Door jou ben ik op deze subforum gekomen, het valt me echt op dat jou dicussies vermijdt, misschien omdat je jouw standpunten niet echt kan beargumenteren. Met uitspraken als "schandalig" etc. Maar die gasten hebben er wel voor gezorgd dat heel wat nederlands vandaag vrolijk gaan slapen. behalve jij want jou gaat het meer om jouw afgunst i.p.v. de waardering voor ons Elftal (inclusief de surinamers).quote:
Ja harstikke leuk, dat hart van hun. Maar ze hebben geen binding met Suriname, zelfs hun grootouders zijn vaak gewoon in Nederland geboren.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:27 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen kiezen met je hart en kiezen met je hersens
ja neem alle woorden op een forum heel erg serieusquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:28 schreef JelleS het volgende:
[..]
Prima, maar dan moet je niet doen alsof ik verplicht ben om dat ook te zijn, en dat beweerde je wel......
Ga je VMBO afmaken en kom dan een keer terug, simpel kneusjequote:
Eens, maar het gaat erom hoe je het uit, en dat ging dus finaal fout vaanvond met die vlaggenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja neem alle woorden op een forum heel erg serieus_!
ik vind dat iederen trots op zou moeten zijn op zijn of haar land/afkomst...
wat erg als ik dat roep![]()
Haha.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:31 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ga je VMBO afmaken en kom dan een keer terug, simpel kneusje
.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:31 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ga je VMBO afmaken en kom dan een keer terug, simpel kneusje
goede vergelijking, echt topquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:31 schreef Metal_Mart het volgende:
Stel je voor dat je met Ajax zojuist het landskampioenschap hebt gewonnen en dan tijdens de uitreiking van de schaal met een Feyenoord-vlag om je nek gaat staan, omdat je in Rotterdam bent geboren en bij Feyenoord de jeugdopleiding hebt genoten. Da's doodnormaal volgens de meeste mensen hier.!!!!!!!!
Ajax..Israel vlag enzoquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:31 schreef Metal_Mart het volgende:
Stel je voor dat je met Ajax zojuist het landskampioenschap hebt gewonnen en dan tijdens de uitreiking van de schaal met een Feyenoord-vlag om je nek gaat staan, omdat je in Rotterdam bent geboren en bij Feyenoord de jeugdopleiding hebt genoten. Da's doodnormaal volgens de meeste mensen hier.!!!!!!!!
Die vlag staat ook voor de Surinaamse gemeenschap, voor een manier van leven, gastvrijheid en over het algemeen briljant voetbal.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:30 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ja harstikke leuk, dat hart van hun. Maar ze hebben geen binding met Suriname, zelfs hun grootouders zijn vaak gewoon in Nederland geboren.
Right........................quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:32 schreef Paramnesia het volgende:
Weet je: Surinaamse spelers gewoon niet meer voor Nederland uitkomen, lijkt me het beste. Jammer dan maar niet in een Nationaal elftal. Ook geen gezeik meer.
Spreek hem eens tegen knul, met goede argumentatie graag. Succesquote:
VMBO... HBO... een pot natquote:
Fight fire with fire.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:32 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
.
Die soort opmerkingen slaan echt alles
Valt ook wel mee. Surinamers kunnen goed voetballen, Surinamers zijn over het algemeen prima mensen, Surinamers mogen trots zijn op hun afkomst, maar het blijft misplaatst om met de vlag van een land te zwaaien als je kampioen wordt.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:32 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Die vlag staat ook voor de Surinaamse gemeenschap, voor een manier van leven, gastvrijheid en over het algemeen briljant voetbal.
HBO.quote:
ach ja.. kan er niet wakker om liggen eikquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:31 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Eens, maar het gaat erom hoe je het uit, en dat ging dus finaal fout vaanvond met die vlaggen
FYI Ik werk fulltime en volg daarbij een universitaire opleiding, nou jijquote:
Met het You'll never walk alonequote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
ach ja.. kan er niet wakker om liggen eik
na een goede pot voetbal, luister ik vaak fearless btw![]()
een vergelijking die zo krom is als een hoepel tegenspreken? r u kidding me boy?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:32 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Spreek hem eens tegen knul, met goede argumentatie graag. Succes![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:34 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
FYI Ik werk fulltime en volg daarbij een fulltime universitaire opleiding, nou jij
jups!! btw echoesquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:34 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Met het You'll never walk alone
Inderdaad, slaat nergens op, om twee redenen:quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
een vergelijking die zo krom is als een hoepel tegenspreken? r u kidding me boy?![]()
Leuk knulletje, maar daar trappen we niet in. Argumenten, geen simpele one-liners zonder inhoud.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
een vergelijking die zo krom is als een hoepel tegenspreken? r u kidding me boy?![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:36 schreef Neverever het volgende:
Een stelletje gefrusteerde mensen hier , seaaaaaauuu dat is wat minder fijn.
We hebben met 4-1 een beker gewonnen hoor, for your kind info.
Wees trots, of zeik door totdat je een ons weegt.
Ik ga weer op frontpage.
Wij of Suriname?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:36 schreef Neverever het volgende:
Een stelletje gefrusteerde mensen hier , seaaaaaauuu dat is wat minder fijn.
We hebben met 4-1 een beker gewonnen hoor, for your kind info.
Wees trots, of zeik door totdat je een ons weegt.
Ik ga weer op frontpage.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |