idd al die kalou ma pampa bakra's die lopen te janken terwijl eik jong suri profs europees kampioen zijn gewordenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:55 schreef teamlead het volgende:
gejank om niks.. laat ze lekker hun feestje vieren man![]()
ze spelen dan nu wel voor Nederland, maar ze zijn van Surinaamse afkomst en mogen dat best laten zien
Jong Suriname Europees kampioenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
idd al die kalou ma pampa bakra's die lopen te janken terwijl eik jong suri profs europees kampioen zijn geworden_!
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:54 schreef HAL9000S het volgende:
Mooi voor die jongens dat ze de liefde voor hun roots kunnen laten zien aan de wereld. Niks mis mee.
so?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:57 schreef Carnaval het volgende:
ja dus als die andere spelers, die ook andere roots hebben, met hun vlag lopen. dan hebben we een hele vlaggen stoet..
Uit andere topicquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:59 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Pardon misplaatst? Wat moeten ze nog meer doen dan? Ze zijn geboren in Nederland hun ouders zijn geboren is Suriname maar hebben een Nederlands paspoort. Hun ouders ook en hun ouders ook. Damn ze zijn Nederlander tot de max. En als ze dan heel even de vlag van hun land van afkomst (de vlag die nieteens bestond voor hun ouders) willen laten zien dan mag het niet.![]()
Damn wat hebben ze veel voor dit elftal gedaan en dit kleine momentje wordt ze niet eens gegund. Ik heb niet zo een hoge pet op van de USA, maar daar zou hier in het geheel geen issue van worden gemaakt. Zie je hun shirt, ornaje. Dat is wat ze zijn Oranje, van alle ex-kolonies, immigrantenlanden. Maar ze zijn een ding: Oranje.
Suriname ligt niet in Europa.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:00 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Die jongens zijn net Europees kampioen geworden. Wees blij voor ze, ipv te zeiken om een vlag.![]()
Op een wereldkaart kun jij Suriname niet eens aanwijzen.quote:
Dat was 25 jaar geleden wel anders.quote:
Misplaatst argument.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:01 schreef Devrim_ het volgende:
En zij zwaaien tenminste met een vlag..Ik zie geen één oer-hollandse speler met een nederlandse vlag zwaaien
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:02 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Op een wereldkaart kun jij Suriname niet eens aanwijzen.![]()
Zoiets is nu eenmaal not done bij ons.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:01 schreef Devrim_ het volgende:
En zij zwaaien tenminste met een vlag..Ik zie geen één oer-hollandse speler met een nederlandse vlag zwaaien
ja und?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:01 schreef Devrim_ het volgende:
Bij deze, pak er dan als jongen van Nederlands afkomst een Nederlands vlag bij. Zou ik ook cool hebben gevonden.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:01 schreef Devrim_ het volgende:
Ik was nog snellerquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:02 schreef Hathor het volgende:
Suriname en Nederland zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden, als die jongens trots zijn op hun roots moeten we daar niet moeilijk over gaan doen.
Snelle reactie trouwens Teamlead.![]()
daarvoor zijn ze niet speelgerechtigdquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:03 schreef pberends het volgende:
Erg jammer inderdaad.
Laat wel weer zien waar het hart van de (Surinaamse) spelers liggen. Ga dan voor het Surinaams elftal voetballen. Maar nee, natuurlijk niet, Oranje geeft ze veel meer status en betere carrieremogelijkheden.
NIet zeiken omdat je jaloers bent op het chauvenisme wat wel leeft onder andere bevolkingsgroepen.quote:
ja nee.. maar kjijk.. dat is anders natuurlijk he.. dat was in spanje enzoquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:03 schreef Skwish het volgende:
Ik heb Van Nistelrooy nog met een NL vlag zien staan, vorige zondag, maar dat even terzijde![]()
dat is clubvoetbalquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:03 schreef Skwish het volgende:
Ik heb Van Nistelrooy nog met een NL vlag zien staan, vorige zondag, maar dat even terzijde![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:03 schreef pberends het volgende:
Erg jammer inderdaad.
Laat wel weer zien waar het hart van de (Surinaamse) spelers liggen. Ga dan voor het Surinaams elftal voetballen. Maar nee, natuurlijk niet, Oranje geeft ze veel meer status en betere carrieremogelijkheden.
Laat ze teruggaan dan. Oh nee, dan zijn ze ineens Nederlanders.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:04 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Bijna het hele team bestond uit buitenlanders
clubvoetbalquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:03 schreef Skwish het volgende:
IPV te klagen bij/over spelers die een Surinaamse vlag zwaaien kan je beter klagen over spelers die geen waarde hechten aan hun vlagquote:
Geschiedenis gozertjes + Pberends, als jullie belgie hadden gekoloniseerd dan had je vast het zelfde. Accepteerd dus dat er mensen zijn die gelinkt zijn aan twee landen. Dat ze voor Nederland spelen en (Babel en Drenthe) liepen ook met een nederlandse vlag schijnen jullie door de vingers te zien. Altijd wat te zeiken haters.quote:
Wat hebben nationale elftallen dan nog voor nut? Speel dan VN-team 1 t/m VN-team 32, zijn we ook weer van het landen-gezeik af.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:04 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Bijna het hele team bestond uit buitenlanders
Wat een onzin, zeg.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:06 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
IPV te klagen bij/over spelers die een Surinaamse vlag zwaaien kan je beter klagen over spelers die geen waarde hechten aan hun vlag
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:04 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
NIet zeiken omdat je jaloers bent op het chauvenisme wat wel leeft onder andere bevolkingsgroepen.
Zeikerd. Hun hart kan toch bij beide landen liggen? Bovendien heeft Suriname geen jongerenelftal.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:03 schreef pberends het volgende:
Erg jammer inderdaad.
ja en laten we net doen alsof suriname en diens vlag niet verbonden zijn met nederlandquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:06 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
IPV te klagen bij/over spelers die een Surinaamse vlag zwaaien kan je beter klagen over spelers die geen waarde hechten aan hun vlag
Inderdaad, een Bosnische, Joodse of Marokaanse vlag had ik ook vreemder gevonden. Suriname en Nederland zijn met elkaar verbonden.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:05 schreef BigFire het volgende:
Suriname hoort een beetje bij Nederland in m'n gevoel dus niks mis mee..... bovendien hebben ze net Oranje naar de titel geschoten. hadden Medunjanin of De Ridder het gedaan had ik het wel ongepast gevonden, landen die niks met NL hebben.
Hoeveel mensen hangen de vlag uit op feestdagen in Nederland?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:07 schreef Skwish het volgende:
[..]
![]()
In NL leeft dat niet?Geen EK of WK gezien zeker
helemaal niks op chauvenisme tegen hoor, in tegendeel itt nationalisme soms
Geen EK of WK gezien zeker
maargoed, ik klaag niet dat deze jongens even voor 10 min met een vlag van een ander land zwaaien hoor.
Die pipo's zwaaien met de Surinaamse vlag omdat ze uit Suriname komen. Dus dan zie ik die Marokkaanse afkomst spelers ook graag met Marokkaanse vlaggen zwaaien. Dat is wel zo eerlijk.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en laten we net doen alsof suriname en diens vlag niet verbonden zijn met nederland
_!
typisch nederlands, azeiken op van alles en nog wat
Wat ben jij dom zeg, zoals alle buitenlanders.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:08 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Hoeveel mensen hangen de vlag uit op feestdagen in Nederland?
Hoeveel mensen zouden er sterven voor de Koning(in)
etc. etc.
Heb jij een Nederlander zien zwaaien met een NL-vlag?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:07 schreef Skwish het volgende:
[..]
![]()
In NL leeft dat niet?Geen EK of WK gezien zeker
Jawel. Hoeveel Nederlanders zie jij het wilhelmus uit volle borst meezingen? Itt andere landen, waar het volkslied altijd een intense, emotionele aangelegenheid is.quote:helemaal niks op chauvenisme tegen hoor, in tegendeel itt nationalisme soms
Geen EK of WK gezien zeker
Zijn we het daar iig over eens.quote:maargoed, ik klaag niet dat deze jongens even voor 10 min met een vlag van een ander land zwaaien hoor.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Die pipo's zwaaien met de Surinaamse vlag omdat ze uit Suriname komen. Dus dan zie ik die Marokkaanse afkomst spelers ook graag met Marokkaanse vlaggen zwaaien. Dat is wel zo eerlijk.
Het is gewoon hypocriet gedoe. Ga lekker voor je eigen team spelen dan. Zwaaien met die Nederlandse vlag zou ik zeggen, hypocriete flikkertjes.
Hun hart ligt gedeeltelijk in Nederland omdat het betere carrieremogelijkheden biedt.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:07 schreef yootje het volgende:
[..]
Zeikerd. Hun hart kan toch bij beide landen liggen? Bovendien heeft Suriname geen jongerenelftal.
Dus als Aissati met zijn vlag zwaaide was het wel raar??quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:07 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Inderdaad, een Bosnische, Joodse of Marokaanse vlag had ik ook vreemder gevonden. Suriname en Nederland zijn met elkaar verbonden.
Weet je wat pas hypocriet is? Juichen als Rigters scoort voor het NL elftal en dan vervolgens diezelfde jongens afbranden omdat ze trots zijn hun roots te tonen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Die pipo's zwaaien met de Surinaamse vlag omdat ze uit Suriname komen. Dus dan zie ik die Marokkaanse afkomst spelers ook graag met Marokkaanse vlaggen zwaaien. Dat is wel zo eerlijk.
Het is gewoon hypocriet gedoe. Ga lekker voor je eigen team spelen dan. Zwaaien met die Nederlandse vlag zou ik zeggen, hypocriete flikkertjes.
ma pima, idiote mafhetelquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja und..?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:10 schreef pberends het volgende:
[..]
Hun hart ligt gedeeltelijk in Nederland omdat het betere carrieremogelijkheden biedt.
Misplaatst gebruik van het woord hypocriet.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:10 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Weet je wat pas hypocriet is? Juichen als Rigters scoort voor het NL elftal en dan vervolgens diezelfde jongens afbranden omdat ze trots zijn hun roots te tonen.
Hypocrisie ten top
eUHMMMMMM heeeeeeeel misschien omdat ze voor Nederland spelenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:11 schreef alors het volgende:
Ik wist dat hier een topic over zou komen toen ik ze met die vlaggen zag, zooo fok he, om je daar druk over te maken
Ze liepen ook nog wel nederlandse vlag/sjaal enzo, maar goed dat telt vast niet...
Argh, de domheid van de argumenten in dit topic.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:11 schreef alors het volgende:
Ze liepen ook nog wel nederlandse vlag/sjaal enzo, maar goed dat telt vast niet...
Eeeh nee ze komen uit Nederland, hun ouders hebben een Nederlands paspoort, hun opa's en oma's ook. En diens ouders ook, en diens ouders ook. Hey misschien zijn ze toch heel Nederlands en misschien is die vlag allen symbool voor hun afkomst en niet loyaliteit. En ja de Marrokaanse spelers mogen er ook mee zwaaien. Maar realizeer dat deze spelers en hun ouders en vorige generatie NOOIT Surinamers zijn geweest. Het is een symbool voor hun afkomst, puur dat. Verder niks.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:09 schreef pberends het volgende:
[..]
ze mogen zeker hun roots tonen, maar had daar ff mee gewacht...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:10 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Weet je wat pas hypocriet is? Juichen als Rigters scoort voor het NL elftal en dan vervolgens diezelfde jongens afbranden omdat ze trots zijn hun roots te tonen.
Hypocrisie ten top
Wat een waardeloze onelinerquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Misplaatst gebruik van het woord hypocriet.
Nee, maar wel als je meer van een ander land houdt dan waar je woont. Snap niet wat ze hier nog doen dan.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:13 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Dus omdat je niet 100% van een land houd moet je maar weg?
Nederland zou dan snel leeglopen
soort van frieslandquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:12 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Eeeh nee ze komen uit Nederland, hun ouders hebben een Nederlands paspoort, hun opa's en oma's ook. En diens ouders ook, en diens ouders ook. Hey misschien zijn ze toch heel Nederlands en misschien is die vlag allen symbool voor hun afkomst en niet loyaliteit. En ja de Marrokaanse spelers mogen er ook mee zwaaien. Maar realizeer dat deze spelers en hun ouders en vorige generatie NOOIT Surinamers zijn geweest. Het is een symbool voor hun afkomst, puur dat. Verder niks.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:55 schreef teamlead het volgende:
gejank om niks.. laat ze lekker hun feestje vieren man![]()
ze spelen dan nu wel voor Nederland, maar ze zijn van Surinaamse afkomst en mogen dat best laten zien
Ik denk niet dat we dan veel mensen zouden overhouden, op die paar vmbo lonsdalertjes naquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:13 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Dus omdat je niet 100% van een land houd moet je maar weg?
Nederland zou dan snel leeglopen
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee, maar wel als je meer van een ander land houdt dan waar je woont. Snap niet wat ze hier nog doen dan.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:10 schreef pberends het volgende:
[..]
Hun hart ligt gedeeltelijk in Nederland omdat het betere carrieremogelijkheden biedt.
Waardeloos argument van jouw kant. Stel, je juicht niet voor Rigters: "Oh, Nederland scoort! Maar wacht, het is Rigters, en hij gaat zometeen met een Surinaamse vlag juichen, dus juich ik maar niet!"quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:13 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Wat een waardeloze onelinerNiet eens de moeite waard om op te reageren.
Ach, Nieuw-Zeeland lijkt me ook veel leuker dan dit land, maar ik heb hier familie wonen enzo, de stap is nogal groot.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee, maar wel als je meer van een ander land houdt dan waar je woont. Snap niet wat ze hier nog doen dan.
Nederland dat land dat eeuwen mensen uit andere landen uitbuitte, en nu mogen die spelers hier niet de vlag van het land van hun ouders zwaaien voor carrieremogelijkheden?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:10 schreef pberends het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om idiootquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:13 schreef Evertjan het volgende:
niks mis mee ik weet dat Gabri van Ajax ook wel is in een Catelaans elftal speelt. Zonder die jongens uit Suriname was nederland geen EK geworden. nu niet en '88 ook niet
Hoezo..ze houden veel van hun land dus waarom niet met vlag zwaaienquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:15 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om idioot
Het gaat erom dat ze direct met Surinaamse vlaggen gaan zwaaien, daar gaat het om
dat ze surinaams zijn maakt mij geen fuck uit en ik heb ook geen enkel probleem met die gasten. Alleen die vlaggen was ronduit schandalig
Je snapt het echt niet he?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waardeloos argument van jouw kant. Stel, je juicht niet voor Rigters: "Oh, Nederland scoort! Maar wacht, het is Rigters, en hij gaat zometeen met een Surinaamse vlag juichen, dus juich ik maar niet!"![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:15 schreef MIster911 het volgende:
[..]
Nederland dat land dat eeuwen mensen uit andere landen uitbuitte, en nu mogen die spelers hier niet de vlag van het land van hun ouders zwaaien voor carrieremogelijkheden?![]()
De hypocriet ben jij en al die anderen die hier moord en brand roepen. Het laat goed zien wat een intolerante en sneue figuren er in NL rondlopen. Die jongens zijn er trots op dat ze voor Jong Oranje mogen spelen en zijn trots op hun afkomst. Hollanders, Surinamers, Marokkanen, een Israëli, een Bosniër; dit is het nieuwe Nederland. Wen er maar aan.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee, want Friesland ligt in NEDERLAND.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
soort van friesland
dus nu snap je ook gelijk wrom foppe al die friezen heeft opgesteld
hmm vraag me af of er ook zo'n topic was gekomen als er een paar met de friese vlag zwaaiden_! x3
Tuurlijk, dat is niet goed geweest van Nederland. Maar dan hadden ze misschien van te voren iets moeten hebben van: Heey, NL heeft al die slavenhandel gedreven enzo, ik wil daar niet voor uitkomen. Dan had ik zoiets van ok, jouw keuzequote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:15 schreef MIster911 het volgende:
[..]
Nederland dat land dat eeuwen mensen uit andere landen uitbuitte, en nu mogen die spelers hier niet de vlag van het land van hun ouders zwaaien voor carrieremogelijkheden?![]()
Geheel terecht, laat die jongens maar trots zijn op hun afkomst.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:15 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om idioot
Het gaat erom dat ze direct met Surinaamse vlaggen gaan zwaaien, daar gaat het om
dat ze surinaams zijn maakt mij geen fuck uit en ik heb ook geen enkel probleem met die gasten. Alleen die vlaggen was ronduit schandalig
Nee, JIJ bent dom.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:16 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Je snapt het echt niet he?Doe eens iets avontuurlijks en zoek het woord 'hypocriet' op in het woordenboek voordat je onzin gaat blaten
Sta je iets minder hard voor lul.
Als je principes hebt op dat gebied dan moet je een Rigters ook als 'buitenlander' zien als hij die goal scoort, niet pas nadat hij met een surinaamse vlag aan het zwaaien is
Niet alleen hypocriet maar ook zo dom als het achtereind van een varken.
ze voetballen nu toch onder de nederlandse vlag.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:16 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Hoezo..ze houden veel van hun land dus waarom niet met vlag zwaaien
Dan moeten ze lekker voor suriname voetballen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:16 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Hoezo..ze houden veel van hun land dus waarom niet met vlag zwaaien
Gozer over wie heb jij het nou, met zo'n reply ben je ook vast niet de allerslimste.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:09 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat ben jij dom zeg, zoals alle buitenlanders. [afbeelding]
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:17 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat is niet goed geweest van Nederland. Maar dan hadden ze misschien van te voren iets moeten hebben van: Heey, NL heeft al die slavenhandel gedreven enzo, ik wil daar niet voor uitkomen. Dan had ik zoiets van ok, jouw keuzeMaar nu moet het dan weer achteraf, als je verliest doe je zoiets toch ook niet. Hij heet toch Ryan Donk, en niet Ryan Guevara
Dat dus ookquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:17 schreef Jojoortje het volgende:
Ze mogen best trots zijn op hun afkomst... Tuurlijk!
Het is wat anders als je met JONG ORANJE het EK wint en dan met een Surinaamse vlag gaan zwaaien. Klopt gewoon niet...
Sommige mensen denken gewoon te zwart-wit. of je bent voor A, of je bent voor B. Dat het ook allebei kan zijn of iets er tussen in willen ze niet begrijpen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:16 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
De hypocriet ben jij en al die anderen die hier moord en brand roepen. Het laat goed zien wat een intolerante en sneue figuren er in NL rondlopen. Die jongens zijn er trots op dat ze voor Jong Oranje mogen spelen en zijn trots op hun afkomst. Hollanders, Surinamers, Marokkanen, een Israëli, een Bosniër; dit is het nieuwe Nederland. Wen er maar aan.
Over diegene wie ik quote misschien?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:18 schreef Neverever het volgende:
[..]
Gozer over wie heb jij het nou, met zo'n reply ben je ook vast niet de allerslimste.
![]()
Ja dat hebben ze gedaan ja..quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:18 schreef Carnaval het volgende:
[..]
ze voetballen nu toch onder de nederlandse vlag.
*Mompelt iets over EK en Suriname...*quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:18 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Dan moeten ze lekker voor suriname voetballen.
Voor wie moeten ze dan uitkomen? Voor Suriname mag niet want ze zijn Nederlanders. Ze haten Nederland niet. Damn het is geen Nederland of Suriname. Ze zijn verbonden met beide. En ze zijn trots op beide. Ik ben geen USA fan maar soms kunnen we wel wat ervan leren.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:17 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat is niet goed geweest van Nederland. Maar dan hadden ze misschien van te voren iets moeten hebben van: Heey, NL heeft al die slavenhandel gedreven enzo, ik wil daar niet voor uitkomen. Dan had ik zoiets van ok, jouw keuzeMaar nu moet het dan weer achteraf, als je verliest doe je zoiets toch ook niet. Hij heet toch Ryan Donk, en niet Ryan Guevara
Nee zou ik ook niet meer doen iddquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:18 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee, JIJ bent dom.
Ik reageer er niet eens meer op, allemachtig. [afbeelding]
Van dit soort uitspraken wordt ik dus echt moequote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:19 schreef hoM3r het volgende:
Ik was al bang dat dit topic zou komen. Echt belachelijke stelling, die jongens mogen trots zijn op hun roots, en als je met 6/7 surinamers mee doet mag je dat best laten zien, net als die Nederlandse vlag. Wie dat niet vind moet terug naar de jaren 50.
[afbeelding]
waar heb je mij horen klagen dan over de surinaamse vlag?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:06 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ik word moe van jouquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:19 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Van dit soort uitspraken wordt ik dus echt moe![]()
Luister eens miss niet al te snugger. Dat ze met een surinaamse vlag ronbdlopen is gewoon dat zs trots zijn op hun afkomst , een afkomst dat sowieso verbonden is met Nederland. Suriname was vroeger onderdeel van nederland, did you know.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:18 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Dan moeten ze lekker voor suriname voetballen.
Wat is jouw argument dan? Iemand woont in Nederland en mag dus niet met een andere vlag zwaaien? Het zijn maar symbolen hoor.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:17 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee, want Friesland ligt in NEDERLAND.
Allemachtig, wat een oneindige domheid hier.
Hier, nog een paar argumenten op jullie niveau:
- Zouden deze reacties er ook komen als Servië met de vlag van Turkije ging zwaaien?
- Zouden deze reacties er ook komen als Senseo koffie als goor wordt gezien door Foppe?
- Zouden deze reacties er ook zijn gekomen als Rita Verdonk bondscoach was?
- Is het niet hypocriet om naar de WC te gaan in de rust als Rigters heeft gescoord?
- Zou je niet eigenlijk naar Marokko moeten gaan als je vindt dat er te weinig Marokkanen zijn geselecteerd?
- Zouden deze reacties er ook zijn gekomen als De Ridder een christen was?
Zo, veel plezier!
Nee, 'JULLIE' denken zwart-wit. Niemand vindt hier dat je niet trots mag zijn op je afkomst. Alhoewel men waarschijnlijk gaat huilen als ik zeg trots te zijn dat ik blank ben en blauwe ogen heb. (Niet dat ik daar trots op ben, maar toch). Het gaat erom dat het totaal misplaatst is als je met Nederland net de finale heb gewonnen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:19 schreef yootje het volgende:
[..]
Sommige mensen denken gewoon te zwart-wit. of je bent voor A, of je bent voor B. Dat het ook allebei kan zijn of iets er tussen in willen ze niet begrijpen.
lieve mappy,quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:17 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee, want Friesland ligt in NEDERLAND.
Allemachtig, wat een oneindige domheid hier.
Hier, nog een paar argumenten op jullie niveau:
- Zouden deze reacties er ook komen als Servië met de vlag van Turkije ging zwaaien?
- Zouden deze reacties er ook komen als Senseo koffie als goor wordt gezien door Foppe?
- Zouden deze reacties er ook zijn gekomen als Rita Verdonk bondscoach was?
- Is het niet hypocriet om naar de WC te gaan in de rust als Rigters heeft gescoord?
- Zou je niet eigenlijk naar Marokko moeten gaan als je vindt dat er te weinig Marokkanen zijn geselecteerd?
- Zouden deze reacties er ook zijn gekomen als De Ridder een christen was?
Zo, veel plezier!
Dat het totaal misplaatst is als NEDERLAND heeft gewonnen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:20 schreef yootje het volgende:
[..]
Wat is jouw argument dan? Iemand woont in Nederland en mag dus niet met een andere vlag zwaaien? Het zijn maar symbolen hoor.
Het was een algemene reactiequote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:20 schreef Skwish het volgende:
[..]
waar heb je mij horen klagen dan over de surinaamse vlag?
'ja und' is niet klagen, zoals een voorganger al zei een misplaats argument van jou over oerhollandse spelers.
ik vind dat iedereen trots moet zijn op zijn of haar afkomstquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee, 'JULLIE' denken zwart-wit. Niemand vindt hier dat je niet trots mag zijn op je afkomst. Alhoewel men waarschijnlijk gaat huilen als ik zeg trots te zijn dat ik blank ben en blauwe ogen heb. (Niet dat ik daar trots op ben, maar toch). Het gaat erom dat het totaal misplaatst is als je met Nederland net de finale heb gewonnen.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
lieve mappy,
zag je de_! x3 niet?
het was lichtelijk sarcsastisch bedoeld
maja
Typische domheid van fokkers in het algemeen. Normaal gesproken kom je dit soort shit alleen op de FP tegen maar bij dit soort 'gevoelige' zaken (voornamelijk bij domme jongetjes uit boerendorpen) loopt het uit de hand.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:19 schreef yootje het volgende:
[..]
Sommige mensen denken gewoon te zwart-wit. of je bent voor A, of je bent voor B. Dat het ook allebei kan zijn of iets er tussen in willen ze niet begrijpen.
Nederland heeft gewonnen met o.a. Surinaamse spelersquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat het totaal misplaatst is als NEDERLAND heeft gewonnen.
Ik vind het gewoon niet gepast om dit te doen. Wat schiet je ermee op? Is het 'stoer' om je afkomst te laten zien? Waarom moet je het zo uitgebreid voor camera's gaan showen, die Surinamers hebben het er altijd over dat ze Surinaams bloed hebben, dat het in hun hart zit. Nou laat het daar, denk er lekker in gedachten aan. Verf bij thuiskomst je huis in de kleuren van de Surinaamse vlag en vier de hele nacht feest want jong NL is kampioen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:19 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Voor wie moeten ze dan uitkomen? Voor Suriname mag niet want ze zijn Nederlanders. Ze haten Nederland niet. Damn het is geen Nederland of Suriname. Ze zijn verbonden met beide. En ze zijn trots op beide. Ik ben geen USA fan maar soms kunnen we wel wat ervan leren.
Met inbreng van mensen van Surinaamse afkomst. En ze zijn er trots op. Wat erg.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat het totaal misplaatst is als NEDERLAND heeft gewonnen.
Die er zelf voor hebben gekozen om voor het Nederlands elftal uit te komen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:21 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Nederland heeft gewonnen met o.a. Surinaamse spelers![]()
Leg me geen woorden in de mond, ik heb nergens gezegd dat het 'erg' was.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:22 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Met inbreng van mensen van Surinaamse afkomst. En ze zijn er trots op. Wat erg.
Waarom?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee, 'JULLIE' denken zwart-wit. Niemand vindt hier dat je niet trots mag zijn op je afkomst. Alhoewel men waarschijnlijk gaat huilen als ik zeg trots te zijn dat ik blank ben en blauwe ogen heb. (Niet dat ik daar trots op ben, maar toch). Het gaat erom dat het totaal misplaatst is als je met Nederland net de finale heb gewonnen.
Omdat hij gelijk heeftquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:19 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Van dit soort uitspraken wordt ik dus echt moe![]()
dat vind ik ook. maar het was gewoon een foute timing van die gastenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind dat iedereen trots moet zijn op zijn of haar afkomst![]()
ooh jaquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
[afbeelding] Foutje.
Maar dan nog is het een mooi lijstje.
Moord, brand, ongepast... zieg heil!!!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:22 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Waarbij ze waarschijnlijk hebben gekozen voor Nederland met hun hersens en niet met hun hartquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Die er zelf voor hebben gekozen om voor het Nederlands elftal uit te komen.
quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:22 schreef hoM3r het volgende:
Suriname is trouwens onderdeel van het koninkrijk der Nederlanden, ze hebben dezelfde koningin, het is een soort provincie van Nederland, dus je kunt het vergelijken met de Friese vlag.
Ik zieg net dat ik totaal geen problemen heb met de multiculturele samenleving.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:21 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Typische domheid van fokkers in het algemeen. Normaal gesproken kom je dit soort shit alleen op de FP tegen maar bij dit soort 'gevoelige' zaken (voornamelijk bij domme jongetjes uit boerendorpen) loopt het uit de hand.
Relevantie?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:23 schreef CharlieDaSilva het volgende:
Bakkal is trouwens van Marokkaanse komaf......
foute timming is tijdnes een serieus gesprek met een leuke dame, roepen, goh wat zou ik jou graag keihard in je kont nemenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:23 schreef Carnaval het volgende:
[..]
dat vind ik ook. maar het was gewoon een foute timing van die gasten
Juist.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:23 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ik zieg net dat ik totaal geen problemen heb met de multiculturele samenleving.
Ik heb alleen wel problemen met het feit dat er direct met surinaamse vlaggen gezwaaid wordt. En wat me het meeste stoorde is dat ze dit zelfs bij de uitreiking die vlag omhadden.
Op het veld heb ik er weinig problemen mee als ze daarmee even zwaaien maar daarna is het gewoon vlag wegleggen en je prijs in ontvangst nemen
ik werd er ook al boos om. Ga lekker voor suriname spelen als je zo graag de surinamer wil zijn.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:53 schreef Carnaval het volgende:
geweldig dat Nederland weer europees kampioen is!hele mooie prestatie.
maar waarom lopen sommige spelers met een Surinaamse vlag? ja die komen misschien wel uit Suriname maar ze spelen nu toch voor Nederland??
beetje jammer... maar goed
Wees blij dat we kampioen zijn geworden. En kijk gelijk op de kalender dat we in 2007 leven. De grenzen vervagen, de wereld wordt kleiner en de meeste mensen zal het een worst wezen waar iemand van dan komt of met wat voor vlag hij loopt te zwaaien.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, de binding is zodanig dat Suriname al 30 jaar 0,0 banden heeft met Nederland. En jij zegt dat ze onder het koninkrijk vallen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:24 schreef hoM3r het volgende:
[..]
ok, ik zeg het verkeerd, maar de binding is duidelijk.
Ja, harstikke bedankt Surinamers, jullie hebben ook erg goed gespeeld. Maar waarom die vlag? Je mag ook trots zijn op je NEDERLANDSE afkomst, daar kom je vandaan, daar ben je geboren! Ik ben ook in Nederland geboren, net als zij, maar ik ga niet met de Surinaamse vlag staan juichen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:22 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Behalve de mensen die met de vlaggen zwaaien.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:24 schreef Evertjan het volgende:
[..]
en de meeste mensen zal het een worst wezen waar iemand van dan komt
Is het nou zo moeilijk om dit te snappen ze hebben niet gekozen:quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja sorry hoor maar ik zie het probleem niet. Die jongens komen uit voor het Nederlands elftal, halen de europese titel binnen voor Europa en laten dmv een simpel stuk stof hun afkomst zien, iets waar ze terecht trots op zijn.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:23 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ik zieg net dat ik totaal geen problemen heb met de multiculturele samenleving.
Ik heb alleen wel problemen met het feit dat er direct met surinaamse vlaggen gezwaaid wordt. En wat me het meeste stoorde is dat ze dit zelfs bij de uitreiking die vlag omhadden.
Op het veld heb ik er weinig problemen mee als ze daarmee even zwaaien maar daarna is het gewoon vlag wegleggen en je prijs in ontvangst nemen
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 @ 23:09 schreef XrAiDeN het volgende:
[..]
Ik ken de vaderlandse geschiedenis zeer goed, en ik weet dan ook dat Suriname tegenwoordig onafhankelijk is en dus NIET bij Nederland hoort. Trots zijn op je roots ok maar met een buitenlandse vlag gaan zwaaien als je voor NEDERLAND gewonnen hebt vind ik erg schandalig.
Prima, maar tijdens de uitreiking van de finale hoef je dat toch niet per se te laten zien? Waarom zou je?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:25 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Is het nou zo moeilijk om dit te snappen ze hebben niet gekozen:
- ze mogen niet voor Suriname uitkomen want ze zijn Nederlanders.
- Hun ouders zijn ook Nederlanders. Alle generaties voor hun. Ze zijn trots op hun afkomst.
Een FP-post quoten om je gelijk te halenquote:
Waarom eigelijk. Ben nou niet echt trots wat 'mijn volk' allemaal voor misdaden heeft gepleegd. Waarom zou je uberhaupt trots moeten zijn op je land of je vlag. Vaak is er niet veel om trots op te zijn.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind dat iedereen trots moet zijn op zijn of haar afkomst![]()
"Haatgevoelens" maak jij ervanquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:25 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Dat is het, niks meer, niks minder. Ik snap echt niet waar die haatgevoelens nou vandaan komen.
Dat doen ze dan beter dan de 'Nederlanders'. Al zijn zij ook Nederlanders natuurlijk, Nederland, daar komen ze vandaan. Nederland heeft een eigen vlag, dus die Surinaamse hoeft echt niet bij gebrek aan een vlag.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:23 schreef MIster911 het volgende:
Dat ze het volkslied wel meezingen voor de wedstrijd vergeten we gemakshalve maar even
Haatgevoelens nog wel.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:25 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Dat is het, niks meer, niks minder. Ik snap echt niet waar die haatgevoelens nou vandaan komen.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:26 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Een FP-post quoten om je gelijk te halen![]()
Er is een verschil tussen kiezen met je hart en kiezen met je hersensquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:26 schreef ASroma het volgende:
je kiest bewust voor een nationaal team, en ga dan alsjeblieft niet met een vlag van een ander land lopen zwaaien als je net een finale hebt gewonnen met Nederland. Waarschijnlijk kennen de meesten suriname alleen van een anzichtskaart![]()
OMdat ze het hele fokking tournooi al in een oranje shirt spelen... EEN momentje, een paar minuten tonen ze de vlag van het land waar hun ouders vandaan komen, omdat ze daar trots op zijn? Is dat nou zo'n probleem? Echt... wat een stel xenofoben hierquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:25 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ja, harstikke bedankt Surinamers, jullie hebben ook erg goed gespeeld. Maar waarom die vlag? Je mag ook trots zijn op je NEDERLANDSE afkomst, daar kom je vandaan, daar ben je geboren! Ik ben ook in Nederland geboren, net als zij, maar ik ga niet met de Surinaamse vlag staan juichen.
laat mij lekker trots zijn op mijn land okquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:27 schreef JelleS het volgende:
[..]
Waarom eigelijk. Ben nou niet echt trots wat 'mijn volk' allemaal voor misdaden heeft gepleegd. Waarom zou je uberhaupt trots moeten zijn op je land of je vlag. Vaak is er niet veel om trots op te zijn.
Ik wel trots op dit multiculturele elftal, dat een mooie prestatie heeft geleverd. Ik ben trots op het elftal van men land, maar men afkomst...... Dat soort gedachtes hebben nog heel wat massamoorden tot gevolg gehad.
Vond het niet zo slim van die vlaggen, voor mij lijkt het misplaatst omdat ze niet voor Suriname spelen, maar het is voor niet-Surinamers lastig te begrijpen. En als het hen gelukkig maakt, prima.
Alsof het forum van een hoger niveau is dan de FPquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:26 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Een FP-post quoten om je gelijk te halen![]()
Oke, vervang 'haatgevoelens' met aversieve gevoelens, dan nog zie ik het probleem niet.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:27 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
"Haatgevoelens" maak jij ervan![]()
Ik zie werkelijk niemand hier posten die iets tegen surinamers heeft
Prima, maar dan moet je niet doen alsof ik verplicht ben om dat ook te zijn, en dat beweerde je wel......quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
laat mij lekker trots zijn op mijn land ok![]()
Wat heb je dan nog met Suriname? Je bent er eens met vakantie geweest? Of je huidskleur? Nou lachen man, als De Ridder lekker bruin aan het worden is op Mallorca gaat hij toch ook niet met de Spaanse vlag staan zwaaien. En hij zal er net zoveel binding mee hebben, hij komt er een paar keer.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:25 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Is het nou zo moeilijk om dit te snappen ze hebben niet gekozen:
- ze mogen niet voor Suriname uitkomen want ze zijn Nederlanders.
- Hun ouders zijn ook Nederlanders. Alle generaties voor hun. Ze zijn trots op hun afkomst.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:27 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Echt... wat een stel xenofoben hier
Niet hoger.. wel iets minder laagquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:28 schreef pberends het volgende:
[..]
Alsof het forum van een hoger niveau is dan de FP!
Ja voel je maar aangesproken iddquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:29 schreef TC03 het volgende:
[..]![]()
![]()
Mensen xenofoob noemen omdat ze het misplaatst vinden om met een buitenlandse vlag te zwaaien als Nederland gewonnen heeft.![]()
![]()
Heel grappig, makker. Probeer je je eigen afkomst hierdoor te verbergen?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:02 schreef DarkShine het volgende:
Zoals ik net zag zijn de Suriprofs Europees Kampioen?
Zegt diegene die het meteen heeft over 'xenofoben' en 'haatgevoelens', terwijl mensen een buitenlandse vlag slechts misplaatst vinden. Over nuance gesproken.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:29 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Niet hoger.. wel iets minder laagJe kunt niet ontkennen dat de nuance daar ver te zoeken is.
Maar 80% heeft wel een Nederlands paspoort. Sorry, als je landen koloniseert zul je er ook verantwoording voor moeten dragen.quote:
Door jou ben ik op deze subforum gekomen, het valt me echt op dat jou dicussies vermijdt, misschien omdat je jouw standpunten niet echt kan beargumenteren. Met uitspraken als "schandalig" etc. Maar die gasten hebben er wel voor gezorgd dat heel wat nederlands vandaag vrolijk gaan slapen. behalve jij want jou gaat het meer om jouw afgunst i.p.v. de waardering voor ons Elftal (inclusief de surinamers).quote:
Ja harstikke leuk, dat hart van hun. Maar ze hebben geen binding met Suriname, zelfs hun grootouders zijn vaak gewoon in Nederland geboren.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:27 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen kiezen met je hart en kiezen met je hersens
ja neem alle woorden op een forum heel erg serieusquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:28 schreef JelleS het volgende:
[..]
Prima, maar dan moet je niet doen alsof ik verplicht ben om dat ook te zijn, en dat beweerde je wel......
Ga je VMBO afmaken en kom dan een keer terug, simpel kneusjequote:
Eens, maar het gaat erom hoe je het uit, en dat ging dus finaal fout vaanvond met die vlaggenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja neem alle woorden op een forum heel erg serieus_!
ik vind dat iederen trots op zou moeten zijn op zijn of haar land/afkomst...
wat erg als ik dat roep![]()
Haha.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:31 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ga je VMBO afmaken en kom dan een keer terug, simpel kneusje
.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:31 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ga je VMBO afmaken en kom dan een keer terug, simpel kneusje
goede vergelijking, echt topquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:31 schreef Metal_Mart het volgende:
Stel je voor dat je met Ajax zojuist het landskampioenschap hebt gewonnen en dan tijdens de uitreiking van de schaal met een Feyenoord-vlag om je nek gaat staan, omdat je in Rotterdam bent geboren en bij Feyenoord de jeugdopleiding hebt genoten. Da's doodnormaal volgens de meeste mensen hier.!!!!!!!!
Ajax..Israel vlag enzoquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:31 schreef Metal_Mart het volgende:
Stel je voor dat je met Ajax zojuist het landskampioenschap hebt gewonnen en dan tijdens de uitreiking van de schaal met een Feyenoord-vlag om je nek gaat staan, omdat je in Rotterdam bent geboren en bij Feyenoord de jeugdopleiding hebt genoten. Da's doodnormaal volgens de meeste mensen hier.!!!!!!!!
Die vlag staat ook voor de Surinaamse gemeenschap, voor een manier van leven, gastvrijheid en over het algemeen briljant voetbal.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:30 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ja harstikke leuk, dat hart van hun. Maar ze hebben geen binding met Suriname, zelfs hun grootouders zijn vaak gewoon in Nederland geboren.
Right........................quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:32 schreef Paramnesia het volgende:
Weet je: Surinaamse spelers gewoon niet meer voor Nederland uitkomen, lijkt me het beste. Jammer dan maar niet in een Nationaal elftal. Ook geen gezeik meer.
Spreek hem eens tegen knul, met goede argumentatie graag. Succesquote:
VMBO... HBO... een pot natquote:
Fight fire with fire.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:32 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
.
Die soort opmerkingen slaan echt alles
Valt ook wel mee. Surinamers kunnen goed voetballen, Surinamers zijn over het algemeen prima mensen, Surinamers mogen trots zijn op hun afkomst, maar het blijft misplaatst om met de vlag van een land te zwaaien als je kampioen wordt.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:32 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Die vlag staat ook voor de Surinaamse gemeenschap, voor een manier van leven, gastvrijheid en over het algemeen briljant voetbal.
HBO.quote:
ach ja.. kan er niet wakker om liggen eikquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:31 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Eens, maar het gaat erom hoe je het uit, en dat ging dus finaal fout vaanvond met die vlaggen
FYI Ik werk fulltime en volg daarbij een universitaire opleiding, nou jijquote:
Met het You'll never walk alonequote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
ach ja.. kan er niet wakker om liggen eik
na een goede pot voetbal, luister ik vaak fearless btw![]()
een vergelijking die zo krom is als een hoepel tegenspreken? r u kidding me boy?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:32 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Spreek hem eens tegen knul, met goede argumentatie graag. Succes![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:34 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
FYI Ik werk fulltime en volg daarbij een fulltime universitaire opleiding, nou jij
jups!! btw echoesquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:34 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Met het You'll never walk alone
Inderdaad, slaat nergens op, om twee redenen:quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
een vergelijking die zo krom is als een hoepel tegenspreken? r u kidding me boy?![]()
Leuk knulletje, maar daar trappen we niet in. Argumenten, geen simpele one-liners zonder inhoud.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
een vergelijking die zo krom is als een hoepel tegenspreken? r u kidding me boy?![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:36 schreef Neverever het volgende:
Een stelletje gefrusteerde mensen hier , seaaaaaauuu dat is wat minder fijn.
We hebben met 4-1 een beker gewonnen hoor, for your kind info.
Wees trots, of zeik door totdat je een ons weegt.
Ik ga weer op frontpage.
Wij of Suriname?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:36 schreef Neverever het volgende:
Een stelletje gefrusteerde mensen hier , seaaaaaauuu dat is wat minder fijn.
We hebben met 4-1 een beker gewonnen hoor, for your kind info.
Wees trots, of zeik door totdat je een ons weegt.
Ik ga weer op frontpage.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Inderdaad, slaat nergens op, om twee redenen:
1. Mensen zijn niet zo vaak trots op hun stad.
2. Ajax en Feyenoord zijn rivalen. Nederland en Suriname niet.
bovendien nationaal voetbal vergelijken met clubcompetitiequote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Inderdaad, slaat nergens op, om twee redenen:
1. Mensen zijn niet zo vaak trots op hun stad.
2. Ajax en Feyenoord zijn rivalen. Nederland en Suriname niet.
Nee.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:37 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
We hebben het over voetbal hier. Als Nederland en Suriname tegen elkaar voetballen, zijn ze geen rivalen?
Heb je ooit Surinamers en Hollanders op de vuist zien gaan vanwege een potje voetbal?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:37 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
We hebben het over voetbal hier. Als Nederland en Suriname tegen elkaar voetballen, zijn ze geen rivalen?
Inderdaad want Duitsland - Nederland kent ook helemaal geen rivaliteit.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
bovendien nationaal voetbal vergelijken met clubcompetitie_!
ja en nederland en suriname voetbalde ook tegen elkaar vanavondquote:
klok, klepel, mappyquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:38 schreef JaneJanse het volgende:
[..]
Inderdaad want Duitsland - Nederland kent ook helemaal geen rivaliteit.
Het voetbalspel op het veld vergelijken met het randgebeuren van een stel hersenlozen rond het stadionquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:38 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Heb je ooit Surinamers en Hollanders op de vuist zien gaan vanwege een potje voetbal?
Volgens mij is er zelfs een dode gevallen bij Ajax - Feyenoord
Ach, die arme jongen is nog op zoek naar zichzelf.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:38 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Wat ben je ook een held. Stel voor om je volgende college het hierover te hebben, dan kun je daar lekker op niveau discussieren. Heeft er dus helemaal niets mee te maken.
OMG!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:39 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Het voetbalspel op het veld vergelijken met het randgebeuren van een stel hersenlozen rond het stadionDat heeft toch helemaal geen klote met elkaar te maken? Dat snap je zelf toch ook wel hoop ik?
Dat bedoel je wel cynisch hequote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:39 schreef Martijn_fijn het volgende:
Stelletje apen, wees blij dat we Europees kampioen zijn.![]()
Dat dacht ik ook, maar toen zag ik al die Surinaamse vlaggen en toen twijfelde ik.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:39 schreef Martijn_fijn het volgende:
Wat een geweldige, diepgaande psychoanalyse... ooit een carriere in de psychologie overwogen, Freud zou er wat van kunnen lerenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:39 schreef JaneJanse het volgende:
[..]
Ach, die arme jongen is nog op zoek naar zichzelf.![]()
Het zit je wel diep he??quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:40 schreef TC03 het volgende:
[..]
OMG!
Je bent net zo dom als het HAL9000s kamp! [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
ik ben ook blij, maar ik vind het gewoon slecht dat ze met een andere vlag zwaaien. beetje respectloosquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:39 schreef Martijn_fijn het volgende:
duitsland was dan ook nooit een voormalig kolonië/provincië van NLquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:39 schreef RedFever007 het volgende:
Stel nou he dat Jan Pietje Duitse opa en oma had maar wel een Nederlands paspoort heeft en hij wordt Wereldkampioen. En dan met een Duitse vlag gaat zwaaien
Dat geldt niet want Duitsers zijn blank, westers en dus fout.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:39 schreef RedFever007 het volgende:
Stel nou he dat Jan Pietje Duitse opa en oma had maar wel een Nederlands paspoort heeft en hij wordt Wereldkampioen. En dan met een Duitse vlag gaat zwaaien
Leuke one-liners knul. Je snapt het niet. Maar daar kun je ook niks aan doen helaas.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:40 schreef TC03 het volgende:
[..]
OMG!
Je bent net zo dom als het HAL9000s kamp! [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Irrelevante hypothese die niks met deze discussie te maken heeft... die rivaliteit is niet aanwezig bij NL en Suriname.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:39 schreef RedFever007 het volgende:
Zoals je zelf al zo mooi zei: Wat een geweldige, diepgaande psychoanalyse... ooit een carriere in de psychologie overwogen, Freud zou er wat van kunnen lerenquote:
Dan zou hetzelfde topic geopend worden over de Duitse vlag, zou het een tiendelige reeks worden en NOVA erover berichten.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:39 schreef RedFever007 het volgende:
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zoals je zelf al zo mooi zei: Wat een geweldige, diepgaande psychoanalyse... ooit een carriere in de psychologie overwogen, Freud zou er wat van kunnen leren![]()
idd mensen die aan de hand van een verzameling letters een diepgaande analyse denken te kunnen uitvoerenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zoals je zelf al zo mooi zei: Wat een geweldige, diepgaande psychoanalyse... ooit een carriere in de psychologie overwogen, Freud zou er wat van kunnen leren![]()
Oké, ik zal het even uitleggen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:41 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Leuke one-liners knul. Je snapt het niet. Maar daar kun je ook niks aan doen helaas.
Ik heb het over het spel op het veld, niet over de supporters.
Hup Holland Hup ?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
He, maar, weet iemand wat er op dat spandoek stond?
Ik ook.... gefrustreerde, zielige xenofoben kunnen hier verder discussieren (HBO-niveauquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:41 schreef cultheld het volgende:
Wat een wankers hier zeg. Laat die jongens toch trots zijn op hun afkomst en uitdragen dat ze zich Nederlands én Surinaams voelen. Ongelooflijk dat je na een Europese zege nog zo gefrustreerd kunt zijn over een dergelijk detail. Ik ga zo in ieder geval de stad in: Veel plezier nog met afgeven op feestvierende Surinamers die een enorme bijdrage aan de Nederlandse zege hebben geleverd.
Vanwaar die vlag meepostenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:44 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ik ook.... gefrustreerde, zielige xenofoben kunnen hier verder discussieren (HBO-niveau) Noem me cultuur relativist maar ik ga lekker met onze medelanders feestvieren.
Lange leve de multiculturele samenleving, lang leve chauvenisme en lang leve het land dat onze Europese titel mogelijk heeft gemaakt:
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:41 schreef cultheld het volgende:
Wat een wankers hier zeg. Laat die jongens toch trots zijn op hun afkomst en uitdragen dat ze zich Nederlands én Surinaams voelen. Ongelooflijk dat je na een Europese zege nog zo gefrustreerd kunt zijn over een dergelijk detail. Ik ga zo in ieder geval de stad in: Veel plezier nog met afgeven op feestvierende Surinamers die een enorme bijdrage aan de Nederlandse zege hebben geleverd.
Leer jij nou eerst maar een paar jaartjes door, mischien dat je dan weet waar je over praat en heel mischien ben je dan een waardige discussiepartner voor me.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
En dan lach jij om HBOquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:44 schreef HAL9000S het volgende:
chauvenisme
Wat overdrijf je toch weer schromelijk.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:44 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ik ook.... gefrustreerde, zielige xenofoben kunnen hier verder discussieren (HBO-niveau) Noem me cultuur relativist maar ik ga lekker met onze medelanders feestvieren.
Lange leve de multiculturele samenleving, lang leve chauvenisme en lang leve het land dat onze Europese titel mogelijk heeft gemaakt:
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:44 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
Dat ook iddquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat overdrijf je toch weer schromelijk.
Ik zou helaas hetzelfde tegen jou willen zeggen, ware het niet dat ik daar geen zin in heb. Iemand die anderen woorden en meningen oplegt zodat hij lekker tegen zijn eigen verzonnen tegenargumenten kan gaan aanschoppen, geen zin om mijn tijd daaraan te besteden.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:45 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Leer jij nou eerst maar een paar jaartjes door, mischien dat je dan weet waar je over praat en heel mischien ben je dan een waardige discussiepartner voor me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |