wtfquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:55 schreef Merkie het volgende:
[..]
Foppe ass. bondcoach stond er.
Wat een sukkel.
Iddquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:56 schreef RayMania het volgende:
Denk dat velen moord en brand geschreeuwd zouden hebben als bijvoorbeeld Afellay en Aissati met een Marokkaanse vlag zouden hebben gezwaaid.
Marokko is dan ook nooit een Nederlandse kolonie geweestquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:56 schreef RayMania het volgende:
Denk dat velen moord en brand geschreeuwd zouden hebben als bijvoorbeeld Afellay en Aissati met een Marokkaanse vlag zouden hebben gezwaaid.
Babel jahquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:54 schreef twi het volgende:
[..]
Nogmaals, ik zie Medunjanin nergens met een vlag van Bosnie & Herzegovina. Ik heb meer respect voor Babel, die gewoon met een Nederlandse vlag loopt. Trots op je afkomst, prima, maar het is gewoon misplaatst op dit moment.
Prima, maar dan moeten Surinamers niet zo janken wanneer ze eens op een negatieve manier worden onderscheden van Nederlanders.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:55 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
J A N K NIET ZO!!!!
Je vergeet de Ridder dat is een jood
Zeik niet man.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:56 schreef pberends het volgende:
Wat doet ie met de Surinaamse vlag?
Ga lekker bij het Surinaams elftal voetballen.
Trčs bon!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:53 schreef ASroma het volgende:
[..]
flikker op met je duits, ga dan maar naar een duits topic toe gast![]()
![]()
Merk er anders niks van hier in a'damquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:57 schreef twi het volgende:
[..]
Prima, maar dan moeten Surinamers niet zo janken wanneer ze eens op een negatieve manier worden onderscheden van Nederlanders.
surinaamse vlagquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:57 schreef dronkeykong het volgende:
Kan er geen apart topic geopend worden over die vlaggen!!
Bakkal heeft zich ingehouden... maar die praat zelfs Brabants.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:56 schreef RayMania het volgende:
Flikker op naar Iran intolerante eikelquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:56 schreef pberends het volgende:
Wat doet ie met de Surinaamse vlag?
Ga lekker bij het Surinaams elftal voetballen.
Jij snapt het punt precies!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:56 schreef RayMania het volgende:
Pardon misplaatst? Wat moeten ze nog meer doen dan? Ze zijn geboren in Nederland hun ouders zijn geboren is Suriname maar hebben een Nederlands paspoort. Hun ouders ook en hun ouders ook. Damn ze zijn Nederlander tot de max. En als ze dan heel even de vlag van hun land van afkomst (de vlag die nieteens bestond voor hun ouders) willen laten zien dan mag het niet.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:54 schreef twi het volgende:
[..]
Nogmaals, ik zie Medunjanin nergens met een vlag van Bosnie & Herzegovina. Ik heb meer respect voor Babel, die gewoon met een Nederlandse vlag loopt. Trots op je afkomst, prima, maar het is gewoon misplaatst op dit moment.
Mee eens. Ergerde me dood heb.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:54 schreef twi het volgende:
[..]
Okeequote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:56 schreef Logician het volgende:
[..]
Ligt er aan, over het algemeen voor Portugal, maar ik vond nu Nederland echt beter spelen, dus dan voor Nederland
Dat is vrij normaal gezien je afkomstquote:Het is best moeilijk eerlijk gezegd, ik ben voor beide partijen blij![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |