abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51014247
hallo ik ben vincent, heb me al een tijdje geregistreert hier maar eigenlijk nooit wat gepost. en nu wil ik wat kwijt

ik ben geen vriendin ofzo verloren, maar me beste vriendin. opzich hadden we best vaak ruzie. elke keer ruzie kwam vaak als ik iemand leuk vond, of als zij iemand leuk vind. ik vond haar gewoon ook kei leuk.. kwas smoor verliefd op haar. als ik niemand anders leuk vond en zij ook niet ging het gewoon top dan was het altijd gezellig met haar. ik heb nu bijna 4 maanden ruzie met haar, en ik begin haar nu echt te missen. terwijl ze me al zoveel verdriet heeft aangedaan.. ik denk dat het ook deels mijn schuld is dat we ruzie hebben. het was meer zo van, zij begon iemand leuk te vinden, dat had ze me verteld.. maar normaal zei ze altijd iets op msn, maar dat werd steeds minder en als ik iets tegen haar zei dan duurde het ooit wel een half uur totdat ze echt iets terug zei.. paar zinnetjes.. 'jaa ik ben met **** aan't praten' en dan duurde het weer een half uur voordat ze iets terug zei. een paar maanden later was dat haar vriend. nou ik vond dat dus echt niet leuk, om 2 redenen. 1: ik vond haar leuk.. 2: elke vriendje van haar ging vreemd, ze werd er elke keer verdrietig van. ik wou voorkomen dat ze nog een keer zo verdrietig zou worden. maar ze wou daar niet naar luisteren. ik kreeg er genoeg van dat me beste vriendin geen tijd meer voor mij had. ik had verzonnen dat haar vriend vreemd was gegaan(ik heb daar achteraf heel erg spijt van dat ik dat gezegt heb) en ze werd daar echt heel boos om. ze had me geblokkeert, ik wou helemaal geen ruzie met haar. ik kan gewoon niet zonder haar. ze wil nu echt helemaal niet meer met mij omgaan, wat ik ook probeer ze blijft echt heel boos.. normaal waren we echt heel eerlijk tegen elkaar. tenminste ik was altijd eerlijk tegen haar, vertelde altijd de waarheid. maar ook nu na 4 maanden wil ze nog steeds geen contact leggen. en ik mis die meid gewoon heel erg, krijg nog steeds tranen als ik aan haar denk. ik ben echt heel erg onzeker geworden. ik wil van de ene kant nooit meer een beste vriendin, gewoon omdat ik té bang ben om nog een keer zo iemand kwijt te raken.

ze was gewoon alles voor mij. ik heb nog nooit zo iemand gehad. ze was er altijd voor mij als er niemand anders was. als ik haar een dag of wat niet gesproken heb miste ik haar al heel erg. we smste echt heel veel. het was gewoon zo leuk met haar.. elke keer als ik met d'r omging gaf me dat zo'n geweldig gevoel, het was echt een schat van een meid. ik heb eigenlijk nog veel meer te vertellen, maar ben daar niet voor in de stemming. ik heb verders allles geprobeert om weer bevriend met haar te raken. ook al heeft ze me zo verdrietig geworden. waar ik over gelogen heb is volgens mij wel echt gebeurt. als ik een vriend van me moet geloven.. haar vriend en een ander vriendin liepen schouder aan schouder.. en die 2 vonden elkaar vóór dat hij een relatie had al leuk..

ik ben me verhaal ook weer kwijt. dat lucht op, al zal ik haar wel altijd blijven missen.. ik zit ook nu nog steeds met tranen.. ik mis haar zo erg..
Mazda MX-5
pi_51016312
je klinkt best wel psycho met je verzonnen verhaal over vreemdgaan
pi_51016636
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 87% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:49:51 ]
pi_51016756
subtiliteit op dit forum is een beetje een naar iets vind ik. mensen die hier posten willen advies hebben en dat kan je ze het beste gewoon rechtstreeks zonder omwegen geven.
pi_51016800
ik heb ooit wel eens liefdesverdriet gehad maar dat beviel niet zo dus toen heb ik het afgeschaft
pi_51016807
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 59% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:49:52 ]
pi_51016880
trusten
pi_51018700
Ik noem liefdesverdriet tegenwoordig ook liefdeshaat!
pi_51018843
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 22:47 schreef vincent2006 het volgende:
hallo ik ben vincent, heb me al een tijdje geregistreert hier maar eigenlijk nooit wat gepost. en nu wil ik wat kwijt

[lang verhaal]
Noot vooraf: ik heb gedronken

Je hebt haar gemanipuleerd. Punt.

Ik vraag me ook af in hoeverre het verhaal wat je hierboven beschreven is, voldoet aan de waarheden die je voor je houdt. Je kunt niemand bij je houden door er complete controle over te behouden.
Ik vraag me af of je wel eerlijk ben geweest over je eigen gevoelens naar haar toe of dat je ze voor je hebt gehouden totdat je erachter kwam wat je wilde? En je mag erkennen dat ze niet je beste vriendin was, maar veel meer.

Ik kan weinig sympathie opbrengen voor mensen die spelen met andermans geest.

Ow ja, en de sleutel ligt er niet in dat je er alles aan wilt doen om haar terug te winnen, maar om je spijt te betuigen.
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_51019046
quote:
Op zondag 1 juli 2007 01:58 schreef MNR het volgende:

[..]

Noot vooraf: ik heb gedronken

Je hebt haar gemanipuleerd. Punt.

Ik vraag me ook af in hoeverre het verhaal wat je hierboven beschreven is, voldoet aan de waarheden die je voor je houdt. Je kunt niemand bij je houden door er complete controle over te behouden.
Ik vraag me af of je wel eerlijk ben geweest over je eigen gevoelens naar haar toe of dat je ze voor je hebt gehouden totdat je erachter kwam wat je wilde? En je mag erkennen dat ze niet je beste vriendin was, maar veel meer.

Ik kan weinig sympathie opbrengen voor mensen die spelen met andermans geest.

Ow ja, en de sleutel ligt er niet in dat je er alles aan wilt doen om haar terug te winnen, maar om je spijt te betuigen.
Dan ben je niet de enigste!
Dr belde vandaag een oude vriend op die het gehoord had van mijn stukgelopen relatie en nodigde me uit voor een biertje (werden er iets meer).
Hoppa het eerste voordeel van vrijgezel zijn heeft zich weer aangediend!
  Redactie Frontpage zondag 1 juli 2007 @ 02:55:41 #211
145738 superworm
is erbij
pi_51019682
ik denk dat iedereen zich het "sodegodver, vriendin kwijt"-topic nog wel kan herinneren. nou was die overspelige teringhoer dus echt aan het proberen mij terug te winnen met 'ik ben veranderd' en bla, tis nu vier weken uit en we hebben best vaak exensex gehad enzo. dus nou ja mijn besluit stond nog steeds vast maar daardoor gaf ik nog wel om dr en miste ik dr nog heel erg enzo, en zij mij maar mailen dat ze me terug wil en plotseling langskomen enzo, dat soort onzin. dus ik ging vanavond de stad in, met een vriend, in een jazzcafe wat drinken en een potje schaken. harstikke leuk allemaal. smst een andere vriend, kwakman, of we naar de rumours (disco-kroeg in amersfoort) komen, want daar was mn ex, nog een stuk of vijf meisjesvrienden, en nog een paar jongens die ik ken. dus ik leg mn koning neer (was toch al hopeloos, dat potje schaken) en we vertrekken. ik zoek die hele kroeg, vijf zalen, af naar mn ex, en vind uiteindelijk een vriend. die zegt dat ze buiten op een bruggetje zit met een andere vriend, J. J. liep tijdens mijn relatie met haar áltijd grappen te maken over haar, haar borstomvang, haar vreemdgaangedrag, etcetera. duidelijk laten merken dattie dr niks vond, of tenminste, dat leek zo. nou had ze al (check het -sodegodver, vriendin kwijttopic- maar) met een andere vriend gezoend, bleek ze nu door j. op dr bek gepakt te zijn, en flink terug te hebben gezoend.

ik ben echt heel heel heel heel HEEL erg teleurgesteld, pissig, mijn gedachten zijn weer eens bevestigd (kuthoer!), ben nu dus wéér een vriend kwijt (en j. was nummer drie in mijn vriendenlijst, echt een 'goede vriend') én ik ben na een avond stappen weer nuchter en voel me rotter dan ooit. mijn beste vriendin, waar ik ooit hoop mee te trouwen (trouw, lief, intelligent), is in noorwegen en is daar nog acht weken. iedereen die ik ken slaapt, of staat in de rumours te hupsen. AARGH ik kan er echt niet mee omgaan, ik kan dr niet tegen, ik haat dr zo ontzettend diep maar het doet me ook zo ontzettend veel... iemand enig advies... please?! AAARGH...
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_51019814
dus nou ja mijn besluit stond nog steeds vast ...

NEE je besluit stond dus niet vast
pi_51021677
quote:
Op zondag 1 juli 2007 02:55 schreef superworm het volgende:
ik denk dat iedereen zich het "sodegodver, vriendin kwijt"-topic nog wel kan herinneren. nou was die overspelige teringhoer dus echt aan het proberen mij terug te winnen met 'ik ben veranderd' en bla, tis nu vier weken uit en we hebben best vaak exensex gehad enzo. dus nou ja mijn besluit stond nog steeds vast maar daardoor gaf ik nog wel om dr en miste ik dr nog heel erg enzo, en zij mij maar mailen dat ze me terug wil en plotseling langskomen enzo, dat soort onzin. dus ik ging vanavond de stad in, met een vriend, in een jazzcafe wat drinken en een potje schaken. harstikke leuk allemaal. smst een andere vriend, kwakman, of we naar de rumours (disco-kroeg in amersfoort) komen, want daar was mn ex, nog een stuk of vijf meisjesvrienden, en nog een paar jongens die ik ken. dus ik leg mn koning neer (was toch al hopeloos, dat potje schaken) en we vertrekken. ik zoek die hele kroeg, vijf zalen, af naar mn ex, en vind uiteindelijk een vriend. die zegt dat ze buiten op een bruggetje zit met een andere vriend, J. J. liep tijdens mijn relatie met haar áltijd grappen te maken over haar, haar borstomvang, haar vreemdgaangedrag, etcetera. duidelijk laten merken dattie dr niks vond, of tenminste, dat leek zo. nou had ze al (check het -sodegodver, vriendin kwijttopic- maar) met een andere vriend gezoend, bleek ze nu door j. op dr bek gepakt te zijn, en flink terug te hebben gezoend.

ik ben echt heel heel heel heel HEEL erg teleurgesteld, pissig, mijn gedachten zijn weer eens bevestigd (kuthoer!), ben nu dus wéér een vriend kwijt (en j. was nummer drie in mijn vriendenlijst, echt een 'goede vriend') én ik ben na een avond stappen weer nuchter en voel me rotter dan ooit. mijn beste vriendin, waar ik ooit hoop mee te trouwen (trouw, lief, intelligent), is in noorwegen en is daar nog acht weken. iedereen die ik ken slaapt, of staat in de rumours te hupsen. AARGH ik kan er echt niet mee omgaan, ik kan dr niet tegen, ik haat dr zo ontzettend diep maar het doet me ook zo ontzettend veel... iemand enig advies... please?! AAARGH...
Tja.. Daarom ben ik blij dat mijn ex niet hier in de buurt woont. Kom ik dr in ieder geval niet zo snel tegen
pi_51023031
Pfff over een uur staat mn ex voor de deur. Heb echt in lange tijd niet zo'n stress gehad, krijg geen hap door mn keel. Nou ben benieuwd hoe het gaat, zal hopelijk wel loslopen. Jullie horen nog van me..!!
pi_51023062
quote:
Op zondag 1 juli 2007 11:47 schreef Niri het volgende:
Pfff over een uur staat mn ex voor de deur. Heb echt in lange tijd niet zo'n stress gehad, krijg geen hap door mn keel. Nou ben benieuwd hoe het gaat, zal hopelijk wel loslopen. Jullie horen nog van me..!!
S6!
pi_51023260
Nou bij mij is het ook weer zo ver.

Anderhalf jaar een relatie gehad waarvan een jaar samenwonend.
Zij is 19, een echte stapper en zit vol in der studentenleven.
Ik ben 24, wat meer een rustig type en werkend.

Dit ging dus niet... ze wil nu genieten van haar studentenleven, ze is egwoonweg te jong voor huisje boompje beestje.

Ze heeft me gezegt dat ze niet wou uitmaken maar wel moest, het knaagde enorm aan haar.
Het kon zo niet doorgaan.

We willen wel graag vrienden blijven aangezien we een bepaalde chemie hadden die we allebei nog nooit hadden meegemaakt.
We hebben problemen gehad waar geen uitweg meer in mogelijk leek en dan toch..na een uur goed praten hadden we dan een oplossing waar we allebei helemaal happy mee waren.
Dit vond ik (en zij) erg speciaal.

Maar nu is het uit... we hebben allebei enorm veel verdriet.
Nu komt daar nog eens bij dat ik me vrienden uit het oog ben verloren, ik heb niemand om op terug te vallen.
Dit is zon rotgevoel...
Gelukkig ben ik opgevangen door een collega waar ik nu het weekend ben blijven slapen.
Maar toch... ik zal er doorheen moeten...ik moet me leven helemaal opnieuw opbouwen.

Ik heb altijd al vrees gehad alleen te zijn... wat doe je dan? Dan zoek je een relatie.
Ik ben er nu achter gekomen dat dat niet de oplossing is maar ik heb t wel 8 jaar lang gedaan.
Nu moet ik mezelf ermee confronteren en dat is zo moeilijk.
Ik voel me nergens meer thuis, weet bij god niet waar ik het allemaal moet zoeken.

Dit wou ik gewoon even kwijt...
pi_51023361
quote:
Op zondag 1 juli 2007 11:59 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Ik heb altijd al vrees gehad alleen te zijn... wat doe je dan? Dan zoek je een relatie.
Ik ben er nu achter gekomen dat dat niet de oplossing is maar ik heb t wel 8 jaar lang gedaan.
Nu moet ik mezelf ermee confronteren en dat is zo moeilijk.
Ik voel me nergens meer thuis, weet bij god niet waar ik het allemaal moet zoeken.

Dit wou ik gewoon even kwijt...
Ik zeg: Welkom in dit topic!
Lucht hier vooral je hart.
Doet je goed!
pi_51023637
quote:
Op zondag 1 juli 2007 12:03 schreef MaVaEe het volgende:

[..]

Doet je goed!
Thanks.

Zal ik ook vooral doen.

Nu ga ik tijdelijk bij me moeder wonen (zucht).

Alles moet ik weer opnieuw opbouwen.
Vooral het gevoel van; ik heb geen vrienden meer, ik kan nergens op terugvallen is echt enorm rot.

Me ex heeft wel gezegt dat ze goede vrienden wil blijven (in onze relatie waren we ook echt soulmates naast de normale relatie).
Dit wil ik ook maar al te graag. (hoe moeilijk dat ook is, we willen er echt voor knokken)
Verder zei ze ook dat ze er zeker wel open voor staat dat het later nog wat word (weer wat opbloeit) als ze wat ouder is en door der studententijd heen zit. (ook wat meer huisje boompje beestje is).
Nu klamp ik me hier erg aan vast (fout).

Gister hebben we samen mijn spullen overgehuisd naar me moeder, hele goeie en heftige gesprekken gehad.
Ze geeft ook aan dat ze het zo moeilijk vind maar gewoon echt niet anders kan.
Juist daarom heb ik iets van... misschien dan later...
pi_51023869
quote:
Op zondag 1 juli 2007 12:16 schreef Richard_Zutphen het volgende:

Ze geeft ook aan dat ze het zo moeilijk vind maar gewoon echt niet anders kan.
Juist daarom heb ik iets van... misschien dan later...
Niet denken, er kan heel veel gebeuren in die tijd zorg dat je je eigen leven op de rails gaat krijgen. Op haar gaan rekenen is de grootste fout die je kan maken.
Ik ga incognito door het leven..........
pi_51024187
quote:
Op zondag 1 juli 2007 12:27 schreef AcidTrance het volgende:

[..]

Niet denken, er kan heel veel gebeuren in die tijd zorg dat je je eigen leven op de rails gaat krijgen. Op haar gaan rekenen is de grootste fout die je kan maken.
Ik weet het, alleen momenteel ben ik zo emotioneel geladen dat het vanzelf gaat.
Ik weet dat het beter is om niet te gaan hopen.

En me leven op de rails gaan krijgen ben ik zeker wel van plan alleen het gaat een erg moeilijke tijd worden.
pi_51025029
quote:
Op zondag 1 juli 2007 12:03 schreef MaVaEe het volgende:
Doet je goed!
Dat dus.

@Vincent2006, ik heb gisteravond misschien wel bot op je verhaal gereageerd. Ik meen wel ieder woord wat ik heb gezegd, maar ik wil ook niet in dermate een reactie geven dat je je niet op je gemak voelt om hier te posten. Dus bij deze wil ik even aangeven dat ik hoop dat je verder je verhaal doet als je daar behoefte aan hebt.
quote:
Op zondag 1 juli 2007 02:09 schreef MaVaEe het volgende:
Dan ben je niet de enigste!
Dr belde vandaag een oude vriend op die het gehoord had van mijn stukgelopen relatie en nodigde me uit voor een biertje (werden er iets meer).
Hoppa het eerste voordeel van vrijgezel zijn heeft zich weer aangediend!
Ha mooi! Ja, heb gisteravond ook echt een leuke avond gehad. Tering... ik weet niet wat dat is hoor, maar vrijdag merkte ik al een beetje dat de mannen op me afkwamen. En gisteravond ging ook alles zo vanzelf. Heb geen naarstige dorst naar een man of zo, maar het is altijd leuk om te merken. Vandaag voel ik me ook echt stukken minder rot (als in verdriet over mijn ex).

Maandag ga ik naar een concert met een jongen die me te kennen heeft gegeven aantrekkelijk en leuk te vinden (als in: echt leuk) Verwacht er verder niets van, maar heb er eigenlijk best wel zin in.
quote:
Op zondag 1 juli 2007 02:55 schreef superworm het volgende:
ik denk dat iedereen zich het "sodegodver, vriendin kwijt"-topic nog wel kan herinneren. nou was die overspelige teringhoer dus echt aan het proberen mij terug te winnen met 'ik ben veranderd' en bla, tis nu vier weken uit en we hebben best vaak exensex gehad enzo. dus nou ja mijn besluit stond nog steeds vast maar daardoor gaf ik nog wel om dr en miste ik dr nog heel erg enzo, en zij mij maar mailen dat ze me terug wil en plotseling langskomen enzo, dat soort onzin.
Wat me opvalt is dat je kwaad op haar bent terwijl je ook tegen haar hebt gezegd dat je besluit vaststond (dat het uit was en uit bleef). Had je dan verwacht dat ze op je zou blijven wachten?
En misschien kun je nog even met J gaan praten om zijn kant van het verhaal te horen?

Heb het topic nooit gelezen, maar vraag me wel af hoe het nu met je is?

@Niri: *in afwachting op je verslag*
pi_51025136
* Oesie mocht gisteravond ook niet klagen van aandacht.

Maar ja... als barman is dat toch anders
pi_51025220
boven een ravijn gaat lukken!!
Hi! I am a forum signature virus. Please copy/paste me to your signature to help me spread!
pi_51025496
Ik ben nog steeds in afwachting van mn ex.. heerlijk als mensen zeggen dat ze om een uur komen en om half 2 nog niet zijn verschenen. Pff heb echt geen zin om hem te zien, heb hem ook gewoon echt niets meer te zeggen ben ik bang. Wou dat ie me niet zo liet wachten want wil het gewoon zo snel mogelijk achter de rug hebben pfff!!
pi_51026062
Ik weet niet of het verstandig is om het hele verhaal hier te typen.
Maar het komt er op neer dat we van elkaar houden. Maar dat het door externe factoren gewoon niet wil en niet kan.

Het doet pijn....Erg pijn
pi_51026658
iedereen ff hardlopen:) is goed voor en zweet je de drank er weer beetje uit.
pi_51026780
quote:
Op zondag 1 juli 2007 13:46 schreef RobbieT het volgende:
Ik weet niet of het verstandig is om het hele verhaal hier te typen.
Maar het komt er op neer dat we van elkaar houden. Maar dat het door externe factoren gewoon niet wil en niet kan.

Het doet pijn....Erg pijn
Heel herkenbaar...
Bij ons was t uiteindelijk de leeftijd. (ik huisje boompje beestje, zij nog niet aan toe)

Sterkte ermee!
pi_51027110
quote:
Op zondag 1 juli 2007 14:08 schreef Richard_Zutphen het volgende:

[..]

Heel herkenbaar...
Bij ons was t uiteindelijk de leeftijd. (ik huisje boompje beestje, zij nog niet aan toe)

Sterkte ermee!
We scheelden 10 jaar. Maar dat was het niet het punt. In tegendeel zelfs.
Dankje.
pi_51027867
Zo hij is langs geweest en stond binnen 5 minuten weer buiten. Voornaamste reden dat hij langs zou komen was omdat ik nog spullen van hem had, hij nog een telefoon van mij en we nog wat geldzaken moesten regelen. Toen hij hier aankwam bleek dat hij mijn telefoon vergeten was en nog geen tijd (ruim 2 maanden) had gehad om geldzaken te bekijken. Hij kwam dus puur en alleen zijn spullen ophalen en wou niet eens even zitten. Verder deed hij ook belachelijk bot en ongeintresseerd dus ik heb hem maar met 5 minuten de deur gewezen en gezegt dat ik hem nooit meer wil zien. Zo laat ik niet met me omgaan. Ik doe echt mijn best zo normaal mogelijk te doen en verwacht dan toch wel met respect behandeld te worden.

Kreeg daarna toch wel een kut gevoel en ben even achter hem aangegaan. Gezegt dat ik het belachelijk vind hoe hij zich gedraagt en dat ik wel meer respect verdien dat dit. Dat ik het jammer vind dat we zo met elkaar om moeten gaan vooral omdat ik hem absoluut niet terug wil en er dus ook geen enkele reden voor hem is zo tegen mij te doen. Dat ik eigleij had gehoopt dat we het toch op een normale manier konden afsluiten. Hij gaf me inderdaad gelijk en zei dat hij het gewoon moeilijk vind hoe hij zich moet opstellen blabla.
Nou goed, voor mij is het nu in iedergeval duidelijker dan ooit dat ik beter verdien en dat ik hem noooit meer terug wil!! Kan er nu ook niet echt verdriet om hebben hoe het gegaan is. Ik heb me van de goede kant laten zien en tja dat hij zich zo kinderachtig gedraagt is zijn probleem. Misschien meer een teken dat het niet goed met hem gaat dan als hij zegt. Ik hoef hem in iedergeval nooit meer te zien en ga ook geen moeite meer doen 'vrienden' te zijn want zelfs dat is hij niet waard!!!
pi_51028103
quote:
Op zondag 1 juli 2007 14:44 schreef Niri het volgende:
Zo hij is langs geweest en stond binnen 5 minuten weer buiten. Voornaamste reden dat hij langs zou komen was omdat ik nog spullen van hem had, hij nog een telefoon van mij en we nog wat geldzaken moesten regelen. Toen hij hier aankwam bleek dat hij mijn telefoon vergeten was en nog geen tijd (ruim 2 maanden) had gehad om geldzaken te bekijken. Hij kwam dus puur en alleen zijn spullen ophalen en wou niet eens even zitten. Verder deed hij ook belachelijk bot en ongeintresseerd dus ik heb hem maar met 5 minuten de deur gewezen en gezegt dat ik hem nooit meer wil zien. Zo laat ik niet met me omgaan. Ik doe echt mijn best zo normaal mogelijk te doen en verwacht dan toch wel met respect behandeld te worden.

Kreeg daarna toch wel een kut gevoel en ben even achter hem aangegaan. Gezegt dat ik het belachelijk vind hoe hij zich gedraagt en dat ik wel meer respect verdien dat dit. Dat ik het jammer vind dat we zo met elkaar om moeten gaan vooral omdat ik hem absoluut niet terug wil en er dus ook geen enkele reden voor hem is zo tegen mij te doen. Dat ik eigleij had gehoopt dat we het toch op een normale manier konden afsluiten. Hij gaf me inderdaad gelijk en zei dat hij het gewoon moeilijk vind hoe hij zich moet opstellen blabla.
Nou goed, voor mij is het nu in iedergeval duidelijker dan ooit dat ik beter verdien en dat ik hem noooit meer terug wil!! Kan er nu ook niet echt verdriet om hebben hoe het gegaan is. Ik heb me van de goede kant laten zien en tja dat hij zich zo kinderachtig gedraagt is zijn probleem. Misschien meer een teken dat het niet goed met hem gaat dan als hij zegt. Ik hoef hem in iedergeval nooit meer te zien en ga ook geen moeite meer doen 'vrienden' te zijn want zelfs dat is hij niet waard!!!
Mooi besluit
Ik ga incognito door het leven..........
  zondag 1 juli 2007 @ 14:57:30 #231
183699 Nairua
Professioneel autist
pi_51028288
quote:
Op zondag 1 juli 2007 14:08 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Heeft hier ook een rol gespeeld. Alleen kwam ze daar pas na een half jaar samenwonen achter. .
  zondag 1 juli 2007 @ 14:59:13 #232
183699 Nairua
Professioneel autist
pi_51028338
quote:
Op zondag 1 juli 2007 14:44 schreef Niri het volgende:
Ik hoef hem in iedergeval nooit meer te zien en ga ook geen moeite meer doen 'vrienden' te zijn want zelfs dat is hij niet waard!!!
Of hij heeft het er gewoon zo moeilijk mee dat hij niet anders kán.
pi_51028591
Hmm ik heb me echt in tijden niet zo goed en zeker gevoeld. Heerlijk om nu die bevestiging te hebben dat ik hem niet meer terug wil en mijn gevoelens helemaal verdwenen zijn. Ik ging al door met mijn leven maar nu weet ik ook dat ik helemaal niets mis aan hem. Jammer dat het wel 5 maanden heeft geduurd om er achter te komen, maar het is het wachten waard want voel me eindelijk weer super.

Ik ga nu lekker de stad in, terrasje pakken. Hij is met zn nieuwe vriendin ook in de stad, niet echt zin om ze tegen te komen. Maargoed vooral geen reden om niet te gaan, want denk dat het op dit moment misschien juist kutter voor hem is dan voor mij!! En tja het is mijn leven, ga vooral geen dingen meer laten voor hem. Hij zoekt het maar uit!!
pi_51029509
@mnr,

ik vind het helemaal niet erg dat je zo bot bent, ik stel het zelfs zeer op prijs.. je vertelt tenminste de waarheid wat je er van vind. dat vind ik belangerijk. ik was altijd eerlijk tegen d'r en 1 keer gelogen en nu heb ik ruzie..
Mazda MX-5
pi_51029555
ik ga ook een terrasje pakken!
pi_51033100
Heb d'r net nog even gezien. Hebben even goed met elkaar gepraat..Ik weet dat dit eigenlijk niet is wat ze wil, maar dat ze dit MOET doen. Het doet nog steeds pijn, maar ik ben blij dat ik d'r nog even heb gezien.
pi_51033203
quote:
Op zondag 1 juli 2007 13:16 schreef Oesie het volgende:
* Oesie mocht gisteravond ook niet klagen van aandacht.

Maar ja... als barman is dat toch anders
Tja ik had gisteren wel erg de behoefte om een meisje te versieren om het gat op te vullen die mn ex heeft achtergelaten...
Maargoed ik hou me sterk!
  zondag 1 juli 2007 @ 19:08:30 #238
143609 sipper
Gambling is for fools!
pi_51034573
quote:
Op zondag 1 juli 2007 18:11 schreef MaVaEe het volgende:

[..]

Tja ik had gisteren wel erg de behoefte om een meisje te versieren om het een gat op te vullen die mn ex heeft achtergelaten...
- verwijderd door admin -
pi_51034647
quote:
Op zondag 1 juli 2007 19:08 schreef sipper het volgende:

[..]
LOL!
pi_51035248
quote:
Op zondag 1 juli 2007 18:11 schreef MaVaEe het volgende:

[..]

Tja ik had gisteren wel erg de behoefte om een meisje te versieren om het gat op te vullen die mn ex heeft achtergelaten...
I've failed already (en dat was niet gisteren). Ben me er niet beter door gaan voelen Het is gewoon echt een kwestie van tijd. Weet ook wel dat het weer helemaal goed komt. Maar wanneer ik weer in die fase terecht kom weet ik nog niet. Ben bang dat ik stiekem toch wel een beetje wacht totdat ze terug is van vakantie Maar dat moet ik mezelf echt niet wijs gaan maken... ik moet ook weer verder.
pi_51036328
quote:
Op zondag 1 juli 2007 19:31 schreef Oesie het volgende:

[..]

I've failed already (en dat was niet gisteren). Ben me er niet beter door gaan voelen Het is gewoon echt een kwestie van tijd. Weet ook wel dat het weer helemaal goed komt. Maar wanneer ik weer in die fase terecht kom weet ik nog niet. Ben bang dat ik stiekem toch wel een beetje wacht totdat ze terug is van vakantie Maar dat moet ik mezelf echt niet wijs gaan maken... ik moet ook weer verder.
Ik deed dat ook altijd...
Liefdesverdriet? Voel je je alleen? Dan maar weer een nieuwe relatie...
Nu doe ik dat niet maar heb wel enorm de neiging, moet mezelf enorm inhouden.
De voornaamste reden is gewoon omdat ik het haar ook niet wil aandoen. (en stiekem mezelf ook niet)
We zijn goed uit elkaar gegaan en ze heeft me ook erg goed geholpen met spullen overhuizen wat allemaal erg emotioneel en heftig verliep.
Verder hebben nog dagelijks contact via tel/msn.
We willen vrienden blijven (soulmates) en daar ook echt voor vechten en ik weet gewoon dat als ik weer eens een relatie zou krijgen dat er dan ook echt geen vriendschap meer in zit.
Dit is alleen wel erg moeilijk, want ik wil graag dat we weer wat krijgen maar dar zit er echt niet in.
pi_51040070
ook ik ga me helaas aanmelden in dit topic.... Mijn vriendje heeft me eergisteren na anderhalf jaar via de telefoon aan de kant gezet.... En ik begrijp het nog steeds niet. Hij is bijna 3 jaar jonger en woont pas net op kamers, ik werk al en ben dus in een heel andere levensfase. De reden waarom hij me dumpte was dan ook dat hij vrij wil zijn en het leven wil ontdekken (ik ben zijn eerste echte vriendinnetje) en dus niet toe is aan een langdurige relatie (daar komt ie dan na anderhalf jaar achter ) Hij twijfelt nu sinds 2 weken zo erg dat hij van mening is dat we er niet meer samen uit komen en daar wil hij dan ook geen effort meer insteken

Wat ik zo vreemd vind is dat ik bij hem echt het idee had dat we bij elkaar hoorden, heb al tig andere vriendjes gehad, maar nooit was het zoals met hem. Om hem dan nu kwijt te raken aan iets waarvan hij zelf niet eens weet hoe het gaat zijn is dan ook des te moeilijker, maar ik zal het helaas moeten gaan accepteren
pi_51040936
als mijn vriendin zich hannekeTHEMASTER zou noemen zou ik het ook uitmaken
pi_51041009
haha ja en daar had t nog niet eens mee te maken
die bijnaam stamt uit de tijd dat je nog moest inbellen om een internet verbinding te krijgen
pi_51041130
was ook niet gemeen bedoeld hoor hanneke , sterkte met je gebroken hartjuHhHh
  zondag 1 juli 2007 @ 22:30:32 #246
183699 Nairua
Professioneel autist
pi_51041637
Ik zou me nooit per telefoon oid laten dumpen. Wil je me kwijt, dan zeg je het maar in m'n gezicht.
pi_51042161
quote:
Op zondag 1 juli 2007 21:54 schreef hannekethemaster het volgende:
Wat ik zo vreemd vind is dat ik bij hem echt het idee had dat we bij elkaar hoorden, heb al tig andere vriendjes gehad, maar nooit was het zoals met hem. Om hem dan nu kwijt te raken aan iets waarvan hij zelf niet eens weet hoe het gaat zijn is dan ook des te moeilijker, maar ik zal het helaas moeten gaan accepteren
Ik snap je precies. Dat gevoel heb ik ook..
Zij heeft ook het gevoel dat ze bij mij hoort, en toch kan het niet
Het doet zo'n pijn. Zo ontzettend veel pijn
pi_51043778
quote:
Op zondag 1 juli 2007 22:30 schreef Nairua het volgende:
Ik zou me nooit per telefoon oid laten dumpen. Wil je me kwijt, dan zeg je het maar in m'n gezicht.
Precies!
pi_51045029
Ik ben echt een wrak
Het ene moment gaat t wel een beetje..en kan ik het nog redelijk normaal vertellen, en dan zo van het een op het ander moment begin ik weer te huilen, of ik begin gewoon vanuit het niets te huilen.

Ik weet niet waarom ik dat hier allemaal vertel, volgens mij zitten hier wel een aantal gelijkgestemden.
pi_51046347
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 19:19 schreef shifto het volgende:

[James Blunt - Goodbye My Lover]

Die is té cliché
Frappant genoeg was dat juist 'ons eerste liedje'

The Kooks hebben veel lekkere nummers om er op een goede manier over te denken met een luchtige achtergrond.. 'I'm not saying it was your fault, allthough you could have done more.. '

My Chemical Romance voor de zwaardere momenten.

Maargoed, ik geloof dat hier andere topics voor zijn.

Ik heb me hier niet veel laten zien, minder dan ik had verwacht (hoewel ik natuurlijk ook geen echte 'fokker' ben). Het is nu 3 weken uit na een relatie van anderhalf jaar en het gaat minder slecht dan verwacht. Eerste dagen waren enorm klote, daarna ineens een ontzettend hedonistisch gevoel, nu weer op mijn plaats gezet en het ergens wel moeilijk hebben, maar ook weten dat het voorlopig beter is zo. Ik merk wel dat ik er nog teveel op reken dat het 'ooit' wel weer goed zal kunnen komen..
pi_51048943
quote:
Op zondag 1 juli 2007 22:30 schreef Nairua het volgende:
tja dat zei ik hem ook maar toen was t kwaad al geschied...
pi_51048970
quote:
Op maandag 2 juli 2007 07:37 schreef hannekethemaster het volgende:

[..]

tja dat zei ik hem ook maar toen was t kwaad al geschied... Hij had er denk ik t lef ook niet voor om het in mijn gezicht te zeggen want 2 dagen daarvoor had hij de kans ertoe gehad, maar toen werd er nog mooi weer gespeeld ....
pi_51049094
quote:
Op maandag 2 juli 2007 00:02 schreef RobbieT het volgende:
Ik ben echt een wrak
Het ene moment gaat t wel een beetje..en kan ik het nog redelijk normaal vertellen, en dan zo van het een op het ander moment begin ik weer te huilen, of ik begin gewoon vanuit het niets te huilen.

Ik weet niet waarom ik dat hier allemaal vertel, volgens mij zitten hier wel een aantal gelijkgestemden.
Ik heb juist van die momenten als ik alleen ben. Tevens is het een stukje jaloezie.
Vorig jaar ben ik door omstandigheden niet op vakantie geweest. We hadden dit voorjaar een vakantie geboekt naar de Dominicaanse Republiek. Dit was iets waar ik me ontzettend op verheugde. Nu heeft zij het uitgemaakt en kon ik tegen 15% nog annuleren. Nu hoorde ik gister dat ze nu een reis had geboekt naar curacao. En ik ben te laat om nog met vrienden mee op vakantie te kunnen.... Weer een zomertje doorwerken dus...
pi_51050340
quote:
Op maandag 2 juli 2007 08:07 schreef MaVaEe het volgende:

[..]

Ik heb juist van die momenten als ik alleen ben. Tevens is het een stukje jaloezie.
Vorig jaar ben ik door omstandigheden niet op vakantie geweest. We hadden dit voorjaar een vakantie geboekt naar de Dominicaanse Republiek. Dit was iets waar ik me ontzettend op verheugde. Nu heeft zij het uitgemaakt en kon ik tegen 15% nog annuleren. Nu hoorde ik gister dat ze nu een reis had geboekt naar curacao. En ik ben te laat om nog met vrienden mee op vakantie te kunnen.... Weer een zomertje doorwerken dus...
Zo zit ik hier ook, vorig jaar 3 weken vrij geweest, maar kon niet weg toen, 3 weken regen gehad. We zouden samen een last-minut nemen en vrienden hebben alles al geplanned of gaan met vriendinnen, de zaak is dicht, dus wordt 3 weken naar buiten staren (en waarsch teveel nadenken)...
pi_51054113
quote:
Op maandag 2 juli 2007 09:55 schreef jd1982 het volgende:

[..]

Zo zit ik hier ook, vorig jaar 3 weken vrij geweest, maar kon niet weg toen, 3 weken regen gehad. We zouden samen een last-minut nemen en vrienden hebben alles al geplanned of gaan met vriendinnen, de zaak is dicht, dus wordt 3 weken naar buiten staren (en waarsch teveel nadenken)...
mijn vrienden hadden hun vakantie al gepland, op 1 na, daarmee ga ik nu 3 week door europa cruisen lucky me... @jd, kan je niet gewoon een auto pakken en bij vrienden/vage kennissen op bezoek gaan op hun vakantie adres?
pi_51054648
Nehhh dat zit er niet in, denk dat ik nog wel aantal dagen naar Den Haag/Scheveningen ga ofzo met goed weer, wonen paar bekenden van me, maar die hebben niet tegelijk vrij met mij, maar boeie... als het mooi weer is in NL heb ik iig iets te doen daar.
pi_51059047
@ MaVaEe & Jd1982

Waarom gaan jullie niet gewoon een tijdje in je eentje ergens heen? En dan bedoel ik niet een heel eenzame vakantie houden, maar naar een plaats waar zat te doen is en je heel gemakkelijk contacten legt. Een Salamanca ofzo en daar een paar weken spaans leren en mensen leren kennen en feesten. Lijkt mij een stuk leuker dan een zomer niks doen, zeker in deze tijd. Ik zou er in ieder geval niet aan moeten denken om nu de hele zomer niet weg te gaan en thuis te zitten balen..
pi_51059543
Jah tis een zwembad, vakantie, nieuwe computer of sparen voor een nieuwe auto... hehe... ben bang dat ik na 2 dagen al heimwee heb... maar goed, alleen thuis zal ik me ook niet zo fijn voelen.
pi_51066503
Het is gewoon zo raar..
Het is net alsof wij gewoon bij elkaar moeten zijn.

Liep gisteren met haar in het park, nog even praten met elkaar, ik hoorde wat en blijf staan..hoor ik op de achtergrond gewoon: in the dark van tiesto (Dat is ons liedje)..
Of ze belde me, en elke keer als ze belde was in the dark op de radio.
Ik zit met de telefoon in mijn hand, krijg ik een sms van d'r of ze belt.

Of als ze bij me weg ging, of ik bij haar; een van ons liedjes op de radio (hebben er 3 ).
  maandag 2 juli 2007 @ 18:59:19 #260
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_51066989
quote:
in the dark van tiesto (Dat is ons liedje)..
Hahahahahahahahaha!!!!
Thinking about thinking of you.
pi_51067596
quote:
Op maandag 2 juli 2007 18:46 schreef RobbieT het volgende:
Het is gewoon zo raar..
Het is net alsof wij gewoon bij elkaar moeten zijn.

Liep gisteren met haar in het park, nog even praten met elkaar, ik hoorde wat en blijf staan..hoor ik op de achtergrond gewoon: in the dark van tiesto (Dat is ons liedje)..
Of ze belde me, en elke keer als ze belde was in the dark op de radio.
Ik zit met de telefoon in mijn hand, krijg ik een sms van d'r of ze belt.

Of als ze bij me weg ging, of ik bij haar; een van ons liedjes op de radio (hebben er 3 ).
een echte romanticus
pi_51068697
Ons liedje was de laatste tijd PDA van John Legend, gelukkig heeft ie net een nieuwe 'de hits van 538'... ghehe... vooral in begin kutnummer om te horen zeg
pi_51069214
quote:
Op maandag 2 juli 2007 18:59 schreef shifto het volgende:

[..]

Hahahahahahahahaha!!!!
Ik zal hier niet gaan uitleggen waarom het dat nummer is, maar denk eerst eens na voordat je wat zegt.
pi_51070937
Idd mensen uitlachen zit niemand op te wachten hier...

Ik heb dat ook altijd trouwens RobbieT, dat ineens alles klopt, liedje bij weggaan, tekens enzo... heel vaag, maar geloof wel dat die dingen bestaan, had ze alleen bij mn 1ste ex en nu weer, dus of je dan echt bij elkaar 'hoort' weet ik niet want heb t al bij 2 gehad...
pi_51072421
quote:
Op maandag 2 juli 2007 20:35 schreef jd1982 het volgende:

Ik heb dat ook altijd trouwens RobbieT, dat ineens alles klopt, liedje bij weggaan, tekens enzo... heel vaag, maar geloof wel dat die dingen bestaan, had ze alleen bij mn 1ste ex en nu weer, dus of je dan echt bij elkaar 'hoort' weet ik niet want heb t al bij 2 gehad...
Ik had dat gelukkig alleen toen we nog wat hadden.
  maandag 2 juli 2007 @ 21:26:42 #266
3878 Vork
Manisch creatief
pi_51073303
Zo, ik heb uren met m'n ex in een kroeg enzo gezeten (wat overigens niet gepland was) en voor het eerst had ik echt het idee dat ik gewoon goede gesprekken voerde over de relatie met haar. We hebben ontzettend veel dingen uitgesproken en ik ben heel wat wijzer geworden (en zij hopelijk ook). Er is niets uitgebarsten, geen dramatische taferelen. Ik heb er nu ook gelukkig een goed gevoel over. Het blijkt welweer dat praten zo belangrijk is en dat we dat tijdens de relatie te weinig hebben gedaan. Ik heb er ook goede hoop in dat we gewoon normaal vrienden kunnen blijven, ondanks alles. Ze zal zeker altijd een soort van speciaal blijven, maar een relatie-gevoel dat is nu toch wel echt over en daar ben ik blij om.

Over muziek gesproken. Ik heb een paar weken na de beeindiging van de relatie de fout gemaakt om mijn mp3 speler te laden met albums die ik in de eerste weken van de relatie en albums die ik in de eerste weken na de relatie veel heb beluisterd. Ik baal er ook van dat sommige nummers nogsteeds een bepaalde emotie opwekken die ik eigenlijk niet wil, omdat die een goed nummer op nogsteeds beetje vervelende manier hebben geladen. Het is haast jammer.
  maandag 2 juli 2007 @ 21:31:10 #267
183699 Nairua
Professioneel autist
pi_51073499
X1 was me vandaag op komen zoeken. Zowaar een gezellige dag gehad. .
pi_51073718
Ik weet niet wat de fuck ik heb, maar begin ineens te huilen, voelde me hele dag al beetje ziek, naar sportschool geweest, meestal voelde ik me daarna wel lekker, maar hielp niks, voel me echt opeens super eenzaam enzo, voel me gewoon ziek alleen... zo uit het niets
pi_51076461
quote:
Op maandag 2 juli 2007 21:35 schreef jd1982 het volgende:
Ik weet niet wat de fuck ik heb, maar begin ineens te huilen, voelde me hele dag al beetje ziek, naar sportschool geweest, meestal voelde ik me daarna wel lekker, maar hielp niks, voel me echt opeens super eenzaam enzo, voel me gewoon ziek alleen... zo uit het niets
Aah joh is gewoon een dipje! Kom je wel weer overheen!
pi_51077761
quote:
Op maandag 2 juli 2007 21:35 schreef jd1982 het volgende:
Vervelend zoiets . Had het gisteren ook. Vandaag zou het ook zo weer kunnen gebeuren.
Ik probeer afleiding te zoeken en er niet aan te denken. Maar goed, helpt lang niet altijd.

Laat het gewoon ff lekker gaan, was je gezicht daarna, en probeer je gedachten wat te verzetten.
pi_51077864
quote:
Op maandag 2 juli 2007 20:35 schreef jd1982 het volgende:

In het begin dacht ik altijd dat het toeval was, als het steeds vaker voorkomt, ga je daar toch minder in geloven.
Toen ik het gisteren hoorde in het park, wist ik dat het geen toeval meer kan zijn.
Dit is trouwens de eerste keer dat me dat gebeurd, die tekens.

Het gevoel met haar is ook heel anders dan dat ik bij mijn exen had.
Ze is alles wat ik zoek in een vrouw, en ik weet dat ik niet nog een keer iemand zal vinden zoals haar.

Soms wil ik schreeuwen, soms wil ik huilen, soms wil ik boos worden, soms wil ik met dingen gooien, soms wil ik gewoon slapen en een paar dagen later wakker worden..
Maar geen van bovenstaande komt eruit...T wil gewoon niet meer.

[ Bericht 0% gewijzigd door RobbieT op 03-07-2007 00:12:07 ]
pi_51078007
quote:
Op maandag 2 juli 2007 23:08 schreef RobbieT het volgende:

[..]

Soms wil ik schreeuwen, soms wil ik huilen, soms wil ik boos worden, soms wil ik met dingen gooien, soms wil ik gewoon slapen en een paar dagen wakker..
Maar geen van bovenstaande komt eruit...
Heb ik ook... en omdat het dan niet lukt... word ik boos op mezelf...
Ik Ben Hier Geweest...!!
pi_51078385
Hate myself for losing you... hoorde ik laatst ineens via winamp, geen flauw idee hoe die op mn pc komt, van die kleine vage dingetjes...

Maar er is inderdaad meer, en speciale banden met mensen, alleen hou ik me er maar aan vast dat er niet 1 ware is, maar dat er nog een keer iemand komt waar ik alles weer zo speciaal bij voel...
pi_51083252
Mijn afspraakje gisteren was gezellig! Ik heb een leuke avond gehad en had het naar mijn zin. Heb alleen m'n voet zeer gedaan. We hebben een half uur in de verkeerde richting naar de parkeergarage gelopen en zijn toen van een muur afgesprongen -ik als eerste- die net iets hoger was dan ik had ingeschat

Vanavond zie ik mijn ex weer, en ik denk dat het deze keer geen groot drama gaat worden. Ik kan ernaast zitten, maar dit is m'n voorgevoel
pi_51083600
Pfff krijg het idee dat mn ex wel een nieuwe vriend heeft! :S
Krijg dr gewoon pijn in mn buik van....
pi_51084018
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 08:30 schreef MaVaEe het volgende:
Mmm.... dat zijn geen fijne gedachten nee. Zou ook niet zo goed weten hoe ik daarop zou reageren (hoewel ik niet uitsluit dat hij nu een andere meid ziet). Probeer er niet teveel mee bezig te zijn, maar dat is natuurlijk makkerlijker gezegd dan gedaan.

Maar weet je MaVaEe, ook voor jou komt er een nieuw meisje, en die zal echt 3x leuker zijn dan je ex. Probeer daar een beetje vertrouwen in te hebben, dan voelt het ook minder vervelend om te zien wat je hebt achtergelaten.
pi_51084142
@Vork: relaxed!!
quote:
Op maandag 2 juli 2007 21:31 schreef Nairua het volgende:
X1 was me vandaag op komen zoeken. Zowaar een gezellige dag gehad. .
Nu wilde ik een creatieve kop voor je verzinnen, maar heb me ingehouden
Gewoon nog een paar keer afspreken als je daar zin in hebt en kijken of het gevoel stand houdt. Het is niet voor niets eerder uitgeweest (check of die reden nog valide is).
quote:
Op maandag 2 juli 2007 23:08 schreef RobbieT het volgende:

Het gevoel met haar is ook heel anders dan dat ik bij mijn exen had.
Ze is alles wat ik zoek in een vrouw, en ik weet dat ik niet nog een keer iemand zal vinden zoals haar.
*zo* herkenbaar
En je zult idd niet nog een keer iemand vinden zoals zij. Het zal beter zijn! En als zij echt de vrouw voor je is, komt ze vanzelf bij je terug en kun je altijd nog beslissen wat je doet. Staar je in ieder geval niet blind op het verleden, richt je op het heden
  dinsdag 3 juli 2007 @ 09:27:36 #278
3878 Vork
Manisch creatief
pi_51084379
Jahoor, dat heb ik weer. M'n ex en ik zijn allebei opzoek naar wat vakantiewerk en nu worden we allebei door een uitzendbureau bij hetzelfde bedrijf voor dezelfde functie voorgesteld.
pi_51084946
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 09:27 schreef Vork het volgende:
Jahoor, dat heb ik weer. M'n ex en ik zijn allebei opzoek naar wat vakantiewerk en nu worden we allebei door een uitzendbureau bij hetzelfde bedrijf voor dezelfde functie voorgesteld.
Damn dat is wel heel erg bizar!
pi_51084990
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 09:27 schreef Vork het volgende:
Wees blij, je had ook met z'n tweeen bij hetzelfde bedrijf terecht kunnen komen

But look at the bright side: als jij de functie mag vervullen, was hij je op het lijf geschreven, krijgt zij hem, dan wacht er een betere, leukere baan voor je
  dinsdag 3 juli 2007 @ 09:58:38 #281
3878 Vork
Manisch creatief
pi_51085085
En er zijn ook nog eens meerdere plekken open. Gelukkig hebben we allebei ook nog andere dingen lopen die mogelijk voor wat werk kunnen zorgen. Ik weet niet hoe blij ik ermee zou moeten zijn om een maand lang 40 uur per week in een zelfde ruimte te moeten zitten (tenminste, daar ga ik dan even van uit).

Het lijkt bizar, maar als je op dezelfde middag dezelfde uitzendbureau's bezoekt en een vergelijkbaar denk- en werkniveau kunt aantonen, is de kans natuurlijk een stuk groter dat dezelfde vakantiebanen worden aangeboden.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 10:00:01 #282
3878 Vork
Manisch creatief
pi_51085118
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 09:54 schreef MNR het volgende:
Wees blij, je had ook met z'n tweeen bij hetzelfde bedrijf terecht kunnen komen

But look at the bright side: als jij de functie mag vervullen, was hij je op het lijf geschreven, krijgt zij hem, dan wacht er een betere, leukere baan voor je
Zoals boven al gezegd, meerdere plekken. Maar gelukkig ook meerdere opties voor evt. ander werk. Het is tenslotte ook maar gewoon tijdelijk werk. I
pi_51085339
Ik vind het al verrot om bij dezelfde sportschool te zitten...

Nu hebben we een schema, ik op maandag, dinsdag en vrijdagavond en zij op woensdag en donderdagavond, maar heb eigenlijk geen zin meer om me daaraan te gaan houden...

[ Bericht 58% gewijzigd door jd1982 op 03-07-2007 10:16:11 ]
pi_51086488
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 10:10 schreef jd1982 het volgende:
Ik vind het al verrot om bij dezelfde sportschool te zitten...

Nu hebben we een schema, ik op maandag, dinsdag en vrijdagavond en zij op woensdag en donderdagavond, maar heb eigenlijk geen zin meer om me daaraan te gaan houden...
Ik kan wel een handleiding schrijven "hoe om te gaan met je ex als je hem/haar dagelijks tegenkomt"

Stap 1: wordt boos
Stap 2: loop weg en reageer je af
Stap 3: ga de situatie opnieuw aan
Stap 4: voel je nog een keer k*t
Stap 5: reageer je af (harde muziek, janken)

Herhaal bovenstaande stappen tot in ten treure (lees: for-statement)

Stap 6: als je eraan toe bent, neem afstand voor een aantal dagen
Stap 7: geen idee.. dat komt vanavond
pi_51087274
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 09:14 schreef MNR het volgende:
*zo* herkenbaar
En je zult idd niet nog een keer iemand vinden zoals zij. Het zal beter zijn! En als zij echt de vrouw voor je is, komt ze vanzelf bij je terug en kun je altijd nog beslissen wat je doet. Staar je in ieder geval niet blind op het verleden, richt je op het heden
Op dit moment vraag ik het me echt af. Was nog nooit iemand tegen gekomen zoals zij.
Ik heb echt het gevoel dat ik gek aan het worden ben hier. Ik weet het gewoon niet meer .
Niks wil nog. Heb ook het idee dat ik wel aanwezig ben, maar dat alles langs me heen gaat..
pi_51089288
Zo leef ik nu al 5 weken, alles gaat om me heen...
pi_51089734
Ja, ken het.. en het heeft ws geen nut om te zeggen dat dit een fase is en voorbij gaat.

Ik vind het ook stom van mijn ex dat hij me aan de kant heeft gezet, maar nu denk ik "het is jouw keuze geweest, het was een stomme keuze van je want een meid ik is goud waard, maar het was niet mijn keuze.. dus dat betekent dat ik een goede keuze heb gemaakt om ervoor te vechten. Ik heb alles wat in mijn macht lag gedaan om ons te redden. Dus het lag niet aan mij".

En daar heb ik voor nu vrede mee, met die gedachte. Want ik vind nog steeds dat hij een fout heeft gemaakt, maar ik ben er minder verdrietig om geworden.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 12:38:59 #288
183699 Nairua
Professioneel autist
pi_51089891
quote:
Weet je het absoluut zeker? Nee.

Dus? Je maakt je druk om een gedachte waarvan je niet weet of hij waar is.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 12:40:53 #289
183699 Nairua
Professioneel autist
pi_51089954
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 09:14 schreef MNR het volgende:
Gewoon nog een paar keer afspreken als je daar zin in hebt en kijken of het gevoel stand houdt. Het is niet voor niets eerder uitgeweest (check of die reden nog valide is).
Ze was uit zichzelf hier 'even' heen gekomen met de trein. .

*kat uit boom staart*
pi_51090040
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 11:22 schreef RobbieT het volgende:

[..]

Op dit moment vraag ik het me echt af. Was nog nooit iemand tegen gekomen zoals zij.
Ik heb echt het gevoel dat ik gek aan het worden ben hier. Ik weet het gewoon niet meer .
Niks wil nog. Heb ook het idee dat ik wel aanwezig ben, maar dat alles langs me heen gaat..
heel herkenbaar! en maak je geen zorgen, dat maakt iedereen mee in het begin... ben nu dik 2 maanden verder en het gevoel is langzaam aan het wegzakken Ik beloof je, het komt goed, en waarschijnlijk kom je er sterker uit.
pi_51090145
quote:
op 1 of andere manier heb ik het gevoel dat ik het fijn zou vinden als mijn ex een nieuwe vriend zou krijgen. om 2 redenen: ik gun haar uiteraard al het geluk van de hele wereld (en ze zit nu best diep in de shit qua leven) + ik zal het zelf makkelijker kunnen loslaten.

maarjah is gevoel he, of ik het werkelijk zou kunnen hebben is afwachten
  dinsdag 3 juli 2007 @ 12:47:53 #292
183699 Nairua
Professioneel autist
pi_51090214
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 12:34 schreef MNR het volgende:
En daar heb ik voor nu vrede mee, met die gedachte. Want ik vind nog steeds dat hij een fout heeft gemaakt, maar ik ben er minder verdrietig om geworden.
Ja, het geeft een vorm van rust als je jezelf kunt vertellen dat je er alles aan hebt gedaan om het te redden en het uiteindelijk niet meer bij jou lag. .
  dinsdag 3 juli 2007 @ 12:51:07 #293
3878 Vork
Manisch creatief
pi_51090323
Oja dat kan natuurlijk ook nog. Gelukkig is mijn ex niet zo wanhopig en denk ik niet dat ze daar erg veel vaart achter zou zetten om die reden. Natuurlijk zou ik graag willen dat ze nou iemand tegen zou komen waar ze van mij apart de rest van d'r leven mee spendeert, maar ik weet niet hoe ik daar nu op zou reageren, ookal heb ik besloten dat een relatie tussen ons absoluut geen optie meer is.

Ik ga me er niet druk om maken, maar zoiets zou nu absoluut een dubbel gevoel opleveren. Ookal is het maar tijdelijk en allicht ook van korte duur.
pi_51090324
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 12:46 schreef Ruikert het volgende:

[..]

op 1 of andere manier heb ik het gevoel dat ik het fijn zou vinden als mijn ex een nieuwe vriend zou krijgen. om 2 redenen: ik gun haar uiteraard al het geluk van de hele wereld (en ze zit nu best diep in de shit qua leven) + ik zal het zelf makkelijker kunnen loslaten.

maarjah is gevoel he, of ik het werkelijk zou kunnen hebben is afwachten
Dat denk ik ook wel eens, blijf nu elke keer van die sprankeltjes hoop krijgen, mn verstand zegt allang nee nooit meer, maar mn gevoel blijft zeggen, ik wil nog 1 keer samen op de bank liggen film kijken... en nergens aan denken...
pi_51090917
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 12:51 schreef jd1982 het volgende:

[..]

Dat denk ik ook wel eens, blijf nu elke keer van die sprankeltjes hoop krijgen, mn verstand zegt allang nee nooit meer, maar mn gevoel blijft zeggen, ik wil nog 1 keer samen op de bank liggen film kijken... en nergens aan denken...
Het zou handig zijn als je gewoon een knop zou kunnen omzetten. Het gevoel van samen op de bank liggen en film kijken...
Soms was het net alsof we 1 waren.
pi_51091245
Jah dat was hier ook zo, ze wilde ook graag vrienden blijven omdat ze zich zo op dr gemak voelde, ze kon helemaal zichzelf zijn bij mij... maar dat werkte niet, want ik bleef/blijf verliefd...
  dinsdag 3 juli 2007 @ 14:24:12 #297
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_51093506
Goed topic om over je ex heen te komen. Kom op zeg, lees jullie eigen posts eens...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_51093567
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 14:24 schreef JoeyT het volgende:
Goed topic om over je ex heen te komen. Kom op zeg, lees jullie eigen posts eens...
ik ben het zeker met je eens....
maar van de andere kant....als je er zelf in zit, dan is het fijn dat je het van je af kan schrijven....
en als je er buiten staat, heb je geen idee waarom het zo zeikerig moet....

ik heb hier zelf ook 3 topics gezeten

en gun voor iedereen nog altijd een snelle "genezing"
Ik doe niet meer aan een signature
pi_51094689

mag ik me even aanmelden?

Bah bah bah, ik heb gisteren die klootzak buiten gezet.
Ik ben een dikke maand geleden er achter gekomen dat er iets niet aan de haak was.
Ik heb altijd gepleit dat 'alles' bespreekbaar is tussen ons, als hij de waarheid maar verteld, en verantwoordelijkheid voor zijn daden neemt.
Hij bleef alles ontkennen. Keer op keer.
Gisteren hem weer geconfronteerd en omdat ik al meer wist dan hij had verteld, is hij toch maar over de brug gekomen. Maar nog steeds heeft hij niet alles verteld.

En dat na 7 jaar 200% van mezelf te hebben gegeven.

dinsdag 3 juli 2007 @ 15:07:37 #300
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_51095026
Da's flink kut, zeker na zo'n lange tijd. Sterkte ermee S_A (en ik neem aan dat jij moby en daimy houdt? )
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')