank liggen film kijken... en nergens aan denken...
ik ben het zeker met je eens....quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:24 schreef JoeyT het volgende:
Goed topic om over je ex heen te komen. Kom op zeg, lees jullie eigen posts eens...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |