abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51048943
quote:
Op zondag 1 juli 2007 22:30 schreef Nairua het volgende:
Ik zou me nooit per telefoon oid laten dumpen. Wil je me kwijt, dan zeg je het maar in m'n gezicht.
tja dat zei ik hem ook maar toen was t kwaad al geschied...
pi_51048970
quote:
Op maandag 2 juli 2007 07:37 schreef hannekethemaster het volgende:

[..]

tja dat zei ik hem ook maar toen was t kwaad al geschied... Hij had er denk ik t lef ook niet voor om het in mijn gezicht te zeggen want 2 dagen daarvoor had hij de kans ertoe gehad, maar toen werd er nog mooi weer gespeeld ....
pi_51049094
quote:
Op maandag 2 juli 2007 00:02 schreef RobbieT het volgende:
Ik ben echt een wrak
Het ene moment gaat t wel een beetje..en kan ik het nog redelijk normaal vertellen, en dan zo van het een op het ander moment begin ik weer te huilen, of ik begin gewoon vanuit het niets te huilen.

Ik weet niet waarom ik dat hier allemaal vertel, volgens mij zitten hier wel een aantal gelijkgestemden.
Ik heb juist van die momenten als ik alleen ben. Tevens is het een stukje jaloezie.
Vorig jaar ben ik door omstandigheden niet op vakantie geweest. We hadden dit voorjaar een vakantie geboekt naar de Dominicaanse Republiek. Dit was iets waar ik me ontzettend op verheugde. Nu heeft zij het uitgemaakt en kon ik tegen 15% nog annuleren. Nu hoorde ik gister dat ze nu een reis had geboekt naar curacao. En ik ben te laat om nog met vrienden mee op vakantie te kunnen.... Weer een zomertje doorwerken dus...
pi_51050340
quote:
Op maandag 2 juli 2007 08:07 schreef MaVaEe het volgende:

[..]

Ik heb juist van die momenten als ik alleen ben. Tevens is het een stukje jaloezie.
Vorig jaar ben ik door omstandigheden niet op vakantie geweest. We hadden dit voorjaar een vakantie geboekt naar de Dominicaanse Republiek. Dit was iets waar ik me ontzettend op verheugde. Nu heeft zij het uitgemaakt en kon ik tegen 15% nog annuleren. Nu hoorde ik gister dat ze nu een reis had geboekt naar curacao. En ik ben te laat om nog met vrienden mee op vakantie te kunnen.... Weer een zomertje doorwerken dus...
Zo zit ik hier ook, vorig jaar 3 weken vrij geweest, maar kon niet weg toen, 3 weken regen gehad. We zouden samen een last-minut nemen en vrienden hebben alles al geplanned of gaan met vriendinnen, de zaak is dicht, dus wordt 3 weken naar buiten staren (en waarsch teveel nadenken)...
pi_51054113
quote:
Op maandag 2 juli 2007 09:55 schreef jd1982 het volgende:

[..]

Zo zit ik hier ook, vorig jaar 3 weken vrij geweest, maar kon niet weg toen, 3 weken regen gehad. We zouden samen een last-minut nemen en vrienden hebben alles al geplanned of gaan met vriendinnen, de zaak is dicht, dus wordt 3 weken naar buiten staren (en waarsch teveel nadenken)...
mijn vrienden hadden hun vakantie al gepland, op 1 na, daarmee ga ik nu 3 week door europa cruisen lucky me... @jd, kan je niet gewoon een auto pakken en bij vrienden/vage kennissen op bezoek gaan op hun vakantie adres?
pi_51054648
Nehhh dat zit er niet in, denk dat ik nog wel aantal dagen naar Den Haag/Scheveningen ga ofzo met goed weer, wonen paar bekenden van me, maar die hebben niet tegelijk vrij met mij, maar boeie... als het mooi weer is in NL heb ik iig iets te doen daar.
pi_51059047
@ MaVaEe & Jd1982

Waarom gaan jullie niet gewoon een tijdje in je eentje ergens heen? En dan bedoel ik niet een heel eenzame vakantie houden, maar naar een plaats waar zat te doen is en je heel gemakkelijk contacten legt. Een Salamanca ofzo en daar een paar weken spaans leren en mensen leren kennen en feesten. Lijkt mij een stuk leuker dan een zomer niks doen, zeker in deze tijd. Ik zou er in ieder geval niet aan moeten denken om nu de hele zomer niet weg te gaan en thuis te zitten balen..
pi_51059543
Jah tis een zwembad, vakantie, nieuwe computer of sparen voor een nieuwe auto... hehe... ben bang dat ik na 2 dagen al heimwee heb... maar goed, alleen thuis zal ik me ook niet zo fijn voelen.
pi_51066503
Het is gewoon zo raar..
Het is net alsof wij gewoon bij elkaar moeten zijn.

Liep gisteren met haar in het park, nog even praten met elkaar, ik hoorde wat en blijf staan..hoor ik op de achtergrond gewoon: in the dark van tiesto (Dat is ons liedje)..
Of ze belde me, en elke keer als ze belde was in the dark op de radio.
Ik zit met de telefoon in mijn hand, krijg ik een sms van d'r of ze belt.

Of als ze bij me weg ging, of ik bij haar; een van ons liedjes op de radio (hebben er 3 ).
  maandag 2 juli 2007 @ 18:59:19 #260
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_51066989
quote:
in the dark van tiesto (Dat is ons liedje)..
Hahahahahahahahaha!!!!
Thinking about thinking of you.
pi_51067596
quote:
Op maandag 2 juli 2007 18:46 schreef RobbieT het volgende:
Het is gewoon zo raar..
Het is net alsof wij gewoon bij elkaar moeten zijn.

Liep gisteren met haar in het park, nog even praten met elkaar, ik hoorde wat en blijf staan..hoor ik op de achtergrond gewoon: in the dark van tiesto (Dat is ons liedje)..
Of ze belde me, en elke keer als ze belde was in the dark op de radio.
Ik zit met de telefoon in mijn hand, krijg ik een sms van d'r of ze belt.

Of als ze bij me weg ging, of ik bij haar; een van ons liedjes op de radio (hebben er 3 ).
een echte romanticus
pi_51068697
Ons liedje was de laatste tijd PDA van John Legend, gelukkig heeft ie net een nieuwe 'de hits van 538'... ghehe... vooral in begin kutnummer om te horen zeg
pi_51069214
quote:
Op maandag 2 juli 2007 18:59 schreef shifto het volgende:

[..]

Hahahahahahahahaha!!!!
Ik zal hier niet gaan uitleggen waarom het dat nummer is, maar denk eerst eens na voordat je wat zegt.
pi_51070937
Idd mensen uitlachen zit niemand op te wachten hier...

Ik heb dat ook altijd trouwens RobbieT, dat ineens alles klopt, liedje bij weggaan, tekens enzo... heel vaag, maar geloof wel dat die dingen bestaan, had ze alleen bij mn 1ste ex en nu weer, dus of je dan echt bij elkaar 'hoort' weet ik niet want heb t al bij 2 gehad...
pi_51072421
quote:
Op maandag 2 juli 2007 20:35 schreef jd1982 het volgende:

Ik heb dat ook altijd trouwens RobbieT, dat ineens alles klopt, liedje bij weggaan, tekens enzo... heel vaag, maar geloof wel dat die dingen bestaan, had ze alleen bij mn 1ste ex en nu weer, dus of je dan echt bij elkaar 'hoort' weet ik niet want heb t al bij 2 gehad...
Ik had dat gelukkig alleen toen we nog wat hadden.
  maandag 2 juli 2007 @ 21:26:42 #266
3878 Vork
Manisch creatief
pi_51073303
Zo, ik heb uren met m'n ex in een kroeg enzo gezeten (wat overigens niet gepland was) en voor het eerst had ik echt het idee dat ik gewoon goede gesprekken voerde over de relatie met haar. We hebben ontzettend veel dingen uitgesproken en ik ben heel wat wijzer geworden (en zij hopelijk ook). Er is niets uitgebarsten, geen dramatische taferelen. Ik heb er nu ook gelukkig een goed gevoel over. Het blijkt welweer dat praten zo belangrijk is en dat we dat tijdens de relatie te weinig hebben gedaan. Ik heb er ook goede hoop in dat we gewoon normaal vrienden kunnen blijven, ondanks alles. Ze zal zeker altijd een soort van speciaal blijven, maar een relatie-gevoel dat is nu toch wel echt over en daar ben ik blij om.

Over muziek gesproken. Ik heb een paar weken na de beeindiging van de relatie de fout gemaakt om mijn mp3 speler te laden met albums die ik in de eerste weken van de relatie en albums die ik in de eerste weken na de relatie veel heb beluisterd. Ik baal er ook van dat sommige nummers nogsteeds een bepaalde emotie opwekken die ik eigenlijk niet wil, omdat die een goed nummer op nogsteeds beetje vervelende manier hebben geladen. Het is haast jammer.
  maandag 2 juli 2007 @ 21:31:10 #267
183699 Nairua
Professioneel autist
pi_51073499
X1 was me vandaag op komen zoeken. Zowaar een gezellige dag gehad. .
pi_51073718
Ik weet niet wat de fuck ik heb, maar begin ineens te huilen, voelde me hele dag al beetje ziek, naar sportschool geweest, meestal voelde ik me daarna wel lekker, maar hielp niks, voel me echt opeens super eenzaam enzo, voel me gewoon ziek alleen... zo uit het niets
pi_51076461
quote:
Op maandag 2 juli 2007 21:35 schreef jd1982 het volgende:
Ik weet niet wat de fuck ik heb, maar begin ineens te huilen, voelde me hele dag al beetje ziek, naar sportschool geweest, meestal voelde ik me daarna wel lekker, maar hielp niks, voel me echt opeens super eenzaam enzo, voel me gewoon ziek alleen... zo uit het niets
Aah joh is gewoon een dipje! Kom je wel weer overheen!
pi_51077761
quote:
Op maandag 2 juli 2007 21:35 schreef jd1982 het volgende:
Vervelend zoiets . Had het gisteren ook. Vandaag zou het ook zo weer kunnen gebeuren.
Ik probeer afleiding te zoeken en er niet aan te denken. Maar goed, helpt lang niet altijd.

Laat het gewoon ff lekker gaan, was je gezicht daarna, en probeer je gedachten wat te verzetten.
pi_51077864
quote:
Op maandag 2 juli 2007 20:35 schreef jd1982 het volgende:

In het begin dacht ik altijd dat het toeval was, als het steeds vaker voorkomt, ga je daar toch minder in geloven.
Toen ik het gisteren hoorde in het park, wist ik dat het geen toeval meer kan zijn.
Dit is trouwens de eerste keer dat me dat gebeurd, die tekens.

Het gevoel met haar is ook heel anders dan dat ik bij mijn exen had.
Ze is alles wat ik zoek in een vrouw, en ik weet dat ik niet nog een keer iemand zal vinden zoals haar.

Soms wil ik schreeuwen, soms wil ik huilen, soms wil ik boos worden, soms wil ik met dingen gooien, soms wil ik gewoon slapen en een paar dagen later wakker worden..
Maar geen van bovenstaande komt eruit...T wil gewoon niet meer.

[ Bericht 0% gewijzigd door RobbieT op 03-07-2007 00:12:07 ]
pi_51078007
quote:
Op maandag 2 juli 2007 23:08 schreef RobbieT het volgende:

[..]

Soms wil ik schreeuwen, soms wil ik huilen, soms wil ik boos worden, soms wil ik met dingen gooien, soms wil ik gewoon slapen en een paar dagen wakker..
Maar geen van bovenstaande komt eruit...
Heb ik ook... en omdat het dan niet lukt... word ik boos op mezelf...
Ik Ben Hier Geweest...!!
pi_51078385
Hate myself for losing you... hoorde ik laatst ineens via winamp, geen flauw idee hoe die op mn pc komt, van die kleine vage dingetjes...

Maar er is inderdaad meer, en speciale banden met mensen, alleen hou ik me er maar aan vast dat er niet 1 ware is, maar dat er nog een keer iemand komt waar ik alles weer zo speciaal bij voel...
pi_51083252
Mijn afspraakje gisteren was gezellig! Ik heb een leuke avond gehad en had het naar mijn zin. Heb alleen m'n voet zeer gedaan. We hebben een half uur in de verkeerde richting naar de parkeergarage gelopen en zijn toen van een muur afgesprongen -ik als eerste- die net iets hoger was dan ik had ingeschat

Vanavond zie ik mijn ex weer, en ik denk dat het deze keer geen groot drama gaat worden. Ik kan ernaast zitten, maar dit is m'n voorgevoel
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_51083600
Pfff krijg het idee dat mn ex wel een nieuwe vriend heeft! :S
Krijg dr gewoon pijn in mn buik van....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')