Ergens lijkt jou situatie wel op de mijne.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:00 schreef Ruikert het volgende:
Zag net men ex weer op het station, deze keer heb ik et er niet bij gelaten en ben er achteraan gegaan. Kwam van een redelijk koude kermis thuis. ze had men mailtje wel gehad maar gaf aan geen behoefte meer aan contact met mij te hebben. Ze is boos op me. over van alles en nog wat. heb haar mijn niet kwaadwillende bedoelingen verteld maar ze is erg wantrouwend en verbitterd. komt er op neer dat ze geen contact meer met me wil, ze is haar sympathie voor mij kwijt. Heb huilend verteld dat ik nog steeds van haar hou hoewel ik weet dat het tussen ons nooit meer zou werken. heb haar verteld dat ik er altijd voor haar zou zijn als ze me nodig zou hebben. Dat ik graag een vriend voor haar wil zijn. Dat als ze zich ooit nog bedenkt dat ik graag een kopje thee met haar wil drinken. daarna doei gezegd...
het kromme is dat ik tijdens de relatie altijd al heb gedacht dat we niet heel erg goed bij elkaar passen en me afvroeg of we samen gelukkig konden worden, maar dat ik het nooit over men hart kon krijgen om het uit te maken, gewoon omdat ik teveel om haar gaf (heb toen ook stiekum wel es gehoopt dat ze mij zat zou worden en het zelf uit zou maken). Nu is het over en moet ik eigenlijk opgelucht en blij zijn, maar ergens wil ik nog steeds naar haar terug.
nu is het zaak om haar ook daadwerkelijk los te gaan laten.
Mjah in haar geval snap ik enigzins dat ze haar "sympathie" voor mij kwijt is. Tenminste kijkend naar hoe ze is en meegenomen dat ze erg wantrouwend is. Ik heb iedereen alles verteld (ben nog al een flapuit) en ze heeft via via uiteraard het een en ander gehoord. Zij heeft zichzelf verder helemaal stil gehouden (zelfs tegen die vriendin die dus nu zogenaamd "mijn kant heeft gekozen"). daarnaast tegenstrijdige dingen die ze letterlijk noemde: We hadden samen heel mooi appartement, zij wou er graag blijven wonen, ik ook. Heb uiteindelijk maar gewoon gezegd dat zij em mocht houden. Een tijd later heb ik tegen iemand (of meerdere mensen) gezegd dat ik er toch niet kon wonen, te confronterend met het verleden, dus dat ik enigzins blij ben dat ik er niet woon. Dus daaruit heeft ze geconcludeerd dat ik tegenover haar een toneelspelletje heb gespeeld met dat ik haar het appartement "gunde".quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heel je verhaal is me wel erg herkenbaar, heb me een hele tijd zoals jou gevoeld tegenover mijn ex.
De zit die ik heb laten staan vindt ik wel heel hard van haar om tegen je te zeggen. Zoiets zou ik nooit van mijn leven vergeten als iemand dat tegen me zei.![]()
Wens je iig sterkte (of is dat niet het juiste woord?)
mijn advies zou zijn: afspreken om elkaar een periode niet te zien, maar alvast wel een datum prikken waarop je een keer met elkaar gaat praten, over een maand (of 2) ofzo.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:09 schreef MaVaEe het volgende:
[..]
Ergens lijkt jou situatie wel op de mijne.
Ik wil haar op dit moment ook heel graag terug maar in mijn achterhoofd weet ik dat het beter is zo.
Ze wil heel graag vrienden blijven (Ze noemt mij haar beste vriend) en ik hoop dat dat ook ooit nog zal; gebeuren zonder dat ik weer gevoelens krijg voor haar.
De tijd zal het leren..
Dat is zo geforceerd. Weet jij veel of ze er dan wel aan toe is...quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:31 schreef Ruikert het volgende:
mijn advies zou zijn: afspreken om elkaar een periode niet te zien, maar alvast wel een datum prikken waarop je een keer met elkaar gaat praten, over een maand (of 2) ofzo.
zij geeft toch aan dat ze graag vrienden wil zijn? hij geeft aan dat hij haar terug wil maar toch weer niet. Elkaar tijd niet zien is zowiezo nodig. Uit ervaring weet ik dat het erg moeilijk is om een moment te vinden om weer contact te zoeken, of de 1 is er niet klaar voor, of de andere niet. Ik had ook vaak dat ik contact wilde zoeken en twijfelde en twijfelde of ik het wel of niet zou doen. Als je ergens een datum prikt kan je daar gewoon op w88, makkelijk in mijn ogen. Het is ook MIJN advies, hoeft uiteraard niet juiste te zijnquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:39 schreef Nairua het volgende:
[..]
Dat is zo geforceerd. Weet jij veel of ze er dan wel aan toe is...
Ik heb nog 2 kaartjes voor de voorstelling van de lama's waar we heen zouden gaan 13 augustus.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:31 schreef Ruikert het volgende:
[..]
mijn advies zou zijn: afspreken om elkaar een periode niet te zien, maar alvast wel een datum prikken waarop je een keer met elkaar gaat praten, over een maand (of 2) ofzo.
Jou story ken ik natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 05:02 schreef NiTiN het volgende:
Hmm... ik ben volgende week dinsdag weer terug in NL, na 5 maanden buitenland. En na bijna 3.5 maand vrijgezel. Moet zeggen dat het nu wel goed gaat, ook al gaat er geen dag voorbij dat ze niet even door mn gedachten gaat, al dan niet door iets wat hier gebeurd wat ik aan haar en ons link.
Zal wel raar zijn, haar spreken. Ben heel benieuwd hoe dat zal gaan. Ze zal er niet bijzijn, dinsdagochtend.raar idee, wie had dat 5 maanden geleden ooit gedacht...
Gelukkig een boel andere mensen die ik erg gemist heb wel, zelfs zo heul vroeg![]()
Ruikert... ik vraag me af, is het 100% uitgesloten dat je nooit meer iets met haar zou willen? (en luister dan ook naar wat je voelt, ipv alleen af te gaan op je verstand)quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:00 schreef Ruikert het volgende:
Zag net men ex weer op het station, deze keer heb ik et er niet bij gelaten en ben er achteraan gegaan. Kwam van een redelijk koude kermis thuis. ze had men mailtje wel gehad maar gaf aan geen behoefte meer aan contact met mij te hebben. Ze is boos op me. over van alles en nog wat. heb haar mijn niet kwaadwillende bedoelingen verteld maar ze is erg wantrouwend en verbitterd. komt er op neer dat ze geen contact meer met me wil, ze is haar sympathie voor mij kwijt. Heb huilend verteld dat ik nog steeds van haar hou hoewel ik weet dat het tussen ons nooit meer zou werken. heb haar verteld dat ik er altijd voor haar zou zijn als ze me nodig zou hebben. Dat ik graag een vriend voor haar wil zijn. Dat als ze zich ooit nog bedenkt dat ik graag een kopje thee met haar wil drinken. daarna doei gezegd...
het kromme is dat ik tijdens de relatie altijd al heb gedacht dat we niet heel erg goed bij elkaar passen en me afvroeg of we samen gelukkig konden worden, maar dat ik het nooit over men hart kon krijgen om het uit te maken, gewoon omdat ik teveel om haar gaf (heb toen ook stiekum wel es gehoopt dat ze mij zat zou worden en het zelf uit zou maken). Nu is het over en moet ik eigenlijk opgelucht en blij zijn, maar ergens wil ik nog steeds naar haar terug.
nu is het zaak om haar ook daadwerkelijk los te gaan laten.
Vind je het naar dat hij niet gelukkig is, of vind je het nog steeds naar dat hij niets voelt en dat je nog steeds geen 'contact' met hem kunt maken? Je schrijft het alsof het iets van hem is, maar dat is natuurlijk niet zo. Want het zou zomaar kunnen zijn dat hij de situatie niet zo kl*te vindt als jij.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:02 schreef vencodark het volgende:
Ik begrijp dat ik die indruk maak, is van jouw kant ook helemaal niet ver gezocht. Maar ik wil nogmaals benadrukken dat ik geen relatie meer met hem zou willen, het is al een tijd uit en zo hoort het ook te zijn. We pastte totaal niet bij elkaar en maakte elkaar niets dan ongelukkig. Maar ik geef veel om hem en ik zou hem al het geluk gunnen. Vind het naar om te horen dat hij niet gelukkig is en niks meer voelt. Hij zit daarmee in een klote situatie.![]()
Moeilijke vraagquote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:47 schreef MNR het volgende:
[..]
Ruikert... ik vraag me af, is het 100% uitgesloten dat je nooit meer iets met haar zou willen? (en luister dan ook naar wat je voelt, ipv alleen af te gaan op je verstand)
[..]
Story staat een paar delen terug, heel kort door de bocht was het zij die nogal onverwachts er een einde aan maakte.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:53 schreef MaVaEe het volgende:
[..]
Jou story ken ik natuurlijk niet.
Kon zij er niet tegen dat jij er niet was?
Dat is zo inderdaad, velen malen makkelijker zelfs.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:41 schreef jd1982 het volgende:
Toen ik vorige week mijn ex voor het laatst sprak vond ik het zo irritant dat ze vertelde dat ze de bioscoop kaartjes nog in dr portomonnee had, de fotos nog steeds op internet laat staan, etc... het ging heel wat makkelijker als ze gewoon nu ff een kutwijf was denk ik
Maar goed, gaat wel redelijk nu, maar meestal zijn de weekenden het moeilijkst, denk telkens op vrijdag dat het wel gaat en zondags ben ik weer helemaal terug in de put...
hoef niet altijd zo te zijn....mijn "ex"is/was echt een klootzak maar door mijn woede jegens hem heeft het veel langer geduurt voordat ik hem echt los kon laten...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:00 schreef shifto het volgende:
[..]
Dat is zo inderdaad, velen malen makkelijker zelfs.
Als je het zo ziet, nouja, dan de perfecte middeweg: geen contact. kan niet onvriendelijk zijn als je elkaar niet spreekt of ziet toch? (en alles netjes afhandeld van te voren zoals spullen etc..)quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hoef niet altijd zo te zijn....mijn "ex"is/was echt een klootzak maar door mijn woede jegens hem heeft het veel langer geduurt voordat ik hem echt los kon laten...![]()
klopt..behalve als hij mij e-mails blijft sturen...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:10 schreef shifto het volgende:
[..]
Als je het zo ziet, nouja, dan de perfecte middeweg: geen contact. kan niet onvriendelijk zijn als je elkaar niet spreekt of ziet toch? (en alles netjes afhandeld van te voren zoals spullen etc..)
SPAM-Filterquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
klopt..behalve als hij mij e-mails blijft sturen...![]()
Als ik je kus zal je het zienquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:37 schreef annelies80 het volgende:
[..]
hmmm ik hoop het eigenlijk zelf wel een beetje... maar ja, het ligt er aan... wat vindt jij een prinsesje???![]()
Zet een lekker nummer op! Is dat een idee?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:57 schreef Oesie het volgende:
* Oesie heeft een dip
... had al zo'n vermoeden dat het gevoel weer wat rotter zou worden nu ze in Thailand zit.
Ik zit nu Air Crash Investigation te kijken en daarna maar gelijk slapen. Hoe is het bij jou?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:16 schreef MNR het volgende:
[..]
Zet een lekker nummer op! Is dat een idee?
Gezellig met mijn roomies gegeten en daarna in de algemene ruimte gehangen. Voor nu ben ik mezelf aan het focussen om me voor mijn ex af te sluiten. Niet omdat ik niet van hem hou en niet omdat ik een hekel aan hem heb, maar omdat ik gek word van het heen en weer geslinger. Maar ja... echt zeker weten of dit is wat ik wil, weet ik niet.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:53 schreef Oesie het volgende:
Ik zit nu Air Crash Investigation te kijken en daarna maar gelijk slapen. Hoe is het bij jou?
Herkenbaar... ik weet ook nog niet zeker of ik het af moet sluiten ook al is het nu uit. De laatste paar keren dat ik haar heb gezien voelde het goed. Als ik het niet afsluit val ik over 6 weken weer een stukje wanneer ze terug uit Thailand komt. Gevoelens,quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:03 schreef MNR het volgende:
[..]
Gezellig met mijn roomies gegeten en daarna in de algemene ruimte gehangen. Voor nu ben ik mezelf aan het focussen om me voor mijn ex af te sluiten. Niet omdat ik niet van hem hou en niet omdat ik een hekel aan hem heb, maar omdat ik gek word van het heen en weer geslinger. Maar ja... echt zeker weten of dit is wat ik wil, weet ik niet.
Hehe wat herkenbaar!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Haha mijn Opa vroeg net of ik me nu voortaan wel op de zondagmiddagen vermaakte.. (hij denkt natuurlijk dat je elkaar alleen op zondag en op woensdag zag zoals vroeger) Was wel lief..
You gotta love, you gotta hate themquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:18 schreef Oesie het volgende:
Herkenbaar... ik weet ook nog niet zeker of ik het af moet sluiten ook al is het nu uit. De laatste paar keren dat ik haar heb gezien voelde het goed. Als ik het niet afsluit val ik over 6 weken weer een stukje wanneer ze terug uit Thailand komt. Gevoelens,![]()
Halt! Mijn advies: DL een paar leuke series, liefst comedies (zoek afleiding) want van piekeren in je eentje word je echt niet vrolijk, the opposite. Voorkomen is beter dan genezen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:34 schreef MaVaEe het volgende:
Hehe wat herkenbaar!
Zelf ga ik een gaar weekend tegemoet...
Al mijn maten zijn morgen weg dus ik zit 2 lange dagen alleen thuis.
En wat is nou erger dan alleen thuis zitten met liefdesverdriet....
probeer je zelf dan druk te houden....ga desnoods poetsen of zo.....quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:34 schreef MaVaEe het volgende:
[..]
Hehe wat herkenbaar!
Zelf ga ik een gaar weekend tegemoet...
Al mijn maten zijn morgen weg dus ik zit 2 lange dagen alleen thuis.
En wat is nou erger dan alleen thuis zitten met liefdesverdriet....
Tuurlijk!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:35 schreef MNR het volgende:
MaVaEe, zet samen met mij Skyradio op, heel HARD en dan gaan we keihard meezingen op leuke, vrolijke nummers. Durf je uitdaging aan?![]()
Reclame...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:00 schreef MNR het volgende:
Haha! Mooi!
Ben benieuwd wat er na het nieuws komt...
eensch is...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:33 schreef jd1982 het volgende:
Ben ook mn muziek collectie aant updaten... want Music blijft toch my first love and it will BE my Last!
Dat.. muziek?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:57 schreef MNR het volgende:
Ja, muziek is heerlijk![]()
18.02 Robbie Williams - She's The One (Chrysalis)
18.05 Enrique Iglesias - Do You Know (the Ping Pong Son (Universal)
18.09 Sting - Fragile (Arcade)
18.13 Billy Joel - River Of Dreams (Sony)
18.17 Kelly Clarkson - Because Of You (Sony/bmg)
18.20 Bee Gees - Stayin' Alive (Arcade)
18.24 Blof - Harder Dan Ik Hebben Kan (Smm)
Ze zoeken het wel uit![]()
quote:
Ok!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:59 schreef MNR het volgende:
[..]
![]()
Nou, geef jij eens een paar nummers op, geheel passend bij dit topic
Die is té clichéquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:07 schreef MaVaEe het volgende:
James Blunt - Goodbye my lover ...
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:48 schreef MNR het volgende:
3 Weken zat ik samen met mijn ex in de auto en stond het nummer van James Blunt - You're beautiful op. Na het tweede couplet vroeg hij aan mij: "snap jij wat dat betekent? Dat je een engel ziet, maar dat je niet samen kunt zijn?"
Ik kreeg een brok in mijn keel.. en legde hem uit waar het nummer over ging. Ik eindigde met de woorden dat je heel veel van iemand kunt houden, maar als die ander niet wil, dat je dan nooit met hem/haar samen kunt zijn. En terwijl ik dat zei, sloeg ik mijn ogen neer.. Het was net alsof ik aan mezelf uit moest leggen waarom het niet werkte tussen ons.. en dat terwijl hij voor mij zo'n mooi persoon is.
And I don't think that I'll see her again,
But we shared a moment that will last 'till the end
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |