quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:34 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
FYI Ik werk fulltime en volg daarbij een fulltime universitaire opleiding, nou jij
jups!! btw echoesquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:34 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Met het You'll never walk alone
Inderdaad, slaat nergens op, om twee redenen:quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
een vergelijking die zo krom is als een hoepel tegenspreken? r u kidding me boy?![]()
Leuk knulletje, maar daar trappen we niet in. Argumenten, geen simpele one-liners zonder inhoud.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
een vergelijking die zo krom is als een hoepel tegenspreken? r u kidding me boy?![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:36 schreef Neverever het volgende:
Een stelletje gefrusteerde mensen hier , seaaaaaauuu dat is wat minder fijn.
We hebben met 4-1 een beker gewonnen hoor, for your kind info.
Wees trots, of zeik door totdat je een ons weegt.
Ik ga weer op frontpage.
Wij of Suriname?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:36 schreef Neverever het volgende:
Een stelletje gefrusteerde mensen hier , seaaaaaauuu dat is wat minder fijn.
We hebben met 4-1 een beker gewonnen hoor, for your kind info.
Wees trots, of zeik door totdat je een ons weegt.
Ik ga weer op frontpage.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Inderdaad, slaat nergens op, om twee redenen:
1. Mensen zijn niet zo vaak trots op hun stad.
2. Ajax en Feyenoord zijn rivalen. Nederland en Suriname niet.
bovendien nationaal voetbal vergelijken met clubcompetitiequote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Inderdaad, slaat nergens op, om twee redenen:
1. Mensen zijn niet zo vaak trots op hun stad.
2. Ajax en Feyenoord zijn rivalen. Nederland en Suriname niet.
Nee.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:37 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
We hebben het over voetbal hier. Als Nederland en Suriname tegen elkaar voetballen, zijn ze geen rivalen?
Heb je ooit Surinamers en Hollanders op de vuist zien gaan vanwege een potje voetbal?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:37 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
We hebben het over voetbal hier. Als Nederland en Suriname tegen elkaar voetballen, zijn ze geen rivalen?
Inderdaad want Duitsland - Nederland kent ook helemaal geen rivaliteit.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
bovendien nationaal voetbal vergelijken met clubcompetitie_!
ja en nederland en suriname voetbalde ook tegen elkaar vanavondquote:
klok, klepel, mappyquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:38 schreef JaneJanse het volgende:
[..]
Inderdaad want Duitsland - Nederland kent ook helemaal geen rivaliteit.
Het voetbalspel op het veld vergelijken met het randgebeuren van een stel hersenlozen rond het stadionquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:38 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Heb je ooit Surinamers en Hollanders op de vuist zien gaan vanwege een potje voetbal?
Volgens mij is er zelfs een dode gevallen bij Ajax - Feyenoord
Ach, die arme jongen is nog op zoek naar zichzelf.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:38 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Wat ben je ook een held. Stel voor om je volgende college het hierover te hebben, dan kun je daar lekker op niveau discussieren. Heeft er dus helemaal niets mee te maken.
OMG!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:39 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Het voetbalspel op het veld vergelijken met het randgebeuren van een stel hersenlozen rond het stadionDat heeft toch helemaal geen klote met elkaar te maken? Dat snap je zelf toch ook wel hoop ik?
Dat bedoel je wel cynisch hequote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:39 schreef Martijn_fijn het volgende:
Stelletje apen, wees blij dat we Europees kampioen zijn.![]()
Dat dacht ik ook, maar toen zag ik al die Surinaamse vlaggen en toen twijfelde ik.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:39 schreef Martijn_fijn het volgende:
Stelletje apen, wees blij dat we Europees kampioen zijn.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |