tja dat zei ik hem ook maar toen was t kwaad al geschied...quote:Op zondag 1 juli 2007 22:30 schreef Nairua het volgende:
Ik zou me nooit per telefoon oid laten dumpen. Wil je me kwijt, dan zeg je het maar in m'n gezicht.
quote:Op maandag 2 juli 2007 07:37 schreef hannekethemaster het volgende:
[..]
tja dat zei ik hem ook maar toen was t kwaad al geschied... Hij had er denk ik t lef ook niet voor om het in mijn gezicht te zeggen want 2 dagen daarvoor had hij de kans ertoe gehad, maar toen werd er nog mooi weer gespeeld ....
Ik heb juist van die momenten als ik alleen ben. Tevens is het een stukje jaloezie.quote:Op maandag 2 juli 2007 00:02 schreef RobbieT het volgende:
Ik ben echt een wrak
Het ene moment gaat t wel een beetje..en kan ik het nog redelijk normaal vertellen, en dan zo van het een op het ander moment begin ik weer te huilen, of ik begin gewoon vanuit het niets te huilen.
Ik weet niet waarom ik dat hier allemaal vertel, volgens mij zitten hier wel een aantal gelijkgestemden.
Zo zit ik hier ook, vorig jaar 3 weken vrij geweest, maar kon niet weg toen, 3 weken regen gehad. We zouden samen een last-minut nemen en vrienden hebben alles al geplanned of gaan met vriendinnen, de zaak is dicht, dus wordt 3 weken naar buiten staren (en waarsch teveel nadenken)...quote:Op maandag 2 juli 2007 08:07 schreef MaVaEe het volgende:
[..]
Ik heb juist van die momenten als ik alleen ben. Tevens is het een stukje jaloezie.
Vorig jaar ben ik door omstandigheden niet op vakantie geweest. We hadden dit voorjaar een vakantie geboekt naar de Dominicaanse Republiek. Dit was iets waar ik me ontzettend op verheugde. Nu heeft zij het uitgemaakt en kon ik tegen 15% nog annuleren. Nu hoorde ik gister dat ze nu een reis had geboekt naar curacao. En ik ben te laat om nog met vrienden mee op vakantie te kunnen.... Weer een zomertje doorwerken dus...
mijn vrienden hadden hun vakantie al gepland, op 1 na, daarmee ga ik nu 3 week door europa cruisenquote:Op maandag 2 juli 2007 09:55 schreef jd1982 het volgende:
[..]
Zo zit ik hier ook, vorig jaar 3 weken vrij geweest, maar kon niet weg toen, 3 weken regen gehad. We zouden samen een last-minut nemen en vrienden hebben alles al geplanned of gaan met vriendinnen, de zaak is dicht, dus wordt 3 weken naar buiten staren (en waarsch teveel nadenken)...
Hahahahahahahahaha!!!!quote:in the dark van tiesto (Dat is ons liedje)..
een echte romanticusquote:Op maandag 2 juli 2007 18:46 schreef RobbieT het volgende:
Het is gewoon zo raar..
Het is net alsof wij gewoon bij elkaar moeten zijn.
Liep gisteren met haar in het park, nog even praten met elkaar, ik hoorde wat en blijf staan..hoor ik op de achtergrond gewoon: in the dark van tiesto (Dat is ons liedje)..
Of ze belde me, en elke keer als ze belde was in the dark op de radio.
Ik zit met de telefoon in mijn hand, krijg ik een sms van d'r of ze belt.
Of als ze bij me weg ging, of ik bij haar; een van ons liedjes op de radio (hebben er 3).
Ik zal hier niet gaan uitleggen waarom het dat nummer is, maar denk eerst eens na voordat je wat zegt.quote:
Ik had dat gelukkig alleen toen we nog wat hadden.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:35 schreef jd1982 het volgende:
Idd mensen uitlachen zit niemand op te wachten hier...
Ik heb dat ook altijd trouwens RobbieT, dat ineens alles klopt, liedje bij weggaan, tekens enzo... heel vaag, maar geloof wel dat die dingen bestaan, had ze alleen bij mn 1ste ex en nu weer, dus of je dan echt bij elkaar 'hoort' weet ik niet want heb t al bij 2 gehad...
Aah joh is gewoon een dipje! Kom je wel weer overheen!quote:Op maandag 2 juli 2007 21:35 schreef jd1982 het volgende:
Ik weet niet wat de fuck ik heb, maar begin ineens te huilen, voelde me hele dag al beetje ziek, naar sportschool geweest, meestal voelde ik me daarna wel lekker, maar hielp niks, voel me echt opeens super eenzaam enzo, voel me gewoon ziek alleen... zo uit het niets
Vervelend zoietsquote:Op maandag 2 juli 2007 21:35 schreef jd1982 het volgende:
Ik weet niet wat de fuck ik heb, maar begin ineens te huilen, voelde me hele dag al beetje ziek, naar sportschool geweest, meestal voelde ik me daarna wel lekker, maar hielp niks, voel me echt opeens super eenzaam enzo, voel me gewoon ziek alleen... zo uit het niets
In het begin dacht ik altijd dat het toeval was, als het steeds vaker voorkomt, ga je daar toch minder in geloven.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:35 schreef jd1982 het volgende:
Idd mensen uitlachen zit niemand op te wachten hier...
Ik heb dat ook altijd trouwens RobbieT, dat ineens alles klopt, liedje bij weggaan, tekens enzo... heel vaag, maar geloof wel dat die dingen bestaan, had ze alleen bij mn 1ste ex en nu weer, dus of je dan echt bij elkaar 'hoort' weet ik niet want heb t al bij 2 gehad...
Heb ik ook... en omdat het dan niet lukt... word ik boos op mezelf...quote:Op maandag 2 juli 2007 23:08 schreef RobbieT het volgende:
[..]
Soms wil ik schreeuwen, soms wil ik huilen, soms wil ik boos worden, soms wil ik met dingen gooien, soms wil ik gewoon slapen en een paar dagen wakker..
Maar geen van bovenstaande komt eruit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |