niet mee eens.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:51 schreef Paramnesia het volgende:
Gezeik weer over die vlaggen. Bah. Laat ze toch trots zijn op hun afkomst. Ze zijn ook trots op Nederland hoor anders hadden ze niet voor Oranje gespeeld.
quote:
waarom wachten?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Meteen na het EK(Als Marco niet weg wil)
Nogmaals, ik zie Medunjanin nergens met een vlag van Bosnie & Herzegovina. Ik heb meer respect voor Babel, die gewoon met een Nederlandse vlag loopt. Trots op je afkomst, prima, maar het is gewoon misplaatst op dit moment.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:51 schreef Paramnesia het volgende:
Gezeik weer over die vlaggen. Bah. Laat ze toch trots zijn op hun afkomst. Ze zijn ook trots op Nederland hoor anders hadden ze niet voor Oranje gespeeld.
Voor wie zou je zijn geweest als Portugal tegen Nederland in de finale zou hebben gestaan, of had je dat niks uitgemaakt en altijd blij geweest?quote:
J A N K NIET ZO!!!!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:54 schreef twi het volgende:
[..]
Nogmaals, ik zie Medunjanin nergens met een vlag van Bosnie & Herzegovina. Ik heb meer respect voor Babel, die gewoon met een Nederlandse vlag loopt. Trots op je afkomst, prima, maar het is gewoon misplaatst op dit moment.
Ligt er aan, over het algemeen voor Portugal, maar ik vond nu Nederland echt beter spelen, dus dan voor Nederlandquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:54 schreef Bos81 het volgende:
Voor wie zou je zijn geweest als Portugal tegen Nederland in de finale zou hebben gestaan, of had je dat niks uitgemaakt en altijd blij geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |